abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219883818
Bankje voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bankje na
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is nog wat nat/vlekkerig van de reiniger. Hij was al prima schoon (op wat vlekken na), rook- en huisdiervrij. Niet doorgezakt, goede materialen.

Gok eens wat hij mij gekost heeft?
Edit; dat had ik al verteld _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door PoesInDoos op 20-01-2026 14:28:23 ]
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 20 januari 2026 @ 14:24:42 #152
511255 camilero
tufkatufka...
pi_219883875
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Een deel van de buit van vandaag
[ link | afbeelding ]
Verder nog een regenjas van Happy rainy days voor mij en voor ieder nog wat kledingstukken.
De hele kerstvakantie en periode erna waren we ziek, dus blij dat we nu weer even op pad konden gaan.
Niet met je schoenen op de bank! :(
pi_219884535
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 14:19 schreef PoesInDoos het volgende:
Bankje voor
SPOILER
Bankje na
SPOILER
Hij is nog wat nat/vlekkerig van de reiniger. Hij was al prima schoon (op wat vlekken na), rook- en huisdiervrij. Niet doorgezakt, goede materialen.

Gok eens wat hij mij gekost heeft?
Edit; dat had ik al verteld _O-
Dat ziet er uit als een lekker ruime stevige bank ^O^
Betere kleur ook nog
pi_219884548
Vandaag m’n nieuwe sjaal gedragen, hij is echt zo lekker warm.

Gisteren en vandaag ook nog wat thrillers voor Symph uit boekenruilkastjes gehaald, dat vind ik echt zo’n leuk concept en er zijn er hier best veel van die kastjes in de buurt.
pi_219884557
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dat ziet er uit als een lekker ruime stevige bank ^O^
Betere kleur ook nog
Ik had hem liever zwart gehad :D

Maar nee, past allemaal prima bijelkaar zo. Ben er erg blij mee!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 januari 2026 @ 18:52:06 #156
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_219885652
Ben vanmiddag weer even naar de kringloop gefietst met het idee om meubels te bekijken en even tussen de dvd's te snuffelen, en kwam met zeven cd's thuis. Kostte me maar 10,50 :P

Voor de geïnteresseerden:

Black Crowes - Shake Your Money Maker
Crowded House - Woodface
Guns 'n Roses - Lies
Guns 'n Roses - The Spaghetti Incident
Jeff Healey Band - See The Light
John Hiatt - Stolen Moments
Lou Reed - New York
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_219951105
Een van de lokale kringloopwinkels is gestopt. Komt niet als een verrassing, de winkel was bijna nooit open, zelfs als er op facebook stond dat de winkel ‘vandaag echt open’ zou zijn. Wel jammer, het voorzag echt wel in een behoefte daar in dat buurtje.
Vandaag waren we in een kringloopwinkel waar ze inmiddels permanent een kerstafdeling hebben, het zag er net zo treurig uit als toen we er in oktober waren. Die kringloop is dan wel weer goed in goedkope kleding en de meeste boeken zijn ¤1, dus we gingen weer niet met lege handen naar buiten. Ze hebben daar geen pashokjes, dus ik had strategische kleding aan om daar makkelijk midden op de kledingafdeling te kunnen passen.
Bij een andere hadden ze wel pashokjes en kocht Symph een aantal truien.
Ik scoorde vandaag ook deze beker, ik voel een nieuwe verzameling opkomen

Ik wist wat het was, had er nog nooit eentje in het echt gezien, er wordt in Duitsland veel geld (lees minstens ¤20) voor gevraagd en betaald, echt absurd. Het is een Gubor kinderbeker uit de jaren zeventig
pi_220034577
Valt niet heel veel te showen vandaag.

Even in Franeker geweest bij een leuke rommelmarkt met een kleine 200 standhouders, toch wel weer redelijk wat brocante... waar ik echt niets mee heb.

Toch nog wel 6 PS1 spelletjes kunnen scoren voor een 10tje, hoesjes zien er niet uit en her en der wat krassen maar toch geen slechte aankoop (had ze alle 6 nog niet).

Voordeel van vandaag was dat ik te vroeg was en lekker naar binnen geglipt ben, scheelde 6 euro. Dus die bespaard >:) maar wel even 200km gereden om even de deur uit te zijn en das gelukt! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220040674
Brocante is ook niks voor mij. Ik vond deze week zomaar een turquoise jurk van Tante Betsy O+ . Meteen een rood vestje erbij gevonden zodat ik het leuk kan combineren met een rode maillot
  maandag 9 februari 2026 @ 17:36:39 #160
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220047519
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Brocante is ook niks voor mij. Ik vond deze week zomaar een turquoise jurk van Tante Betsy O+ . Meteen een rood vestje erbij gevonden zodat ik het leuk kan combineren met een rode maillot
Nu moet ik aan mijn tante Betsy denken en haar kleren... :{w
pi_220049726
Hij lijkt op deze jurk
  maandag 9 februari 2026 @ 19:59:11 #162
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220050459
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij lijkt op deze jurk [ link | afbeelding ]
Die is wel leuk!
pi_220088373

pi_220088543
pi_220088893
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 18:42 schreef Karzai het volgende:

[ afbeelding ]
Oh my :D
Ik zou het niet eens meer kunnen afspelen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_220088904
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:16 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Oh my :D
Ik zou het niet eens meer kunnen afspelen.
ik heb er nog een en een ps3 die ze af kunnen spelen :+
pi_220088945

Mijn laatste aanwinst. Een vintage Figgjo Flint fonduestelletje. Lijkt nooit gebruikt of anders heel goed schoongemaakt. Leuk ding, kostte 20 euro en dat lijkt in online vintage winkels flink onder de gangbare prijs te zijn.
pi_220089003
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]

Mijn laatste aanwinst. Een vintage Figgjo Flint fonduestelletje. Lijkt nooit gebruikt of anders heel goed schoongemaakt. Leuk ding, kostte 20 euro en dat lijkt in online vintage winkels flink onder de gangbare prijs te zijn.
heel mooi idd, zo hoort het ook :)
pi_220089086
Ik heb inmiddels best een leuke verzameling Figgjo Flint aan kunnen leggen.

Maar in de loop der jaren heb ik zoveel klein en groot Scandinavisch spul verzameld dat het tijd wordt om van een (groot) deel afscheid te gaan nemen. Ik sta in de winter op de markt met Scandinavische winterproducten (sjaals, wanten etc) en heb nu een Etsyshop erbij geopend voor de online verkoop. Daar ga ik ook een heleboel vintage curiosa opzetten. Ben heel benieuwd.
pi_220089337
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]

Oh wow. Ik heb ergens in een doos ook nog wat Figgjo Flint liggen volgens mij. En we hebben schattige kop en schotels staan waarvan ik morgen bij daglicht wel een foto maak
pi_220110729
quote:

[ afbeelding ]
_O-
pi_220110751
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 20:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
_O-
wat is precies het probleem met deze reactie kan ik niet veel :)
pi_220110757
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was daarnet weer eens even in de lokale kringloop, waar ik eerder dit jaar twee schitterende TV meubels voor een schandalig laag prijsje gescoord heb (en ook veel oude meuk naartoe heb gebracht en laten meenemen toen ze kwamen bezorgen), loop daar vaker naar binnen om te kijken of ze de DVD collectie weer omgewisseld hebben, en kwam zowat direct deze drinkhoorn tegen. Dat vond ik al tof, maar de vogeltjes maakten het af, dus ging 'ie voor 4,50 met me mee :P

[ afbeelding ]
Is het niet een peniskoker?
pi_220110785
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 20:02 schreef Karzai het volgende:

[..]
wat is precies het probleem met deze reactie kan ik niet veel :)
Dacht dat je een grapje maakte, die dingen zie je namelijk altijd in overvloed bij kringlopen en zijn zo'n beetje het meest zinloze product ooit gemaakt, vooral tegenwoordig.
pi_220110833
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 20:07 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dacht dat je een grapje maakte, die dingen zie je namelijk altijd in overvloed bij kringlopen en zijn zo'n beetje het meest zinloze product ooit gemaakt, vooral tegenwoordig.
dan kan je zo zien inderdaad, ik zie het niet zo bespaart je honderden euros aan echt aquarium
pi_220110845
en veel dierenleed die in een hokje opgesloten zitten
pi_220129812
quote:

[ afbeelding ]
WTF koop jij allemaal man..

LOL...

Maar even voor iedereen; hebben we hier echte struiners lopen, of gewoon voor de lol. Ik ken heren die er echt een job van maken om bij de kringloop dingen te schoren en weer duur door te verkopen. Daar richt ik mij dan in het algemeen weer niet op. Heb een aantal interesses waar ik naar zoek (antieke kerstballen :+ , PS1 / 2 / 3 spelletjes) en natuurlijk zaken die ik in en rondom het huis kan gebruiken. En soms koop ik wel iets met als doel om er iets van winst op te maken.

Had dat afgelopen jaar nog met een dakkoffer, gekocht voor 10 _O_ verkocht voor 100, 3 dagen later. Had meer gekund maar dit was mooi genoeg. En dat geld weer gebruikt om andere leuke zaken te kopen! *O*

En jullie?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220129877
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 22:15 schreef Chandler het volgende:

[..]

LOL...

Maar even voor iedereen; hebben we hier echte struiners lopen, of gewoon voor de lol. Ik ken heren die er echt een job van maken om bij de kringloop dingen te schoren en weer duur door te verkopen. Daar richt ik mij dan in het algemeen weer niet op. Heb een aantal interesses waar ik naar zoek (antieke kerstballen :+ , PS1 / 2 / 3 spelletjes) en natuurlijk zaken die ik in en rondom het huis kan gebruiken. En soms koop ik wel iets met als doel om er iets van winst op te maken.

Had dat afgelopen jaar nog met een dakkoffer, gekocht voor 10 _O_ verkocht voor 100, 3 dagen later. Had meer gekund maar dit was mooi genoeg. En dat geld weer gebruikt om andere leuke zaken te kopen! *O*

En jullie?
Beide. Ik vind het fantastisch om te struinen en ben altijd wel op zoek naar 'iets leuks'. Maar nu meer voor mijzelf dan om door te verkopen.
Ik heb ooit een jaar lang alles superstrak bijgehouden en van de winst zijn we op wintersportvakantie geweest. Dat was wel erg leuk. Nu vind ik het vooral leuk om dingen te hebben, vooral Scandinavisch design. Om dan later misschien weer te verkopen. Ons huis verandert daardoor erg vaak van interieur. Gelukkig hebben mijn vrouw en ik dezelfde smaak. Al houdt ze totaal niet van Kringloopwinkelen.
En ik heb momenteel een hele zolder vol met dat spul, eigenlijk veel en veel te veel. Deels verzameld via Kringloopwinkels, maar ook van veilinghuizen. Echt jaren en jaren aan spul. De afgelopen tijd ben ik bezig geweest om e.e.a uit te zoeken, maar het is echt heel veel geworden. Soms wist ik van dingen niet eens meer dat ik het in bezit had. Vandaar dat ik ook wat actiever ben in dingen verkopen nu. En daar zal ik, denk ik, geen winst op maken. En dat hoeft ook niet, de jacht is leuk en het is een prima tijdverdrijf.

[ Bericht 11% gewijzigd door Knutknuttsson op 17-02-2026 22:49:42 ]
pi_220130015
Grootste 'klappers' waren overigens een originele Gelderland fauteuil, een Lamino stoel en een vintage computer. En in de loop der jaren dus heel veel Scandinavische designmeubels. Dat stond dan korte of langere tijd in ons huis en maakt op den duur weer plaats voor iets anders.
pi_220130025
quote:
Maar even voor iedereen; hebben we hier echte struiners lopen, of gewoon voor de lol.
Ik koop in principe dingen die ik zelf ga gebruiken. Daarna verkoop ik ze soms weer door, als dat nog kan. Afhankelijk van wat het is, lukt het wel om het voor hetzelfde bedrag te verkopen en heb ik het dus gebruikt voor niks.
pi_220130660
flesje vintage parfum :) mocht ik gratis meenemen :P
tis wel een proefflesje van 7 ml
  woensdag 18 februari 2026 @ 08:53:44 #182
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220130777
quote:

[..]

Maar even voor iedereen; hebben we hier echte struiners lopen, of gewoon voor de lol.
Ik vind het vooral leuk om door een kringloopwinkel te struinen. Ik koop alleen dingen voor mezelf, of om weg te geven. Mijn huis staat al redelijk vol, dus ik beperk me voornamelijk tot boeken, CD's en kleding, maar ook daar wordt ik steeds selectiever in.
pi_220131269
Ik koop niet voor de handel, maar ik verkoop wel eens wat van onze vondsten. We kopen de meeste dingen die we nodig hebben het liefste tweedehands en verzamelen ook nog wel wat. En het struinen is leuk.
pi_220132210
quote:
ik werk er en neem alles
[..]

LOL...

En jullie?
ik werk er, en krijg ook korting, alles gebruik ik zelf ;)
pi_220132226
misschien dat ik die ps3 wel een keer verkoop, want ik speel geen computerspelletjes meer
ben wel even gestopt met stripboeken en platen kopen, neem ook weleens een boek mee en als ik die gelezen heb zet ik die in de buurtbieb
pi_220132271
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 12:02 schreef Karzai het volgende:

[..]
ik werk er, en krijg ook korting, alles gebruik ik zelf ;)
Leuk man!

Ik heb in het verleden ook bij 1tje gewerkt en ben bij 2 vrijwilliger geweest. Bij een aantal hoef ik nooit wat te betalen... alleen houden ze niet de antieke ballen voor mij vast :'(

maar dan heb je zeker leuk werk! :Y
Like trump...
  Admin woensdag 18 februari 2026 @ 16:34:22 #187
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220134491
Wat een heerlijk topic. Wij zijn ook 'kringlopers' Alleen bij ons Dordrecht en omstreken heeft de 'opnieuw en Co' hele commerciële trekken gekregen en staat er behoorlijk wat veel te duur geprijst spullen.
Dus zijn we op zoek naar andere leuke. Hebben jullie nog leuke adressen voor ons?
Zuid Holland, rondom de Drechtsteden en Brabant van Dordrecht naar Goirle ongeveer.

Wat een 2ehands paradijs is is Engeland, wow dat is van een ander kaliber hoor, dus als je daar eens bent, de kleinere stadjes hebben hele winkelstraten joh. Zaaaaaaalig.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 februari 2026 @ 17:00:10 #188
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220134692
Echt hoor, elke keer als ik deze TT lees hoor ik in gedachten dat nummer "Show me your genitals" van Jon Lajoie _O-

edit: heb Overijssel even een update gegeven in de OP.

[ Bericht 7% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 18-02-2026 21:18:10 ]
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_220134913
quote:
17s.gif Op woensdag 18 februari 2026 16:34 schreef yvonne het volgende:
Wat een heerlijk topic. Wij zijn ook 'kringlopers' Alleen bij ons Dordrecht en omstreken heeft de 'opnieuw en Co' hele commerciële trekken gekregen en staat er behoorlijk wat veel te duur geprijst spullen.
Dus zijn we op zoek naar andere leuke. Hebben jullie nog leuke adressen voor ons?
Zuid Holland, rondom de Drechtsteden en Brabant van Dordrecht naar Goirle ongeveer.

Wat een 2ehands paradijs is is Engeland, wow dat is van een ander kaliber hoor, dus als je daar eens bent, de kleinere stadjes hebben hele winkelstraten joh. Zaaaaaaalig.
Engelse tweedehandszaakjes O+ Ook qua boeken O+ O+ O+
Tap tap tap
pi_220134944
Ik vind het wel leuk om af en toe bij een tweedehandswinkel rond te struinen, vooral bij de boeken, de bloempotten en de vazen, en soms ook de dvd's. En ik kijk vaak of ze leuke krukjes of tafeltjes hebben, of fotolijsten en bekers, en gewoon bij de snuisterijen. Gewoon voor eigen gebruik.
Vorige week was ik voor het eerst in tijden weer bij de Restore, maar boeken zijn tegenwoordig 4 euro :o
Heb wel een bloempot gekocht en een glazen muurhanger van een tulp.
Ik heb één keer wel een pareltje gevonden, zo'n design vloervaas die de Ikea ooit korte tijd heeft verkocht O+ Ben er nog steeds heel blij mee.
Tap tap tap
pi_220135726
Ik ben de afgelopen jaren wel enorm selectiever geworden in welke Kringloopwinkels ik bezoek. De soort winkels met rijen en rijen glaswerk van de Action opgestapeld in verweerde dozen en met oude, zware donkere eiken kasten sla ik tegenwoordig over. Ik heb geen tijd en energie om daar te struinen naar een enkele vondst. Kringloopwinkels waar alles netjes gesorteerd de winkel in gaat heeft mijn voorkeur nu. Hier in de regio zitten een paar winkels van "Het Goed" en "Dorcas". Ga ik graag heen.
  woensdag 18 februari 2026 @ 21:28:10 #192
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220137657
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 19:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik ben de afgelopen jaren wel enorm selectiever geworden in welke Kringloopwinkels ik bezoek. De soort winkels met rijen en rijen glaswerk van de Action opgestapeld in verweerde dozen en met oude, zware donkere eiken kasten sla ik tegenwoordig over. Ik heb geen tijd en energie om daar te struinen naar een enkele vondst. Kringloopwinkels waar alles netjes gesorteerd de winkel in gaat heeft mijn voorkeur nu. Hier in de regio zitten een paar winkels van "Het Goed" en "Dorcas". Ga ik graag heen.
Het Goed vind ik over het algemeen wel prijzig
  woensdag 18 februari 2026 @ 21:32:42 #193
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220137729
quote:
17s.gif Op woensdag 18 februari 2026 16:34 schreef yvonne het volgende:

Emmaus in Langeweg (Moerdijk), maar die ken je vast wel.
En kringloop Altena in Almkerk
pi_220138131
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 21:28 schreef camilero het volgende:

[..]
Het Goed vind ik over het algemeen wel prijzig
En toch piept er af en toe iets door wat de moeite waard is.
  Admin donderdag 19 februari 2026 @ 10:12:58 #195
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220140830
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 21:32 schreef camilero het volgende:

[..]
Emmaus in Langeweg (Moerdijk), maar die ken je vast wel.
En kringloop Altena in Almkerk
Dank ^O^
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220140918
quote:
17s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:12 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dank ^O^
Vorige week een spijkerbroek van 339 euro bij Opnieuw en Co meegenomen vooor... Ik weet niet meer precies, maar ruim onder de 10 euro. Oogt ongedragen O+

Snap je wel hoor, zie het ook gebeuren, maar de koopjes zij er nog wel. Evengoed wil ik nu ook een keer naar de genoemde alternatieven die ik nog niet kende :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220141379
Als wij ergens naar toe gaan voor een afspraak of vakantie ofzo dan zoeken we altijd of er kringloopwinkels in de buurt of op de route zitten. Zo heb ik voor de komende tijd al wat adresjes genoteerd, daar verheug ik me echt op.

Hier in de regio zitten echt heel veel kringloopwinkels, bij de ene zijn de boeken de moeite waard, bij de andere de kleding of de nuttige dingen, het is echt heel verschillend, maar we hoeven niet ver te reizen om heel veel keus te hebben. Er zijn een paar nieuwe die een insteek hebben die niet helemaal past, maar de ene daarvan heeft dan wel weer kleding (incl. vintage) voor een prima prijs. Die nieuwe richten zich nogal op de vintage design parels met echt stevige prijzen en hebben de aanvoer via hun huisontruimersafdeling, maar gelukkig komt daar ook wat ‘bijvangst’ van andere spullen voor meestal normale kringloopprijzen. En dan hebben we dichtbij een paar onafhankelijke winkels die eigenlijk voor alles normale prijzen hebben. Gelukkig is er meer dan de grote ketens, waarvan dan Rataplan nog de minst erge is.
Ik dacht dat ik vanwege onze verhuizing de kringloopboulevard in Alkmaar wel zou missen, maar daarvan mis ik alleen 1 favoriet.

Meubels kopen we dan op de een of andere manier eigenlijk nooit tweedehands, die komen bijna allemaal direct van Ikea.
pi_220141412
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb één keer wel een pareltje gevonden, zo'n design vloervaas die de Ikea ooit korte tijd heeft verkocht O+ Ben er nog steeds heel blij mee.
Een Hella Jongeriusvaas O+
Ooit 1 keer bij Rataplan zien staan voor ¤200 ofzo, ja daag
pi_220141449
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Een Hella Jongeriusvaas O+
Ooit 1 keer bij Rataplan zien staan voor ¤200 ofzo, ja daag
Ja die :D Goud met roze. Ik had hem eerst laten staan want 'waar laat ik hem', maar was de volgende dag teruggegaan en hij stond er nog. Ik dacht eerst dat er krasjes op zaten maar dat waren allemaal kleine stukjes plakband die je er zo af kon halen.
17,50 :D
Nu knallen ze alles eerst door google lens geloof ik.
Tap tap tap
pi_220141479
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja die :D Goud met roze. Ik had hem eerst laten staan want 'waar laat ik hem', maar was de volgende dag teruggegaan en hij stond er nog. Ik dacht eerst dat er krasjes op zaten maar dat waren allemaal kleine stukjes plakband die je er zo af kon halen.
17,50 :D
Nu knallen ze alles eerst door google lens geloof ik.
Er glipt nog weleens iets doorheen.
Bijna alles wordt op het oog gedaan, soms scan ik wel iets als ik twijfel, mensen hier hebben ook geen opleiding gehad. Puur ervaring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')