Je vergeet te vermelden dat je wel de moeite hebt genomen om de foto op te slaan en elders te uploaden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:14 schreef Sneeuwqueen het volgende:
[..]
De foto is een voorbeeld van de bontjas die ik gekocht heb, is bijna het zelfde model.
Ik ga toch niet apart voor een forum foto’s maken om maar te tonen wat ik heb, dat zou toch maf zijn om te doen, dan ff Google aanspreken en ff foto zoeken wat er op lijkt en posten maar.
Urbanus is het met je eensquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:12 schreef Karzai het volgende:
[..]wat voor beest is dit, zou er niet mee over straat gaan lopen
Mooie aankoop! Ik kijk ook altijd even bij de strips. Maar nog nooit een DirkJan gezien. Weleens een Asterix en Obelix die ik dan koop als ik het album nog niet heb. Of soms een FC Knudde uit nostalgiequote:
ik heb al aardig wat strips, ik ben maar even gestopt met kopen want ik moet ze nog steeds een keer lezenquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooie aankoop! Ik kijk ook altijd even bij de strips. Maar nog nooit een DirkJan gezien. Weleens een Asterix en Obelix die ik dan koop als ik het album nog niet heb. Of soms een FC Knudde uit nostalgie
Wauw wat een mooie vondst! Ik was voor een tafelkleed ook naar de kringloopwinkel gegaan, maar die hadden ze niet. Wel vond ik 16 porseleinen borden voor het kerstdiner voor nog geen ¤4,50, helemaal in mijn nopjesquote:Op woensdag 17 december 2025 12:20 schreef Aventura het volgende:
We krijgen eters met kerst, en ik wilde nu wel eens een goed tafelkleed. Lastig formaat (>3m), dus het zou sws een dure grap worden. Toch even eerst bij de kringloop langsgegaan, en voor 3 euro een wit katoenen kleed meegenomen. Wat blijkt, het is van het merk Cottona, van zware kwaliteit en nieuw kost dat kleed 145 euro! Ben er heel blij mee. Hiervoor ga je nou naar de kringloop
Deze post vraagt om foto's!quote:Op woensdag 17 december 2025 12:20 schreef Aventura het volgende:
We krijgen eters met kerst, en ik wilde nu wel eens een goed tafelkleed. Lastig formaat (>3m), dus het zou sws een dure grap worden. Toch even eerst bij de kringloop langsgegaan, en voor 3 euro een wit katoenen kleed meegenomen. Wat blijkt, het is van het merk Cottona, van zware kwaliteit en nieuw kost dat kleed 145 euro! Ben er heel blij mee. Hiervoor ga je nou naar de kringloop
dat is sowieso een tip ja: als je eens een diner geeft voor meer gasten dan je gewend bent, loont het om voor extra schalen en bakjes naar de kringloop te gaan. Ik heb ook wel eens voor een high tea feesthe van dochter van die taart-plateaus en roze bordjes gehaald, en voor een Japans getint etentje van die sushibordjes. Na afloop heb ik het weer teruggebrachtquote:Op woensdag 17 december 2025 13:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wauw wat een mooie vondst! Ik was voor een tafelkleed ook naar de kringloopwinkel gegaan, maar die hadden ze niet. Wel vond ik 16 porseleinen borden voor het kerstdiner voor nog geen ¤4,50, helemaal in mijn nopjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |