Tof! Woon je daar of daarheen voor de leuk?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:58 schreef Sabata het volgende:
goedemiddag vanaf de start ziel tribune. was een leuke moto3 race. jammer dat Colin zijn positie niet kon vasthouden maar oke. was nog net op tijd voor de start. heb hier wel een ideaal plekje, net tegenover een videoscreen
op vakantie in Meran, Südtirol. ik dacht, steek even over in het weekend. wow, wat een vergissing. vrijdag om moeten keren door alle overstromingen, zaterdag was ik gewoon de hele dag kwijt met reizen door de horrorspits die ontstond door het slechte weer.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tof! Woon je daar of daarheen voor de leuk?
Is het inderdaad zo druk met snipers, politie e.d.? Dat is wat ze hier aangaven.
Oefff, dat klinkt inderdaad niet als het ideale weekend,quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
op vakantie in Meran, Südtirol. ik dacht, steek even over in het weekend. wow, wat een vergissing. vrijdag om moeten keren door alle overstromingen, zaterdag was ik gewoon de hele dag kwijt met reizen door de horrorspits die ontstond door het slechte weer.
en ja de veiligheidsmaatregelen zijn flink aangescherpt. veel politie en security checks overal. vooral zwaarder bewapend personeel (smg, geen sniper)
Wat leert hij nooit?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:17 schreef Sabata het volgende:
leert Marquez het ooit? nee zeg ik u. voor jackass geldt het zelfde
ik vind Marquez qua rijstijl altijd zo ongeduldig. het is a la Groenewegen vroeger, podium of jodium.quote:
Marquez rijdt prachtig, vind ik. Mag wel een beetje gevochten worden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik vind Marquez qua rijstijl altijd zo ongeduldig. het is a la Groenewegen vroeger, podium of jodium.
en ja, Bagnaia lijkt wel kogelvrij op dit moment
Vandaag help daar niet echt in mee, allemachtig wat een muffe racequote:Op zondag 18 augustus 2024 14:24 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik vind dit raceseizoen zo vreselijk saai,.
Niet zo’n beetje ook. Zelfs Moto3 was saai.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag help daar niet echt in mee, allemachtig wat een muffe race
motogp toch niet, het is om en om nr's 1 en 2quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:24 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik vind dit raceseizoen zo vreselijk saai,.
Matigste sprint van het jaar denk ik wel, er gebeurde na de openingsronde echt he-le-maal niks meer in de hele top-4, die totaal uit elkaar gereden werdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef THEFXR het volgende:
Mm93 wint de sprint met 4 sec voorsprong
‘Matig’ is sowieso wel een beetje hoe je dit seizoen kan omschrijven. Ook secondes tussen rijders hoort daarbij.quote:Op zondag 1 september 2024 01:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Matigste sprint van het jaar denk ik wel, er gebeurde na de openingsronde echt he-le-maal niks meer in de hele top-4, die totaal uit elkaar gereden werd
Uiteraard wel erg knap van Marquez, megadominant dit weekeinde
Veijer gaat nu iets doen waarvan ik alweer vergeten ben wat voor onmeunige onzin het was, maar het was volgens mij hun manier om te zeggen dat hij nu lekker op dreef is en dat is hij in elk geval zekerquote:
Echt hoor, waarom hebben deze mensen een obsessie met onderbroeken en schijt en remsporen?quote:Op zondag 1 september 2024 11:31 schreef heywoodu het volgende:
iets over donkere strepen (op het asfalt uiteraard)
"Ja, ook in zijn onderbroek denk ik!"
Pfff
En harde knoeperts!quote:Op zondag 1 september 2024 11:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt hoor, waarom hebben deze mensen een obsessie met onderbroeken en schijt en remsporen?
quote:
Harde knoeperts vind ik....raar. Echt nķemand denkt bij 'harde knoepert' aan een harde band, dat heb je toch door als je dat er een keertje uit hebt laten schieten (wat natuurlijk een keer kan gebeuren)?quote:Op zondag 1 september 2024 11:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Dat is echt jouw ding he? En staatsgevaarlijk,
. Ik kan het je niet kwalijk nemen. Vreselijk.
Ja, je ziet hem en denkt gelijk "ach gossie, ja natuurlijk koop ik wel een velletje kinderpostzegels van je kereltje, hier heb je ook nog een snoepje!".quote:Op zondag 1 september 2024 11:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heeft Antonio schattige tandjes zeg,![]()
.
Deze gasten zijn echt niet de snuggersten als het op taal aankomt. Barry gebruikt ook elke keer ‘als’ als het ‘dan’ moet zijn. Daar stoor ik me ook mateloos aan.quote:Op zondag 1 september 2024 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Harde knoeperts vind ik....raar. Echt nķemand denkt bij 'harde knoepert' aan een harde band, dat heb je toch door als je dat er een keertje uit hebt laten schieten (wat natuurlijk een keer kan gebeuren)?
Staatsgevaarlijk vind ik gewoon zo godvergeten irritant, want ze zeggen het elke keer weer alsof staatsgevaarlijk 'heel gevaarlijk' betekent
als zijndequote:Op zondag 1 september 2024 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze gasten zijn echt niet de snuggersten als het op taal aankomt. Barry gebruikt ook elke keer ‘als’ als het ‘dan’ moet zijn. Daar stoor ik me ook mateloos aan.
En natuurlijk het eeuwige ‘over en sluiten’,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |