Oh maar die werken ook bij ons!quote:Op maandag 24 juni 2024 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Receptie werk is ook een vak![]()
Ik belde naar een instelling om wat te regelen. Mevrouw ging me doorverbinden, momentje alstublieft
*mopperzucht en deze staat er ook al niet in mopperzu… KLIK doorverbonden*
Even later nam iemand op… dezelfde dame.
‘Ja, er neemt niemand op dus dan komt u weer bij mij’
Ik: ‘ Oké, en nu?’
Zij: ‘Ja, er nam niemand op. Dus komt u weer bij mij’.
Ik: ‘Dat begrijp ik, maar hoe krijg ik nu deze persoon te pakken?’
Zij: ‘Ja, ze zijn er niet, dus u kwam weer terug bij mij’
En dan ben ik ook de valse teef die zegt dat ik dat inmiddels duidelijk doorheb, dat zij bij die instelling werkt en me hopelijk kan zeggen wat zij kan doen of wat ik moet doen om deze mensen wél te bereiken.
Toen kwam het verlossende: ‘u moet straks maar terugbellen, misschien zijn ze er dan wel’.
Joh![]()
En nee, ze wist niet wanneer ze er wel waren en een terugbelverzoek was onmogelijk aan te maken. Zucht.
Mailadres heb ik niet. En via de site kreeg ik een foutmelding.
Tijd voor hangmat en tuin, goede week om nog een stuk vakantie te hebben.
Bewegen en stretchen deed ik vanmorgen met Namasté en stoel yoga.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:42 schreef Blues het volgende:
MEDEDELING:
na weken van zog ga ik vandaag weer zwemmen. Weken niet gedaan dus ik begin maar weer in het recreatiedeel om rustig op gang te komen. 20 minuutjes is de deal als start.
Zwembandjes om?quote:Op maandag 24 juni 2024 11:42 schreef Blues het volgende:
MEDEDELING:
na weken van zog ga ik vandaag weer zwemmen. Weken niet gedaan dus ik begin maar weer in het recreatiedeel om rustig op gang te komen. 20 minuutjes is de deal als start.
Dit klinkt als het perfecte moment om een lot in de loterij aan te schaffen...quote:Op maandag 24 juni 2024 12:24 schreef Barreltje het volgende:
ik wer vandaag 2 uur te laat wakker, gooide een half uur later mijn net gemaakte shake over m'n schapenvacht , ik kreeg een jank-aanval, dus mijn helep lanning qua beweging liep vandaag COMPLEET in de soep.
Nu m'n beste zomerse jurkje aangedaan om nog een beetje te compenseren voor deze dag..
Is je waterleiding afgesloten ?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gaat lekker daar Barrel![]()
Ik ben het hier flink zat aan het raken. Ik haat haat haat werkkerels in mijn huis. Hele dag boren en gedoe, vroeg op, niet naar de wc kunnen, bleh.
Ja. Niet heel praktisch. We zijn wel voorbereid natuurlijk maar toch is het vervelend. Ik moet nu eigenlijk wat gaan verven zodat ons project lekker door kan gaan maar ik kan mijn handen niet wassen natuurlijk.quote:
Emmer water uit de sloot in je stortbak doen?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Niet heel praktisch. We zijn wel voorbereid natuurlijk maar toch is het vervelend. Ik moet nu eigenlijk wat gaan verven zodat ons project lekker door kan gaan maar ik kan mijn handen niet wassen natuurlijk.
Zo dramatisch is het ook weer nietquote:Op maandag 24 juni 2024 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Emmer water uit de sloot in je stortbak doen?
Weet je wel zeker dat er geen onkruid uit je plee komt groeienquote:Op maandag 24 juni 2024 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo dramatisch is het ook weer nietEerst brandnetels trotseren en daarna de glyfosaat niet van mijn handen kunnen wassen lijkt me niet de oplossing.
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat er geen onkruid uit je plee komt groeien
Die zitten al jaren ingebouwd, naast mijn abtronicsquote:
Prachtig!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren een wandeling gemaakt in Redes nationaal park van +-10 kilometer en +-500 meter hoogteverschil. Bij vertrek was het weer meh dus geen camera mee, eenmaal onderweg werd het weer een stuk beter en bleek het erg mooi. Vrijwel de hele wandeling langs watervallen en beken tussen/over mossige rotsen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat een verhaal ookquote:Op maandag 24 juni 2024 12:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Communicatie is lastig dus we hebben helaas geen idee.
Ben ook wel benieuwd
quote:Op maandag 24 juni 2024 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
In ons vorige huis hadden misten we de onderste plank van de buitendeur. De buitendeur was ook gelijk de deur van de wc. Via buiten kwam er dus onkruid door de deur het toilet in groeien. We hebben dat bij wijze van experiment eens laten groeien, een kruid kwam tot de deurklink.
(ik heb dit laatst tegen iemand verteld, was jij dat?)
Loop je wel het risico kopje onder te gaan bij het schoolslag zwemmenquote:Op maandag 24 juni 2024 13:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Die zitten al jaren ingebouwd, naast mijn abtronics
Ging goed!quote:Op maandag 24 juni 2024 14:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Loop je wel het risico kopje onder te gaan bij het schoolslag zwemmen
😎quote:Op maandag 24 juni 2024 15:43 schreef Blues het volgende:
Kennen jullie die mop van die vrouw die een iets andere werkweek heeft en daardoor de hele dag al denkt dat het dinsdag is?
Die fietste naar de bieb na samen met g () boodschappen gedaan te hebben met de auto voor 3 dagen.
En de bieb is op maandag dicht
Najaaaaaa toch weer 20 minuutjes op de stravateller.
Ha, ik dus ook! Tot iemand me zegt: "Het is toch maandag vandaag??".quote:Op maandag 24 juni 2024 15:43 schreef Blues het volgende:
Kennen jullie die mop van die vrouw die een iets andere werkweek heeft en daardoor de hele dag al denkt dat het dinsdag is?
Ik ga in augustus ook weer 10 dagen die kant op, waar kan ik de Hollandse stroopwafels bezorgen?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren een wandeling gemaakt in Redes nationaal park van +-10 kilometer en +-500 meter hoogteverschil. Bij vertrek was het weer meh dus geen camera mee, eenmaal onderweg werd het weer een stuk beter en bleek het erg mooi. Vrijwel de hele wandeling langs watervallen en beken tussen/over mossige rotsen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik dacht anders dat je nog best een dagje hard werken voor de boeg hebt jongedamequote:Op maandag 24 juni 2024 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tijd voor hangmat en tuin, goede week om nog een stuk vakantie te hebben.
En wij hebben verse kersen, zojuist geplukt in de boomgaard in het volgende dorpquote:Op maandag 24 juni 2024 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net de (waarschijnlijk) laatste verse asperges op![]()
![]()
Moeders had nog drie kilo aspergekoppen voor een tientje gevonden
Ja rondom Kleve overal Erdbeeren und Spargel langs de wegquote:Op maandag 24 juni 2024 18:37 schreef Barreltje het volgende:
ohh.. ik heb het asperge seizoen totaal gemist.. witte asperges zijn hier sowieso niet populair..
de aardbeien daarentegen
Morgenmiddag vergadering, morgenavond lezing (luisteren en de zaal regelen). Hard werken valt mee.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht anders dat je nog best een dagje hard werken voor de boeg hebt jongedame
Je bedoelt woensdagquote:
Allemaal Dingenquote:Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je bedoelt woensdag
Wat ben je met me van plan
Brrr zal je gebeuren. Maar nee niet gekochtquote:Op maandag 24 juni 2024 18:57 schreef borisz het volgende:
Kaatje nog toevallig Komkommer Rauwkost meegenomen bij de Jumbo?
https://www.hartvannederl(...)t-tot-terugroepactie
Ik dacht dat er stukjes insekt in zouden zitten of zoquote:Op maandag 24 juni 2024 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Brrr zal je gebeuren. Maar nee niet gekocht
Buiten het programma om!?quote:
Daarvan weet ik niet hoe het smaakt, bleekselderij welquote:Op maandag 24 juni 2024 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stukjes insekt in zouden zitten of zo
Vervelend van de steunkousen in deze warmtequote:Op maandag 24 juni 2024 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemiddag, buiten is het lekker maar op de boot is het geen pretje. Moest medicatie voor Elin ophalen, dacht een kortere weg naar huis te nemen, even niet aan wat wegafsluitingen gedacht, dus net als @:blues een leuk fietstochtje extra gehad.
Vandaag voor het eerst echt last van de kousen in combinatie met warmte. Besloten dat ik morgen wel het spreekuur draai maar thuis de rest doe ‘s middags
Wat een prachtige foto’s weer @:Leeharveyoswald, dat beest is wat minder.
Wat een dag @:barreltje Hopelijk morgen volledig anders.
Yeah voor het niet meer aan het gas @:lucky_strike
Iets wat bleek selderij wordt door sommige mensen in deze sc wel voor stukjes insect aangezienquote:Op maandag 24 juni 2024 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stukjes insekt in zouden zitten of zo
Waarschijnlijk Gijon, maar geen idee hoe rap het ineens gaat met het kopen van iets nieuws. Kom je doen hier? :pquote:Op maandag 24 juni 2024 17:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik ga in augustus ook weer 10 dagen die kant op, waar kan ik de Hollandse stroopwafels bezorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |