Cool, goed geslaagd.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:01 schreef PoesInDoos het volgende:
Voor de Friezen en Grunningers; https://www.facebook.com/(...)331401/?locale=nl_NL
Kringloop de Trisken in Drachten. Als je wilt sneupen moet je hier zijn!
Ik kreeg van een FOK!ker via het FHF kerstpakkettentopic een cadeaubon van deze winkel (zit bij mij op loopafstand) en heb er gisteren deze awesome lampenkap gehaald. Hij is HUGE maar het staat zó leuk dat ik morgen z'n tweelingbroertje ook nog ga halen voor de andere lamp in de woonkamer.
Schade; ¤2,- en dat inclusief een gloednieuw lampje/draadje/fitting van de Ikea.
Mooi man
[ link | afbeelding ]
We hadden buren kunnen zijnquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Cool, goed geslaagd.
Sowieso een leuk kado, zo’n bon van een kringloopwinkel.
Ik had er bijna redelijk dichtbij gewoond, we zijn vorig jaar serieus gaan kijken naar een paar huizen daar in de omgeving.
Ben je nou oprecht blij dat je een sponsje van 69cent tweedehands hebt kunnen kopen?quote:
jaquote:Op donderdag 15 januari 2026 22:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben je nou oprecht blij dat je een sponsje van 69cent tweedehands hebt kunnen kopen?
Hoe duur was 'ie?quote:
En terecht.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben je nou oprecht blij dat je een sponsje van 69cent tweedehands hebt kunnen kopen?
Dit dus, behalve de Billies in mijn thuisbieb zijn al onze meubels tweedehands. Van Ebay, niet uit kringloopwinkels. Voor appel en een ei koop je Interlübke, Hulsta, Leolux tweedehands waar je nieuw een godsvermogen aan kwijt bent, helemaal als er iets mee is. Een designer leren bankstelsel ben je nieuw al snel 10K - 15 K voor kwijt. Een paar jaar oud waar de kat zijn nagels in heeft gezet krijg je voor een paar tientjes. Laat daar nieuw leer en schuim op zetten en hij is weer nieuw.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En terecht.
Waarom zou je iets nieuw kopen als er een prima tweedehands beschikbaar is…
Iets met duurzaam enzo.
Schoenenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Een deel van de buit van vandaag
[ link | afbeelding ]
Verder nog een regenjas van Happy rainy days voor mij en voor ieder nog wat kledingstukken.
De hele kerstvakantie en periode erna waren we ziek, dus blij dat we nu weer even op pad konden gaan.
50 cent, zat nog wel nieuw in de verpakkingquote:
Die laarsjes!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Een deel van de buit van vandaag
[ link | afbeelding ]
Verder nog een regenjas van Happy rainy days voor mij en voor ieder nog wat kledingstukken.
De hele kerstvakantie en periode erna waren we ziek, dus blij dat we nu weer even op pad konden gaan.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:43 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb gisteren perongeluk een gigantische hoekbank gekocht![]()
He ja, gewoon per ongeluk een bank kopen. Dat is het leuke van kringloopwinkelen, je komt zomaar iets tegen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:43 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Die laarsjes!![]()
Ik heb gisteren perongeluk een gigantische hoekbank gekochtStond voor 95 euro in een andere kringloop, kon het niet laten..
Dinsdag wordt hij bezorgd, dan ga ik even met de stoomreiniger aan de slag en hopelijk kan ik 's avonds dan neerploffen
Het zal vast veel over mij zeggen, hoor, maar ik moet eerlijk zeggen dat schoenen van de kringloop nou niet echt hoog op mijn verlanglijstje staan. Je bent niet ‘vies’ van schoenen van een ander? Nogmaals, zegt vast veel over mij……quote:
ik heb hem laten liggenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:31 schreef Karzai het volgende:
Kom nu ook een leuk jaren 70 diesel horloge tegen, maar volgens mij issie stuk.
[ afbeelding ]
Dat geeft niks.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:13 schreef Smallish het volgende:
[..]
Het zal vast veel over mij zeggen, hoor, maar ik moet eerlijk zeggen dat schoenen van de kringloop nou niet echt hoog op mijn verlanglijstje staan. Je bent niet ‘vies’ van schoenen van een ander? Nogmaals, zegt vast veel over mij……
Ze moeten er wel als nieuw uitzien en niet al naar iemands voet gevormd zijn en dan maak ik de binnenkant schoon met een doekje met azijn of vodka en doe er eventueel een inlegzooltje in.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:13 schreef Smallish het volgende:
[..]
Het zal vast veel over mij zeggen, hoor, maar ik moet eerlijk zeggen dat schoenen van de kringloop nou niet echt hoog op mijn verlanglijstje staan. Je bent niet ‘vies’ van schoenen van een ander? Nogmaals, zegt vast veel over mij……
quote:
Mijn puber, katten en ik passen niet meer op onze Ikea bankquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
He ja, gewoon per ongeluk een bank kopen. Dat is het leuke van kringloopwinkelen, je komt zomaar iets tegen.
Je woont denk ik niet in de buurt ik heb zelf een tapijtreiniger die je mag lenenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:09 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
[..]
Mijn puber, katten en ik passen niet meer op onze Ikea bankEn deze is echt groooot... zaten wel wat vlekken in de bekleding, maar daar huur ik dinsdag even een stoomreiniger voor. In het ergste geval koop ik nieuwe hoezen, de bank is verder niet kapot of doorgezakt.
Maak dinsdag wel even een foto
Fryslân, beetje uit de richting volgens mijquote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:28 schreef F_r het volgende:
[..]
Je woont denk ik niet in de buurt ik heb zelf een tapijtreiniger die je mag lenen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |