SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Iedereen geniet!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Haha ja van de week dacht ik echt waar heeft men het overquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er wordt wel snel wat overdreven gedaan bij n warme dag ja.
Zeg je dit nu als inwoner van Spanje of als Hollandse jongen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:07 schreef Strani het volgende:
Tevens: We zijn de besten we gaan dit hele EK winnen!!
In principe als Hollandse jongen hoewel de kans toch nog wat groter lijkt dat het Spanje wordtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg je dit nu als inwoner van Spanje of als Hollandse jongen?
Gewoon als Habsburger.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg je dit nu als inwoner van Spanje of als Hollandse jongen?
Niet als Wereldburger?quote:
Nederland had ook genoeg gelegenheid de aanval in de kiem te smoren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:18 schreef Redefine het volgende:
Was overigens wel een overtreding waarmee Oostenrijk die bal won. Maar denk niet dat ze zover terug gaan.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland had ook genoeg gelegenheid de aanval in de kiem te smoren.
Ja met die kaas erbij weten we nog niksquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik identificeer me meer als cheeseburger.
Gezien de laatste paar wedstrijden zal de goal dan in de tiende minuut van de verlenging vallen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Fred_B het volgende:
Nog even tien minuten doormodderen en dan komt Wout.
Ik moet nu ff op pad en rij zo langs Avia Weghorst, ja, familie van, geheel versierd en met een levensgrote Wout op het raamquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Fred_B het volgende:
Nog even tien minuten doormodderen en dan komt Wout.
Dat zou wel heel erg zonde zijn ja.quote:
Had best een kaart mogen zijn.quote:
Hopen dat het geen verlengen wordt dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:32 schreef Redefine het volgende:
Er kan i.i.g. niet meer gewisseld worden. Weliswaar nog een wissel over. Maar je mag maximaal drie wisselmomenten gebruiken
Ik ook niet.quote:
We gooien er idd met de pet na.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:39 schreef Arizona het volgende:
Ik reed langs Avia en het ging goed. Nu weer pet.
Echt he.quote:
Hele matige keeper.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:41 schreef Fred_B het volgende:
Verbruggen is vandaag ook niet zo goed hoor. Een paar reddingen ten spijt.
Toch maar weer langs de Aviaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:39 schreef Arizona het volgende:
Ik reed langs Avia en het ging goed. Nu weer pet.
Kom ik zo weer langs!quote:
Speltip 44: Niet te vroeg piekenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:42 schreef Strani het volgende:
Nederland heeft in de 83e minuut tegen Polen misschien toch wat vroeg gepiekt dit toernooi.
Ronaldo had met een enorme partij misbaar een penalty versierd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:44 schreef Redefine het volgende:
Normaliter is zo aan het shirt hangen een penalty...
Anders ging je mijn post opzoeken van dit weekend met dezelfde speltipquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders ging je mijn post opzoeken van dit weekend met dezelfde speltip
Omdat dit niet de laatste kans isquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:51 schreef Fred_B het volgende:
Waarom zou de keeper van Koeman niet naar voren mogen?
Als derde door naar de achtste finales.quote:
Tsja, als je zo speelt is elke tegenstander zwaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
Zijn we derde en moeten we tegeneen zware tegenstander.
Plus dat we het dan meestal nog best goed doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:58 schreef Yesse het volgende:
Tja, stevige tegenstanders.. als je nu ziet dat Frankrijk 2e en Nederland 3e wordt hoeft dat eigenlijk nog niet eens veel te betekenen
Ja precies. En dit is al beter dan de vorige EK’squote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Plus dat we het dan meestal nog best goed doen.
Ja, te weinig creativiteit naar voren en te weinig steun aan de verdediging (met name Schouten).quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:58 schreef Redefine het volgende:
Ondanks de slechte verdediging en de te wisselvallige aanval. Denk ik dat het grootste probleem nu het gebrek aan ervaren middenvelders is. Wijnaldum is eigenlijk de enige pure middenvelder die je op de bank hebt. Simons, Blind en Maatsen zijn aanvallers of verdedigers die op het middenveld kunnen spelen.
Jarenlang is er geklaagd over De Roon maar nu mis je hem toch duidelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, te weinig creativiteit naar voren en te weinig steun aan de verdediging (met name Schouten).
Dat type wel in elk geval. Liever een Wouters of Davids uiteraard.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Jarenlang is er geklaagd over De Roon maar nu mis je hem toch duidelijk.
Het grootste probleem lijkt me de matige coach. Hij staat vooral veel boos te wezen op z'n spelers, maar wat is nu eigenlijk zijn tactiek? Hoe wil hij spelen? Ik zie het niet. Hij is vergelijkbaar met Gareth Southgate, ze doen maar wat.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:58 schreef Redefine het volgende:
Ondanks de slechte verdediging en de te wisselvallige aanval. Denk ik dat het grootste probleem nu het gebrek aan ervaren middenvelders is. Wijnaldum is eigenlijk de enige pure middenvelder die je op de bank hebt. Simons, Blind en Maatsen zijn aanvallers of verdedigers die op het middenveld kunnen spelen.
Gewoon weer met 5-1 verslaan!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:01 schreef Redefine het volgende:
Potentile tegenstanders. Spanje, de nummer n in de poule van Engeland of de nummer n uit de poule van Belgi. Zul je zien dat het Spanje wordt dan ben je helemaal kansloos.
Als Piet Veerman was gaan voetballen en Joey Veerman gaan zingen, had dat twee ergernissen uitgespaard.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:05 schreef Nattekat het volgende:
Als Oostenrijk dat eigen doelpunt niet had gemaakt, was Frankrijk nu uitgeschakeld
Ja. Vooral ook te weinig ervaring. Ik denk dat Schouten een prima speler voor de basis is. Mits er ervaring omheen staat.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, te weinig creativiteit naar voren en te weinig steun aan de verdediging (met name Schouten).
We hebben nu geen Robben, van Persie en Sneijderquote:
Nee, maar we hebben nu een baard, een zweetband, en die andere jongen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We hebben nu geen Robben, van Persie en Sneijder
Dat ook ja. Wat Van Hooijdonck al zei. Oostenrijk heeft een trainer die zijn ploeg modern voetbal laat spelen tegenover Koeman die ouderwets Hollandse school wil spelen. Dat is sowieso eigenlijk al jaren een van de problemen. De Boer was tactisch ook al zo dramatisch.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het grootste probleem lijkt me de matige coach. Hij staat vooral veel boos te wezen op z'n spelers, maar wat is nu eigenlijk zijn tactiek? Hoe wil hij spelen? Ik zie het niet. Hij is vergelijkbaar met Gareth Southgate, ze doen maar wat.
Ja. Al hadden ze dan denk ik wel wat meer gas gegeven in de andere twee wedstrijden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:05 schreef Nattekat het volgende:
Als Oostenrijk dat eigen doelpunt niet had gemaakt, was Frankrijk nu uitgeschakeld
Ik vind Schouten beter dan Wieffer. Prima speler. Maar hij vormt nu in z'n eentje het middenveld, dat kan niemand. Zelfs Frenkie niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Vooral ook te weinig ervaring. Ik denk dat Schouten een prima speler voor de basis is. Mits er ervaring omheen staat.
Je mist De Jong, Koopmeiners, De Roon en ook nog Wieffer.
Klinkt erg hoopvol Rozjeequote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben nu een baard, een zweetband, en die andere jongen.
Kortom, komt goed.
Dat zou lekker zijn, die waren bijzonder slecht tegen de Denenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
We hebben de grootste kans om tegen Engeland te spelen volgende ronde
We can have themquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
Van de topteams is dat wel verreweg de meest matige.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
Ook nog een kans op Spanje, maar dat zou wel exit zijn voor ons.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Van de topteams is dat wel verreweg de meest matige.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:16 schreef BillDauterive het volgende:
En toch gun ik het de Oostenrijkers wel. Leuk team. Dat ze maar ver mogen komen, maar nog net iets minder ver dan wij
Ik vind Schouten ook beter dan Wieffer. Maar je mist hem wel als optie. Dan had je met Schouten en Wieffer kunnen spelen gezien het voor Veerman echt nog te vroeg komt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind Schouten beter dan Wieffer. Prima speler. Maar hij vormt nu in z'n eentje het middenveld, dat kan niemand. Zelfs Frenkie niet.
Op het laatst stond Geertruida ook maar op het middenveld, om nog een beetje veldbezetting te hebben denk ik.
Ja toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Klinkt erg hoopvol Rozjee [ afbeelding ]
We hebben bijna geen middenvelders, maar wel 4 spitsen... waarvan er 2 volledig worden genegeerd. En dan Weghorst als een soort rechtsbuiten laten invallen. Wie het begrijpt mag het zeggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind Schouten ook beter dan Wieffer. Maar je mist hem wel als optie. Dan had je met Schouten en Wieffer kunnen spelen gezien het voor Veerman echt nog te vroeg komt.
De Jong is absoluut heel belangrijk voor Oranje. Met name defensief gezien en om weg te komen uit de verdrukking. Wel vind ik hem effectieve opbouw nog veel te weinig uit zijn kwaliteiten halen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef blackswangreen het volgende:
Frenkie wordt door veel mensen (met name PSV-ers en Feyenoorders) zo ongelooflijk onderschat. Die denken dat Veerman dat zo even kan invullen. Nou, no way dus he. Frenkie is de enige topper in deze ploeg, samen met Van Dijk misschien.
Ik denk dat dit kwam omdat die Weghorst sowieso wilde brengen. En niemand anders die wilde wisselen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We hebben bijna geen middenvelders, maar wel 4 spitsen... waarvan er 2 volledig worden genegeerd. En dan Weghorst als een soort rechtsbuiten laten invallen. Wie het begrijpt mag het zeggen.
Als Engeland wint en Denemarken wint gewoon van Servi, dan is Engeland op zeker niet de tegenstanderquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
Hoe werkt dat precies met de nummers 3? Ergens een linkje waar dat wordt uitgelegd?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Engeland wint en Denemarken wint gewoon van Servi, dan is Engeland op zeker niet de tegenstander
Ik vind hem niet overschatquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Jong is absoluut heel belangrijk voor Oranje. Met name defensief gezien en om weg te komen uit de verdrukking. Wel vind ik hem effectieve opbouw nog veel te weinig uit zijn kwaliteiten halen.
Edit: daarnaast denk ik dat die onderschatting deels ook wel komt doordat die ook best wel overschat is. Fantastische voetballer, maar er werd weleens gedaan alsof hij niveau Busquets of Modric is.
Mijn favoriete moment is dat Robben Ramos eruit loopt en scoortquote:
Engeland is toch nog helemaal niet zeker?quote:
Nee, maar wel meest aannemelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Engeland is toch nog helemaal niet zeker?
Als Engeland niet wint en Denemarken wel, zijn zij eerste.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar wel meest aannemelijk
En tegelijkertijd is een winst van Engeland al praktisch een zekerheid dat het die poule niet wordt
zoals @heywoodu al zei, het was een tijd geleden dat we weer eens een echt toernooi haddenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:35 schreef blackswangreen het volgende:
Het EK leeft wel heel erg sinds afgelopen week. Ik zag overal oranje shirtjes vandaag. Dat zie ik eigenlijk nooit. En het staat helemaal los van de prestaties, want Nederland speelt gewoon kut.
Hij kan goed Nederlands zegquote:
Jammer alleen dat het bij de spelers niet leeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
zoals @:heywoodu al zei, het was een tijd geleden dat we weer eens een echt toernooi hadden
Nee die is voor de derde keer(!) sinds we samen wonen zonder mij op vakantie.quote:
Je weet zeker dat je in hetzelfde huis als hij bent gaan wonenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee die is voor de derde keer(!) sinds we samen wonen zonder mij op vakantie.
We wonen drie weken samen
1 op de 5 mogelijkheden leidt naar Spanje, maar je voelt nu al aan alles dat dat em gaat wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Wat je gewoon wil nu is dat de ABDE optie onmogelijk gemaakt wordt. Daarvoor moet Sloveni een punt scoren of Servi winnen.
Als de beste nummer drie van group C nu uitgeschakeld wordt, gaat het tussen de lollerpoule en Spanje. Tsjechi of Georgi moet dan minimaal gelijk spelen, anders wordt het Spanje.
Ja, echt hquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
1 op de 5 mogelijkheden leidt naar Spanje, maar je voelt nu al aan alles dat dat em gaat worden
Nou hup Sloveni dan maar, pull een Oostenrijkje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, echt h
Het is gewoon het meest voor de hand liggende pad momenteel. Het goede nieuws is dat er maar n verrassing nodig is om heel Spanje te ontwijken.
Ik kijk de wedstrijd die ik in FHD kan kijken, het oog wil ook watquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
Hup Servi! Ik heb de wedstrijd op NPO 3 aangezet.
Toen woonde ik nog korte tijd met mijn ex in Berlijn. Ging daar ook naar de sportschool en om de instructeur een beetje te sarren (voor de lol natuurlijk) kocht ik een heus Nederlands shirt, officieel en alles. Daarmee op de dag van Nederland - Duitsland naar de sportschool gegaan, beetje de Duitsers daar uitdagen enzo (allemaal vriendelijk natuurlijk).quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
zoals @:heywoodu al zei, het was een tijd geleden dat we weer eens een echt toernooi hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Op het ESF ging Sloveni ook verrassend doorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou hup Sloveni dan maar, pull een Oostenrijkje.
Misschien toch nog eens nakijken dan!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je in hetzelfde huis als hij bent gaan wonen
Boh 3,5 week vakantie? Wat zaaligquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien toch nog eens nakijken dan!
(Het was gelukkig allemaal allang gepland voor we gingen samenwonen, net als mijn 3,5 week zonder hem weg straksAnders ging ik daar nog dingen van denken
)
Ik vind dit trouwens echt heeeel raarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vond t ook gek, het was ook niet dat we telkens aan onze tafelgenoten vroegen 'en, wat is jouw politieke voorkeur?' Maar gewoon de standaard vragen als 'en, hoe is je eten, aanrader?' of 'welke band ga je vandaag nog zien?'.
Weet ik ook niet zeker of ik dat gezegd hebquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Boh 3,5 week vakantie? Wat zaaligWaar ga je naartoe? Ik kan me niet herinneren of je dat al eerder gepost hebt
.
Ach wat was ze nog jong en onwetend h, vier uur geledenquote:
Wat dat betreft hadden we toch minimaal tweede moeten worden met Oostenrijk en Polen erbij.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op het ESF ging Sloveni ook verrassend door![]()
(En kan Engeland er helemaal niets van)
Binnen de metalscene heb je twee groepen. Het grootste gedeelte zijn juist hele vriendelijke open minded mensen. Maar het deel wat daarbuiten valt, staat dan wel weer gelijk aan de bijzonder racistische kant.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens echt heeeel raarDe meeste metalheads die ik ken zijn echt meega ruwe bolster, blanke pit en juist megalieffies
Waar gaat het kamp naartoe?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet ik ook niet zeker of ik dat gezegd heb![]()
Ik ga weer een internationaal kamp organiserenDus helaas niet echt op vakantie, maar wel heeeeeeeel leuk
![]()
![]()
Brabantquote:
Dat is wel heel erg ver wegquote:
Ja zie er ook wel tegenopquote:
Dat laatste snap ik wel ja. Nou ja tenzij je in de buurt van Oss zit, dan ligt brandgevaar altijd op de loer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zie er ook wel tegenop![]()
Maar het gevoel dat @:ijs_beer relatief dichtbij is houdt me op de been
Dan moet je maar met zonder jas naar buiten.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ach wat was ze nog jong en onwetend h, vier uur geleden
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik wel ja. Nou ja tenzij je in de buurt van Oss zit, dan ligt brandgevaar altijd op de loer.
Tuurlijk wel, jonge deerne van mequote:
Nou ja. Je mag toch hopen dat als hij weet dat jij daar bent, nog wel een paar weekjes wacht met de fik erin te steken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
(Hoewel ik dat ook zou zeggen als het toch zo is, je wilt ijs_beer niet op ideen brengen)
Aaaaawquote:
Nederland - Engeland, oftewel de wedstrijd van de tactische onbenullen onder de trainers.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
winnaar groep C en E die tegen Nederland moet. Allebei 50% kans.
Dat klinkt alsof hij je een huis cadeau heeft gedaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
een daarvan gaat dan nog door.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederland - Engeland, oftewel de wedstrijd van de tactische onbenullen onder de trainers.
Ja hopen kun jequote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Je mag toch hopen dat als hij weet dat jij daar bent, nog wel een paar weekjes wacht met de fik erin te steken.
Klinkt als een goed ideequote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof hij je een huis cadeau heeft gedaan.
Ik zou zeggen verwissel de sloten en stuur hem een dank je wel kaartje ofzo.
Die wedstrijd gaat echt niet gebeuren, minst aannemelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederland - Engeland, oftewel de wedstrijd van de tactische onbenullen onder de trainers.
Ach die prille liefdequote:
Ja, dan kun je beter Belgi treffen. Ook veel beter dan wij, maar die liggen ons wel wat beter.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat echt niet gebeuren, minst aannemelijk.
Zal dus wel gaan gebeuren. Als we Spanje maar ontlopen.
En dan als die aan de deur staat zeggen dat je hem niet kent en dat die er nooit gewoond heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof hij je een huis cadeau heeft gedaan.
Ik zou zeggen verwissel de sloten en stuur hem een dank je wel kaartje ofzo.
120 minuten voetbal in de middencirkel en dan wachten tot de materiaalman van 1 van de 2 de 67e penalty er wel intrapt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee na elf strafschoppen moeten de trainers er eentje nemen. Zijn we eindelijk in het voordeelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
120 minuten voetbal in de middencirkel en dan wachten tot de materiaalman van 1 van de 2 de 67e penalty er wel intrapt.
Alleen nog even de hypotheek op mijn naam, maar dat zou niet zo moeilijk moeten zijn tochquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan als die aan de deur staat zeggen dat je hem niet kent en dat die er nooit gewoond heeft.
Welke bands komen overeen met de bands die jij zag?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef Meke het volgende:
Gezellig al die festivalverhalen @:billdauterive, @:dagoduck en @:egeltje1985![]()
En ook wel grappig dat we soms gewoon dezelfde bands hebben gezienDie hebben dus ook een druk weekend achter de rug
Alleen Nederlanders of meer mensen? Wat blijft dat toch kansloos.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Maar wel dus wat ik eerder aangaf wat rare mensen die random racistisch waren...
Ik zou beginnen met janken als dat mijn uitzicht was. Poh.quote:Dag 3: onze tent staat inmiddels naast een meer. En de paden veranderen steeds meer in modder. Het kwartier lopen naar de wc doe ik in mn laarzen, waarbij je soms tot half je kuiten in het water staat.
Lekker dan! :/ In Engeland is het juist andersom en zeggen mensen sorry en aaien ze je als ze erlangs willenquote:Het publiek is bij veel concerten erg opgefokt en mensen lopen eerder door dan om je heen. En nee, ik stond niet per ongeluk in de mosh pit.
Wat kut zeg, egeltje. Vooral die laatste opmerking en dat die rare man ook nog eens aan je gaat zitten... Wtf? Ze waren hopelijk wel dronken, al is dat ook nog steeds geen excuus.quote:De mensen die af en toe aansloten bij onze tafel en een gesprekje aanknoopten haalden ons weer even goed uit onze bubbel. Zo hebben we gehoord dat Vlaams belang top is want Europa stom. En een mevrouw uit Nederland vond dat we wel een dictator konden gebruiken en deed even voor de gein een Hitlergroet. En toen een Vlaamse man tegen mn man zei dat t tijd was een jongere vrouw te zoeken en me op mn hoofd begin te tikken (?!) had ik het helemaal gehad.
Verbruggen is wel een penalty killer, geloof ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee na elf strafschoppen moeten de trainers er eentje nemen. Zijn we eindelijk in het voordeel
Ergens een kind vandaan halen en claimen dat die van jou is, dan sta je gelijk heel sterk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Alleen nog even de hypotheek op mijn naam, maar dat zou niet zo moeilijk moeten zijn toch
Eerste helft nog wel goed, op een fout na die hij herstelde. Tweede helft niet heel sterk nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Verbruggen is wel een penalty killer, geloof ik.
Die viel me vandaag ook niet mee trouwens. Elke bal op doel zat erin, leek het wel.
Zolang je maar niet in Rucphen zit want dan is het wel heel erg dicht bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zie er ook wel tegenop![]()
Maar het gevoel dat @:ijs_beer relatief dichtbij is houdt me op de been
Ik vermoed dat je na de 3 - 2 van Oostenrijk tegen een muur hebt geschopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb iets gedaan,maar ik weet niet wat, maar ik heb pijn in mijn linker grote teen.
Limp Bizkit die ik ook heb gezien, maar herkende ook oa Nothing but Thievesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke bands komen overeen met de bands die jij zag?
Nee een beetje afstand moet er zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in Rucphen zit want dan is het wel heel erg dicht bij.
Dat zou het wel verklaren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je na de 3 - 2 van Oostenrijk tegen een muur hebt geschopt.
Is het wat daar?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Bijna 1-0 Servi... helaas wordt ie afgekeurd.
Niet onaardig, maar ook niet meer dan dat.quote:
Nou, maar echt, die derde goal ... dat kan toch niet, gewoon zo laten lopen ... Kan er niet over uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je na de 3 - 2 van Oostenrijk tegen een muur hebt geschopt.
Waarom is dat niet prettig kijken?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind een team in het wit tegen een team in het blauw niet prettig kijken.
Dr zouden ze nu eens iets tegen moeten doen bij die voetbalbonden.
Misschien wilden ze graag derde wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou, maar echt, die derde goal ... dat kan toch niet, gewoon zo laten lopen ... Kan er niet over uit.
Heh ja, dat zou wel heel cynisch zijn. Maar nee, gewoon onkunde helaas.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien wilden ze graag derde worden
Jammer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Bijna 1-0 Servi... helaas wordt ie afgekeurd.
Spanje wordt toch sowieso ontlopen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Bij de huidige stand is Spanje ontlopen, maar Engeland blijft eng.
B ligt er niet uit, dat is het hele probleemquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spanje wordt toch sowieso ontlopen?
Er blijven nog vier opties over, aangezien B sowieso eruit ligt.
In de finale of zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Waarom blijven mensen elkaar napraten dat Nederland nog tegen Duitsland kan
jawel. Want B heeft maar 2 punten. Denemarken en Sloveni hebben allebei 2 punten en dus moeten Engeland en Servi winnen, om dat zo te houden. Dan zijn ENG en SER 1 en 2 en blijven DEN en SLO op 2 punten, maar die hebben een beter doelsaldo dan Kroati. Dus die moeten dan allebei met minimaal 3-0 verliezen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
B ligt er niet uit, dat is het hele probleem
Nou, dat valt wel mee toch? Ik geloof niet dat iemand in Nederland dacht dat we kans hadden om Europees kampioen te worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Het NL elftal wordt helaas door het NL volk en het NL elftal zelf hopeloos overschat
Oh, ik had Hongarije in m'n hoofdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jawel. Want B heeft maar 2 punten. Denemarken en Sloveni hebben allebei 2 punten en dus moeten Engeland en Servi winnen, om dat zo te houden. Dan zijn ENG en SER 1 en 2 en blijven DEN en SLO op 2 punten, maar die hebben een beter doelsaldo dan Kroati. Dus die moeten dan allebei met minimaal 3-0 verliezen.
Tja, omdat ik dat niet prettig vind.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom is dat niet prettig kijken?
Da's wel wat gek.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik dacht dus dat Hongarije groep B was
Hongarije heeft 3 punten, dus die staan al boven Kroati.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, ik had Hongarije in m'n hoofd
Wtf lult Wikipedia
1 2 3 4 5 | four best third win B win C win E win F A C D E 3E 3D 3C 3A A C D F 3E 3D 3C 3A A D E F 3E 3F 3D 3A C D E F 3F 3E 3D 3C |
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, omdat ik dat niet prettig vind.
Mijn ogen lieten mij dat weten via mijn hersenen.
Ja, ik dacht dus dat Hongarije eruit moest vliegenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hongarije heeft 3 punten, dus die staan al boven Kroati.
[ code verwijderd ]
Dit zijn de opties nog. Dus twee keer kans op winnaar C en twee keer kans winnaar E.
Ah ok.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dus dat Hongarije eruit moest vliegen
Of Wikipedia was fout toen ik het net checkte.
Nou ja zeg! Dat vakantiet maar en dat doet maar!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
We zijn er nog niet, niet te vroeg juichenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dan valt Spanje nu dus weg. De onderste optie volgt dus het protocol dat ik eerst in gedachten had op weg naar Spanje en de andere twee overgebleven opties zijn Engeland. Kon erger.
Ik denk niet dat Engeland nog 3-0 maakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We zijn er nog niet, niet te vroeg juichen
Net als de winnaar van 8 jaar terugquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sloveni door met drie gelijke spelen.
Portugal werd kampioen na drie gelijke spelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sloveni door met drie gelijke spelen.
Dus Sloveni Europees kampioen confirmedquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Net als de winnaar van 8 jaar terug
Nederlanders en Vlamingen inderdaad. De toevallige Engelsman die we spraken was wel aardig. Maar idd, subtiel langs mensen lopen is ook wat ik gewend ben, ook in Belgi normaal (Pukkelpop, Werchter). Die gevulde gehaktbal is van een Belgische keten, balls of Glory, zeker aanrader!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alleen Nederlanders of meer mensen? Wat blijft dat toch kansloos.
[..]
Ik zou beginnen met janken als dat mijn uitzicht was. Poh.
[..]
Lekker dan! :/ In Engeland is het juist andersom en zeggen mensen sorry en aaien ze je als ze erlangs willenNaja, niet echt aaien, maar ze raken je zo zacht en lieflijk mogelijk aan. Bij een festival weet je dat mensen je soms in de weg lopen, maar zo lomp, dat lijkt me niet bevordelijk :/
[..]
Wat kut zeg, egeltje. Vooral die laatste opmerking en dat die rare man ook nog eens aan je gaat zitten... Wtf? Ze waren hopelijk wel dronken, al is dat ook nog steeds geen excuus.
De gevulde gehaktbal klinkt goed
Jeugdsentiment, ultieme edgelord muziek als 14-jarigequote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:53 schreef H_T het volgende:
Ik was vanavond naar Cradle of FilthDe tekst die me het meest bij is gebleven is AAAAAAAaaaaaAAAAAaaaAaaaaAaaAAAAAAAAAaaaargh want dat kwam in elk nummer wel een keer voorbij
Jaa dit is ook wat ik gewend ben! Ik was nog niet naar zo'n heel festival geweest, maar wel concerten en meestal heel vriendelijk allemaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens echt heeeel raarDe meeste metalheads die ik ken zijn echt meega ruwe bolster, blanke pit en juist megalieffies
Als kleine h_t was ik behoorlijk onder de indruk van de clip voor Cradle to Enslavequote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, ultieme edgelord muziek als 14-jarige
Ohw, gelukkig is er nog een metriek.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sloveni en Denemarken evenveel punten en gelijk in onderling duel en hetzelfde doelsaldo.
Maar die heb ik niet bijgehouden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohw, gelukkig is er nog een metriek.
Metalheads zitten vaak niet aan de pillen en voelen vaak niet de noodzaak zichzelf te bewijzenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa dit is ook wat ik gewend ben! Ik was nog niet naar zo'n heel festival geweest, maar wel concerten en meestal heel vriendelijk allemaal.
Ja idd, weinig pillen gezien. Beetje wiet. Maar wat ik online las wel veel cokegebruik gezien door mensen. Dus dat heeft waarschijnlijk ook niet geholpen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Metalheads zitten vaak niet aan de pillen en voelen vaak niet de noodzaak zichzelf te bewijzenDat helpt!
Dan mogen ze nog wel wat beter gaan spelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Maar goed, Nederland komt Spanje eventueel pas tegen in de finale dus
Totale aantal doelpunten voorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die heb ik niet bijgehouden.
Ik draaide eigenlijk vooral dezequote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Als kleine h_t was ik behoorlijk onder de indruk van de clip voor Cradle to EnslaveMaar ik ben nooit heel veel verder gekomen dan een stuk of drie nummers
Van die drie hebben ze alleen Enslave gespeeld, aan het einde van de toegift
Dat was ook gelijk. gele kaarten waren ook gelijk.quote:
Naja, Spanje speelt toch best goed?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mogen ze nog wel wat beter gaan spelen.
Nee dat valt gelukkig mee hahaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Dat vakantiet maar en dat doet maar!Ook nog naar plekken dat het stom is dat je niet mee gaat?
Hier ook binnen zoiets, want grote ramen en plat dak. Maar gelukkig mobiele airco in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:33 schreef H_T het volgende:
Kom je thuis om 23:30, is het 27,5 graden binnen![]()
Ik heb het idee dat die nooit echt goed kunnen werkenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier ook binnen zoiets, want grote ramen en plat dak. Maar gelukkig mobiele airco in de slaapkamer.
ripquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:33 schreef H_T het volgende:
Kom je thuis om 23:30, is het 27,5 graden binnen![]()
Je moet een buis naar buiten hebben en dat gaat nooit zo lekker als je geen gat mag maken in de muur, dus uit het raam. Dat raam afgeplakt nu. Maar de airco brengt de temperatuur wel naar ongeveer 20 graden in de kamer. Als ik ga slapen doe ik de airco uit want maakt geluid, dan loopt de temperatuur wel weer op in de kamer. Maar is dan 24 graden max in de ochtend. Scheelt dat de warmte nog niet echt binnen zit nu.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die nooit echt goed kunnen werkenMaar dat valt mee dus?
Oostenrijk tegen Tsjechiquote:
Ja, ze hebben wel een overwinning nodig om door te gaan, gelijkspel gaat niet genoeg zijn voor Tsjechi, maar dat kan op zich wel. Bij bookies is Tsjechi favoriet nu.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oostenrijk tegen TsjechiIs dat dan met de aanname dat Tsjechi van Turkije wint oid?
Ah, dank! Aangezien ik huur zou ik ook een slang uit het raam moeten hangen en improviseren. Dan laat ik het nog even zittenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Je moet een buis naar buiten hebben en dat gaat nooit zo lekker als je geen gat mag maken in de muur, dus uit het raam. Dat raam afgeplakt nu. Maar de airco brengt de temperatuur wel naar ongeveer 20 graden in de kamer. Als ik ga slapen doe ik de airco uit want maakt geluid, dan loopt de temperatuur wel weer op in de kamer. Maar is dan 24 graden max in de ochtend. Scheelt dat de warmte nog niet echt binnen zit nu.
Mja dan zou Georgi ook nog kunnen doorgaan, moeten ze alleen van Portugal winnenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ze hebben wel een overwinning nodig om door te gaan, gelijkspel gaat niet genoeg zijn voor Tsjechi, maar dat kan op zich wel.
Ja wel lastiger, want ze moeten ook nog met 2 doelpunten meer verschil winnen dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja dan zou Georgi ook nog kunnen doorgaan, moeten ze alleen van Portugal winnen
Het is ook wel prijzig als je goede wil kopen. Maar maakt voor mij wel verschil voor best veel nachten. Al begint het wat te kort te schieten bij meerdere dagen 30+ achter elkaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, dank! Aangezien ik huur zou ik ook een slang uit het raam moeten hangen en improviseren. Dan laat ik het nog even zitten
Bij sommige temperaturen zit ik ook met wat ik moet qua nachtkleding en deken/laken. Dan is constant warm makkelijker dan 's nachts wakker worden omdat het inmiddels te warm is voor de setup die je hebt gekozenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook wel prijzig als je goede wil kopen. Maar maakt voor mij wel verschil voor best veel nachten. Al begint het wat te kort te schieten bij meerdere dagen 30+ achter elkaar.
Jack in the box, elleboog op tafel, STIFT!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als Tsjechi wint van Turkije dan moet Nederland tegen de winnaar van de poule van Belgi en anders tegen Engeland.
Dus ons lot ligt in de handen van de Tsjechen en de Turkenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als Tsjechi wint van Turkije dan moet Nederland tegen de winnaar van de poule van Belgi en anders tegen Engeland.
Ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus ons lot ligt in de handen van de Tsjechen en de Turken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |