Beelden aan Zee 😇quote:Op zondag 23 juni 2024 17:02 schreef borisz het volgende:
Heeft iemand nog een leuke tip Scheveningen/Den Haag? Ik kijk met een schuin ook naar @:barreltje
Ma is dinsdag jarig en wil een dagje uit. Dat is volgende week zondag.
In ieder geval reuzenrad en pier. Verder Atlantikwall Museum. En lunchen bij Simonis.
een hightea in hotel des indes is ook zeker leuk!quote:Op zondag 23 juni 2024 17:02 schreef borisz het volgende:
Heeft iemand nog een leuke tip Scheveningen/Den Haag? Ik kijk met een schuin ook naar @:barreltje
Ma is dinsdag jarig en wil een dagje uit. Dat is volgende week zondag.
In ieder geval reuzenrad en pier. Verder Atlantikwall Museum. En lunchen bij Simonis.
Diner wordt in ieder geval La Mia in Santpoort
Alleen. Was slechts een stedentrip, met een klein uitstapje naar Suzhou.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Beelden aan Zee 😇
Simonis voor de eerste keer?
Welkom thuis Zet! Heb je op eigen houtje gereisd of met gids/tolk?
WBquote:Op zondag 23 juni 2024 17:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Alleen. Was slechts een stedentrip, met een klein uitstapje naar Suzhou.
Vlucht geboekt, hotel uit gezocht (tenminste dat dacht ik) en lijstje met wat ik perse wou zien.
Daar aangekomen bleek het hotel niet meer te bestaan, de rest van de wijk was ook vernieuwd.
Werd dus een zoektocht voor een fatsoenlijke en goedkope kamer. Uiteindelijk wel gevonden, met moeite.
Bleek dat het de 3 dagen van het Drakenbootfeest te zijn. En dat zijn 3 feestdagen waarop veel Chinese vrij zijn.
En ik had daar dus geen rekening mee gehouden.
Jups.quote:
Boeken? Hoezo boeken? Dat doe ik al jaren niet meer bij een stedentrip.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:16 schreef Blues het volgende:
[..]
WB![]()
Klinkt goed zo'n last minute
Wel gek dat je een nietmeerbestaand hotel kan boeken
Als je echt de simonis experience wil ga je naar simonis aan de haven.. simonis aan zee is gewoon een strandtent met net aan gare vis...quote:Op zondag 23 juni 2024 18:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Jups.
Denk dat het Aan Zee wordt. Geen idee of het de goede is. Maar is wel op de route
Als een tiktokker er een filmpje over maakt wel waarschijnlijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:38 schreef Clubsoda het volgende:
Is Simonis een hype?het is toch vooral oeroud? Ik ging er al kind heen.
Fijn dat ze op eigen terrein blijft.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:42 schreef sigme het volgende:
Vandaag krulhond toegedekt. Nu is dat afgerond.
Omdat we nu hondloos zijn hebben we een en ander in de inrichting van ons land/tuin aangepast. Vooral veel hekjes weggehaald. Het hek buitenom het terrein blijft staan; we krijgen deze zomer nog bijna 2 maanden oppashond. Daar zie ik wel naar uit.
Ook vandaag bessen geplukt, de eerste 2½ kg ligt in de diepvries. 2kg rode aalbes, ½kg blauwe bes. Ik heb nu eindelijk een echt goed net voor over de hele rij bessen (iets meer dan 25 meter), dus de vogels kunnen we niet meer bij.
Simonis aan de haven, sinds de vorige locatie is afgefikt op de hoek kun je niet eens meer een normale kibbeling eten. Je zit gelijk vast aan een plate. Maar een plate is wel meer dan zat voor 2 personen, lekker garnalen etenquote:Op zondag 23 juni 2024 19:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als je echt de simonis experience wil ga je naar simonis aan de haven.. simonis aan zee is gewoon een strandtent met net aan gare vis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:28 schreef Sarabi het volgende:
Nu weten we ook weer waarom we 1 van de buurvrouwen opeens niet meer zagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hadden jullie een uitnodiging?
We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder testte ik vandaag even een fiets uit (gekregen van schoonmoeder) en wandelden we de 'Hoogtepuntenroute' van de Kaapse Bossen. Was mooi. De wandelschoenen waren misschien wat overkill, maar ik moest ze toch nog even goed uit proberen/inlopen.![]()
Gisteren zat ik nog op het dak; niet echt mijn natuurlijke habitat zoals je wel kunt zienGing na de eerste paar rijen wel beter, durfde wat vrijer te bewegen. Vandaag wel last van m'n onderrug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |