Dat kan overzichtelijk zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O wauw, gelukkig woon ik op een postzegel
Oudere edities wil blijkbaar niemand hebben. Ik zag mijn eigen bij de kringloop voor 2,50.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De dikke van Dale in 3 delen, voor 4,50
Tja, want je zoekt het veel gemakkelijker op met goechel nietwaar?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oudere edities wil blijkbaar niemand hebben. Ik zag mijn eigen bij de kringloop voor 2,50.
Die heb ik laatst juist afgeleverd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De dikke van Dale in 3 delen, voor 4,50
Oh my.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij had ik twee sets op een gegeven moment.
M'n moeder had een deel op haar voet laten vallen en heeft daar nog heeeel lang last van gehadmag er eigenlijk niet om lachen.
Fantastisch. Museumwaardigquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Weer wat gescoord bij Hart in Friesland!
Gaat direct de "retro kast" in![]()
[ afbeelding ]
Heel gaaf!quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken er geen een van. Jaren 50???quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Denk wel die periode inderdaad.quote:
Da's een heel logisch shirt. Als je in Parijs rondloopt bedenk je weer hoeveel je van London houdt!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is een deel van de aankopen van afgelopen week. De opdruk op het t-shirt vind ik echt hilarisch.
Verder vonden we nog wat wenskaarten, de halve nieuwbouwwijk hier krijgt baby’s en we waren helemaal door onze voorraad babykaarten heen. Symph heeft er ook weer 2 zomeroverhemden bij.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie aankopen. Lachen om dat shirtquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is een deel van de aankopen van afgelopen week. De opdruk op het t-shirt vind ik echt hilarisch.
Verder vonden we nog wat wenskaarten, de halve nieuwbouwwijk hier krijgt baby’s en we waren helemaal door onze voorraad babykaarten heen. Symph heeft er ook weer 2 zomeroverhemden bij.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |