Die is fraai, en ook heel handigquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 06:43 schreef Karzai het volgende:
een mooi Engels koekblik, hij was leeg uiteraard, ik heb er pasta in gedaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die is fraai, en ook heel handig
We vonden afgelopen week weer een W-Germanyvaas, ik zal aan Symph vragen of hij een foto maakt. Verder wat boeken, een M-line kussen, een knuffeltje van Nijntje en 2 jurken (want ik heb nog niet genoeg jurken natuurlijk). We waren ook weer eens in Hoorn, Dromenhof blijft toch wel een favoriet daar.
Dat is inderdaad een koopje, wordt hier verkocht voor $749quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:49 schreef Sneeuwqueen het volgende:
Ga nog wel eens naar vintage beurzen waar ze soms leuke dingetjes hebben, heb daar recent voor 150 een mooie bontjas gescoord,
[ link | afbeelding ]
Ah, we hebben weer een faker te pakkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:59 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een koopje, wordt hier verkocht voor $749
https://www.thefurden.com(...)d-blue-fox-fur-coat/
De foto is een voorbeeld van de bontjas die ik gekocht heb, is bijna het zelfde model.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:59 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een koopje, wordt hier verkocht voor $749
https://www.thefurden.com(...)d-blue-fox-fur-coat/
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:14 schreef Sneeuwqueen het volgende:
[..]
De foto is een voorbeeld van de bontjas die ik gekocht heb, is bijna het zelfde model.
Ik ga toch niet apart voor een forum foto’s maken om maar te tonen wat ik heb, dat zou toch maf zijn om te doen, dan ff Google aanspreken en ff foto zoeken wat er op lijkt en posten maar.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:49 schreef Sneeuwqueen het volgende:
Ga nog wel eens naar vintage beurzen waar ze soms leuke dingetjes hebben, heb daar recent voor 150 een mooie bontjas gescoord,
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:49 schreef Sneeuwqueen het volgende:
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |