SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bankje naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is nog wat nat/vlekkerig van de reiniger. Hij was al prima schoon (op wat vlekken na), rook- en huisdiervrij. Niet doorgezakt, goede materialen.
Gok eens wat hij mij gekost heeft?
Edit; dat had ik al verteld
[ Bericht 6% gewijzigd door PoesInDoos op 20-01-2026 14:28:23 ]This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Niet met je schoenen op de bank!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Een deel van de buit van vandaag
[ link | afbeelding ]
Verder nog een regenjas van Happy rainy days voor mij en voor ieder nog wat kledingstukken.
De hele kerstvakantie en periode erna waren we ziek, dus blij dat we nu weer even op pad konden gaan.
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:19 schreef PoesInDoos het volgende:
Bankje voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bankje naDat ziet er uit als een lekker ruime stevige bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is nog wat nat/vlekkerig van de reiniger. Hij was al prima schoon (op wat vlekken na), rook- en huisdiervrij. Niet doorgezakt, goede materialen.
Gok eens wat hij mij gekost heeft?
Edit; dat had ik al verteld![]()
Betere kleur ook nog
Ik had hem liever zwart gehadquote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een lekker ruime stevige bank![]()
Betere kleur ook nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |