abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220987548
Ik heb het vast vorig seizoen al een keer gemeld, maar er is nu een volgend seizoen van Kringlopen met Francis https://www.nhnieuws.nl/media/tv-programmas/1136 Alle uitgezonden afleveringen staan online.
Al heel wat bekende locaties gezien. Bij een ervan spraken we onlangs de eigenaar en die had het erg leuk gevonden dat Francis kwam filmen. Francis is zo lekker enthousiast.
pi_220995326
Zowel zaterdag als vandaag onze kleine lokale kringloop voorzien van veel leuke spulletjes van mijn overleden moeder. Ze waren blij met Portugese aardewek schaaltjes /soepkommen en asbak. Ze stonden nu al geprijsd in de winkel (3 euro p/st), ook een mooie dekschaal. Verder kleine ovenschaaltjes, en ander keukenspul. Beide keren 2 volle fietstassen.
Bij de grotere kringloop in buurdorp zet je alles neer en zie / spreek je amper iemand. Nu kijken ze echt wat je brengt en maken ze een praatje. Ook leuker voor de gever.
pi_221233385
De kleinere lokale kringloopwinkels hier hebben allemaal een innamestop, ze hebben niet genoeg opslagruimte en/of mankracht.
We hebben er vandaag weer eentje van wat spullen af geholpen ;)

De molen rechts, het kleine molentje kregen we van just me bij onze bruiloft en het vaasje was een eerdere vondst.
  Spellchecker zaterdag 4 juli 2026 @ 16:27:41 #279
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221233526
Voor de kampeerders:

Kringwinkel WEB ruimt camping Sunrise op; tenten, matrassen, slaapzakken, kleding en zelfs een deurmat en decoratieve bloemkool
quote:
Wie op zoek is naar betaalbaar kampeermateriaal, kan vanaf zaterdag 25 juli terecht in Kringwinkel Merksplas, België, Veldenbergstraat 67.
Mooi initiatief, en mooi genoeg om hier ook te vermelden vind ik.
pi_221242476
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:27 schreef maily het volgende:
Voor de kampeerders:

Kringwinkel WEB ruimt camping Sunrise op; tenten, matrassen, slaapzakken, kleding en zelfs een deurmat en decoratieve bloemkool
[..]
Mooi initiatief, en mooi genoeg om hier ook te vermelden vind ik.
Bizar dat er zoveel achtergelaten wordt bij festivals
  Spellchecker zondag 5 juli 2026 @ 13:00:40 #281
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221242502
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Bizar dat er zoveel achtergelaten wordt bij festivals
Zeker.
En wat goed dat die kringloop dat zo oplost.
Hopelijk volgt Nederland.
pi_221245933
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 13:00 schreef maily het volgende:

[..]
Zeker.
En wat goed dat die kringloop dat zo oplost.
Hopelijk volgt Nederland.
Volgens mij doen ze dit bij oa. Lowlands ook. Althans, heb zoiets al eerder gelezen.

Gisteren bij De Wisselbeker in Nootdorp geweest. De hele maand juli 50% korting op alles en dan is het opeens wel betaalbaar. Met sommige dingen waren ze best prijzig.

Gekocht:
-nieuwe fietsketting nu voor 1 hele euro
- wegwerp poncho voor 0,25 euro.
- binnenband voor mn racefiets: 0,25 euro.
-batterijen voor gehoorapparaat voor mn ouweheer: 48x voor nu 1,50 euro
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:56:28 #283
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_221274010
Oh jongens, waar ik nu weer tegen aangelopen ben :D.

Het is een Madsen en Schübel, Origineel Deens vintage design uit de jaren '60. Leer in best goede staat, wel wat uitgedroogd, maar geen scheuren oid. Ik breng hem, denk ik, naar iemand die wat meer verstand heeft van het behandelen van leer dan ik zelf. Ik vind het een prachtstoel!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_221274344
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Oh jongens, waar ik nu weer tegen aangelopen ben :D.

[ link | afbeelding ]

Het is een Madsen en Schübel, Origineel Deens vintage design uit de jaren '60. Leer in best goede staat, wel wat uitgedroogd, maar geen scheuren oid. Ik breng hem, denk ik, naar iemand die wat meer verstand heeft van het behandelen van leer dan ik zelf. Ik vind het een prachtstoel!
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')