Kun je ook zelf fabriceren met twee IBC'squote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n mobiele douche buiten, dat was echt top.
https://mobieledouchecabines.nl/douchecabines/
Moet je wel een beetje privacy hebben in je tuin, en een koudwater kraan.
Toen onze hijskraan laast een straat ging blokkeren, hebben de kraanmensen gewoon uit zichzelf vooraf geflyerd, dingen afgezet etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werklui zorgen er vandaag mogelijk voor dat ik wat langer vakantie heb.
Vanmorgen overbuurman aan de deur… daar worden nieuwe ramen geplaatst en hij had vooraf niet in de gaten dat die in ons doodlopend straatje met een Hele Grote Hijskraan worden geleverd. Die nu drie dagen lang de straat staat te blokkeren.
Beetje naïef van buurman om hier niet op te plannen maar hij was al driftig aan het bellen naar de gemeente om de afsluiting bij het fietspad je open te laten maken zodat ik er aan die kant uit kan.
Ik moest (en moet) eindelijk toch eens de tomaten in de kas gaan zettenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Protip: het is echt geen weer om in de volle zon 2 uur te gaan verven.
Ja het is niet moeilijk na te maken alleen dan moet je of koud douchen of een warm water aansluiting erbij hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je ook zelf fabriceren met twee IBC's
[ afbeelding ]
Ik sla deze even opquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je ook zelf fabriceren met twee IBC's
[ afbeelding ]
Kan jouw kas en de inhoud ergens aanschouwd worden?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik moest (en moet) eindelijk toch eens de tomaten in de kas gaan zetten
3 keer zoveel hersteltijd nodig als ik daadwerkelijk in de kas heb doorgebracht.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik moest (en moet) eindelijk toch eens de tomaten in de kas gaan zetten
3 keer zoveel hersteltijd nodig als ik daadwerkelijk in de kas heb doorgebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man WAT een strontpot heeft het Nederlands Elftal afgeleverd zeg. Echt chagrijnig van
Niets gezien, maar gezegd dat het gelijkspel zou worden. Geen punten volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Op het moment niet nee. Sinds ik m heb de moestuin nooit zo verwaarloosd als nu.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kan jouw kas en de inhoud ergens aanschouwd worden?
Nederland geen punten vandaag inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niets gezien, maar gezegd dat het gelijkspel zou worden. Geen punten volgens mij.
Ik geloof dat je ook best een legitieme reden had de moestuin te verwaarlozen..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Op het moment niet nee. Sinds ik m heb de moestuin nooit zo verwaarloosd als nu.
Na twee jaar ontslag maar ze kwam in een goeie uitkering...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:59 schreef derLudolf het volgende:
Sterkte @:borisz
Vorig jaar afscheid genomen als in pensioen of "ik word niet meer beter"?
Verdrietig nieuwsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:00 schreef borisz het volgende:
Thnx allen. Was een collega die veel voor ons heeft betekent, maar ook door onze gezamenlijke interesses meer contact mee had dan alleen onder werktijd. Al kwamen niet bij elkaar over de vloer. Er wordt een goed comité gestuurd naar de crematie.
[..]
Na twee jaar ontslag maar ze kwam in een goeie uitkering...
Duidelijk was dat ze niet meer beter zou worden. Alleen de bedoeling was nog wel drie tot vijf jaar ipv één.
Voetbal gekeken in de kroeg. Kroeg was afgehuurd door een groep, maar daarbuiten dus verdwaalde voetbalsupporters.Was beetje gekke mix.
Irri van de lampenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is top dat automonteurs de verlichting checken, maar is het teveel gevraagd ze in een normale stand terug te zetten?
Vanmiddag niet echt iets in de gaten, in de schemering kreeg ik wat lichtsignalen en keek het ook ‘raar’. Toch maar even een vage snelwegparkeerplek opgereden voor een check… stonden mijn mistachterlicht én mistvoorlicht aan. En alle andere andere lichten uit!
Zoiets moet je niet doen met een solo chauffeur. Niemand komt aan mijn lampen![]()
Toen snapte ik ook waarom mijn auto met luid gepingel de hele wereld liet weten wanneer ik in- en uitstapteDie boodschap ging volledig over mijn hoofd heen en was met draaien aan lichtknopjes vanzelf opgelost.
Anti klacht: op een 80 km weg werd ik ingehaald door iemand die minstens 100 reed. Oké …. Mooie was dat het meteen erna tweebaans werd. Met stoplichten die reageren op verkeer. Haastpikkkie vloog erop af, knalde elke keer op de rem, en ik kon zoetjesaan dichterbij komen en zijn groen meepikken.
Tot ik drie stoplichten verder zo dichtbij was dat hij ingesloten was door stilstaande auto’s en ik hem op de linkerbaan kon inhalen. Keihard gelachen
Ik heb er een van Greenspan, 5x3.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik geloof dat je ook best een legitieme reden had de moestuin te verwaarlozen..
Maar wat voor kas? Hoe groot? Ben je er blij mee?
Ik ben zelf aan het kijken naar polycarbonaat kassen van pakweg 6x3. Of toch de meubelmakert zelf iets laten maken. Of polytunnel wegens geen vergunning.
En jij denkt dat ik die zo snel kan vinden, moet over 5 minuten weg jonguhquote:
Owquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik die zo snel kan vinden, moet over 5 minuten weg jonguh
Hier zit alles nog op zijn plek.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft de nieuwe Android update nu het uitroepteken op de plek van de komma gezet! of heb ik een zonnesteek?
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/parkside-buitendouche-314849quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nog niet echt heel concreet een plan voor. Zal wel een paar keer douchen op het werk worden, een keertje bij onze ouders, verder gewoon wassen aan de kraan in de keuken . Zoiets
Oeh meubelmakert kan ook heel tof een kas maken van oude ramen (incl kozijnen) en deuren. Dat ziet er mega tof uit altijd!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik geloof dat je ook best een legitieme reden had de moestuin te verwaarlozen..
Maar wat voor kas? Hoe groot? Ben je er blij mee?
Ik ben zelf aan het kijken naar polycarbonaat kassen van pakweg 6x3. Of toch de meubelmakert zelf iets laten maken. Of polytunnel wegens geen vergunning.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:02 schreef Vanyel het volgende:
Oh mijn kas is dus van met folie bespannen panelen gemaakt.
Best stevig, staat al 6 (?) jaar, was toen al anderhalf, en er hing van de week een kutkat in een aantal panelen omdat ik m liet schrikken terwijl ie in mijn kas was![]()
Ja die suggestie had ze zelf ook gedaanquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh meubelmakert kan ook heel tof een kas maken van oude ramen (incl kozijnen) en deuren. Dat ziet er mega tof uit altijd!
Ik heb zelf ook een kas, van Dave Storm, super kwaliteit en heel blij mee.
Die polycarbonaat dingen staan wel bekend om het kapot waaien of dat de ruitjes eruit waaien bij de harde wind.
Beter maakt ze zo'n heliotroop, gewoon voor de leuk. Ook te gebruiken als zwembadoverkapping.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja die suggestie had ze zelf ook gedaanik vraag mij wel af of dat niet ook veel schaduw geeft.
Dank dankquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:34 schreef Vanyel het volgende:
![]()
@:leeharveyoswald oude fotos van de binnenkant. Photos vond geen buitenkanten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de tweede zie je het ingenieuze doorwaaisysteem. Een laag dun gaas aan de buitenkant, bubbelfolie aan de binnenkant. Als het warm is, rol je de folie naar beneden. Wil je geen wind, gaat ie weer omhoog.
Disclaimer: ik woon niet aan zee.
Ja daar was ze zelf ook al over begonnen, maar lijkt mij meer tof om tropische planten en een vijver in te doen en een eigen Centerparcs plaza in te bouwen, dan om tomaten in te kwekenquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beter maakt ze zo'n heliotroop, gewoon voor de leuk. Ook te gebruiken als zwembadoverkapping.
Nee hoor, zoveel schaduw maakt echt niet uit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja die suggestie had ze zelf ook gedaanik vraag mij wel af of dat niet ook veel schaduw geeft.
Zit erinquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik vind die automagische ramen met was die uitzet en krimpt en dus vanzelf open/dicht klappen rond de 20c ook wel fascinerend.
Nog beter! Kan ze er twee makenquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja daar was ze zelf ook al over begonnen, maar lijkt mij meer tof om tropische planten en een vijver in te doen en een eigen Centerparcs plaza in te bouwen, dan om tomaten in te kweken
Hier onlangs een foto gepost van de kas:quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@:gcjoel plaatjes van kas en wat er in staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |