abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2026 @ 20:25:11 #26
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221849892
Zoeken jullie ook wel eens naar pareltjes om deze vervolgens voor het veelvoudige te verpatsen op MP of Vinted bijvoorbeeld? :@
pi_221849976
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 20:25 schreef Mubassie het volgende:
Zoeken jullie ook wel eens naar pareltjes om deze vervolgens voor het veelvoudige te verpatsen op MP of Vinted bijvoorbeeld? :@
Nope. Heel soms verlaat er wel eens iets het huis, maar we kopen niet in.
pi_221850815
quote:
Ik niet, omdat ik totaal geen idee heb wat er verzameld wordt en wat gewild is.
Maar als ik wat zie waarvan ik weet dat het goed verkoopbaar ie waar een leuke winstmarge opzit, dan zou ik er totaal geen moeite mee hebben om dat te kopen voor doorverkoop. Moet het wel echt serieus geld opleveren, dus niet dat je voor een paar euro moet leuren ermee.
pi_221852188
quote:
Uiteraard, dat is voor mij deel van de hobby. Maar alleen meubels, van kleding heb ik geen verstand.
Bij commerciėle kringlopen heb ik daar ook geen moeite mee.

Tegenwoordig met Google Lens en AI wordt het wel lastiger om iets 'leuks' te vinden. Elke zichzelf respecterende kringloop haalt alles eerst door de smartphone voordat het de winkel inkomt. En terecht natuurlijk.

[ Bericht 19% gewijzigd door Knutknuttsson op 24-09-2026 22:50:22 ]
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')