Tof! Woon je daar of daarheen voor de leuk?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:58 schreef Sabata het volgende:
goedemiddag vanaf de start ziel tribune. was een leuke moto3 race. jammer dat Colin zijn positie niet kon vasthouden maar oke. was nog net op tijd voor de start. heb hier wel een ideaal plekje, net tegenover een videoscreen
op vakantie in Meran, Südtirol. ik dacht, steek even over in het weekend. wow, wat een vergissing. vrijdag om moeten keren door alle overstromingen, zaterdag was ik gewoon de hele dag kwijt met reizen door de horrorspits die ontstond door het slechte weer.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tof! Woon je daar of daarheen voor de leuk?
Is het inderdaad zo druk met snipers, politie e.d.? Dat is wat ze hier aangaven.
Oefff, dat klinkt inderdaad niet als het ideale weekend,quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
op vakantie in Meran, Südtirol. ik dacht, steek even over in het weekend. wow, wat een vergissing. vrijdag om moeten keren door alle overstromingen, zaterdag was ik gewoon de hele dag kwijt met reizen door de horrorspits die ontstond door het slechte weer.
en ja de veiligheidsmaatregelen zijn flink aangescherpt. veel politie en security checks overal. vooral zwaarder bewapend personeel (smg, geen sniper)
Wat leert hij nooit?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:17 schreef Sabata het volgende:
leert Marquez het ooit? nee zeg ik u. voor jackass geldt het zelfde
ik vind Marquez qua rijstijl altijd zo ongeduldig. het is a la Groenewegen vroeger, podium of jodium.quote:
Marquez rijdt prachtig, vind ik. Mag wel een beetje gevochten worden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik vind Marquez qua rijstijl altijd zo ongeduldig. het is a la Groenewegen vroeger, podium of jodium.
en ja, Bagnaia lijkt wel kogelvrij op dit moment
Vandaag help daar niet echt in mee, allemachtig wat een muffe racequote:Op zondag 18 augustus 2024 14:24 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik vind dit raceseizoen zo vreselijk saai,.
Niet zo’n beetje ook. Zelfs Moto3 was saai.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag help daar niet echt in mee, allemachtig wat een muffe race
motogp toch niet, het is om en om nr's 1 en 2quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:24 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik vind dit raceseizoen zo vreselijk saai,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |