Beelden aan Zee 😇quote:Op zondag 23 juni 2024 17:02 schreef borisz het volgende:
Heeft iemand nog een leuke tip Scheveningen/Den Haag? Ik kijk met een schuin ook naar @:barreltje
Ma is dinsdag jarig en wil een dagje uit. Dat is volgende week zondag.
In ieder geval reuzenrad en pier. Verder Atlantikwall Museum. En lunchen bij Simonis.
een hightea in hotel des indes is ook zeker leuk!quote:Op zondag 23 juni 2024 17:02 schreef borisz het volgende:
Heeft iemand nog een leuke tip Scheveningen/Den Haag? Ik kijk met een schuin ook naar @:barreltje
Ma is dinsdag jarig en wil een dagje uit. Dat is volgende week zondag.
In ieder geval reuzenrad en pier. Verder Atlantikwall Museum. En lunchen bij Simonis.
Diner wordt in ieder geval La Mia in Santpoort
Alleen. Was slechts een stedentrip, met een klein uitstapje naar Suzhou.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Beelden aan Zee 😇
Simonis voor de eerste keer?
Welkom thuis Zet! Heb je op eigen houtje gereisd of met gids/tolk?
WBquote:Op zondag 23 juni 2024 17:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Alleen. Was slechts een stedentrip, met een klein uitstapje naar Suzhou.
Vlucht geboekt, hotel uit gezocht (tenminste dat dacht ik) en lijstje met wat ik perse wou zien.
Daar aangekomen bleek het hotel niet meer te bestaan, de rest van de wijk was ook vernieuwd.
Werd dus een zoektocht voor een fatsoenlijke en goedkope kamer. Uiteindelijk wel gevonden, met moeite.
Bleek dat het de 3 dagen van het Drakenbootfeest te zijn. En dat zijn 3 feestdagen waarop veel Chinese vrij zijn.
En ik had daar dus geen rekening mee gehouden.
Jups.quote:
Boeken? Hoezo boeken? Dat doe ik al jaren niet meer bij een stedentrip.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:16 schreef Blues het volgende:
[..]
WB![]()
Klinkt goed zo'n last minute
Wel gek dat je een nietmeerbestaand hotel kan boeken
Als je echt de simonis experience wil ga je naar simonis aan de haven.. simonis aan zee is gewoon een strandtent met net aan gare vis...quote:Op zondag 23 juni 2024 18:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Jups.
Denk dat het Aan Zee wordt. Geen idee of het de goede is. Maar is wel op de route
Als een tiktokker er een filmpje over maakt wel waarschijnlijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:38 schreef Clubsoda het volgende:
Is Simonis een hype?het is toch vooral oeroud? Ik ging er al kind heen.
Fijn dat ze op eigen terrein blijft.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:42 schreef sigme het volgende:
Vandaag krulhond toegedekt. Nu is dat afgerond.
Omdat we nu hondloos zijn hebben we een en ander in de inrichting van ons land/tuin aangepast. Vooral veel hekjes weggehaald. Het hek buitenom het terrein blijft staan; we krijgen deze zomer nog bijna 2 maanden oppashond. Daar zie ik wel naar uit.
Ook vandaag bessen geplukt, de eerste 2½ kg ligt in de diepvries. 2kg rode aalbes, ½kg blauwe bes. Ik heb nu eindelijk een echt goed net voor over de hele rij bessen (iets meer dan 25 meter), dus de vogels kunnen we niet meer bij.
Simonis aan de haven, sinds de vorige locatie is afgefikt op de hoek kun je niet eens meer een normale kibbeling eten. Je zit gelijk vast aan een plate. Maar een plate is wel meer dan zat voor 2 personen, lekker garnalen etenquote:Op zondag 23 juni 2024 19:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als je echt de simonis experience wil ga je naar simonis aan de haven.. simonis aan zee is gewoon een strandtent met net aan gare vis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:28 schreef Sarabi het volgende:
Nu weten we ook weer waarom we 1 van de buurvrouwen opeens niet meer zagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hadden jullie een uitnodiging?
We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder testte ik vandaag even een fiets uit (gekregen van schoonmoeder) en wandelden we de 'Hoogtepuntenroute' van de Kaapse Bossen. Was mooi. De wandelschoenen waren misschien wat overkill, maar ik moest ze toch nog even goed uit proberen/inlopen.![]()
Gisteren zat ik nog op het dak; niet echt mijn natuurlijke habitat zoals je wel kunt zienGing na de eerste paar rijen wel beter, durfde wat vrijer te bewegen. Vandaag wel last van m'n onderrug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaat dit de konijnenvilla worden? (Bewondering voor je durf)
Gratis muziek en je hoefde niet eens een cadeau te regelen. Dikke winquote:Op zondag 23 juni 2024 21:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Neuh maar we konden toch goed meegenieten van de muziek.
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Komt nog een (overdekte) ren aan vast, aan de zijkant.
@:Blues de dag ervoor eigenlijk nog een mooiere foto qua kleuren (niet bewerkt):Maar daar zit geen stoer mokkel op. Toch minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn van vriend (naar omstandigheden).Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Omgekeerde rij shinglesquote:Op zondag 23 juni 2024 23:12 schreef derLudolf het volgende:
Ligt de onderste rij wel goed @:Candaasje ? Kan nou niet goed zien of dat zwarte nou een plaat is of omgekeerde shingles. Kutwerk is het in elk geval, dan valt deze nog mee - bij m'n broertje een dak van 7*4 gedaan die ook nog wat stijler is als standaard (= meer oppervlak en gereedschap dat weg wil rollen)
Ik moest een paar dagen geleden voor het eerst in lange tijd weer eens naar know your memequote:Op zondag 23 juni 2024 19:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als een tiktokker er een filmpje over maakt wel waarschijnlijk.
Andere 'hype' op het moment "Hawk tuah"
Hans heet hier Juan, en we dachten dat het mistig was maar het hele dal waar het dorp in licht staat gewoon vol met rook van alle vuurtjesquote:Op zondag 23 juni 2024 13:36 schreef Barreltje het volgende:
Hier zijn de voorbereidingen voor Sankt Hans in volle gang.. ofnouja, het maken van de plannen..
Vanavond wordt het hier bij de vis-vijver gevierd,en we nemen te-bbq-en eten mee.. Na de BBQ volgende er een verhaal door een priester en daarna wordt de heks verbrand..
Midzomernacht
Ik moest het ook googlen, vond die ander met haar overtuigde the only way to get over one is get under another ook best indrukwekkend.quote:Op maandag 24 juni 2024 01:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik moest een paar dagen geleden voor het eerst in lange tijd weer eens naar know your meme
Spit on that thang!
Hier komt het volgens Weeronline in de nacht niet boven de 16 uit. Stadeffect of andere weersite?quote:Op zondag 23 juni 2024 23:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Toch wel fijn om te lezen, @:Candaasje, dat het ook jou wat rust geeft zo![]()
En prachtige lucht én stoer op het dak!!
Ik ging vanochtend wel naar Ikea, maar verder alleen gestofzuigd, beetje bij buren in de tuin gezeten, beetje op de bank geslapen en de Videoland original Moedermaffia ontdekt en meteen in één keer afgekekenik vond m leuk. Helaas maar twee seizoenen (wel korte afleveringen, 20-25min). Wel fijn dagje zo. Ik kijk nog niet bepaald uit naar de komende dagen met voorspelling 27, 30, 32, 31 graden met di-wo minimaal 21 graden en wo-do minimaal 24 graden in de nacht
. Hopelijk blijft er beetje frisse wind bij zoals vandaag..
Buienradar. Weeronline zegt hier 's nachts idd ook niet warmer dan 16 en heeft ook overdag wat lagere temperaturen staan. Ik hoop dat die klopt en buienradar niet!quote:Op maandag 24 juni 2024 06:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier komt het volgens Weeronline in de nacht niet boven de 16 uit. Stadeffect of andere weersite?
quote:Op zondag 23 juni 2024 23:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gratis muziek en je hoefde niet eens een cadeau te regelen. Dikke win![]()
Informatique was inderdaad de enige die 'm op voorraad had. Ik ging 8:30 van huis, en om 22:30 was ik weer thuis.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mogge. Hoe is het met het access point afgelopen?
Alle moeite heeft zich dus terugbetaaldquote:Op maandag 24 juni 2024 10:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Informatique was inderdaad de enige die 'm op voorraad had. Ik ging 8:30 van huis, en om 22:30 was ik weer thuis.
En toen zat pa inmiddels alweer voetbal te kijken in z'n tuinstoel
Oh maar die werken ook bij ons!quote:Op maandag 24 juni 2024 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Receptie werk is ook een vak![]()
Ik belde naar een instelling om wat te regelen. Mevrouw ging me doorverbinden, momentje alstublieft
*mopperzucht en deze staat er ook al niet in mopperzu… KLIK doorverbonden*
Even later nam iemand op… dezelfde dame.
‘Ja, er neemt niemand op dus dan komt u weer bij mij’
Ik: ‘ Oké, en nu?’
Zij: ‘Ja, er nam niemand op. Dus komt u weer bij mij’.
Ik: ‘Dat begrijp ik, maar hoe krijg ik nu deze persoon te pakken?’
Zij: ‘Ja, ze zijn er niet, dus u kwam weer terug bij mij’
En dan ben ik ook de valse teef die zegt dat ik dat inmiddels duidelijk doorheb, dat zij bij die instelling werkt en me hopelijk kan zeggen wat zij kan doen of wat ik moet doen om deze mensen wél te bereiken.
Toen kwam het verlossende: ‘u moet straks maar terugbellen, misschien zijn ze er dan wel’.
Joh![]()
En nee, ze wist niet wanneer ze er wel waren en een terugbelverzoek was onmogelijk aan te maken. Zucht.
Mailadres heb ik niet. En via de site kreeg ik een foutmelding.
Tijd voor hangmat en tuin, goede week om nog een stuk vakantie te hebben.
Bewegen en stretchen deed ik vanmorgen met Namasté en stoel yoga.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:42 schreef Blues het volgende:
MEDEDELING:
na weken van zog ga ik vandaag weer zwemmen. Weken niet gedaan dus ik begin maar weer in het recreatiedeel om rustig op gang te komen. 20 minuutjes is de deal als start.
Zwembandjes om?quote:Op maandag 24 juni 2024 11:42 schreef Blues het volgende:
MEDEDELING:
na weken van zog ga ik vandaag weer zwemmen. Weken niet gedaan dus ik begin maar weer in het recreatiedeel om rustig op gang te komen. 20 minuutjes is de deal als start.
Dit klinkt als het perfecte moment om een lot in de loterij aan te schaffen...quote:Op maandag 24 juni 2024 12:24 schreef Barreltje het volgende:
ik wer vandaag 2 uur te laat wakker, gooide een half uur later mijn net gemaakte shake over m'n schapenvacht , ik kreeg een jank-aanval, dus mijn helep lanning qua beweging liep vandaag COMPLEET in de soep.
Nu m'n beste zomerse jurkje aangedaan om nog een beetje te compenseren voor deze dag..
Is je waterleiding afgesloten ?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gaat lekker daar Barrel![]()
Ik ben het hier flink zat aan het raken. Ik haat haat haat werkkerels in mijn huis. Hele dag boren en gedoe, vroeg op, niet naar de wc kunnen, bleh.
Ja. Niet heel praktisch. We zijn wel voorbereid natuurlijk maar toch is het vervelend. Ik moet nu eigenlijk wat gaan verven zodat ons project lekker door kan gaan maar ik kan mijn handen niet wassen natuurlijk.quote:
Emmer water uit de sloot in je stortbak doen?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Niet heel praktisch. We zijn wel voorbereid natuurlijk maar toch is het vervelend. Ik moet nu eigenlijk wat gaan verven zodat ons project lekker door kan gaan maar ik kan mijn handen niet wassen natuurlijk.
Zo dramatisch is het ook weer nietquote:Op maandag 24 juni 2024 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Emmer water uit de sloot in je stortbak doen?
Weet je wel zeker dat er geen onkruid uit je plee komt groeienquote:Op maandag 24 juni 2024 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo dramatisch is het ook weer nietEerst brandnetels trotseren en daarna de glyfosaat niet van mijn handen kunnen wassen lijkt me niet de oplossing.
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat er geen onkruid uit je plee komt groeien
Die zitten al jaren ingebouwd, naast mijn abtronicsquote:
Prachtig!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren een wandeling gemaakt in Redes nationaal park van +-10 kilometer en +-500 meter hoogteverschil. Bij vertrek was het weer meh dus geen camera mee, eenmaal onderweg werd het weer een stuk beter en bleek het erg mooi. Vrijwel de hele wandeling langs watervallen en beken tussen/over mossige rotsen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat een verhaal ookquote:Op maandag 24 juni 2024 12:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Communicatie is lastig dus we hebben helaas geen idee.
Ben ook wel benieuwd
quote:Op maandag 24 juni 2024 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
In ons vorige huis hadden misten we de onderste plank van de buitendeur. De buitendeur was ook gelijk de deur van de wc. Via buiten kwam er dus onkruid door de deur het toilet in groeien. We hebben dat bij wijze van experiment eens laten groeien, een kruid kwam tot de deurklink.
(ik heb dit laatst tegen iemand verteld, was jij dat?)
Loop je wel het risico kopje onder te gaan bij het schoolslag zwemmenquote:Op maandag 24 juni 2024 13:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Die zitten al jaren ingebouwd, naast mijn abtronics
Ging goed!quote:Op maandag 24 juni 2024 14:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Loop je wel het risico kopje onder te gaan bij het schoolslag zwemmen
😎quote:Op maandag 24 juni 2024 15:43 schreef Blues het volgende:
Kennen jullie die mop van die vrouw die een iets andere werkweek heeft en daardoor de hele dag al denkt dat het dinsdag is?
Die fietste naar de bieb na samen met g () boodschappen gedaan te hebben met de auto voor 3 dagen.
En de bieb is op maandag dicht
Najaaaaaa toch weer 20 minuutjes op de stravateller.
Ha, ik dus ook! Tot iemand me zegt: "Het is toch maandag vandaag??".quote:Op maandag 24 juni 2024 15:43 schreef Blues het volgende:
Kennen jullie die mop van die vrouw die een iets andere werkweek heeft en daardoor de hele dag al denkt dat het dinsdag is?
Ik ga in augustus ook weer 10 dagen die kant op, waar kan ik de Hollandse stroopwafels bezorgen?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren een wandeling gemaakt in Redes nationaal park van +-10 kilometer en +-500 meter hoogteverschil. Bij vertrek was het weer meh dus geen camera mee, eenmaal onderweg werd het weer een stuk beter en bleek het erg mooi. Vrijwel de hele wandeling langs watervallen en beken tussen/over mossige rotsen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik dacht anders dat je nog best een dagje hard werken voor de boeg hebt jongedamequote:Op maandag 24 juni 2024 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tijd voor hangmat en tuin, goede week om nog een stuk vakantie te hebben.
En wij hebben verse kersen, zojuist geplukt in de boomgaard in het volgende dorpquote:Op maandag 24 juni 2024 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net de (waarschijnlijk) laatste verse asperges op![]()
![]()
Moeders had nog drie kilo aspergekoppen voor een tientje gevonden
Ja rondom Kleve overal Erdbeeren und Spargel langs de wegquote:Op maandag 24 juni 2024 18:37 schreef Barreltje het volgende:
ohh.. ik heb het asperge seizoen totaal gemist.. witte asperges zijn hier sowieso niet populair..
de aardbeien daarentegen
Morgenmiddag vergadering, morgenavond lezing (luisteren en de zaal regelen). Hard werken valt mee.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht anders dat je nog best een dagje hard werken voor de boeg hebt jongedame
Je bedoelt woensdagquote:
Allemaal Dingenquote:Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je bedoelt woensdag
Wat ben je met me van plan
Brrr zal je gebeuren. Maar nee niet gekochtquote:Op maandag 24 juni 2024 18:57 schreef borisz het volgende:
Kaatje nog toevallig Komkommer Rauwkost meegenomen bij de Jumbo?
https://www.hartvannederl(...)t-tot-terugroepactie
Ik dacht dat er stukjes insekt in zouden zitten of zoquote:Op maandag 24 juni 2024 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Brrr zal je gebeuren. Maar nee niet gekocht
Buiten het programma om!?quote:
Daarvan weet ik niet hoe het smaakt, bleekselderij welquote:Op maandag 24 juni 2024 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stukjes insekt in zouden zitten of zo
Vervelend van de steunkousen in deze warmtequote:Op maandag 24 juni 2024 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemiddag, buiten is het lekker maar op de boot is het geen pretje. Moest medicatie voor Elin ophalen, dacht een kortere weg naar huis te nemen, even niet aan wat wegafsluitingen gedacht, dus net als @:blues een leuk fietstochtje extra gehad.
Vandaag voor het eerst echt last van de kousen in combinatie met warmte. Besloten dat ik morgen wel het spreekuur draai maar thuis de rest doe ‘s middags
Wat een prachtige foto’s weer @:Leeharveyoswald, dat beest is wat minder.
Wat een dag @:barreltje Hopelijk morgen volledig anders.
Yeah voor het niet meer aan het gas @:lucky_strike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |