abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219883818
Bankje voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bankje na
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is nog wat nat/vlekkerig van de reiniger. Hij was al prima schoon (op wat vlekken na), rook- en huisdiervrij. Niet doorgezakt, goede materialen.

Gok eens wat hij mij gekost heeft?
Edit; dat had ik al verteld _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door PoesInDoos op 20-01-2026 14:28:23 ]
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 20 januari 2026 @ 14:24:42 #152
511255 camilero
tufkatufka...
pi_219883875
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Een deel van de buit van vandaag
[ link | afbeelding ]
Verder nog een regenjas van Happy rainy days voor mij en voor ieder nog wat kledingstukken.
De hele kerstvakantie en periode erna waren we ziek, dus blij dat we nu weer even op pad konden gaan.
Niet met je schoenen op de bank! :(
pi_219884535
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 14:19 schreef PoesInDoos het volgende:
Bankje voor
SPOILER
Bankje na
SPOILER
Hij is nog wat nat/vlekkerig van de reiniger. Hij was al prima schoon (op wat vlekken na), rook- en huisdiervrij. Niet doorgezakt, goede materialen.

Gok eens wat hij mij gekost heeft?
Edit; dat had ik al verteld _O-
Dat ziet er uit als een lekker ruime stevige bank ^O^
Betere kleur ook nog
pi_219884548
Vandaag m’n nieuwe sjaal gedragen, hij is echt zo lekker warm.

Gisteren en vandaag ook nog wat thrillers voor Symph uit boekenruilkastjes gehaald, dat vind ik echt zo’n leuk concept en er zijn er hier best veel van die kastjes in de buurt.
pi_219884557
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dat ziet er uit als een lekker ruime stevige bank ^O^
Betere kleur ook nog
Ik had hem liever zwart gehad :D

Maar nee, past allemaal prima bijelkaar zo. Ben er erg blij mee!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 januari 2026 @ 18:52:06 #156
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_219885652
Ben vanmiddag weer even naar de kringloop gefietst met het idee om meubels te bekijken en even tussen de dvd's te snuffelen, en kwam met zeven cd's thuis. Kostte me maar 10,50 :P

Voor de geīnteresseerden:

Black Crowes - Shake Your Money Maker
Crowded House - Woodface
Guns 'n Roses - Lies
Guns 'n Roses - The Spaghetti Incident
Jeff Healey Band - See The Light
John Hiatt - Stolen Moments
Lou Reed - New York
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_219951105
Een van de lokale kringloopwinkels is gestopt. Komt niet als een verrassing, de winkel was bijna nooit open, zelfs als er op facebook stond dat de winkel ‘vandaag echt open’ zou zijn. Wel jammer, het voorzag echt wel in een behoefte daar in dat buurtje.
Vandaag waren we in een kringloopwinkel waar ze inmiddels permanent een kerstafdeling hebben, het zag er net zo treurig uit als toen we er in oktober waren. Die kringloop is dan wel weer goed in goedkope kleding en de meeste boeken zijn ¤1, dus we gingen weer niet met lege handen naar buiten. Ze hebben daar geen pashokjes, dus ik had strategische kleding aan om daar makkelijk midden op de kledingafdeling te kunnen passen.
Bij een andere hadden ze wel pashokjes en kocht Symph een aantal truien.
Ik scoorde vandaag ook deze beker, ik voel een nieuwe verzameling opkomen

Ik wist wat het was, had er nog nooit eentje in het echt gezien, er wordt in Duitsland veel geld (lees minstens ¤20) voor gevraagd en betaald, echt absurd. Het is een Gubor kinderbeker uit de jaren zeventig
pi_220034577
Valt niet heel veel te showen vandaag.

Even in Franeker geweest bij een leuke rommelmarkt met een kleine 200 standhouders, toch wel weer redelijk wat brocante... waar ik echt niets mee heb.

Toch nog wel 6 PS1 spelletjes kunnen scoren voor een 10tje, hoesjes zien er niet uit en her en der wat krassen maar toch geen slechte aankoop (had ze alle 6 nog niet).

Voordeel van vandaag was dat ik te vroeg was en lekker naar binnen geglipt ben, scheelde 6 euro. Dus die bespaard >:) maar wel even 200km gereden om even de deur uit te zijn en das gelukt! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220040674
Brocante is ook niks voor mij. Ik vond deze week zomaar een turquoise jurk van Tante Betsy O+ . Meteen een rood vestje erbij gevonden zodat ik het leuk kan combineren met een rode maillot
  maandag 9 februari 2026 @ 17:36:39 #160
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220047519
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Brocante is ook niks voor mij. Ik vond deze week zomaar een turquoise jurk van Tante Betsy O+ . Meteen een rood vestje erbij gevonden zodat ik het leuk kan combineren met een rode maillot
Nu moet ik aan mijn tante Betsy denken en haar kleren... :{w
pi_220049726
Hij lijkt op deze jurk
  maandag 9 februari 2026 @ 19:59:11 #162
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220050459
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij lijkt op deze jurk [ link | afbeelding ]
Die is wel leuk!
pi_220088373

pi_220088543
pi_220088893
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 18:42 schreef Karzai het volgende:

[ afbeelding ]
Oh my :D
Ik zou het niet eens meer kunnen afspelen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_220088904
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:16 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Oh my :D
Ik zou het niet eens meer kunnen afspelen.
ik heb er nog een en een ps3 die ze af kunnen spelen :+
pi_220088945

Mijn laatste aanwinst. Een vintage Figgjo Flint fonduestelletje. Lijkt nooit gebruikt of anders heel goed schoongemaakt. Leuk ding, kostte 20 euro en dat lijkt in online vintage winkels flink onder de gangbare prijs te zijn.
pi_220089003
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]

Mijn laatste aanwinst. Een vintage Figgjo Flint fonduestelletje. Lijkt nooit gebruikt of anders heel goed schoongemaakt. Leuk ding, kostte 20 euro en dat lijkt in online vintage winkels flink onder de gangbare prijs te zijn.
heel mooi idd, zo hoort het ook :)
pi_220089086
Ik heb inmiddels best een leuke verzameling Figgjo Flint aan kunnen leggen.

Maar in de loop der jaren heb ik zoveel klein en groot Scandinavisch spul verzameld dat het tijd wordt om van een (groot) deel afscheid te gaan nemen. Ik sta in de winter op de markt met Scandinavische winterproducten (sjaals, wanten etc) en heb nu een Etsyshop erbij geopend voor de online verkoop. Daar ga ik ook een heleboel vintage curiosa opzetten. Ben heel benieuwd.
pi_220089337
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]

Oh wow. Ik heb ergens in een doos ook nog wat Figgjo Flint liggen volgens mij. En we hebben schattige kop en schotels staan waarvan ik morgen bij daglicht wel een foto maak
pi_220110729
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 18:42 schreef Karzai het volgende:

[ afbeelding ]
_O-
pi_220110751
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 20:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
_O-
wat is precies het probleem met deze reactie kan ik niet veel :)
pi_220110757
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was daarnet weer eens even in de lokale kringloop, waar ik eerder dit jaar twee schitterende TV meubels voor een schandalig laag prijsje gescoord heb (en ook veel oude meuk naartoe heb gebracht en laten meenemen toen ze kwamen bezorgen), loop daar vaker naar binnen om te kijken of ze de DVD collectie weer omgewisseld hebben, en kwam zowat direct deze drinkhoorn tegen. Dat vond ik al tof, maar de vogeltjes maakten het af, dus ging 'ie voor 4,50 met me mee :P

[ afbeelding ]
Is het niet een peniskoker?
pi_220110785
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 20:02 schreef Karzai het volgende:

[..]
wat is precies het probleem met deze reactie kan ik niet veel :)
Dacht dat je een grapje maakte, die dingen zie je namelijk altijd in overvloed bij kringlopen en zijn zo'n beetje het meest zinloze product ooit gemaakt, vooral tegenwoordig.
pi_220110833
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 20:07 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dacht dat je een grapje maakte, die dingen zie je namelijk altijd in overvloed bij kringlopen en zijn zo'n beetje het meest zinloze product ooit gemaakt, vooral tegenwoordig.
dan kan je zo zien inderdaad, ik zie het niet zo bespaart je honderden euros aan echt aquarium
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')