1,5 week in die regio op vakantie maar helaas komen we deze keer niet zo westelijk als Gijon. Lijkt me wel een leuke stad om te bezoeken, ben tot nu toe alleen in Oviedo geweest.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Gijon, maar geen idee hoe rap het ineens gaat met het kopen van iets nieuws. Kom je doen hier? :p
Goedemorgenquote:
Hoe wat en waar is het geworden?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:42 schreef Lonaa het volgende:
Lek geprikt door mug, teek verwijderd, koffie, vrije dag, klap geld uitgeven aan een vakantie.
Ik vind dat echt totaal niet meevallen. Ik word er hartstikke onrustig van dat ze elke paar minuten naar buiten of binnen lopen, dat de katten kunnen ontsnappen, dat ze dik een uur aan het boren zijn geweest in de muur waar ik ook dichtbij zit, dat ze steeds heen en weer naar de bus gaan die voor het raam naast mijn werkplek staat, dat ik ze in de gaten moet houden zonder dat ik als lastig wordt ervaren, steeds vragen moet beantwoorden of uitleg moet geven, etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:43 schreef AnneX het volgende:
@Lucky_Strike echt een dag werkmannen over de vloer valt toch wel mee!?
Omdat ik niet wil dat ze zelf dingen bedenken als ik daar misschien anders over denk. Ik betaal 12.000 euro, dan wil ik wel zicht hebben op wat ze doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:26 schreef fietsie het volgende:
Waarom zou je ze in de gaten moeten en willen houden?
Nog niet echt heel concreet een plan voor. Zal wel een paar keer douchen op het werk worden, een keertje bij onze ouders, verder gewoon wassen aan de kraan in de keuken . Zoietsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:29 schreef Myraela het volgende:
Als ik ze kan verwachten, vind ik ze niet erg. Maar om de laatste punten vanuit de oplevering te fixen, stonden ze de afgelopen tijd ook regelmatig spontaan voor de deur. En dat vind ik dan toch een stuk minder fijn.
Hoe ga je het even oplossen zonder badkamer @:Candaasje ?
1,5 maand! Wauw. Maar het resultaatquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:08 schreef Candaasje het volgende:
Ahw dat is wel even heel confronterend @:sigme
Waar gaat de reis naartoe @:Lonaa ?
Na de bouwvak komen hier 1,5 maand lang mensen over de vloer. Ik zit er nog niet om te springen, maar vooral het idee al die tijd geen badkamer te hebben vind ik rot. Maar goed, daarna zou het heel mooi en ruim moeten zijn boven
Ik heb verder iets minder moeite met werklui zelf in mijn huis. Tot nu toe vooral veel vriendelijke en netjes werkende heren gehad. Maar het scheelt soms wel als het een tijdje dezelfde zijn; hoef je wat minder af te tasten hoe beschikbaar je zelf moet zijn en weet je een beetje hoe ze werken, wat ze af en toe willen drinken* en of ze graag een praatje maken of liever op zichzelf zijn.
* Ik moest stiekem wel een beetje lachen om een verder heel stoer uitziende elektricien die enkel groene thee dronkvooroordelen, ik had ze.
)
Halve ladequote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:31 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik dacht slim te zin door koekjesdeeg te maken voor de vriezer. Zodat ik voorbereid ben op spontaan bezoek, want dat is er echt opvallend veel meer sinds we een kind hebben. Maar ik heb misschien iets overdreven, want nu heb ik halve vriezerla helemaal vol met koekjesdeeg.
Heb je ze als bollen of als worst in de vriezer? Voor de bakkerij deden we als het veel was meestal dat laatste, want ruimte efficiënter.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:31 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik dacht slim te zin door koekjesdeeg te maken voor de vriezer. Zodat ik voorbereid ben op spontaan bezoek, want dat is er echt opvallend veel meer sinds we een kind hebben. Maar ik heb misschien iets overdreven, want nu heb ik halve vriezerla helemaal vol met koekjesdeeg.
Iets platgedrukte bollen. Dan hoef ik ook geen snijplank vuil te maken als ik een paar koekjes af wil bakken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heb je ze als bollen of als worst in de vriezer? Voor de bakkerij deden we als het veel was meestal dat laatste, want ruimte efficiënter.
Ahja als je daar controle over wilt houden dan moet je er zon beetje tussen zitten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat ze zelf dingen bedenken als ik daar misschien anders over denk. Ik betaal 12.000 euro, dan wil ik wel zicht hebben op wat ze doen.
Ik heb het al regelmatig meegemaakt dat er toch ergens een klodder kit of pur op gesmeerd wordt waar ik het niet wil hebben, dat tegels met print op zijn kop worden geplaatst en meer van dat soort ongein. Mijn huis, mijn geld, mijn regels.
Ik zit er uiteraard niet de hele dag met mijn neus bovenop. Gewoon elke 1,5 uur ofzo even kijken hoe het er voor staat.
Tis te warm buiten?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Protip: het is echt geen weer om in de volle zon 2 uur te gaan verven.
Ellende.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:29 schreef borisz het volgende:
Dag met alle emoties...
Collega die vorig jaar zomer afscheid nam overleden. 65.![]()
Lekker warm.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:23 schreef Lonaa het volgende:
De reis gaat naar Zuid Spanje. Er moet nog geboekt.
Sterktequote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:29 schreef borisz het volgende:
Dag met alle emoties...
Veel te vroeg. Ze was mn politieke maatje. We hadden op werk een hele club actievelingen in de lokale politiek en ook diverse partijen. We wisten dat ze niet meer beter zou worden, maar op deze termijn was ook niet voorzien. Tis uiteindelijk snel gegaan.
Sterktequote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:29 schreef borisz het volgende:
Dag met alle emoties...
Veel te vroeg. Ze was mn politieke maatje. We hadden op werk een hele club actievelingen in de lokale politiek en ook diverse partijen. We wisten dat ze niet meer beter zou worden, maar op deze termijn was ook niet voorzien. Tis uiteindelijk snel gegaan.
Sterkte Borisz…quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:29 schreef borisz het volgende:
Dag met alle emoties...
Wij hadden zo'n mobiele douche buiten, dat was echt top.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nog niet echt heel concreet een plan voor. Zal wel een paar keer douchen op het werk worden, een keertje bij onze ouders, verder gewoon wassen aan de kraan in de keuken . Zoiets
Geen geld voor het gemakquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n mobiele douche buiten, dat was echt top.
https://mobieledouchecabines.nl/douchecabines/
Moet je wel een beetje privacy hebben in je tuin, en een koudwater kraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |