quote:Op zondag 1 september 2024 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, je ziet hem en denkt gelijk "ach gossie, ja natuurlijk koop ik wel een velletje kinderpostzegels van je kereltje, hier heb je ook nog een snoepje!".
quote:
Een tijdje terug kon ik het nog op internationaal zetten, maar dat werkt niet meer,quote:Op zondag 1 september 2024 11:52 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig hebben we FOK! om er uit wanhoop maar een beetje om te lachen, anders zou het leven ook maar zuur zijn.
Ja, van die halve volksliederen is wel een motorsportdingetje inderdaadquote:
Nou, de pipo’s van F1 hebben MotoGP geclaimd dus straks wordt het feest.quote:Op zondag 1 september 2024 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, van die halve volksliederen is wel een motorsportdingetje inderdaad
Doen ze in de F1 toch een stuk beter allemaal, de podiumceremonies.
Zeker, maar met iets als podiumceremonies zet F1 het wel beter neer (ook voor de huidige figuren het hadden) dan bijna overal in de motorsport, waar het vaak een beetje 'houtje touwtje' overkomt en het net zo goed de lokale zaterdagmiddagclubracecompetitie kan zijnquote:Op zondag 1 september 2024 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, de pipo’s van F1 hebben MotoGP geclaimd dus straks wordt het feest.
Ik vrees. MotoGP is op zoveel vlakken anders DAN F1 maar ik denk dat Amerika dat niet snapt.
Niet te doen qua programma denk ik, want MotoGP gaat echt niet zonder Moto2 en Moto3, alleen F1 doet wel weekeinden zonder F2 en/of F3quote:Op zondag 1 september 2024 12:15 schreef franklop het volgende:
Ik zou wel eens een gecombineerd weekend willen zien, F1 en MotoGP.
Zolang ze best of both worlds doen en maar 1x per jaar ofzo
Als ze willen is er vast wel wat te regelen.quote:Op zondag 1 september 2024 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet te doen qua programma denk ik, want MotoGP gaat echt niet zonder Moto2 en Moto3, alleen F1 doet wel weekeinden zonder F2 en/of F3
quote:Op zondag 1 september 2024 12:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze willen is er vast wel wat te regelen.
MotoGP was ook enkele jaren alleen op Lacuna Sega toch?
Ik ben een van die laatsten,quote:Op zondag 1 september 2024 12:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vrees dat het qua fanbase niet echt lekker gaat. Genoeg mensen die gewoon alles leuk vinden, maar ook veel F1-fans die alleen maar kunnen mekkeren op MotoGP en MotoGP-fans die alleen maar kunnen zeiken op F1.
Maar ja, valt ooit eens te proberen, dat wel
Echt, damn. Dat was een heftige.quote:
Gelukking ging Aldeguer zelf nog niet 10% in de rondte van wat zijn motor deedquote:Op zondag 1 september 2024 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt, damn. Dat was een heftige.
Dan hadden we die de volgende race mogelijk moeten missen,quote:Op zondag 1 september 2024 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukking ging Aldeguer zelf nog niet 10% in de rondte van wat zijn motor deed
"Die denkt ook, de reutel!"quote:Op zondag 1 september 2024 12:43 schreef ChipsZak. het volgende:
‘Kijken, kijken, niet kopen’![]()
Waarom zulks dom commentaar?!
Ik kan enkel denken aan een keutel. Weer die eeuwige poepobsessie.quote:Op zondag 1 september 2024 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Die denkt ook, de reutel!"
Wat is een/de reutel
Eigen schuld, dikke reutel.quote:
Wat,quote:Op zondag 1 september 2024 13:54 schreef THEFXR het volgende:
Zie zijn er toch echt stoer uit in die pakken, he
quote:
quote:
Ik vind het gewoon mannen in beschermingskleding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |