Beelden aan Zee 😇quote:Op zondag 23 juni 2024 17:02 schreef borisz het volgende:
Heeft iemand nog een leuke tip Scheveningen/Den Haag? Ik kijk met een schuin ook naar @:barreltje
Ma is dinsdag jarig en wil een dagje uit. Dat is volgende week zondag.
In ieder geval reuzenrad en pier. Verder Atlantikwall Museum. En lunchen bij Simonis.
een hightea in hotel des indes is ook zeker leuk!quote:Op zondag 23 juni 2024 17:02 schreef borisz het volgende:
Heeft iemand nog een leuke tip Scheveningen/Den Haag? Ik kijk met een schuin ook naar @:barreltje
Ma is dinsdag jarig en wil een dagje uit. Dat is volgende week zondag.
In ieder geval reuzenrad en pier. Verder Atlantikwall Museum. En lunchen bij Simonis.
Diner wordt in ieder geval La Mia in Santpoort
Alleen. Was slechts een stedentrip, met een klein uitstapje naar Suzhou.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Beelden aan Zee 😇
Simonis voor de eerste keer?
Welkom thuis Zet! Heb je op eigen houtje gereisd of met gids/tolk?
WBquote:Op zondag 23 juni 2024 17:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Alleen. Was slechts een stedentrip, met een klein uitstapje naar Suzhou.
Vlucht geboekt, hotel uit gezocht (tenminste dat dacht ik) en lijstje met wat ik perse wou zien.
Daar aangekomen bleek het hotel niet meer te bestaan, de rest van de wijk was ook vernieuwd.
Werd dus een zoektocht voor een fatsoenlijke en goedkope kamer. Uiteindelijk wel gevonden, met moeite.
Bleek dat het de 3 dagen van het Drakenbootfeest te zijn. En dat zijn 3 feestdagen waarop veel Chinese vrij zijn.
En ik had daar dus geen rekening mee gehouden.
Jups.quote:
Boeken? Hoezo boeken? Dat doe ik al jaren niet meer bij een stedentrip.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:16 schreef Blues het volgende:
[..]
WB![]()
Klinkt goed zo'n last minute
Wel gek dat je een nietmeerbestaand hotel kan boeken
Als je echt de simonis experience wil ga je naar simonis aan de haven.. simonis aan zee is gewoon een strandtent met net aan gare vis...quote:Op zondag 23 juni 2024 18:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Jups.
Denk dat het Aan Zee wordt. Geen idee of het de goede is. Maar is wel op de route
Als een tiktokker er een filmpje over maakt wel waarschijnlijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:38 schreef Clubsoda het volgende:
Is Simonis een hype?het is toch vooral oeroud? Ik ging er al kind heen.
Fijn dat ze op eigen terrein blijft.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:42 schreef sigme het volgende:
Vandaag krulhond toegedekt. Nu is dat afgerond.
Omdat we nu hondloos zijn hebben we een en ander in de inrichting van ons land/tuin aangepast. Vooral veel hekjes weggehaald. Het hek buitenom het terrein blijft staan; we krijgen deze zomer nog bijna 2 maanden oppashond. Daar zie ik wel naar uit.
Ook vandaag bessen geplukt, de eerste 2½ kg ligt in de diepvries. 2kg rode aalbes, ½kg blauwe bes. Ik heb nu eindelijk een echt goed net voor over de hele rij bessen (iets meer dan 25 meter), dus de vogels kunnen we niet meer bij.
Simonis aan de haven, sinds de vorige locatie is afgefikt op de hoek kun je niet eens meer een normale kibbeling eten. Je zit gelijk vast aan een plate. Maar een plate is wel meer dan zat voor 2 personen, lekker garnalen etenquote:Op zondag 23 juni 2024 19:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als je echt de simonis experience wil ga je naar simonis aan de haven.. simonis aan zee is gewoon een strandtent met net aan gare vis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:28 schreef Sarabi het volgende:
Nu weten we ook weer waarom we 1 van de buurvrouwen opeens niet meer zagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hadden jullie een uitnodiging?
We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder testte ik vandaag even een fiets uit (gekregen van schoonmoeder) en wandelden we de 'Hoogtepuntenroute' van de Kaapse Bossen. Was mooi. De wandelschoenen waren misschien wat overkill, maar ik moest ze toch nog even goed uit proberen/inlopen.![]()
Gisteren zat ik nog op het dak; niet echt mijn natuurlijke habitat zoals je wel kunt zienGing na de eerste paar rijen wel beter, durfde wat vrijer te bewegen. Vandaag wel last van m'n onderrug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaat dit de konijnenvilla worden? (Bewondering voor je durf)
Gratis muziek en je hoefde niet eens een cadeau te regelen. Dikke winquote:Op zondag 23 juni 2024 21:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Neuh maar we konden toch goed meegenieten van de muziek.
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Komt nog een (overdekte) ren aan vast, aan de zijkant.
@:Blues de dag ervoor eigenlijk nog een mooiere foto qua kleuren (niet bewerkt):Maar daar zit geen stoer mokkel op. Toch minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn van vriend (naar omstandigheden).Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Omgekeerde rij shinglesquote:Op zondag 23 juni 2024 23:12 schreef derLudolf het volgende:
Ligt de onderste rij wel goed @:Candaasje ? Kan nou niet goed zien of dat zwarte nou een plaat is of omgekeerde shingles. Kutwerk is het in elk geval, dan valt deze nog mee - bij m'n broertje een dak van 7*4 gedaan die ook nog wat stijler is als standaard (= meer oppervlak en gereedschap dat weg wil rollen)
Ik moest een paar dagen geleden voor het eerst in lange tijd weer eens naar know your memequote:Op zondag 23 juni 2024 19:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als een tiktokker er een filmpje over maakt wel waarschijnlijk.
Andere 'hype' op het moment "Hawk tuah"
Hans heet hier Juan, en we dachten dat het mistig was maar het hele dal waar het dorp in licht staat gewoon vol met rook van alle vuurtjesquote:Op zondag 23 juni 2024 13:36 schreef Barreltje het volgende:
Hier zijn de voorbereidingen voor Sankt Hans in volle gang.. ofnouja, het maken van de plannen..
Vanavond wordt het hier bij de vis-vijver gevierd,en we nemen te-bbq-en eten mee.. Na de BBQ volgende er een verhaal door een priester en daarna wordt de heks verbrand..
Midzomernacht
Ik moest het ook googlen, vond die ander met haar overtuigde the only way to get over one is get under another ook best indrukwekkend.quote:Op maandag 24 juni 2024 01:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik moest een paar dagen geleden voor het eerst in lange tijd weer eens naar know your meme
Spit on that thang!
Hier komt het volgens Weeronline in de nacht niet boven de 16 uit. Stadeffect of andere weersite?quote:Op zondag 23 juni 2024 23:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Toch wel fijn om te lezen, @:Candaasje, dat het ook jou wat rust geeft zo![]()
En prachtige lucht én stoer op het dak!!
Ik ging vanochtend wel naar Ikea, maar verder alleen gestofzuigd, beetje bij buren in de tuin gezeten, beetje op de bank geslapen en de Videoland original Moedermaffia ontdekt en meteen in één keer afgekekenik vond m leuk. Helaas maar twee seizoenen (wel korte afleveringen, 20-25min). Wel fijn dagje zo. Ik kijk nog niet bepaald uit naar de komende dagen met voorspelling 27, 30, 32, 31 graden met di-wo minimaal 21 graden en wo-do minimaal 24 graden in de nacht
. Hopelijk blijft er beetje frisse wind bij zoals vandaag..
Buienradar. Weeronline zegt hier 's nachts idd ook niet warmer dan 16 en heeft ook overdag wat lagere temperaturen staan. Ik hoop dat die klopt en buienradar niet!quote:Op maandag 24 juni 2024 06:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier komt het volgens Weeronline in de nacht niet boven de 16 uit. Stadeffect of andere weersite?
quote:Op zondag 23 juni 2024 23:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gratis muziek en je hoefde niet eens een cadeau te regelen. Dikke win![]()
Informatique was inderdaad de enige die 'm op voorraad had. Ik ging 8:30 van huis, en om 22:30 was ik weer thuis.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mogge. Hoe is het met het access point afgelopen?
Alle moeite heeft zich dus terugbetaaldquote:Op maandag 24 juni 2024 10:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Informatique was inderdaad de enige die 'm op voorraad had. Ik ging 8:30 van huis, en om 22:30 was ik weer thuis.
En toen zat pa inmiddels alweer voetbal te kijken in z'n tuinstoel
Oh maar die werken ook bij ons!quote:Op maandag 24 juni 2024 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Receptie werk is ook een vak![]()
Ik belde naar een instelling om wat te regelen. Mevrouw ging me doorverbinden, momentje alstublieft
*mopperzucht en deze staat er ook al niet in mopperzu… KLIK doorverbonden*
Even later nam iemand op… dezelfde dame.
‘Ja, er neemt niemand op dus dan komt u weer bij mij’
Ik: ‘ Oké, en nu?’
Zij: ‘Ja, er nam niemand op. Dus komt u weer bij mij’.
Ik: ‘Dat begrijp ik, maar hoe krijg ik nu deze persoon te pakken?’
Zij: ‘Ja, ze zijn er niet, dus u kwam weer terug bij mij’
En dan ben ik ook de valse teef die zegt dat ik dat inmiddels duidelijk doorheb, dat zij bij die instelling werkt en me hopelijk kan zeggen wat zij kan doen of wat ik moet doen om deze mensen wél te bereiken.
Toen kwam het verlossende: ‘u moet straks maar terugbellen, misschien zijn ze er dan wel’.
Joh![]()
En nee, ze wist niet wanneer ze er wel waren en een terugbelverzoek was onmogelijk aan te maken. Zucht.
Mailadres heb ik niet. En via de site kreeg ik een foutmelding.
Tijd voor hangmat en tuin, goede week om nog een stuk vakantie te hebben.
Bewegen en stretchen deed ik vanmorgen met Namasté en stoel yoga.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:42 schreef Blues het volgende:
MEDEDELING:
na weken van zog ga ik vandaag weer zwemmen. Weken niet gedaan dus ik begin maar weer in het recreatiedeel om rustig op gang te komen. 20 minuutjes is de deal als start.
Zwembandjes om?quote:Op maandag 24 juni 2024 11:42 schreef Blues het volgende:
MEDEDELING:
na weken van zog ga ik vandaag weer zwemmen. Weken niet gedaan dus ik begin maar weer in het recreatiedeel om rustig op gang te komen. 20 minuutjes is de deal als start.
Dit klinkt als het perfecte moment om een lot in de loterij aan te schaffen...quote:Op maandag 24 juni 2024 12:24 schreef Barreltje het volgende:
ik wer vandaag 2 uur te laat wakker, gooide een half uur later mijn net gemaakte shake over m'n schapenvacht , ik kreeg een jank-aanval, dus mijn helep lanning qua beweging liep vandaag COMPLEET in de soep.
Nu m'n beste zomerse jurkje aangedaan om nog een beetje te compenseren voor deze dag..
Is je waterleiding afgesloten ?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gaat lekker daar Barrel![]()
Ik ben het hier flink zat aan het raken. Ik haat haat haat werkkerels in mijn huis. Hele dag boren en gedoe, vroeg op, niet naar de wc kunnen, bleh.
Ja. Niet heel praktisch. We zijn wel voorbereid natuurlijk maar toch is het vervelend. Ik moet nu eigenlijk wat gaan verven zodat ons project lekker door kan gaan maar ik kan mijn handen niet wassen natuurlijk.quote:
Emmer water uit de sloot in je stortbak doen?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Niet heel praktisch. We zijn wel voorbereid natuurlijk maar toch is het vervelend. Ik moet nu eigenlijk wat gaan verven zodat ons project lekker door kan gaan maar ik kan mijn handen niet wassen natuurlijk.
Zo dramatisch is het ook weer nietquote:Op maandag 24 juni 2024 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Emmer water uit de sloot in je stortbak doen?
Weet je wel zeker dat er geen onkruid uit je plee komt groeienquote:Op maandag 24 juni 2024 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo dramatisch is het ook weer nietEerst brandnetels trotseren en daarna de glyfosaat niet van mijn handen kunnen wassen lijkt me niet de oplossing.
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat er geen onkruid uit je plee komt groeien
Die zitten al jaren ingebouwd, naast mijn abtronicsquote:
Prachtig!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren een wandeling gemaakt in Redes nationaal park van +-10 kilometer en +-500 meter hoogteverschil. Bij vertrek was het weer meh dus geen camera mee, eenmaal onderweg werd het weer een stuk beter en bleek het erg mooi. Vrijwel de hele wandeling langs watervallen en beken tussen/over mossige rotsen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat een verhaal ookquote:Op maandag 24 juni 2024 12:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Communicatie is lastig dus we hebben helaas geen idee.
Ben ook wel benieuwd
quote:Op maandag 24 juni 2024 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
In ons vorige huis hadden misten we de onderste plank van de buitendeur. De buitendeur was ook gelijk de deur van de wc. Via buiten kwam er dus onkruid door de deur het toilet in groeien. We hebben dat bij wijze van experiment eens laten groeien, een kruid kwam tot de deurklink.
(ik heb dit laatst tegen iemand verteld, was jij dat?)
Loop je wel het risico kopje onder te gaan bij het schoolslag zwemmenquote:Op maandag 24 juni 2024 13:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Die zitten al jaren ingebouwd, naast mijn abtronics
Ging goed!quote:Op maandag 24 juni 2024 14:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Loop je wel het risico kopje onder te gaan bij het schoolslag zwemmen
😎quote:Op maandag 24 juni 2024 15:43 schreef Blues het volgende:
Kennen jullie die mop van die vrouw die een iets andere werkweek heeft en daardoor de hele dag al denkt dat het dinsdag is?
Die fietste naar de bieb na samen met g () boodschappen gedaan te hebben met de auto voor 3 dagen.
En de bieb is op maandag dicht
Najaaaaaa toch weer 20 minuutjes op de stravateller.
Ha, ik dus ook! Tot iemand me zegt: "Het is toch maandag vandaag??".quote:Op maandag 24 juni 2024 15:43 schreef Blues het volgende:
Kennen jullie die mop van die vrouw die een iets andere werkweek heeft en daardoor de hele dag al denkt dat het dinsdag is?
Ik ga in augustus ook weer 10 dagen die kant op, waar kan ik de Hollandse stroopwafels bezorgen?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren een wandeling gemaakt in Redes nationaal park van +-10 kilometer en +-500 meter hoogteverschil. Bij vertrek was het weer meh dus geen camera mee, eenmaal onderweg werd het weer een stuk beter en bleek het erg mooi. Vrijwel de hele wandeling langs watervallen en beken tussen/over mossige rotsen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik dacht anders dat je nog best een dagje hard werken voor de boeg hebt jongedamequote:Op maandag 24 juni 2024 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tijd voor hangmat en tuin, goede week om nog een stuk vakantie te hebben.
En wij hebben verse kersen, zojuist geplukt in de boomgaard in het volgende dorpquote:Op maandag 24 juni 2024 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net de (waarschijnlijk) laatste verse asperges op![]()
![]()
Moeders had nog drie kilo aspergekoppen voor een tientje gevonden
Ja rondom Kleve overal Erdbeeren und Spargel langs de wegquote:Op maandag 24 juni 2024 18:37 schreef Barreltje het volgende:
ohh.. ik heb het asperge seizoen totaal gemist.. witte asperges zijn hier sowieso niet populair..
de aardbeien daarentegen
Morgenmiddag vergadering, morgenavond lezing (luisteren en de zaal regelen). Hard werken valt mee.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht anders dat je nog best een dagje hard werken voor de boeg hebt jongedame
Je bedoelt woensdagquote:
Allemaal Dingenquote:Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je bedoelt woensdag
Wat ben je met me van plan
Brrr zal je gebeuren. Maar nee niet gekochtquote:Op maandag 24 juni 2024 18:57 schreef borisz het volgende:
Kaatje nog toevallig Komkommer Rauwkost meegenomen bij de Jumbo?
https://www.hartvannederl(...)t-tot-terugroepactie
Ik dacht dat er stukjes insekt in zouden zitten of zoquote:Op maandag 24 juni 2024 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Brrr zal je gebeuren. Maar nee niet gekocht
Buiten het programma om!?quote:
Daarvan weet ik niet hoe het smaakt, bleekselderij welquote:Op maandag 24 juni 2024 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stukjes insekt in zouden zitten of zo
Vervelend van de steunkousen in deze warmtequote:Op maandag 24 juni 2024 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemiddag, buiten is het lekker maar op de boot is het geen pretje. Moest medicatie voor Elin ophalen, dacht een kortere weg naar huis te nemen, even niet aan wat wegafsluitingen gedacht, dus net als @:blues een leuk fietstochtje extra gehad.
Vandaag voor het eerst echt last van de kousen in combinatie met warmte. Besloten dat ik morgen wel het spreekuur draai maar thuis de rest doe ‘s middags
Wat een prachtige foto’s weer @:Leeharveyoswald, dat beest is wat minder.
Wat een dag @:barreltje Hopelijk morgen volledig anders.
Yeah voor het niet meer aan het gas @:lucky_strike
Iets wat bleek selderij wordt door sommige mensen in deze sc wel voor stukjes insect aangezienquote:Op maandag 24 juni 2024 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stukjes insekt in zouden zitten of zo
Waarschijnlijk Gijon, maar geen idee hoe rap het ineens gaat met het kopen van iets nieuws. Kom je doen hier? :pquote:Op maandag 24 juni 2024 17:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik ga in augustus ook weer 10 dagen die kant op, waar kan ik de Hollandse stroopwafels bezorgen?
1,5 week in die regio op vakantie maar helaas komen we deze keer niet zo westelijk als Gijon. Lijkt me wel een leuke stad om te bezoeken, ben tot nu toe alleen in Oviedo geweest.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Gijon, maar geen idee hoe rap het ineens gaat met het kopen van iets nieuws. Kom je doen hier? :p
Goedemorgenquote:
Hoe wat en waar is het geworden?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:42 schreef Lonaa het volgende:
Lek geprikt door mug, teek verwijderd, koffie, vrije dag, klap geld uitgeven aan een vakantie.
Ik vind dat echt totaal niet meevallen. Ik word er hartstikke onrustig van dat ze elke paar minuten naar buiten of binnen lopen, dat de katten kunnen ontsnappen, dat ze dik een uur aan het boren zijn geweest in de muur waar ik ook dichtbij zit, dat ze steeds heen en weer naar de bus gaan die voor het raam naast mijn werkplek staat, dat ik ze in de gaten moet houden zonder dat ik als lastig wordt ervaren, steeds vragen moet beantwoorden of uitleg moet geven, etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:43 schreef AnneX het volgende:
@Lucky_Strike echt een dag werkmannen over de vloer valt toch wel mee!?
Omdat ik niet wil dat ze zelf dingen bedenken als ik daar misschien anders over denk. Ik betaal 12.000 euro, dan wil ik wel zicht hebben op wat ze doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:26 schreef fietsie het volgende:
Waarom zou je ze in de gaten moeten en willen houden?
Nog niet echt heel concreet een plan voor. Zal wel een paar keer douchen op het werk worden, een keertje bij onze ouders, verder gewoon wassen aan de kraan in de keuken . Zoietsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:29 schreef Myraela het volgende:
Als ik ze kan verwachten, vind ik ze niet erg. Maar om de laatste punten vanuit de oplevering te fixen, stonden ze de afgelopen tijd ook regelmatig spontaan voor de deur. En dat vind ik dan toch een stuk minder fijn.
Hoe ga je het even oplossen zonder badkamer @:Candaasje ?
1,5 maand! Wauw. Maar het resultaatquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:08 schreef Candaasje het volgende:
Ahw dat is wel even heel confronterend @:sigme
Waar gaat de reis naartoe @:Lonaa ?
Na de bouwvak komen hier 1,5 maand lang mensen over de vloer. Ik zit er nog niet om te springen, maar vooral het idee al die tijd geen badkamer te hebben vind ik rot. Maar goed, daarna zou het heel mooi en ruim moeten zijn boven
Ik heb verder iets minder moeite met werklui zelf in mijn huis. Tot nu toe vooral veel vriendelijke en netjes werkende heren gehad. Maar het scheelt soms wel als het een tijdje dezelfde zijn; hoef je wat minder af te tasten hoe beschikbaar je zelf moet zijn en weet je een beetje hoe ze werken, wat ze af en toe willen drinken* en of ze graag een praatje maken of liever op zichzelf zijn.
* Ik moest stiekem wel een beetje lachen om een verder heel stoer uitziende elektricien die enkel groene thee dronkvooroordelen, ik had ze.
)
Halve ladequote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:31 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik dacht slim te zin door koekjesdeeg te maken voor de vriezer. Zodat ik voorbereid ben op spontaan bezoek, want dat is er echt opvallend veel meer sinds we een kind hebben. Maar ik heb misschien iets overdreven, want nu heb ik halve vriezerla helemaal vol met koekjesdeeg.
Heb je ze als bollen of als worst in de vriezer? Voor de bakkerij deden we als het veel was meestal dat laatste, want ruimte efficiënter.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:31 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik dacht slim te zin door koekjesdeeg te maken voor de vriezer. Zodat ik voorbereid ben op spontaan bezoek, want dat is er echt opvallend veel meer sinds we een kind hebben. Maar ik heb misschien iets overdreven, want nu heb ik halve vriezerla helemaal vol met koekjesdeeg.
Iets platgedrukte bollen. Dan hoef ik ook geen snijplank vuil te maken als ik een paar koekjes af wil bakken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heb je ze als bollen of als worst in de vriezer? Voor de bakkerij deden we als het veel was meestal dat laatste, want ruimte efficiënter.
Ahja als je daar controle over wilt houden dan moet je er zon beetje tussen zitten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat ze zelf dingen bedenken als ik daar misschien anders over denk. Ik betaal 12.000 euro, dan wil ik wel zicht hebben op wat ze doen.
Ik heb het al regelmatig meegemaakt dat er toch ergens een klodder kit of pur op gesmeerd wordt waar ik het niet wil hebben, dat tegels met print op zijn kop worden geplaatst en meer van dat soort ongein. Mijn huis, mijn geld, mijn regels.
Ik zit er uiteraard niet de hele dag met mijn neus bovenop. Gewoon elke 1,5 uur ofzo even kijken hoe het er voor staat.
Tis te warm buiten?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Protip: het is echt geen weer om in de volle zon 2 uur te gaan verven.
Ellende.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:29 schreef borisz het volgende:
Dag met alle emoties...
Collega die vorig jaar zomer afscheid nam overleden. 65.![]()
Lekker warm.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:23 schreef Lonaa het volgende:
De reis gaat naar Zuid Spanje. Er moet nog geboekt.
Sterktequote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:29 schreef borisz het volgende:
Dag met alle emoties...
Veel te vroeg. Ze was mn politieke maatje. We hadden op werk een hele club actievelingen in de lokale politiek en ook diverse partijen. We wisten dat ze niet meer beter zou worden, maar op deze termijn was ook niet voorzien. Tis uiteindelijk snel gegaan.
Sterktequote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:29 schreef borisz het volgende:
Dag met alle emoties...
Veel te vroeg. Ze was mn politieke maatje. We hadden op werk een hele club actievelingen in de lokale politiek en ook diverse partijen. We wisten dat ze niet meer beter zou worden, maar op deze termijn was ook niet voorzien. Tis uiteindelijk snel gegaan.
Sterkte Borisz…quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:29 schreef borisz het volgende:
Dag met alle emoties...
Wij hadden zo'n mobiele douche buiten, dat was echt top.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nog niet echt heel concreet een plan voor. Zal wel een paar keer douchen op het werk worden, een keertje bij onze ouders, verder gewoon wassen aan de kraan in de keuken . Zoiets
Geen geld voor het gemakquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n mobiele douche buiten, dat was echt top.
https://mobieledouchecabines.nl/douchecabines/
Moet je wel een beetje privacy hebben in je tuin, en een koudwater kraan.
Kun je ook zelf fabriceren met twee IBC'squote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n mobiele douche buiten, dat was echt top.
https://mobieledouchecabines.nl/douchecabines/
Moet je wel een beetje privacy hebben in je tuin, en een koudwater kraan.
Toen onze hijskraan laast een straat ging blokkeren, hebben de kraanmensen gewoon uit zichzelf vooraf geflyerd, dingen afgezet etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werklui zorgen er vandaag mogelijk voor dat ik wat langer vakantie heb.
Vanmorgen overbuurman aan de deur… daar worden nieuwe ramen geplaatst en hij had vooraf niet in de gaten dat die in ons doodlopend straatje met een Hele Grote Hijskraan worden geleverd. Die nu drie dagen lang de straat staat te blokkeren.
Beetje naïef van buurman om hier niet op te plannen maar hij was al driftig aan het bellen naar de gemeente om de afsluiting bij het fietspad je open te laten maken zodat ik er aan die kant uit kan.
Ik moest (en moet) eindelijk toch eens de tomaten in de kas gaan zettenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Protip: het is echt geen weer om in de volle zon 2 uur te gaan verven.
Ja het is niet moeilijk na te maken alleen dan moet je of koud douchen of een warm water aansluiting erbij hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je ook zelf fabriceren met twee IBC's
[ afbeelding ]
Ik sla deze even opquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je ook zelf fabriceren met twee IBC's
[ afbeelding ]
Kan jouw kas en de inhoud ergens aanschouwd worden?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik moest (en moet) eindelijk toch eens de tomaten in de kas gaan zetten
3 keer zoveel hersteltijd nodig als ik daadwerkelijk in de kas heb doorgebracht.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik moest (en moet) eindelijk toch eens de tomaten in de kas gaan zetten
3 keer zoveel hersteltijd nodig als ik daadwerkelijk in de kas heb doorgebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man WAT een strontpot heeft het Nederlands Elftal afgeleverd zeg. Echt chagrijnig van
Niets gezien, maar gezegd dat het gelijkspel zou worden. Geen punten volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Op het moment niet nee. Sinds ik m heb de moestuin nooit zo verwaarloosd als nu.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kan jouw kas en de inhoud ergens aanschouwd worden?
Nederland geen punten vandaag inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niets gezien, maar gezegd dat het gelijkspel zou worden. Geen punten volgens mij.
Ik geloof dat je ook best een legitieme reden had de moestuin te verwaarlozen..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Op het moment niet nee. Sinds ik m heb de moestuin nooit zo verwaarloosd als nu.
Na twee jaar ontslag maar ze kwam in een goeie uitkering...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:59 schreef derLudolf het volgende:
Sterkte @:borisz
Vorig jaar afscheid genomen als in pensioen of "ik word niet meer beter"?
Verdrietig nieuwsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:00 schreef borisz het volgende:
Thnx allen. Was een collega die veel voor ons heeft betekent, maar ook door onze gezamenlijke interesses meer contact mee had dan alleen onder werktijd. Al kwamen niet bij elkaar over de vloer. Er wordt een goed comité gestuurd naar de crematie.
[..]
Na twee jaar ontslag maar ze kwam in een goeie uitkering...
Duidelijk was dat ze niet meer beter zou worden. Alleen de bedoeling was nog wel drie tot vijf jaar ipv één.
Voetbal gekeken in de kroeg. Kroeg was afgehuurd door een groep, maar daarbuiten dus verdwaalde voetbalsupporters.Was beetje gekke mix.
Irri van de lampenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is top dat automonteurs de verlichting checken, maar is het teveel gevraagd ze in een normale stand terug te zetten?
Vanmiddag niet echt iets in de gaten, in de schemering kreeg ik wat lichtsignalen en keek het ook ‘raar’. Toch maar even een vage snelwegparkeerplek opgereden voor een check… stonden mijn mistachterlicht én mistvoorlicht aan. En alle andere andere lichten uit!
Zoiets moet je niet doen met een solo chauffeur. Niemand komt aan mijn lampen![]()
Toen snapte ik ook waarom mijn auto met luid gepingel de hele wereld liet weten wanneer ik in- en uitstapteDie boodschap ging volledig over mijn hoofd heen en was met draaien aan lichtknopjes vanzelf opgelost.
Anti klacht: op een 80 km weg werd ik ingehaald door iemand die minstens 100 reed. Oké …. Mooie was dat het meteen erna tweebaans werd. Met stoplichten die reageren op verkeer. Haastpikkkie vloog erop af, knalde elke keer op de rem, en ik kon zoetjesaan dichterbij komen en zijn groen meepikken.
Tot ik drie stoplichten verder zo dichtbij was dat hij ingesloten was door stilstaande auto’s en ik hem op de linkerbaan kon inhalen. Keihard gelachen
Ik heb er een van Greenspan, 5x3.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik geloof dat je ook best een legitieme reden had de moestuin te verwaarlozen..
Maar wat voor kas? Hoe groot? Ben je er blij mee?
Ik ben zelf aan het kijken naar polycarbonaat kassen van pakweg 6x3. Of toch de meubelmakert zelf iets laten maken. Of polytunnel wegens geen vergunning.
En jij denkt dat ik die zo snel kan vinden, moet over 5 minuten weg jonguhquote:
Owquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik die zo snel kan vinden, moet over 5 minuten weg jonguh
Hier zit alles nog op zijn plek.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft de nieuwe Android update nu het uitroepteken op de plek van de komma gezet! of heb ik een zonnesteek?
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/parkside-buitendouche-314849quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nog niet echt heel concreet een plan voor. Zal wel een paar keer douchen op het werk worden, een keertje bij onze ouders, verder gewoon wassen aan de kraan in de keuken . Zoiets
Oeh meubelmakert kan ook heel tof een kas maken van oude ramen (incl kozijnen) en deuren. Dat ziet er mega tof uit altijd!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik geloof dat je ook best een legitieme reden had de moestuin te verwaarlozen..
Maar wat voor kas? Hoe groot? Ben je er blij mee?
Ik ben zelf aan het kijken naar polycarbonaat kassen van pakweg 6x3. Of toch de meubelmakert zelf iets laten maken. Of polytunnel wegens geen vergunning.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:02 schreef Vanyel het volgende:
Oh mijn kas is dus van met folie bespannen panelen gemaakt.
Best stevig, staat al 6 (?) jaar, was toen al anderhalf, en er hing van de week een kutkat in een aantal panelen omdat ik m liet schrikken terwijl ie in mijn kas was![]()
Ja die suggestie had ze zelf ook gedaanquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh meubelmakert kan ook heel tof een kas maken van oude ramen (incl kozijnen) en deuren. Dat ziet er mega tof uit altijd!
Ik heb zelf ook een kas, van Dave Storm, super kwaliteit en heel blij mee.
Die polycarbonaat dingen staan wel bekend om het kapot waaien of dat de ruitjes eruit waaien bij de harde wind.
Beter maakt ze zo'n heliotroop, gewoon voor de leuk. Ook te gebruiken als zwembadoverkapping.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja die suggestie had ze zelf ook gedaanik vraag mij wel af of dat niet ook veel schaduw geeft.
Dank dankquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:34 schreef Vanyel het volgende:
![]()
@:leeharveyoswald oude fotos van de binnenkant. Photos vond geen buitenkanten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de tweede zie je het ingenieuze doorwaaisysteem. Een laag dun gaas aan de buitenkant, bubbelfolie aan de binnenkant. Als het warm is, rol je de folie naar beneden. Wil je geen wind, gaat ie weer omhoog.
Disclaimer: ik woon niet aan zee.
Ja daar was ze zelf ook al over begonnen, maar lijkt mij meer tof om tropische planten en een vijver in te doen en een eigen Centerparcs plaza in te bouwen, dan om tomaten in te kwekenquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beter maakt ze zo'n heliotroop, gewoon voor de leuk. Ook te gebruiken als zwembadoverkapping.
Nee hoor, zoveel schaduw maakt echt niet uit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja die suggestie had ze zelf ook gedaanik vraag mij wel af of dat niet ook veel schaduw geeft.
Zit erinquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik vind die automagische ramen met was die uitzet en krimpt en dus vanzelf open/dicht klappen rond de 20c ook wel fascinerend.
Nog beter! Kan ze er twee makenquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja daar was ze zelf ook al over begonnen, maar lijkt mij meer tof om tropische planten en een vijver in te doen en een eigen Centerparcs plaza in te bouwen, dan om tomaten in te kweken
Hier onlangs een foto gepost van de kas:quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@:gcjoel plaatjes van kas en wat er in staat?
Stond in de reisgids zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
IK weet hoeveel treden de toren van de Stevenskerk heeft,
JAAA MAN ZO BLAUW AS EEN TIENTJEquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uh.. Oh .. Fles zit aan een mini bierproeverijtje
Zou toch wel leuk zijn.quote:
Pierebadje om af te koelen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JAAA MAN ZO BLAUW AS EEN TIENTJE
HIPS HIPS BARF
OLEEE
Kaatje McGyverquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou toch wel leuk zijn.
Paar weken geleden had ik slippers gekocht waar niet genoeg gaatjes in zaten. Dus met diverse, niet daar voor gemaakte, gereedschappen hard gewerkt en gelukt. Nog zo’n paar in huis in een andere kleur maar omdat ik dagen nauwelijks een glas kon vasthouden zag ik er erg tegen op om het weer te doen. Vanochtend bedacht ik me dat ik een tang voor drukknopen heb (nooit gebruikt) dus daarmee aan t hobbyen en binnen een paar minuten was het gepiept
Mooie biertjes.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooo. Blind geweest, blij dat ik weer kan zien. IK weet hoeveel treden de toren van de Stevenskerk heeft, en ik heb ze nog allemaal beklommen ook. En nu zijn we bij De Hemel, waar we lekkere biertjes aan het drinken zijn.
Ja was gezellig!quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:48 schreef Tele6 het volgende:
Was leuk om jullie even te zien @:Cat-astrophe en @:Dr_Flash
Hoe waren de pannenkoeken, heb je er inderdaad 17 op?
Je vraagt er ook wel een beetje om he zoquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte DP.
Ik werd gewoon een beetje onwel bij het koken. Drie pannen op het fornuis en de oven aanIk smolt in de keuken. Arme koks in restaurantkeukens momenteel.
Ja, ik bedacht me ook tijdens het koken dat ik liever een salade had.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je vraagt er ook wel een beetje om he zo![]()
Voor dit weer hebben ze gevulde salade toch uitgevonden..?
20/20quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht me ook tijdens het koken dat ik liever een salade had.
Ik ook niet, word er doodmoe en geïrriteerd van.Vanochtend op t balkon gezeten en vanmiddag binnen, nu weer op t balkon. Morgenochtend is het spreekuur op een boot waar de airco wel werkt gelukkig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo niet gemaakt voor deze hitte. Hele dag ziek gevoeld doordat ik gisteren de zon niet helemaal kon vermijden. Ga gewoon nu naar bed ookliefde voor mn airco
Buiten vermijd ik echt op deze dagen. Ook omdat ik mn poppehuidje graag hou. Voelde mezelf gewoon krakkeleren gisteren in de zonquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, word er doodmoe en geïrriteerd van.Vanochtend op t balkon gezeten en vanmiddag binnen, nu weer op t balkon. Morgenochtend is het spreekuur op een boot waar de airco wel werkt gelukkig.
Buurjongen heeft vakantiewerk in de keukenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte DP.
Ik werd gewoon een beetje onwel bij het koken. Drie pannen op het fornuis en de oven aanIk smolt in de keuken. Arme koks in restaurantkeukens momenteel.
Wat ga je precies doen? Krachttraining, groepslessen, cardio? Je gaat duidelijk niet heen voor de koele airco.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef sigme het volgende:
Oh, ik vind het wel fijn, dit weer.
Wel vandaag een bezoek gebracht aan nieuwe sportschool, maar die heeft geen airco. Wel een platje, en een open deur van de zaal met de apparatski's naar dat stovend hete platje. Op het platje staan wat picknicktafel en twee grote houten regentonnen. Die laatsten gebruiken ze voor ijsbaden. In de winter! Wat heb je er dan aan?
Nou ja. Toch maar een abonnement genomen. Als oud wief moet ik m'n botten een beetje blijven belasten, anders ontbind ik ofzo. En ik loop nu ook niet meer dagelijks m'n honderondjes dus ik moet ook extra beweging afdwingen. En tijd over, dat ook.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb een yoghurt-citroenijs improvisatie in de ijsmachine gegooid
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Buiten vermijd ik echt op deze dagen. Ook omdat ik mn poppehuidje graag hou. Voelde mezelf gewoon krakkeleren gisteren in de zonschoof een hele punt op op de rachel hazes schaal geloof ik
Ik heb fruitsorbet verhoudingen gebruikt, maar dan yoghurt en citroenrasp als fruit (3 delen) water met een beetje citroenrasp (2 delen) suiker (1 deel en dan wat meer omdat dit 'fruit' weinig suiker bevat).quote:
NOESquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk, sta ik op 1a te wachten op mijn trein, wordt ie in de laatste minuut vrolijk nog even naar 4b gegooid.
NU EVEN NIET VUILE HOERENLOPERS.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Nog even voebal kijken of gelijk bed in?
Volgens mij verviel ik op enig moment in ‘BOEKJE!quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel mooi dat @:tele6 de hele tijd geïnteresseerd vragen stelde en dat @:Cat-astrophe steeds zei "staat in het boekje!"
Dan doe je toch iets goed
Ik had ook best medelijden met de bakkers op de boot. Binnen was het al een tikje benauwd, zeker als we naar de zonkant draaiden. En zij maar hongerige wolven van pannenkoeken voorzienquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:51 schreef AnneX het volgende:
Buurjongen kwam net thuis: in de keuken het was bijna 50o achter de pannen.![]()
Arm jong.
Is het bij jullie nu binnen warmer dan buiten?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:46 schreef AnneX het volgende:
Breaking: volgens mnX moet de afzuigkap aan, want die zuigt giga en zuigt de nu koele lucht naar binnen en ‘verjaagt’ de warme lucht in huis. 😇
Dus op stand max, die nooit wordt gebruikt, omdat die zo veel lucht verplaatst.
Maar was er ook een boekje voor Tele of bleef zij antwoordloos?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel mooi dat @:tele6 de hele tijd geïnteresseerd vragen stelde en dat @:Cat-astrophe steeds zei "staat in het boekje!"
Dan doe je toch iets goed
Meten is weten. 😇quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is het bij jullie nu binnen warmer dan buiten?
Hier gelukkig nog andersom dus de zaak blijft potdicht.
Tele is met haar eigenste boekje mee naar huis gegaanquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar was er ook een boekje voor Tele of bleef zij antwoordloos?
Nou nee hoor, zo exclusief is het niet in dat opzicht, PTA rondjes zijn in principe voor iedereen toegankelijkquote:
Maar is het nu binnen dan koeler? Want dan lijkt me dat je geen warme(re) buitenlucht moet willen aanzuigen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Meten is weten. 😇
Alles staat open nu voor en achter beneden.
Op de zuidkant is de zonwering naar beneden en de gordijnen dicht overdag.
Als de zon voor komt, gaat de deur dicht rond 15 uur.
Dan is het binnen enkele graden koeler dan.
Lang leve ventilatoren.
Maar de meets van Catske en Fleske nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou nee hoor, zo exclusief is het niet in dat opzicht, PTA rondjes zijn in principe voor iedereen toegankelijk
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou nee hoor, zo exclusief is het niet in dat opzicht, PTA rondjes zijn in principe voor iedereen toegankelijk
Binnen was het toch nog warmer dan de koelere buitenlucht vanavond na 19 uur.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar is het nu binnen dan koeler? Want dan lijkt me dat je geen warme(re) buitenlucht moet willen aanzuigen.
Onbekend.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:09 schreef Barreltje het volgende:
Tevens bij een niet uitverkocht concert van Judas Priest ..
Volgende keer dus allemaal hier heen
Wel met krabbel van fles?quote:
Wie?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:09 schreef Barreltje het volgende:
Tevens bij een niet uitverkocht concert van Judas Priest ..
Volgende keer dus allemaal hier heen
Een heidens feestje daar.quote:
Ervaring leert dat ik eigenlijk alleen voor groepslessen bereid ben inspanning te plegen. Bij krachttraining ben ik na 3 x iets redelijk zwaars optillen zo onder de indruk van mijn doorzettingsvermogen dat ik het wel weer mooi geweest vind. Bij zo'n groepsles moet je dan gewoon nog doorgaan want het nummer is nog lange niet afgelopenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ga je precies doen? Krachttraining, groepslessen, cardio? Je gaat duidelijk niet heen voor de koele airco.
En ijsbaden, brrrrrrr. Goed voor je. Maar heel erg brrrrr. Ik ben denk ik niet masochistisch genoeg ingesteld voor zoiets.
Wat een sneue gewoonte eigenlijk...quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Blije mensen buiten laten horen dat hun claxon werkt.
Waarom? Ik vind het wel leuk. Toen ik jaren geleden naar huis fietste toen Nederland in de finale kwam was het ook een pokkeherrie op straat (toeterende auto’s en die klote vuvuzela) maar iedereen blij. En wat is nou mooier dan blije mensen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat een sneue gewoonte eigenlijk...
Tien minuten een driehoekje zon op mijn been. Nu een bruin driehoekje op mijn been.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Buiten vermijd ik echt op deze dagen. Ook omdat ik mn poppehuidje graag hou. Voelde mezelf gewoon krakkeleren gisteren in de zonschoof een hele punt op op de rachel hazes schaal geloof ik
Hier vlakbij is een Turkse moskee waar jaren geleden gezamenlijk gekeken werd en bij winst was het supergaaf om te zien, families dansend over straat. Niets vernield alleen maar blijdschap en plezier. Toen ze verloren stond (wedstrijd was nog maar net begonnen) overal politie (vond dat best provocerend)Ze verloren en politie hoefde echt niets te doen. Iedereen liep rustig, verdrietig, soms huilend weg. Zag een jongen hevig snikkend in een bushokje zitten, de ziel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:43 schreef Blues het volgende:
Oh men die vuvuzela's toen ja😵💫
Ik werd er heel overprikkeld en sjaggo van toen, nu is het wel 'te doen'. Al 'vlucht' ik ook vaak naar buiten of ik doe oortjes in met een netflix serie op de iPad.
Zal wel weer blij zijn als het afgelopen is
Ik vind dat met die scheids ook echt een verademing. Sommige regels vind ik weer een achteruitgang... buitenspel met een ander lichaamsdeel dan een voet vind ik maar onnodig geloof ik. DriekwartierVAR pauze vind ik meh. Dat je al die voetballers nu met hun handen op de rug ziet spelen in het strafschopgebied lijkt me ook een beetje doorgedraaid... aaaanyway, zal ook blij zij als het voorbij is, want waarom heb ik het hier overquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal blij zijn als dat EK over een paar weken is afgelopen. Ik vind dagelijks kijken echt overkill.
Maar eerlijk is eerlijk, ik erger me een heel stuk minder aan de spelers dan voorheen. Ze gaan stukken minder snel liggen, staan niet meer keer op keer als gorilla's met de neuzen tegen elkaar te snuiven, laten de scheids met rust. Er zijn zelfs in voetbal toch verbeteringen doorgevoerd.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind dat met die scheids ook echt een verademing. Sommige regels vind ik weer een achteruitgang... buitenspel met een ander lichaamsdeel dan een voet vind ik maar onnodig geloof ik. DriekwartierVAR pauze vind ik meh. Dat je al die voetballers nu met hun handen op de rug ziet spelen in het strafschopgebied lijkt me ook een beetje doorgedraaid... aaaanyway, zal ook blij zij als het voorbij is, want waarom heb ik het hier over
Ik heb er twee! Een tenor en een altquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:43 schreef Blues het volgende:
Oh men die vuvuzela's toen ja😵💫
Ik werd er heel overprikkeld en sjaggo van toen, nu is het wel 'te doen'. Al 'vlucht' ik ook vaak naar buiten of ik doe oortjes in met een netflix serie op de iPad.
Zal wel weer blij zijn als het afgelopen is
Vandaag en morgen heb je vrij Luckyquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal blij zijn als dat EK over een paar weken is afgelopen. Ik vind dagelijks kijken echt overkill.
Maar eerlijk is eerlijk, ik erger me een heel stuk minder aan de spelers dan voorheen. Ze gaan stukken minder snel liggen, staan niet meer keer op keer als gorilla's met de neuzen tegen elkaar te snuiven, laten de scheids met rust. Er zijn zelfs in voetbal toch verbeteringen doorgevoerd.
Oeh! Je niet laten ontmoedigen als je nu niks vindt he. Je vindt ook nooit wat je nununu nodig hebtquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga overigens mijn innerlijke DP channelen vandaag. Ik ga voor kleding shoppen in de kringloop.
Het begon goed ja. Duitsland, Turkije-Georgië was ook genot. Maar het ging behoorlijk bergafwaarts.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:39 schreef borisz het volgende:
Ik geniet wel dit EK.
Want Duitsland. Want over het algemeen een leuke groepsfase gezien.
Ja jij komt alleen nooitquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaag en morgen heb je vrij Lucky
Ik heb ook een groot deel niet nieuw maar via vriendinnen. Maar die bronnen zijn opgedroogd en ik ben redelijk wat geslonken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oeh! Je niet laten ontmoedigen als je nu niks vindt he. Je vindt ook nooit wat je nununu nodig hebt![]()
Ik ben echt zo blij met mn garderobe nu. 80% van de shit in mijn kast is denk ik nietnieuw. Sinds kort ook Vinted ontdekt, waar ik probeer een collectie schoenen te verzamelen zodat ik niet ineens overvallen word door een kapotte schoen en acuut iets nieuws moet kopen voor veul geld.
Maar ik ga ook wel echt regelmatig even naar binnen. Verder haat ik shoppen en ik ga zelden exclusief naar de kringloop. Ik kom er regelmatig langs en dan maak ik gelijk ff een rondje.
May the force be with you!quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik heb ook een groot deel niet nieuw maar via vriendinnen. Maar die bronnen zijn opgedroogd en ik ben redelijk wat geslonken.
Ik kom nooit lange een kringloop. Ga er nu speciaal een half uur voor in de auto zitten. Maar of ik wat vind of niet, ik ga het sowieso wel gezellig hebben met mijn vriendin. Als ze tenminste niet constant verzucht hoe druk ze het heeft
Gisteren toch een biertje teveel?quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik was vanochtend zo helder dat ik m'n boterham aan 2 kanten heb besmeerd. Dat geeft rommel
Haha, ik denk niet dat het door het biertje kwam. Ik lag gisteravond best netjes op tijd in bed, maar juist als je goed geslapen hebt, kan het moeilijk zijn om weer echt wakker te worden.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gisteren toch een biertje teveel?
Ik deed uitslaap en ga me vandaag vooral binnen ophouden. Gisteren ruim voldoende buiten geweest.
"een biertje" en "een biertje of wat" zijn wellicht verschillende grootheden ?quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha, ik denk niet dat het door het biertje kwam. Ik lag gisteravond best netjes op tijd in bed, maar juist als je goed geslapen hebt, kan het moeilijk zijn om weer echt wakker te worden.
Je hebt de rest van de week vrij? Lekker
quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er twee! Een tenor en een altAlleen nog weinig reden gehad om ze te gebruiken
quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een didgeridoo?
Gewoon een driedekker van makenquote:Op donderdag 27 juni 2024 10:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik was vanochtend zo helder dat ik m'n boterham aan 2 kanten heb besmeerd. Dat geeft rommel
Met extra hagelslag onder en bovenquote:
Haha, te goed slapen is dus ook matig?quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha, ik denk niet dat het door het biertje kwam. Ik lag gisteravond best netjes op tijd in bed, maar juist als je goed geslapen hebt, kan het moeilijk zijn om weer echt wakker te worden.
Je hebt de rest van de week vrij? Lekker
Lekk0l lekk0lquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Wel kleverig witbrood en dikke laag roomboter
Ik ben niet perse fan van Springsteen, maar bij het ene optreden waar ik bij was, was in echt zo onder de indruk van hoe relaxed hij is op het podium en met zn fans.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:19 schreef Lonaa het volgende:
Er is geboekt. Ik herhaal, er is geboekt.
Er is een heenreis geboekt. En terugreis, vanaf een andere vluchthaven. Er is ook een huurauto. Er is een accomodatie voor 1 week, dus we moeten nog beslissen hoe/wat in de laatste week.
Verder moet ik straks naar de orthodontist voor vrijblijvend consult en ga ik vanavond onverwacht even naar Springsteen in Nijmegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |