SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bankje naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is nog wat nat/vlekkerig van de reiniger. Hij was al prima schoon (op wat vlekken na), rook- en huisdiervrij. Niet doorgezakt, goede materialen.
Gok eens wat hij mij gekost heeft?
Edit; dat had ik al verteld
[ Bericht 6% gewijzigd door PoesInDoos op 20-01-2026 14:28:23 ]This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Niet met je schoenen op de bank!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Een deel van de buit van vandaag
[ link | afbeelding ]
Verder nog een regenjas van Happy rainy days voor mij en voor ieder nog wat kledingstukken.
De hele kerstvakantie en periode erna waren we ziek, dus blij dat we nu weer even op pad konden gaan.
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:19 schreef PoesInDoos het volgende:
Bankje voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bankje naDat ziet er uit als een lekker ruime stevige bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is nog wat nat/vlekkerig van de reiniger. Hij was al prima schoon (op wat vlekken na), rook- en huisdiervrij. Niet doorgezakt, goede materialen.
Gok eens wat hij mij gekost heeft?
Edit; dat had ik al verteld![]()
Betere kleur ook nog
Ik had hem liever zwart gehadquote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een lekker ruime stevige bank![]()
Betere kleur ook nog
Nu moet ik aan mijn tante Betsy denken en haar kleren...quote:Op zondag 8 februari 2026 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Brocante is ook niks voor mij. Ik vond deze week zomaar een turquoise jurk van Tante Betsy. Meteen een rood vestje erbij gevonden zodat ik het leuk kan combineren met een rode maillot
Die is wel leuk!quote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij lijkt op deze jurk [ link | afbeelding ]
Oh myquote:
ik heb er nog een en een ps3 die ze af kunnen spelenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Oh my![]()
Ik zou het niet eens meer kunnen afspelen.
heel mooi idd, zo hoort het ookquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn laatste aanwinst. Een vintage Figgjo Flint fonduestelletje. Lijkt nooit gebruikt of anders heel goed schoongemaakt. Leuk ding, kostte 20 euro en dat lijkt in online vintage winkels flink onder de gangbare prijs te zijn.
Oh wow. Ik heb ergens in een doos ook nog wat Figgjo Flint liggen volgens mij. En we hebben schattige kop en schotels staan waarvan ik morgen bij daglicht wel een foto maakquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn laatste aanwinst. Een vintage Figgjo Flint fonduestelletje. Lijkt nooit gebruikt of anders heel goed schoongemaakt. Leuk ding, kostte 20 euro en dat lijkt in online vintage winkels flink onder de gangbare prijs te zijn.
Is het niet een peniskoker?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was daarnet weer eens even in de lokale kringloop, waar ik eerder dit jaar twee schitterende TV meubels voor een schandalig laag prijsje gescoord heb (en ook veel oude meuk naartoe heb gebracht en laten meenemen toen ze kwamen bezorgen), loop daar vaker naar binnen om te kijken of ze de DVD collectie weer omgewisseld hebben, en kwam zowat direct deze drinkhoorn tegen. Dat vond ik al tof, maar de vogeltjes maakten het af, dus ging 'ie voor 4,50 met me mee
[ afbeelding ]
Dacht dat je een grapje maakte, die dingen zie je namelijk altijd in overvloed bij kringlopen en zijn zo'n beetje het meest zinloze product ooit gemaakt, vooral tegenwoordig.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat is precies het probleem met deze reactie kan ik niet veel
dan kan je zo zien inderdaad, ik zie het niet zo bespaart je honderden euros aan echt aquariumquote:Op zondag 15 februari 2026 20:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dacht dat je een grapje maakte, die dingen zie je namelijk altijd in overvloed bij kringlopen en zijn zo'n beetje het meest zinloze product ooit gemaakt, vooral tegenwoordig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |