Stond in de reisgids zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
IK weet hoeveel treden de toren van de Stevenskerk heeft,
JAAA MAN ZO BLAUW AS EEN TIENTJEquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uh.. Oh .. Fles zit aan een mini bierproeverijtje
Zou toch wel leuk zijn.quote:
Pierebadje om af te koelen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JAAA MAN ZO BLAUW AS EEN TIENTJE
HIPS HIPS BARF
OLEEE
Kaatje McGyverquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou toch wel leuk zijn.
Paar weken geleden had ik slippers gekocht waar niet genoeg gaatjes in zaten. Dus met diverse, niet daar voor gemaakte, gereedschappen hard gewerkt en gelukt. Nog zo’n paar in huis in een andere kleur maar omdat ik dagen nauwelijks een glas kon vasthouden zag ik er erg tegen op om het weer te doen. Vanochtend bedacht ik me dat ik een tang voor drukknopen heb (nooit gebruikt) dus daarmee aan t hobbyen en binnen een paar minuten was het gepiept
Mooie biertjes.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooo. Blind geweest, blij dat ik weer kan zien. IK weet hoeveel treden de toren van de Stevenskerk heeft, en ik heb ze nog allemaal beklommen ook. En nu zijn we bij De Hemel, waar we lekkere biertjes aan het drinken zijn.
Ja was gezellig!quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:48 schreef Tele6 het volgende:
Was leuk om jullie even te zien @:Cat-astrophe en @:Dr_Flash
Hoe waren de pannenkoeken, heb je er inderdaad 17 op?
Je vraagt er ook wel een beetje om he zoquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte DP.
Ik werd gewoon een beetje onwel bij het koken. Drie pannen op het fornuis en de oven aanIk smolt in de keuken. Arme koks in restaurantkeukens momenteel.
Ja, ik bedacht me ook tijdens het koken dat ik liever een salade had.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je vraagt er ook wel een beetje om he zo![]()
Voor dit weer hebben ze gevulde salade toch uitgevonden..?
20/20quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht me ook tijdens het koken dat ik liever een salade had.
Ik ook niet, word er doodmoe en geīrriteerd van.Vanochtend op t balkon gezeten en vanmiddag binnen, nu weer op t balkon. Morgenochtend is het spreekuur op een boot waar de airco wel werkt gelukkig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo niet gemaakt voor deze hitte. Hele dag ziek gevoeld doordat ik gisteren de zon niet helemaal kon vermijden. Ga gewoon nu naar bed ookliefde voor mn airco
Buiten vermijd ik echt op deze dagen. Ook omdat ik mn poppehuidje graag hou. Voelde mezelf gewoon krakkeleren gisteren in de zonquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, word er doodmoe en geīrriteerd van.Vanochtend op t balkon gezeten en vanmiddag binnen, nu weer op t balkon. Morgenochtend is het spreekuur op een boot waar de airco wel werkt gelukkig.
Buurjongen heeft vakantiewerk in de keukenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte DP.
Ik werd gewoon een beetje onwel bij het koken. Drie pannen op het fornuis en de oven aanIk smolt in de keuken. Arme koks in restaurantkeukens momenteel.
Wat ga je precies doen? Krachttraining, groepslessen, cardio? Je gaat duidelijk niet heen voor de koele airco.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef sigme het volgende:
Oh, ik vind het wel fijn, dit weer.
Wel vandaag een bezoek gebracht aan nieuwe sportschool, maar die heeft geen airco. Wel een platje, en een open deur van de zaal met de apparatski's naar dat stovend hete platje. Op het platje staan wat picknicktafel en twee grote houten regentonnen. Die laatsten gebruiken ze voor ijsbaden. In de winter! Wat heb je er dan aan?
Nou ja. Toch maar een abonnement genomen. Als oud wief moet ik m'n botten een beetje blijven belasten, anders ontbind ik ofzo. En ik loop nu ook niet meer dagelijks m'n honderondjes dus ik moet ook extra beweging afdwingen. En tijd over, dat ook.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb een yoghurt-citroenijs improvisatie in de ijsmachine gegooid
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Buiten vermijd ik echt op deze dagen. Ook omdat ik mn poppehuidje graag hou. Voelde mezelf gewoon krakkeleren gisteren in de zonschoof een hele punt op op de rachel hazes schaal geloof ik
Ik heb fruitsorbet verhoudingen gebruikt, maar dan yoghurt en citroenrasp als fruit (3 delen) water met een beetje citroenrasp (2 delen) suiker (1 deel en dan wat meer omdat dit 'fruit' weinig suiker bevat).quote:
NOESquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk, sta ik op 1a te wachten op mijn trein, wordt ie in de laatste minuut vrolijk nog even naar 4b gegooid.
NU EVEN NIET VUILE HOERENLOPERS.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Nog even voebal kijken of gelijk bed in?
Volgens mij verviel ik op enig moment in ‘BOEKJE!quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel mooi dat @:tele6 de hele tijd geīnteresseerd vragen stelde en dat @:Cat-astrophe steeds zei "staat in het boekje!"
Dan doe je toch iets goed
Ik had ook best medelijden met de bakkers op de boot. Binnen was het al een tikje benauwd, zeker als we naar de zonkant draaiden. En zij maar hongerige wolven van pannenkoeken voorzienquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:51 schreef AnneX het volgende:
Buurjongen kwam net thuis: in de keuken het was bijna 50o achter de pannen.![]()
Arm jong.
Is het bij jullie nu binnen warmer dan buiten?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:46 schreef AnneX het volgende:
Breaking: volgens mnX moet de afzuigkap aan, want die zuigt giga en zuigt de nu koele lucht naar binnen en ‘verjaagt’ de warme lucht in huis. 😇
Dus op stand max, die nooit wordt gebruikt, omdat die zo veel lucht verplaatst.
Maar was er ook een boekje voor Tele of bleef zij antwoordloos?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel mooi dat @:tele6 de hele tijd geīnteresseerd vragen stelde en dat @:Cat-astrophe steeds zei "staat in het boekje!"
Dan doe je toch iets goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |