abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214920039
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 18:41 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Vandaag gescoord
Over het jasje twijfelde ik gezien de prijs, maar het is echt leer dus daar heb ik dan wel wat meer veel voor over.
Cool jasje, ik heb dat ook hoor dat ik voor kwaliteit wat meer over heb. Die soepkom zie je bij elke kringloop wel regelmatig staan, het is een beetje eentje van onze bingokaart: een LP van Kamahl, het Nutromaservies dat Just_me ook had, de Mexicaanse kring van de wereldwinkel, het boek De eetclub van Saskia Noort en nog wat dingen. Misschien moet ik er eens een echte bingokaart van maken, wie vult aan?
pi_214921188
Ik kocht vandaag dit https://www.bol.com/nl/nl(...)ut/9200000013360505/ voor de verzameling en ook nog een Nijntjeknuffel https://www.beebieenkids.(...)roen-green-knit.html. Ik bespeur een thema. Afgelopen week zowaar weer eens een W-Germanyvaasje gekocht, ik zal eens een foto maken komende week
pi_214922949
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Cool jasje, ik heb dat ook hoor dat ik voor kwaliteit wat meer over heb. Die soepkom zie je bij elke kringloop wel regelmatig staan, het is een beetje eentje van onze bingokaart: een LP van Kamahl, het Nutromaservies dat Just_me ook had, de Mexicaanse kring van de wereldwinkel, het boek De eetclub van Saskia Noort en nog wat dingen. Misschien moet ik er eens een echte bingokaart van maken, wie vult aan?
Ik ga deze soepkommen bij elkaar sparen heb ik gister bedacht
Er zijn idd van die dingen zoals deze kommen die je vrijwel altijd ziet bij de kringloop :D
Ik ben even hard aan het meedenken voor de bingokaart;

*Hét schilderij van het huilende jongetje
* Houten kralen spiraal (speelgoed)
pi_214923001
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht vandaag dit https://www.bol.com/nl/nl(...)ut/9200000013360505/ voor de verzameling en ook nog een Nijntjeknuffel https://www.beebieenkids.(...)roen-green-knit.html. Ik bespeur een thema. Afgelopen week zowaar weer eens een W-Germanyvaasje gekocht, ik zal eens een foto maken komende week
Tof dat je dat bord nog netjes gevonden hebt!
Ik speur voor mijn werk(peuters met ontwikkelingsachterstand) altijd kringloopwinkels af, maar vind het enorm verschillen wat je treft aan degelijk compleet speelgoed.
Begrijp veelal ook niet waarom ze van die dingen proberen te verkopen waarvan de helft ontbreekt en je eigenlijk echt niets meer mee kunt
  Manager PR/Moderator zondag 8 september 2024 @ 09:56:21 #30
269689 crew  Viv
pi_214923799
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Die soepkom zie je bij elke kringloop wel regelmatig staan, het is een beetje eentje van onze bingokaart: een LP van Kamahl, het Nutromaservies dat Just_me ook had, de Mexicaanse kring van de wereldwinkel, het boek De eetclub van Saskia Noort en nog wat dingen. Misschien moet ik er eens een echte bingokaart van maken, wie vult aan?
Voor op de bingokaart:

Mokken van Beertje Paddington, die ooit gratis bij elkaar te sparen waren met de punten van Douwe Egberts koffie en Pickwick thee. Onder andere deze:
pi_214923955
De snijbonenmolen mag ook niet ontbreken. Toevallig stonden we afgelopen week bij de kassa achter iemand die er eentje kocht omdat ze haar eigen exemplaar had uitgeleend. Ik dacht altijd dat kringloopwinkels het eindstation waren voor snijbonenmolens.
pi_215071745
Net even een vluchtig rondje en kunnen afstrepen van mijn wishlist bij de gewone winkels;
Nep leren rokje, leren cognackleurige laarsjes, oversized trui voor over een jurk en een dik fotoboek
Totale schade 30 euro

pi_215072688

Het vaasje en de nieuwste Nijntje: een speeldoosje
Dit seizoen op de valreep nog even naar een kofferbakmarkt in de regio geweest, daar vond ik dat Nijntje en Symph een paar boeken.
pi_215190052
Hebben jullie dat ook dat jullie het aan de ene kant zonde vinden om iets te gebruiken dat je bij de kringloop vandaan hebt( je kunt het immers veelal niet gauw weer opnieuw kopen als het stuk gaat), maar aan de andere kant het ook weer zonde is om het niet te gebruiken? :D
Dat heb ik bij mijn collectie bloemige glaasjes en Arcopal

pi_215190861
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 08:18 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Hebben jullie dat ook dat jullie het aan de ene kant zonde vinden om iets te gebruiken dat je bij de kringloop vandaan hebt( je kunt het immers veelal niet gauw weer opnieuw kopen als het stuk gaat), maar aan de andere kant het ook weer zonde is om het niet te gebruiken? :D

[ link | afbeelding ]
Oh dat staat hier grotendeels ook voor de sier hoor, omdat dat de vaatwasser niet lekker overleeft. Sommig Arcopal gebruik ik wel normaal, zeker de ovenschalen maar daar heb ik er veel van en die kan ik ook zo weer kopen.
pi_215194507
quote:

[ link | afbeelding ]
Totaal niet. Ik denk eerder: ik heb dr toch geen reet voor betaald, dus als ik het maar een paar keer gebruikt heb en het sneuvelt heb ik mn geld er alweer uit.

En als het kapot gaat, koop ik gewoon weer een vervangend exemplaar ervoor.
pi_215195853
quote:

[ link | afbeelding ]
:D

Ik gebruik alles omdat ik alles gewoonweg ook zo tof vind O+
pi_215250613
2 weken gelden op een garagesale in het noorden het volgende gescoord:

Douchekop van chrowe van 400 euro voor 30
Knielappen van 140 voor 30

Geen slechte aankopen.

Gisteren weer een garagesale route gereden en toen het volgende gescoord;

6x XBOX 360 spelletjes voor een 10tje
mega dikke / grote kaars voor 2,50
Nieuwe wasmand voor 2,50

En nog wat andere kleine dingetjes... was weer een leuke route! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_215251472

[ Bericht 100% gewijzigd door Knutknuttsson op 13-10-2024 10:11:01 ]
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zondag 13 oktober 2024 @ 17:15:28 #40
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_215255420
9 november:

De Ronde van RataPlan!
Kringloopliefhebbers opgelet! Het geliefde evenement Ronde van RataPlan wordt dit jaar maar liefst twee keer georganiseerd. Op zaterdag 9 november openen alle vestigingen hun deuren om bussen vol enthousiaste kringloopkoopjesjagers te verwelkomen tijdens de Ronde van RataPlan!

Ronde van RataPlan
Ronde van wat? Ronde van RataPlan! Voor velen is het inmiddels een bekend fenomeen en wordt er ruim van te voren al een gaatje vrijgehouden in de agenda. Schrijf je in, stap op bij een vestiging in de buurt en rijd met andere koopjesjagers langs een aantal van onze vestigingen. Inclusief drankje, hapje en veel gezelligheid.

Online inschrijven of aan de kassa
Tot vorig jaar was het alleen mogelijk om je in te schrijven aan de kassa, maar wij willen het jou en onszelf makkelijker maken door voor aankomende Ronde te werken met een online inschrijftool. Je kunt je gewoon op de vertrouwde manier opgeven door je in te schrijven bij de kassa of je kiest ervoor om het online te doen, vanuit huis. Hoe makkelijk is dat!?
https://rataplan.com/
Prrrrr
pi_215261143
Zaterdag bij een kringloopwinkeltje in Wassenaar deze 2 schelpen borden gekocht (dit servies probeer ik bij elkaar te sparen), een oestervormig bakje en vintage jurk die mijn naam schreeuwde

pi_215496056
Fotospam

In de herfstvakantie een rondje gedaan, goed gescoord. De verzamelingen zijn weer lekker aangevuld en we vonden veeel boeken. Dat Griekse alfabetboekje ziet er ouder uit dan het is, maar ik vond het zo schattig en ik kan het een beetje lezen.
Die schoenen had ik al en ik vond dus een reservepaar.

Onlangs waren we op een boekenmarkt in de buurt en daar waren we snel weer weg omdat paperbacks daar al ¤3 moesten kosten.
pi_215499336
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 06:34 schreef Chandler het volgende:
2 weken gelden op een garagesale in het noorden het volgende gescoord:

Douchekop van chrowe van 400 euro voor 30
Knielappen van 140 voor 30

Geen slechte aankopen.

Gisteren weer een garagesale route gereden en toen het volgende gescoord;

6x 360 spelletjes voor een 10tje
mega dikke / grote kaars voor 2,50
Nieuwe wasmand voor 2,50

En nog wat andere kleine dingetjes... was weer een leuke route! :Y
Zoek je zelf zo'n route uit of kan je dat ergens vinden?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_215504730
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:15 schreef minthy het volgende:

[..]
Zoek je zelf zo'n route uit of kan je dat ergens vinden?
Deze waren georganiseerd via FB. Zelf rijden kan maar waarschijnlijk heeft dan niemand wat bij de deur staan! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_216237273
Het nieuwe jaar begon goed met de vondst van een vaasje
pi_216272676
Vandaag op de vlooienmarkt in Eelde kaarsen gescoord. 100 Dinner kaarsen voor maar 20 euro.. En aangezien ik nogal wat kaarsen brand... mooi meegenomen! :Y
Like trump...
pi_216332210

En Symph vond ook nog wat boeken, maar die staan al in de kast. Ook nog een vintage oranje Tomadokrat voor in de schuur, we hebben een hele collectie in oranje en bruin.
pi_216503443
De buit van afgelopen week
https://www.delokatie.org/kringloopwinkel-distelweg-85/

[ Bericht 29% gewijzigd door Karzai op 01-02-2025 07:23:24 ]
pi_216503689
quote:
oeh, die Hermann *O*
Daar heb ik wel eens naar gezocht, naar dat album. Ver voor internet, misschien zou het nu prima te vinden zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216555558
Vrijdag 7 februari is het warme truien dag, wij geven die dag 50% korting op alle kleding . Alleen op 7 februari dus :)
Eventuele stadspas korting of stempelkaart kan daarnaast ook gebruikt worden
https://www.delokatie.org/kringloopwinkel-distelweg-85/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')