abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214036904
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2024 21:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Waarschijnlijk Gijon, maar geen idee hoe rap het ineens gaat met het kopen van iets nieuws. Kom je doen hier? :p
1,5 week in die regio op vakantie maar helaas komen we deze keer niet zo westelijk als Gijon. Lijkt me wel een leuke stad om te bezoeken, ben tot nu toe alleen in Oviedo geweest.
pi_214037325
Wat is het nog lekker buiten *O*
g kijkt binnen vbl en ik buiten een netflixfilm onder het genot van merels, zwaluwen, overvliegende scholeksters en wat koerende tortelduivvies.
Zo een wijntje en een kaarsje erbij en het is perfecto O+
pi_214040120
Moggel :O
Werken :O
Zin makeee :O
pi_214040173
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 07:46 schreef Blues het volgende:
Moggel :O
Werken :O
Zin makeee :O
Goedemorgen *O* Komt vast goed vandaag.

Wat lijkt het weer een heerlijke dag te worden O+ Allemaal een fijne dinsdag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 juni 2024 @ 08:07:40 #105
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214040193
Vroeg beginnen is ook vroeg klaar :+
En om 18u Oranje kijken
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 25 juni 2024 @ 08:36:12 #107
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214040403
Morguh.
Om 23 gaan slapen om 3 weer wakker en om 4 in slaap gevallen ( ondanks katten haar in keel) tot 8. Toch een goede nacht blijkbaar :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator dinsdag 25 juni 2024 @ 08:38:26 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214040422
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 08:01 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal een fijne dinsdag.
Zonder glitterplaatje is deze wens niet oprecht :6
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 25 juni 2024 @ 08:42:42 #109
217702 Lonaa
Honger!
pi_214040460
Lek geprikt door mug, teek verwijderd, koffie, vrije dag, klap geld uitgeven aan een vakantie.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_214040526
Dinsdag.
Op dinsdag vertrekt liefste eind van de middag om de nacht te gaan werken. Ik werk dan in de ochtend thuis, en om 12u ga ik eten maken (voor hem voor mee en voor onszelf warm middageten) en dan gaat liefste een uurtje slapen en daarom loop ik dan een uurtje met hond

Ik ga wel verder kantoorwerken als hij slaapt, dat deed ik altijd dinsdagavond. Of misschien ga ik wel 's middags in de zon zitten, in m'n uppie. En dan toch 's avonds inhalen. Alles is .. anders.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214040580
Mogge!

Lastig @sigme

De muggen blijven je achtervolgen dus @Lonaa Ik zat gisteravond ook lekker op t balkon maar heb nu ook een paar jeukbulten. Misschien straks even een citroenplant halen

Teamleider heeft gisteren mijn overbodige ventilator opgehaald, hopelijk maakt dat de temperatuur in ons hutje iets aangenamer
We have far more in common than that which devides us..
pi_214040694
@sigme ;( Omgaan met het gat, vinden van nieuwe routines ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214040853
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 08:42 schreef Lonaa het volgende:
Lek geprikt door mug, teek verwijderd, koffie, vrije dag, klap geld uitgeven aan een vakantie.
Hoe wat en waar is het geworden? :)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_214040994
Vorige week dacht ik nog aan winterdekbed en nu…
MnX is helemaal happy met het mooie weer naar het pontje gefietst en gaat een dag zich het heen en weer werken.

Voor de deur is men bezig met de voorbereidingen voor het jaarlijks festijn: de Rommelmarkt. Gras wordt gemaaid en getrimd. Gister de loten verkocht.

@Lucky_Strike echt een dag werkmannen over de vloer valt toch wel mee!?
Daarom dacht ik vannacht ook maar eens een werkman te vragen, want hier komt de klus in de schuur niet eens aan bod. |:(
pi_214041007
@sigme sterkte met alles, dat anders is.🍀
pi_214041047
@sigme :*

@Lonaa lek boks ;(
Waar gaat de vakantie naartoe? *G*

@Blues werk ze!
  dinsdag 25 juni 2024 @ 10:21:36 #117
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214041236
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 09:43 schreef AnneX het volgende:
@Lucky_Strike echt een dag werkmannen over de vloer valt toch wel mee!?
Ik vind dat echt totaal niet meevallen. Ik word er hartstikke onrustig van dat ze elke paar minuten naar buiten of binnen lopen, dat de katten kunnen ontsnappen, dat ze dik een uur aan het boren zijn geweest in de muur waar ik ook dichtbij zit, dat ze steeds heen en weer naar de bus gaan die voor het raam naast mijn werkplek staat, dat ik ze in de gaten moet houden zonder dat ik als lastig wordt ervaren, steeds vragen moet beantwoorden of uitleg moet geven, etc.

Winterdekbed _O-
Spoilers!
  dinsdag 25 juni 2024 @ 10:26:10 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214041281
Waarom zou je ze in de gaten moeten en willen houden?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 25 juni 2024 @ 10:38:11 #119
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214041415
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 10:26 schreef fietsie het volgende:
Waarom zou je ze in de gaten moeten en willen houden?
Omdat ik niet wil dat ze zelf dingen bedenken als ik daar misschien anders over denk. Ik betaal 12.000 euro, dan wil ik wel zicht hebben op wat ze doen.

Ik heb het al regelmatig meegemaakt dat er toch ergens een klodder kit of pur op gesmeerd wordt waar ik het niet wil hebben, dat tegels met print op zijn kop worden geplaatst en meer van dat soort ongein. Mijn huis, mijn geld, mijn regels.

Ik zit er uiteraard niet de hele dag met mijn neus bovenop. Gewoon elke 1,5 uur ofzo even kijken hoe het er voor staat.
Spoilers!
pi_214041655
Ahw dat is wel even heel confronterend @sigme :*

Waar gaat de reis naartoe @Lonaa ?

Na de bouwvak komen hier 1,5 maand lang mensen over de vloer. Ik zit er nog niet om te springen, maar vooral het idee al die tijd geen badkamer te hebben vind ik rot. Maar goed, daarna zou het heel mooi en ruim moeten zijn boven O+

Ik heb verder iets minder moeite met werklui zelf in mijn huis. Tot nu toe vooral veel vriendelijke en netjes werkende heren gehad. Maar het scheelt soms wel als het een tijdje dezelfde zijn; hoef je wat minder af te tasten hoe beschikbaar je zelf moet zijn en weet je een beetje hoe ze werken, wat ze af en toe willen drinken* en of ze graag een praatje maken of liever op zichzelf zijn.

* Ik moest stiekem wel een beetje lachen om een verder heel stoer uitziende elektricien die enkel groene thee dronk :D vooroordelen, ik had ze. :@ )
pi_214041822
Als ik ze kan verwachten, vind ik ze niet erg. Maar om de laatste punten vanuit de oplevering te fixen, stonden ze de afgelopen tijd ook regelmatig spontaan voor de deur. En dat vind ik dan toch een stuk minder fijn.

Hoe ga je het even oplossen zonder badkamer @Candaasje ?
pi_214041830
Oh, en ik dacht slim te zin door koekjesdeeg te maken voor de vriezer. Zodat ik voorbereid ben op spontaan bezoek, want dat is er echt opvallend veel meer sinds we een kind hebben. Maar ik heb misschien iets overdreven, want nu heb ik halve vriezerla helemaal vol met koekjesdeeg. :')
pi_214041916
Werklui zorgen er vandaag mogelijk voor dat ik wat langer vakantie heb.
Vanmorgen overbuurman aan de deur… daar worden nieuwe ramen geplaatst en hij had vooraf niet in de gaten dat die in ons doodlopend straatje met een Hele Grote Hijskraan worden geleverd. Die nu drie dagen lang de straat staat te blokkeren.
Beetje naïef van buurman om hier niet op te plannen maar hij was al driftig aan het bellen naar de gemeente om de afsluiting bij het fietspad je open te laten maken zodat ik er aan die kant uit kan.

Tot op heden is het daar nog op slot, buren die er ook een sleutel van hebben zijn aan het werk.
Men heeft nog een uur met als uiterste optie een andere buurman (als die dan thuis is) die zijn auto verzet zodat ik via de opritten over ons woonerf eruit kan slalommen :D

Vergadering van vanmiddag kan ik nog missen of evt online doen. Werkafspraak van vanavond moet ik echt bij zijn en het liefst ook niet mijn collega opzadelen met alle stoelen klaarzetten. Beter heeft men dan wat geregeld.
Gezien de reistafstsnden zijn fiets en OV helaas geen optie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214041961
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 11:29 schreef Myraela het volgende:
Als ik ze kan verwachten, vind ik ze niet erg. Maar om de laatste punten vanuit de oplevering te fixen, stonden ze de afgelopen tijd ook regelmatig spontaan voor de deur. En dat vind ik dan toch een stuk minder fijn.

Hoe ga je het even oplossen zonder badkamer @:Candaasje ?
Nog niet echt heel concreet een plan voor. Zal wel een paar keer douchen op het werk worden, een keertje bij onze ouders, verder gewoon wassen aan de kraan in de keuken . Zoiets :P
  dinsdag 25 juni 2024 @ 11:53:10 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214041979
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 11:08 schreef Candaasje het volgende:
Ahw dat is wel even heel confronterend @:sigme :*

Waar gaat de reis naartoe @:Lonaa ?

Na de bouwvak komen hier 1,5 maand lang mensen over de vloer. Ik zit er nog niet om te springen, maar vooral het idee al die tijd geen badkamer te hebben vind ik rot. Maar goed, daarna zou het heel mooi en ruim moeten zijn boven O+

Ik heb verder iets minder moeite met werklui zelf in mijn huis. Tot nu toe vooral veel vriendelijke en netjes werkende heren gehad. Maar het scheelt soms wel als het een tijdje dezelfde zijn; hoef je wat minder af te tasten hoe beschikbaar je zelf moet zijn en weet je een beetje hoe ze werken, wat ze af en toe willen drinken* en of ze graag een praatje maken of liever op zichzelf zijn.

* Ik moest stiekem wel een beetje lachen om een verder heel stoer uitziende elektricien die enkel groene thee dronk :D vooroordelen, ik had ze. :@ )
1,5 maand! Wauw. Maar het resultaat O+

Precies wat je zegt, als ik ze ken of als het meer dan 1 dag dezelfde zijn heb ik er beduidend minder problemen mee. Het hangt ook van de klus af. Over een tijdje komen ze wat aan de schuur doen, of laatst iets aan het dak. Dan kan het me weinig schelen. Gisteren was het gewoon echt heel veel overlast voor mij.
Spoilers!
  dinsdag 25 juni 2024 @ 11:55:00 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214041995
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 11:31 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik dacht slim te zin door koekjesdeeg te maken voor de vriezer. Zodat ik voorbereid ben op spontaan bezoek, want dat is er echt opvallend veel meer sinds we een kind hebben. Maar ik heb misschien iets overdreven, want nu heb ik halve vriezerla helemaal vol met koekjesdeeg. :')
Halve lade _O-

Ik heb net ijsjes gemaakt, deels met fruit uit de tuin O+
Spoilers!
pi_214042699
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 11:31 schreef Myraela het volgende:
Heb je ze als bollen of als worst in de vriezer? Voor de bakkerij deden we als het veel was meestal dat laatste, want ruimte efficiënter.
pi_214042721
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 13:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heb je ze als bollen of als worst in de vriezer? Voor de bakkerij deden we als het veel was meestal dat laatste, want ruimte efficiënter.
Iets platgedrukte bollen. Dan hoef ik ook geen snijplank vuil te maken als ik een paar koekjes af wil bakken.
  dinsdag 25 juni 2024 @ 13:13:23 #129
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214042736
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 10:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Omdat ik niet wil dat ze zelf dingen bedenken als ik daar misschien anders over denk. Ik betaal 12.000 euro, dan wil ik wel zicht hebben op wat ze doen.

Ik heb het al regelmatig meegemaakt dat er toch ergens een klodder kit of pur op gesmeerd wordt waar ik het niet wil hebben, dat tegels met print op zijn kop worden geplaatst en meer van dat soort ongein. Mijn huis, mijn geld, mijn regels.

Ik zit er uiteraard niet de hele dag met mijn neus bovenop. Gewoon elke 1,5 uur ofzo even kijken hoe het er voor staat.
Ahja als je daar controle over wilt houden dan moet je er zon beetje tussen zitten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator dinsdag 25 juni 2024 @ 13:32:14 #130
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214042854
https://www.rtvdrenthe.nl(...)tevergeefs-in-bosjes

Aha dat was er dus aan de hand... Toen ik daar (toevallig) langs fietste waren 2 politieauto's, busje met hond, motormuis en twee wagens van de KMar aanwezig.

Op de terugweg van m'n fietsrondje - op de heenweg anderhalf uur eerder stoven me ook al twee wagens voorbij :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_214043151
:O :O
Ben nog steeds op werk aan het zin makeeeee :O :O :W
pi_214043272
Jeez…in een volgend leven word ik zelfstandig dermatoloog. Kreeg net een rekening van een gesprek waarbij ik officieel te horen kreeg dat ik lipoedeem heb (omdat toen alle onderzoeken terug waren. Maar dat had ik telefonisch ook al doorgekregen van de verpleegkundige ). Was nog geen 5 minuten binnen, rekening van 225 euro.

Fijn spreekuur gedraaid, mensen kunnen helpen, of aan kunnen horen. Hulp geven is fijn maar man man die onzekerheid voor de mensen, het duurt allemaal zo lang.

T was iets koeler gelukkig (voor ons maar vooral ook voor de bewoners). Wel meteen naar huis gegaan en nu met de benen omhoog.

Oef @Candaasje 1,5 maand geen douche. Vond 3 weken ook best lang om her en der te douchen, maar jullie het dubbele daarvan.

Wat lastig @cat-astrophe. Nog een oplossing kunnen vinden?

Zo, nu weer verder met t boek op de bank
  dinsdag 25 juni 2024 @ 14:24:22 #133
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214043274
Protip: het is echt geen weer om in de volle zon 2 uur te gaan verven.
Spoilers!
pi_214043566
Dan is de verf lekker snel droog toch!?

Rondje apparaten afgesloten met een mooie nieuwe wandeling in Canada langs Floe lake. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Floe_Lake
Na een bosbrand stonden de velden vol met springbalsemien. Piet Oudorp kon er nog wat van leren.

Nu een bak yoghurt en de benen hoog. Binnen.
pi_214043698
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 14:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Protip: het is echt geen weer om in de volle zon 2 uur te gaan verven.
Tis te warm buiten?
Hier zitten we met vesten aan in de airco :P
pi_214043942
Hier 24c, zonnetje, briesje.
  dinsdag 25 juni 2024 @ 16:23:16 #137
217702 Lonaa
Honger!
pi_214044247
De reis gaat naar Zuid Spanje. Er moet nog geboekt.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 25 juni 2024 @ 16:27:17 #138
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214044288
Buiten 29 graden, binnen de airco aan. Op mijn kantoor heb ik het 23 graden, 35% luchtvochtigheid, heel aangenaam
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 juni 2024 @ 16:29:00 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214044302
Dag met alle emoties...

Collega die vorig jaar zomer afscheid nam overleden. 65. ;(
Veel te vroeg. Ze was mn politieke maatje. We hadden op werk een hele club actievelingen in de lokale politiek en ook diverse partijen. We wisten dat ze niet meer beter zou worden, maar op deze termijn was ook niet voorzien. Tis uiteindelijk snel gegaan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 25 juni 2024 @ 16:33:37 #140
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214044341
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 16:29 schreef borisz het volgende:
Dag met alle emoties...

Ellende.
Zie de laatste tijd regelmatig overlijdensberichten van (ex-)collega's langskomen op LinkedIn. Vorige week weer een die 10 jaar jonger was dan ik.
pi_214044488
Triest @borisz

Wij hoorden gisteren dat de jonge vrouw die zondag is gevonden in Hoog Keppel een collega was. Wij, vrijwilligers, kenden haar niet maar onze teamleiders wel. Dat kwam behoorlijk binnen
pi_214044715
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 16:23 schreef Lonaa het volgende:
De reis gaat naar Zuid Spanje. Er moet nog geboekt.
Lekker warm.
pi_214044769
quote:
Dag met alle emoties...

Veel te vroeg. Ze was mn politieke maatje. We hadden op werk een hele club actievelingen in de lokale politiek en ook diverse partijen. We wisten dat ze niet meer beter zou worden, maar op deze termijn was ook niet voorzien. Tis uiteindelijk snel gegaan.
Sterkte :{
pi_214044942
quote:
Dag met alle emoties...

Sterkte -O-
  dinsdag 25 juni 2024 @ 17:43:32 #145
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214045166
quote:
Dag met alle emoties...

Sterkte Borisz…
pi_214045293
Boor ;(
  dinsdag 25 juni 2024 @ 18:03:49 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214045615
Heftig Borisz ;(
Spoilers!
  dinsdag 25 juni 2024 @ 18:17:18 #148
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214046141
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 11:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nog niet echt heel concreet een plan voor. Zal wel een paar keer douchen op het werk worden, een keertje bij onze ouders, verder gewoon wassen aan de kraan in de keuken . Zoiets :P
Wij hadden zo'n mobiele douche buiten, dat was echt top.

https://mobieledouchecabines.nl/douchecabines/
Moet je wel een beetje privacy hebben in je tuin, en een koudwater kraan.
pi_214047003
Sterkte @borisz *;
pi_214048710
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 18:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wij hadden zo'n mobiele douche buiten, dat was echt top.

https://mobieledouchecabines.nl/douchecabines/
Moet je wel een beetje privacy hebben in je tuin, en een koudwater kraan.
Geen geld voor het gemak w/
@Candaasje met alle dieren en bloed en andere ‘vieze dingen’ zijn er toch ook wel douches op het werk? Als op de humane O.K.

Té veel narigheid hier en daar en overal. Naar @borisz. 😢
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')