abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219883818
Bankje voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bankje na
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is nog wat nat/vlekkerig van de reiniger. Hij was al prima schoon (op wat vlekken na), rook- en huisdiervrij. Niet doorgezakt, goede materialen.

Gok eens wat hij mij gekost heeft?
Edit; dat had ik al verteld _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door PoesInDoos op 20-01-2026 14:28:23 ]
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 20 januari 2026 @ 14:24:42 #152
511255 camilero
tufkatufka...
pi_219883875
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Een deel van de buit van vandaag
[ link | afbeelding ]
Verder nog een regenjas van Happy rainy days voor mij en voor ieder nog wat kledingstukken.
De hele kerstvakantie en periode erna waren we ziek, dus blij dat we nu weer even op pad konden gaan.
Niet met je schoenen op de bank! :(
pi_219884535
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 14:19 schreef PoesInDoos het volgende:
Bankje voor
SPOILER
Bankje na
SPOILER
Hij is nog wat nat/vlekkerig van de reiniger. Hij was al prima schoon (op wat vlekken na), rook- en huisdiervrij. Niet doorgezakt, goede materialen.

Gok eens wat hij mij gekost heeft?
Edit; dat had ik al verteld _O-
Dat ziet er uit als een lekker ruime stevige bank ^O^
Betere kleur ook nog
pi_219884548
Vandaag m’n nieuwe sjaal gedragen, hij is echt zo lekker warm.

Gisteren en vandaag ook nog wat thrillers voor Symph uit boekenruilkastjes gehaald, dat vind ik echt zo’n leuk concept en er zijn er hier best veel van die kastjes in de buurt.
pi_219884557
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dat ziet er uit als een lekker ruime stevige bank ^O^
Betere kleur ook nog
Ik had hem liever zwart gehad :D

Maar nee, past allemaal prima bijelkaar zo. Ben er erg blij mee!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 januari 2026 @ 18:52:06 #156
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_219885652
Ben vanmiddag weer even naar de kringloop gefietst met het idee om meubels te bekijken en even tussen de dvd's te snuffelen, en kwam met zeven cd's thuis. Kostte me maar 10,50 :P

Voor de geīnteresseerden:

Black Crowes - Shake Your Money Maker
Crowded House - Woodface
Guns 'n Roses - Lies
Guns 'n Roses - The Spaghetti Incident
Jeff Healey Band - See The Light
John Hiatt - Stolen Moments
Lou Reed - New York
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_219951105
Een van de lokale kringloopwinkels is gestopt. Komt niet als een verrassing, de winkel was bijna nooit open, zelfs als er op facebook stond dat de winkel ‘vandaag echt open’ zou zijn. Wel jammer, het voorzag echt wel in een behoefte daar in dat buurtje.
Vandaag waren we in een kringloopwinkel waar ze inmiddels permanent een kerstafdeling hebben, het zag er net zo treurig uit als toen we er in oktober waren. Die kringloop is dan wel weer goed in goedkope kleding en de meeste boeken zijn ¤1, dus we gingen weer niet met lege handen naar buiten. Ze hebben daar geen pashokjes, dus ik had strategische kleding aan om daar makkelijk midden op de kledingafdeling te kunnen passen.
Bij een andere hadden ze wel pashokjes en kocht Symph een aantal truien.
Ik scoorde vandaag ook deze beker, ik voel een nieuwe verzameling opkomen

Ik wist wat het was, had er nog nooit eentje in het echt gezien, er wordt in Duitsland veel geld (lees minstens ¤20) voor gevraagd en betaald, echt absurd. Het is een Gubor kinderbeker uit de jaren zeventig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')