Dat hebben ze al jaren, met name Ducati. Vind het zelf ook geen kijk maar het zal ongetwijfeld z'n voordelen hebben.quote:
Niet bij ziggo kijkenquote:Op zondag 30 juni 2024 14:18 schreef Zipportal het volgende:
Het blijft heus wel droog hoor, domme saaie NOS commentator.
Bij Ziggo bespeur ik altijd nog een bepaalde zuurheid vanwege het kwijtraken van de F1. Jammer dat de MotoGP nu ook achter de betaalmuur zit..quote:
Kijk op ziggoquote:Op zondag 30 juni 2024 14:18 schreef Zipportal het volgende:
Het blijft heus wel droog hoor, domme saaie NOS commentator.
Is het open kanaalquote:Op zondag 30 juni 2024 14:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bij Ziggo bespeur ik altijd nog een bepaalde zuurheid vanwege het kwijtraken van de F1. Jammer dat de MotoGP nu ook achter de betaalmuur zit..
Merk je bij de motoren weinig vanquote:Op zondag 30 juni 2024 14:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bij Ziggo bespeur ik altijd nog een bepaalde zuurheid vanwege het kwijtraken van de F1.
Ik heb ziggo, dus ik heb dat probleem niet.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bij Ziggo bespeur ik altijd nog een bepaalde zuurheid vanwege het kwijtraken van de F1. Jammer dat de MotoGP nu ook achter de betaalmuur zit..
Lijkt me ook, heeft natuurlijk ook gigantisch zitten pushen.quote:
Geeft niet zolang er maar geen Spanjaard wint.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:28 schreef Xylos het volgende:
Nog niet de meest spectaculaire race van het seizoen.
Of een versnelling kapotquote:Op zondag 30 juni 2024 14:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lijkt me ook, heeft natuurlijk ook gigantisch zitten pushen.
Blij dat ik dat er wel gewoon bij heb, in plaats van een of ander suf en wat emotieloos alternatiefquote:Op zondag 30 juni 2024 14:33 schreef Xylos het volgende:
Wat een rust om een MotoGP race te kunnen volgen zonder het hysterische commentaar van weeink.
Het zal ook eens nietquote:
Haha, op zich eens, maar Maverick Viñales kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Geeft niet zolang er maar geen Spanjaard wint.
Ieder zijn ding heyquote:Op zondag 30 juni 2024 14:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blij dat ik dat er wel gewoon bij heb, in plaats van een of ander suf en wat emotieloos alternatief
Bizar. De vraag is nu: kan hij dat doortrekken naar de race en zo ja, kan hij dat een hele race volhoudenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:51 schreef heywoodu het volgende:
Bendsneyder gisteren 6e en 4e in de trainingen, jeetje
En nu dan toch onderuitquote:
Ik hoorde zostraks ‘staatsgevaarlijk’ en moest direct aan jou denken. Gaat nooit meer weg.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:41 schreef heywoodu het volgende:
"Moreira, hier, heb je wat lege flessen, mag je ze naar de Albert Heijn brengen, zo'n jongen is het, ha!"
Huh? Graag duiding van @:ChipsZak. want ik snap het niet.
En:
"Ja, die wordt zo nog staatsgevaarlijk die jongen!"
En een gebroken vinger toch?quote:Op zondag 7 juli 2024 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Rijden met een ontplofte airbag, gekneusde ribben en een stuk ruitje. Pfoe.
Klopt. Had net geedit,quote:
Leider gaat twee ronden voor het einde onderuit, dan mag het wel even hoorquote:
Dit was daarvoor,quote:Op zondag 7 juli 2024 14:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leider gaat twee ronden voor het einde onderuit, dan mag het wel even hoor
Niet op FOK!quote:
Owhquote:
Ik ook niet, dus no shame,quote:
Balen jaquote:Op zondag 7 juli 2024 14:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Zomerstop. Pfff. Er zat al zo’n drie weken tijd tussen twee raceweekenden laatst,.
Hadden ze een weekje op moeten schuiven, zodat de Olympische Spelen volledig binnen de stop vallenquote:Op zondag 7 juli 2024 14:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Zomerstop. Pfff. Er zat al zo’n drie weken tijd tussen twee raceweekenden laatst,.
Wat overlapt er allemaal dan?quote:Op zondag 7 juli 2024 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hadden ze een weekje op moeten schuiven, zodat de Olympische Spelen volledig binnen de stop vallen
De Britse GP is in het midden van de Spelen, als ze alles nou één week later deden was het tenminste in het slotweekeinde van de Spelen, waar er niet zo heel veel actie meer isquote:
Keuzes, keuzes.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Britse GP is in het midden van de Spelen, als ze alles nou één week later deden was het tenminste in het slotweekeinde van de Spelen, waar er niet zo heel veel actie meer is
Hij mag blij zijn dat het de sprint is en niet de zondag.quote:
Sorry, wist niet dat je boos zou worden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is dit nou weer voor dom gelul tussen Weeink en Barry.
Weeink: ‘Het is niet de meest charismatische jongen, die Enea. Dat hebben we ook wel eens gezegd over Bagnaia.’
Barry: ‘Nou, ik denk dat als je dat aan de vrouwen vraagt dat wel anders is.’ En niet snel daarna: ‘Ik denk dat hij [Enea], Martin en Marquez toch wel de knapste jongens uit de MotoGP zijn.’.
A: hoe is dit relevant?
B: ken je het verschil tussen charisma en knap niet?
C: waarom haal je vrouwen er überhaupt bij? Alsof wij enkel daarom kijken.
D: wat lul je?
Beter je best doen, Barryquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je boos zou worden.
Benieuwd hoe die switch van zand naar de weg gaat verlopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:22 schreef franklop het volgende:
Veijer gaat naar Moto2 volgend jaar. Bij Red Bull Ajo
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd hoe die switch van zand naar de weg gaat verlopen.
[ x ]
https://nos.nl/artikel/25(...)og-naar-moto2-klasse
Ze hebben het aangepast,quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd hoe die switch van zand naar de weg gaat verlopen.
[ x ]
https://nos.nl/artikel/25(...)og-naar-moto2-klasse
die liggen al jaren achterquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:36 schreef Radegast het volgende:
Ik ben geen fervent volger van de MotoGP, maar wat is er met Honda gebeurd dat die niet meer vooraan meedoen?
Colin Breier…quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Colin ging (gaat) niet echt lekker maar hopelijk weet hij het nog recht te breien,.
En ook zo’n domme:quote:
We hebben wel een Nederlander die Ortola voorbij gaat in Moto3 in het kampioenschap als hij er niet afknalt,quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:19 schreef THEFXR het volgende:
krijgen vandaag een nieuwe leider in het MotoGP klassement
Klopt, goed gedaan hoor. Championships are won on your bad days,quote:
Tof! Woon je daar of daarheen voor de leuk?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:58 schreef Sabata het volgende:
goedemiddag vanaf de start ziel tribune. was een leuke moto3 race. jammer dat Colin zijn positie niet kon vasthouden maar oke. was nog net op tijd voor de start. heb hier wel een ideaal plekje, net tegenover een videoscreen
op vakantie in Meran, Südtirol. ik dacht, steek even over in het weekend. wow, wat een vergissing. vrijdag om moeten keren door alle overstromingen, zaterdag was ik gewoon de hele dag kwijt met reizen door de horrorspits die ontstond door het slechte weer.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tof! Woon je daar of daarheen voor de leuk?
Is het inderdaad zo druk met snipers, politie e.d.? Dat is wat ze hier aangaven.
Oefff, dat klinkt inderdaad niet als het ideale weekend,quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
op vakantie in Meran, Südtirol. ik dacht, steek even over in het weekend. wow, wat een vergissing. vrijdag om moeten keren door alle overstromingen, zaterdag was ik gewoon de hele dag kwijt met reizen door de horrorspits die ontstond door het slechte weer.
en ja de veiligheidsmaatregelen zijn flink aangescherpt. veel politie en security checks overal. vooral zwaarder bewapend personeel (smg, geen sniper)
Wat leert hij nooit?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:17 schreef Sabata het volgende:
leert Marquez het ooit? nee zeg ik u. voor jackass geldt het zelfde
ik vind Marquez qua rijstijl altijd zo ongeduldig. het is a la Groenewegen vroeger, podium of jodium.quote:
Marquez rijdt prachtig, vind ik. Mag wel een beetje gevochten worden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik vind Marquez qua rijstijl altijd zo ongeduldig. het is a la Groenewegen vroeger, podium of jodium.
en ja, Bagnaia lijkt wel kogelvrij op dit moment
Vandaag help daar niet echt in mee, allemachtig wat een muffe racequote:Op zondag 18 augustus 2024 14:24 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik vind dit raceseizoen zo vreselijk saai,.
Niet zo’n beetje ook. Zelfs Moto3 was saai.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag help daar niet echt in mee, allemachtig wat een muffe race
motogp toch niet, het is om en om nr's 1 en 2quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:24 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik vind dit raceseizoen zo vreselijk saai,.
Matigste sprint van het jaar denk ik wel, er gebeurde na de openingsronde echt he-le-maal niks meer in de hele top-4, die totaal uit elkaar gereden werdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef THEFXR het volgende:
Mm93 wint de sprint met 4 sec voorsprong
‘Matig’ is sowieso wel een beetje hoe je dit seizoen kan omschrijven. Ook secondes tussen rijders hoort daarbij.quote:Op zondag 1 september 2024 01:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Matigste sprint van het jaar denk ik wel, er gebeurde na de openingsronde echt he-le-maal niks meer in de hele top-4, die totaal uit elkaar gereden werd
Uiteraard wel erg knap van Marquez, megadominant dit weekeinde
Veijer gaat nu iets doen waarvan ik alweer vergeten ben wat voor onmeunige onzin het was, maar het was volgens mij hun manier om te zeggen dat hij nu lekker op dreef is en dat is hij in elk geval zekerquote:
Echt hoor, waarom hebben deze mensen een obsessie met onderbroeken en schijt en remsporen?quote:Op zondag 1 september 2024 11:31 schreef heywoodu het volgende:
iets over donkere strepen (op het asfalt uiteraard)
"Ja, ook in zijn onderbroek denk ik!"
Pfff
En harde knoeperts!quote:Op zondag 1 september 2024 11:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt hoor, waarom hebben deze mensen een obsessie met onderbroeken en schijt en remsporen?
quote:
Harde knoeperts vind ik....raar. Echt níemand denkt bij 'harde knoepert' aan een harde band, dat heb je toch door als je dat er een keertje uit hebt laten schieten (wat natuurlijk een keer kan gebeuren)?quote:Op zondag 1 september 2024 11:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Dat is echt jouw ding he? En staatsgevaarlijk,
. Ik kan het je niet kwalijk nemen. Vreselijk.
Ja, je ziet hem en denkt gelijk "ach gossie, ja natuurlijk koop ik wel een velletje kinderpostzegels van je kereltje, hier heb je ook nog een snoepje!".quote:Op zondag 1 september 2024 11:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heeft Antonio schattige tandjes zeg,![]()
.
Deze gasten zijn echt niet de snuggersten als het op taal aankomt. Barry gebruikt ook elke keer ‘als’ als het ‘dan’ moet zijn. Daar stoor ik me ook mateloos aan.quote:Op zondag 1 september 2024 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Harde knoeperts vind ik....raar. Echt níemand denkt bij 'harde knoepert' aan een harde band, dat heb je toch door als je dat er een keertje uit hebt laten schieten (wat natuurlijk een keer kan gebeuren)?
Staatsgevaarlijk vind ik gewoon zo godvergeten irritant, want ze zeggen het elke keer weer alsof staatsgevaarlijk 'heel gevaarlijk' betekent
als zijndequote:Op zondag 1 september 2024 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze gasten zijn echt niet de snuggersten als het op taal aankomt. Barry gebruikt ook elke keer ‘als’ als het ‘dan’ moet zijn. Daar stoor ik me ook mateloos aan.
En natuurlijk het eeuwige ‘over en sluiten’,.
quote:Op zondag 1 september 2024 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, je ziet hem en denkt gelijk "ach gossie, ja natuurlijk koop ik wel een velletje kinderpostzegels van je kereltje, hier heb je ook nog een snoepje!".
quote:
Een tijdje terug kon ik het nog op internationaal zetten, maar dat werkt niet meer,quote:Op zondag 1 september 2024 11:52 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig hebben we FOK! om er uit wanhoop maar een beetje om te lachen, anders zou het leven ook maar zuur zijn.
Ja, van die halve volksliederen is wel een motorsportdingetje inderdaadquote:
Nou, de pipo’s van F1 hebben MotoGP geclaimd dus straks wordt het feest.quote:Op zondag 1 september 2024 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, van die halve volksliederen is wel een motorsportdingetje inderdaad
Doen ze in de F1 toch een stuk beter allemaal, de podiumceremonies.
Zeker, maar met iets als podiumceremonies zet F1 het wel beter neer (ook voor de huidige figuren het hadden) dan bijna overal in de motorsport, waar het vaak een beetje 'houtje touwtje' overkomt en het net zo goed de lokale zaterdagmiddagclubracecompetitie kan zijnquote:Op zondag 1 september 2024 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, de pipo’s van F1 hebben MotoGP geclaimd dus straks wordt het feest.
Ik vrees. MotoGP is op zoveel vlakken anders DAN F1 maar ik denk dat Amerika dat niet snapt.
Niet te doen qua programma denk ik, want MotoGP gaat echt niet zonder Moto2 en Moto3, alleen F1 doet wel weekeinden zonder F2 en/of F3quote:Op zondag 1 september 2024 12:15 schreef franklop het volgende:
Ik zou wel eens een gecombineerd weekend willen zien, F1 en MotoGP.
Zolang ze best of both worlds doen en maar 1x per jaar ofzo
Als ze willen is er vast wel wat te regelen.quote:Op zondag 1 september 2024 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet te doen qua programma denk ik, want MotoGP gaat echt niet zonder Moto2 en Moto3, alleen F1 doet wel weekeinden zonder F2 en/of F3
quote:Op zondag 1 september 2024 12:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze willen is er vast wel wat te regelen.
MotoGP was ook enkele jaren alleen op Lacuna Sega toch?
Ik ben een van die laatsten,quote:Op zondag 1 september 2024 12:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vrees dat het qua fanbase niet echt lekker gaat. Genoeg mensen die gewoon alles leuk vinden, maar ook veel F1-fans die alleen maar kunnen mekkeren op MotoGP en MotoGP-fans die alleen maar kunnen zeiken op F1.
Maar ja, valt ooit eens te proberen, dat wel
Echt, damn. Dat was een heftige.quote:
Gelukking ging Aldeguer zelf nog niet 10% in de rondte van wat zijn motor deedquote:Op zondag 1 september 2024 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt, damn. Dat was een heftige.
Dan hadden we die de volgende race mogelijk moeten missen,quote:Op zondag 1 september 2024 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukking ging Aldeguer zelf nog niet 10% in de rondte van wat zijn motor deed
"Die denkt ook, de reutel!"quote:Op zondag 1 september 2024 12:43 schreef ChipsZak. het volgende:
‘Kijken, kijken, niet kopen’![]()
Waarom zulks dom commentaar?!
Ik kan enkel denken aan een keutel. Weer die eeuwige poepobsessie.quote:Op zondag 1 september 2024 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Die denkt ook, de reutel!"
Wat is een/de reutel
Eigen schuld, dikke reutel.quote:
Wat,quote:Op zondag 1 september 2024 13:54 schreef THEFXR het volgende:
Zie zijn er toch echt stoer uit in die pakken, he
quote:
quote:
Ik vind het gewoon mannen in beschermingskleding.quote:
En we weten allemaal hoe het gaat als je op je gewone fiets met je stuur bij die van je vrienden inhaakt.quote:Op zondag 1 september 2024 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Schuld van allebei, Marquez probeert er wat overdreven nog in te duiken, Bagnaia beukt 'm dicht en daarna haken ze ongelukkig in elkaar.
Nah, Pecco sneed te scherp naar binnenquote:Op zondag 1 september 2024 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Schuld van allebei, Marquez probeert er wat overdreven nog in te duiken, Bagnaia beukt 'm dicht en daarna haken ze ongelukkig in elkaar.
Zelf nooit meegemaakt, eerder dit jaar nog wel gezien bij een vriend en vriendin die liepen te kloten, dus ja, niet handigquote:Op zondag 1 september 2024 14:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe het gaat als je op je gewone fiets met je stuur bij die van je vrienden inhaakt.
Ja, dat zeg ik. En Marquez dook in een gat wat er eigenlijk niet echt meer was. Ze gingen er beiden wat te hard in en dan krijg je dit.quote:Op zondag 1 september 2024 14:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nah, Pecco sneed te scherp naar binnen
Of zijn been. Daar lag ook iemand én een motor bovenop,quote:Op zondag 1 september 2024 14:38 schreef R-woud93 het volgende:
Dat Pecco geen arm/schouder heeft gebroken is ook een wonder.
Lucky you,quote:Op zondag 1 september 2024 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelf nooit meegemaakt, eerder dit jaar nog wel gezien bij een vriend en vriendin die liepen te kloten, dus ja, niet handig
Mar had nog wel kunnen remmen, Pecco zat er verder voor, dan ik eerst zag.quote:Op zondag 1 september 2024 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. En Marquez dook in een gat wat er eigenlijk niet echt meer was. Ze gingen er beiden wat te hard in en dan krijg je dit.
Zag er wel pijnlijk uit allemaal jaquote:Op zondag 1 september 2024 14:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Of zijn been. Daar lag ook iemand én een motor bovenop,.
Hele goede beschermingskledingquote:Op zondag 1 september 2024 14:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Of zijn been. Daar lag ook iemand én een motor bovenop,.
Jep. En niet dat hij dit jaar niet goed is ofzo he, maar hoe ongekend dominant hij dit weekeinde ineens is had ik niet echt aan zien komenquote:Op zondag 1 september 2024 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Die voorsprong van Marc is wel bizar. Dikke 15 secondes op numero drie.
Hij is lekker aan het cruisenquote:Op zondag 1 september 2024 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Die voorsprong van Marc is wel bizar. Dikke 15 secondes op numero drie.
Pitbordquote:Op zondag 1 september 2024 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou Martin op de hoogte zijn gebracht van Bagnaia?
Gezien de verschillen betwijfel ik het, de kans was toch al miniem dat er iets aan zijn 2e plek zou veranderen. Als de verschillen kleiner waren denk ik het sowieso wel, dan wil je toch voorkomen dat hij onnodig risico gaat nemenquote:Op zondag 1 september 2024 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou Martin op de hoogte zijn gebracht van Bagnaia?
Met de eerste van twee raceweekeinden aldaar net onderweg snap ik datquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders reden zojuist langs Circuit Marco Simoncelli, het was er druk aldus mijn moeder
Heerlijk, naar zuid-Italië geweest, of halverwege blijven hangen. Kom er ook altijd graag langs gereden. Vanaf de A14 kijk je zo op de tribunes.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders reden zojuist langs Circuit Marco Simoncelli, het was er druk aldus mijn moeder
Ze zijn tot het zuidelijkste puntje van de hak geweest. Nu weer op de terugweg.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heerlijk, naar zuid-Italië geweest, of halverwege blijven hangen. Kom er ook altijd graag langs gereden. Vanaf de A14 kijk je zo op de tribunes.
had het idee dat hij wat vast zat achter rijders, had de sprint wat langer geduurd had hij hoger geindigd.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Marquez ook weer echt een held. Misschien niet heel veel plekken ingehaald maar wel hóe,.
Denk het ook inderdaad. Benieuwd hoe het vandaag gaat.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
had het idee dat hij wat vast zat achter rijders, had de sprint wat langer geduurd had hij hoger geindigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |