Rataplan is niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:15 schreef mspoez het volgende:
9 november:
De Ronde van RataPlan!
Kringloopliefhebbers opgelet! Het geliefde evenement Ronde van RataPlan wordt dit jaar maar liefst twee keer georganiseerd. Op zaterdag 9 november openen alle vestigingen hun deuren om bussen vol enthousiaste kringloopkoopjesjagers te verwelkomen tijdens de Ronde van RataPlan!
Ronde van RataPlan
Ronde van wat? Ronde van RataPlan! Voor velen is het inmiddels een bekend fenomeen en wordt er ruim van te voren al een gaatje vrijgehouden in de agenda. Schrijf je in, stap op bij een vestiging in de buurt en rijd met andere koopjesjagers langs een aantal van onze vestigingen. Inclusief drankje, hapje en veel gezelligheid.
Online inschrijven of aan de kassa
Tot vorig jaar was het alleen mogelijk om je in te schrijven aan de kassa, maar wij willen het jou en onszelf makkelijker maken door voor aankomende Ronde te werken met een online inschrijftool. Je kunt je gewoon op de vertrouwde manier opgeven door je in te schrijven bij de kassa of je kiest ervoor om het online te doen, vanuit huis. Hoe makkelijk is dat!?
https://rataplan.com/
Dat is helaas ook gebeurd met een kilo-kleding verkoper hier in de buurt. Inmiddels zitten ze op 17,50 per kilo en kan ik beter op Vinted shoppen voor spullen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:33 schreef Hupje het volgende:
Vandaag was ik in de buurt van een kringloopwinkel waar ik niet vaak kom omdat het een donkere, rommelige loods is met onduidelijke prijzen. Het was een poos geleden en er was wel wat veranderd. Er zitten nu prijzen op de spullen, de spullen zijn beter gesorteerd en bijv speelgoed leek nu enigszins uitgezocht (plastic eromheen als set).
De prijzen waren tov mijn laatste bezoek ook x3 gegaan, dat is dan wel jammer.
Uiteindelijk niks gevonden helaas.
Dat zijn fijne elpeesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:11 schreef Karzai het volgende:
Tientje voor vier elpees
Ik krijg 25% korting omdat ik er werk dus 7,50 betaald, zijn toch wel klassiekertjes
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 07:07 schreef Karzai het volgende:
De buit van afgelopen week
https://www.delokatie.org/kringloopwinkel-distelweg-85/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vond ik ook erg grappig en lijkt me ook erg zeldzaam en dat voor 50 cent! kon ik niet laten liggenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat laatste singeltje![]()
Ik kocht een kookboek, een Nijntje boekensteun, een zomerjurk en een knuffeltje van Takkie
Supervondst, heel gaaf!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
vond ik ook erg grappig en lijkt me ook erg zeldzaam en dat voor 50 cent! kon ik niet laten liggen
nederlandse cultuur historie
Gave single van UB40, van een geweldig album. Ooit maakten ze echt toffe muziekquote:Op woensdag 9 april 2025 15:26 schreef Karzai het volgende:
2 singeltjes, 1 euro betaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toen waren ze nog niet zo commercieelquote:Op woensdag 9 april 2025 16:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gave single van UB40, van een geweldig album. Ooit maakten ze echt toffe muziek
Nog altijd beter dan bij Het Goed hoorquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Van de week bij Rataplan een hele rij Engelse pockets van Katie Fforde en Jill Mansell laten staan omdat ze inmiddels ¤2,40 moeten kosten. Ze zijn daar echt van de pot gerukt met hun boekenprijzen.
Ray Banana is een klassieker, er is er nog een in het Nederlands verschenen "Lichtstad"quote:Op zaterdag 19 april 2025 05:07 schreef Karzai het volgende:
gisteren weer een paar stripboekjes meegenomen, 2 hardcover blueberrys en nog eentje die ik nog niet kende, 7 euro betaald
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |