SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bankje naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is nog wat nat/vlekkerig van de reiniger. Hij was al prima schoon (op wat vlekken na), rook- en huisdiervrij. Niet doorgezakt, goede materialen.
Gok eens wat hij mij gekost heeft?
Edit; dat had ik al verteld
[ Bericht 6% gewijzigd door PoesInDoos op 20-01-2026 14:28:23 ]This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Niet met je schoenen op de bank!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Een deel van de buit van vandaag
[ link | afbeelding ]
Verder nog een regenjas van Happy rainy days voor mij en voor ieder nog wat kledingstukken.
De hele kerstvakantie en periode erna waren we ziek, dus blij dat we nu weer even op pad konden gaan.
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:19 schreef PoesInDoos het volgende:
Bankje voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bankje naDat ziet er uit als een lekker ruime stevige bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is nog wat nat/vlekkerig van de reiniger. Hij was al prima schoon (op wat vlekken na), rook- en huisdiervrij. Niet doorgezakt, goede materialen.
Gok eens wat hij mij gekost heeft?
Edit; dat had ik al verteld![]()
Betere kleur ook nog
Ik had hem liever zwart gehadquote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een lekker ruime stevige bank![]()
Betere kleur ook nog
Nu moet ik aan mijn tante Betsy denken en haar kleren...quote:Op zondag 8 februari 2026 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Brocante is ook niks voor mij. Ik vond deze week zomaar een turquoise jurk van Tante Betsy. Meteen een rood vestje erbij gevonden zodat ik het leuk kan combineren met een rode maillot
Die is wel leuk!quote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij lijkt op deze jurk [ link | afbeelding ]
Oh myquote:
ik heb er nog een en een ps3 die ze af kunnen spelenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Oh my![]()
Ik zou het niet eens meer kunnen afspelen.
heel mooi idd, zo hoort het ookquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn laatste aanwinst. Een vintage Figgjo Flint fonduestelletje. Lijkt nooit gebruikt of anders heel goed schoongemaakt. Leuk ding, kostte 20 euro en dat lijkt in online vintage winkels flink onder de gangbare prijs te zijn.
Oh wow. Ik heb ergens in een doos ook nog wat Figgjo Flint liggen volgens mij. En we hebben schattige kop en schotels staan waarvan ik morgen bij daglicht wel een foto maakquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn laatste aanwinst. Een vintage Figgjo Flint fonduestelletje. Lijkt nooit gebruikt of anders heel goed schoongemaakt. Leuk ding, kostte 20 euro en dat lijkt in online vintage winkels flink onder de gangbare prijs te zijn.
Is het niet een peniskoker?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was daarnet weer eens even in de lokale kringloop, waar ik eerder dit jaar twee schitterende TV meubels voor een schandalig laag prijsje gescoord heb (en ook veel oude meuk naartoe heb gebracht en laten meenemen toen ze kwamen bezorgen), loop daar vaker naar binnen om te kijken of ze de DVD collectie weer omgewisseld hebben, en kwam zowat direct deze drinkhoorn tegen. Dat vond ik al tof, maar de vogeltjes maakten het af, dus ging 'ie voor 4,50 met me mee
[ afbeelding ]
Dacht dat je een grapje maakte, die dingen zie je namelijk altijd in overvloed bij kringlopen en zijn zo'n beetje het meest zinloze product ooit gemaakt, vooral tegenwoordig.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat is precies het probleem met deze reactie kan ik niet veel
dan kan je zo zien inderdaad, ik zie het niet zo bespaart je honderden euros aan echt aquariumquote:Op zondag 15 februari 2026 20:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dacht dat je een grapje maakte, die dingen zie je namelijk altijd in overvloed bij kringlopen en zijn zo'n beetje het meest zinloze product ooit gemaakt, vooral tegenwoordig.
WTF koop jij allemaal man..quote:
Beide. Ik vind het fantastisch om te struinen en ben altijd wel op zoek naar 'iets leuks'. Maar nu meer voor mijzelf dan om door te verkopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:15 schreef Chandler het volgende:
[..]
WTF koop jij allemaal man..
LOL...
Maar even voor iedereen; hebben we hier echte struiners lopen, of gewoon voor de lol. Ik ken heren die er echt een job van maken om bij de kringloop dingen te schoren en weer duur door te verkopen. Daar richt ik mij dan in het algemeen weer niet op. Heb een aantal interesses waar ik naar zoek (antieke kerstballen, PS1 / 2 / 3 spelletjes) en natuurlijk zaken die ik in en rondom het huis kan gebruiken. En soms koop ik wel iets met als doel om er iets van winst op te maken.
Had dat afgelopen jaar nog met een dakkoffer, gekocht voor 10verkocht voor 100, 3 dagen later. Had meer gekund maar dit was mooi genoeg. En dat geld weer gebruikt om andere leuke zaken te kopen!
![]()
En jullie?
Ik koop in principe dingen die ik zelf ga gebruiken. Daarna verkoop ik ze soms weer door, als dat nog kan. Afhankelijk van wat het is, lukt het wel om het voor hetzelfde bedrag te verkopen en heb ik het dus gebruikt voor niks.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:15 schreef Chandler het volgende:
Maar even voor iedereen; hebben we hier echte struiners lopen, of gewoon voor de lol.
Ik vind het vooral leuk om door een kringloopwinkel te struinen. Ik koop alleen dingen voor mezelf, of om weg te geven. Mijn huis staat al redelijk vol, dus ik beperk me voornamelijk tot boeken, CD's en kleding, maar ook daar wordt ik steeds selectiever in.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:15 schreef Chandler het volgende:
[..]
Maar even voor iedereen; hebben we hier echte struiners lopen, of gewoon voor de lol.
ik werk er, en krijg ook korting, alles gebruik ik zelfquote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:15 schreef Chandler het volgende:
ik werk er en neem alles
[..]
WTF koop jij allemaal man..
LOL...
Maar even voor iedereen; hebben we hier echte struiners lopen, of gewoon voor de lol. Ik ken heren die er echt een job van maken om bij de kringloop dingen te schoren en weer duur door te verkopen. Daar richt ik mij dan in het algemeen weer niet op. Heb een aantal interesses waar ik naar zoek (antieke kerstballen, PS1 / 2 / 3 spelletjes) en natuurlijk zaken die ik in en rondom het huis kan gebruiken. En soms koop ik wel iets met als doel om er iets van winst op te maken.
Had dat afgelopen jaar nog met een dakkoffer, gekocht voor 10verkocht voor 100, 3 dagen later. Had meer gekund maar dit was mooi genoeg. En dat geld weer gebruikt om andere leuke zaken te kopen!
![]()
En jullie?
Leuk man!quote:Op woensdag 18 februari 2026 12:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik werk er, en krijg ook korting, alles gebruik ik zelf
Engelse tweedehandszaakjesquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:34 schreef yvonne het volgende:
Wat een heerlijk topic. Wij zijn ook 'kringlopers' Alleen bij ons Dordrecht en omstreken heeft de 'opnieuw en Co' hele commerciële trekken gekregen en staat er behoorlijk wat veel te duur geprijst spullen.
Dus zijn we op zoek naar andere leuke. Hebben jullie nog leuke adressen voor ons?
Zuid Holland, rondom de Drechtsteden en Brabant van Dordrecht naar Goirle ongeveer.
Wat een 2ehands paradijs is is Engeland, wow dat is van een ander kaliber hoor, dus als je daar eens bent, de kleinere stadjes hebben hele winkelstraten joh. Zaaaaaaalig.
Het Goed vind ik over het algemeen wel prijzigquote:Op woensdag 18 februari 2026 19:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik ben de afgelopen jaren wel enorm selectiever geworden in welke Kringloopwinkels ik bezoek. De soort winkels met rijen en rijen glaswerk van de Action opgestapeld in verweerde dozen en met oude, zware donkere eiken kasten sla ik tegenwoordig over. Ik heb geen tijd en energie om daar te struinen naar een enkele vondst. Kringloopwinkels waar alles netjes gesorteerd de winkel in gaat heeft mijn voorkeur nu. Hier in de regio zitten een paar winkels van "Het Goed" en "Dorcas". Ga ik graag heen.
Emmaus in Langeweg (Moerdijk), maar die ken je vast wel.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:34 schreef yvonne het volgende:
Wat een heerlijk topic. Wij zijn ook 'kringlopers' Alleen bij ons Dordrecht en omstreken heeft de 'opnieuw en Co' hele commerciële trekken gekregen en staat er behoorlijk wat veel te duur geprijst spullen.
Dus zijn we op zoek naar andere leuke. Hebben jullie nog leuke adressen voor ons?
Zuid Holland, rondom de Drechtsteden en Brabant van Dordrecht naar Goirle ongeveer.
En toch piept er af en toe iets door wat de moeite waard is.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:28 schreef camilero het volgende:
[..]
Het Goed vind ik over het algemeen wel prijzig
Dankquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:32 schreef camilero het volgende:
[..]
Emmaus in Langeweg (Moerdijk), maar die ken je vast wel.
En kringloop Altena in Almkerk
Vorige week een spijkerbroek van 339 euro bij Opnieuw en Co meegenomen vooor... Ik weet niet meer precies, maar ruim onder de 10 euro. Oogt ongedragenquote:
Een Hella Jongeriusvaasquote:Op woensdag 18 februari 2026 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb één keer wel een pareltje gevonden, zo'n design vloervaas die de Ikea ooit korte tijd heeft verkochtBen er nog steeds heel blij mee.
Ja diequote:Op donderdag 19 februari 2026 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een Hella Jongeriusvaas![]()
Ooit 1 keer bij Rataplan zien staan voor ¤200 ofzo, ja daag
Er glipt nog weleens iets doorheen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dieGoud met roze. Ik had hem eerst laten staan want 'waar laat ik hem', maar was de volgende dag teruggegaan en hij stond er nog. Ik dacht eerst dat er krasjes op zaten maar dat waren allemaal kleine stukjes plakband die je er zo af kon halen.
17,50
Nu knallen ze alles eerst door google lens geloof ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |