Doos, koffer of vuilniszak. Maakt weinig uit.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:17 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mijn kast grondig opgeruimd en wil een hoop kleding naar de kringloop brengen. Hoe verpak ik dat het beste? In een doos? Vuilniszak is ook weer zoiets
Ik verpak het meestal in een boodschappentas, die kunnen ze dan weer in de bak bij de kassa leggen voor klanten die geen tas bij zich hebben.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:17 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mijn kast grondig opgeruimd en wil een hoop kleding naar de kringloop brengen. Hoe verpak ik dat het beste? In een doos? Vuilniszak is ook weer zoiets
Je moet ook geen tweedehands vuilniszak gebruiken. Ook recycling kent zijn grenzen!quote:Op donderdag 30 april 2026 09:36 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Doos, koffer of vuilniszak. Maakt weinig uit.
Ik denk dat het qua frisheid van je kleding wel het fijnst is om de vuilniszak van je lijstje te schrappen.
Toptip van de dagquote:Op donderdag 30 april 2026 18:59 schreef camilero het volgende:
[..]
Je moet ook geen tweedehands vuilniszak gebruiken. Ook recycling kent zijn grenzen!
Bestaan dat soort bakken nog? Die heb ik al heel lang niet meer gezien. Sinds de invoering van de betaalde tasjes niet meer denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verpak het meestal in een boodschappentas, die kunnen ze dan weer in de bak bij de kassa leggen voor klanten die geen tas bij zich hebben.
Bij alle kringloopwinkels waar ik regelmatig kom staat wel zo’n bakquote:Op donderdag 30 april 2026 20:03 schreef Elleska het volgende:
[..]
Bestaan dat soort bakken nog? Die heb ik al heel lang niet meer gezien. Sinds de invoering van de betaalde tasjes niet meer denk ik.
Wat een prachtige kleur!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:12 schreef Jentin het volgende:
Ik heb echt een moment van kringloopgeluk. Ik kocht zojuist bij de kringloop deze tas, helemaal gloedjenieuw voor 6,50.
Oh yesquote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:12 schreef Jentin het volgende:
Ik heb echt een moment van kringloopgeluk. Ik kocht zojuist bij de kringloop deze tas, helemaal gloedjenieuw voor 6,50.
Vuilniszakquote:Op donderdag 30 april 2026 09:17 schreef Syrena het volgende:
Heeeel cool. De weegschaal is een mooie aanvulling. Ik heb ook aardig wat Brabantia teruggekocht. Het enige originele uit de familie dat ik nog heb is het cremewitte blik voor ontbijtkoek van opa en oma uit de jaren 60 en dat is ook in gebruik. Heb ook een oranje staan, voor de sier.quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Na jaren door kringlopen struinen kan ik ook eindelijk eens wat "showen".
Had altijd al het idee om, als ik ging verhuizen, om iets met 70's te doen. Nu is niet alles in de kast 70's maar niets is perfect natuurlijk
Grootste deel komt uit Hart in Friesland, beetje Marktplaats, wat andere kringlopen, etc.
Heb meer zooi dan er in de kast past (nog niet alles is verhuisd), dus er zal nog wel eens een vitrine bij komen.
Vind dat Brabantia spul ook fantastisch, hadden we (m'n ouders) vroeger ook. Meeste is weggegaan (zoals dat dan ging) en een hoop weer teruggekocht.
Zie hier onze hippe broodtrommel, nog in gebruik in 1991:
[ afbeelding ]
En anno 2026:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vandaag nog deze weegschaal gescoord:
[ afbeelding ]
U zei?quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooo, diekast
. Love it. Een aantal dingen die er in staan heb ik zelf ook. De telefoon in het
groen
![]()
De brooddoos in het oranje met opener aan de voorkant staat nog op mn verlanglijst
quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
U zei?
Ook met het befaamde pennenbakje?
[ afbeelding ]
quote:
O wauw, gelukkig woon ik op een postzegelquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wil 1 van die 2 telefoons nog wel echt gaan gebruiken in het bijgebouw.
Heb een module + router om zo'n oude telefoon om te zetten naar VOIP dus helemaal modern.
Dit moet ik ook nog ergens in een kast / vitrine proppen.
[ afbeelding ]
De groene rechts heb ik ooit van een tante gehad in ~1985, m'n eerste radio
De rest heb ik er door de jaren heen bijgezocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |