SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Iedereen geniet!Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
1-1 dusquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
Beide ploegen vinden een gelijkspel wel prima. *famous last words*
Is dat gunstig?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt wel alsof beide ploegen nu voor een 0-0 gaan
Dat is alleen prima, mits we eerst met 1-0 voor komen.quote:
In principe zijn ze allebei dan door.quote:
Zo spelen beiden eigenlijk wel al de hele wedstrijd. Met dan misschien als het meezit nog goal meepikken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
Beide ploegen vinden een gelijkspel wel prima. *famous last words*
Ja, true.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo spelen beiden eigenlijk wel al de hele wedstrijd. Met dan misschien als het meezit nog goal meepikken.
Frankrijk speelde maandag ook zoquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo spelen beiden eigenlijk wel al de hele wedstrijd. Met dan misschien als het meezit nog goal meepikken.
Beide ploegen missen een type Mbappé.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hadden vast niet zo gespeeld als ze niet voor stonden.quote:
Moeten die gemene Fransen niet ineens gaan proberen te scoren.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt wel alsof beide ploegen nu voor een 0-0 gaan
Oh daarvoor ook hoor, daarom hebben ze niet gescoord.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die hadden vast niet zo gespeeld als ze niet voor stonden.
Ja, maar ik bedoel, als het na 70 minuten nog 0-0 had gestaan, denk ik dat ze wel wat meer geprobeerd hadden. Hoewel Frankrijk met dat team altijd wel erg gevaarlijk is.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh daarvoor ook hoor, daarom hebben ze niet gescoord.
Kijk eens naar vrouwenvoetbalquote:
[foute mening]Daar lijken de keepers soms bang voor de bal. [/foute mening]quote:
Je hebt ze wel opgegeten?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Nou en daar heb ik bitterballen voor gekocht
Met 4 punten ben je wel door.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:55 schreef Koen66 het volgende:
Gelijkspelen tegen Oostenrijk om 2e te worden, verlies hopen dat 3e voldoende is
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Aardige kans. Een gelijkspel is voor beide landen een prima uitkomst. Als het dus bij de 80e minuut gelijk is dan zou het me niet verbazen als het wat suf rond tikken wordt.
Met 4 punten is dat al praktisch zeker.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:55 schreef Koen66 het volgende:
Gelijkspelen tegen Oostenrijk om 2e te worden, verlies hopen dat 3e voldoende is
Altijd die Dumbfriesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:56 schreef sportfreak het volgende:
Nou, van de laatste acht duels tegen Frankrijk hiervoor werden er zeven verloren, dan is een gelijkspel nu niet slecht.
Alleen doodzonde van de afgekeurde goal.
Ja, op een gegeven moment hing de 0-1 in de lucht. Gelukkig kwamen we daar zonder kleerscheuren doorheen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:00 schreef Strani het volgende:
Nou, ik had ervoor getekend en op basis van het spelbeeld eigenlijk nog steeds.
Beter word je eerste, dan heb je een gunstigere kwartfinale. Als je tweede wordt is het waarschijnlijk Portugal en als je eerste wordt is het waarschijnlijk de nummer 1 van de poule van Belgie.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:55 schreef Koen66 het volgende:
Nederlandse doelpunten worden nooit terecht afgekeurd.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
Doelpunt was natuurlijk wel volledig terecht afgekeurd.
Mogelijk wel Portugal in de 1/8e finale.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Beter word je eerste, dan heb je een gunstigere kwartfinale. Als je tweede wordt is het waarschijnlijk Portugal en als je eerste wordt is het waarschijnlijk de nummer 1 van de poule van Belgie.
Omdat ik het een matige, veel te behoudende coach vind. Vandaag ook weer, je scoort (of toch bijna) en dan haal je je doelpuntenmaker eraf en breng je Wijnaldum in. Waarom? Wat voegt hij toe? Het is dat De Roon geblesseerd is anders zou die ook alles spelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk van Koeman af?
Vind ik ook, maar ze deden er wel heel erg lang over... dan vind ik dat hij moet tellen. Als je zo lang moet kijken of iets hinderlijk buitenspel is kan het nooit erg hinderlijk zijn geweest.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
Doelpunt was natuurlijk wel volledig terecht afgekeurd.
Ja waarom dat zo lang moest duren weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ze deden er wel heel erg lang over... dan vind ik dat hij moet tellen. Als je zo lang moet kijken of iets hinderlijk buitenspel is kan het nooit erg hinderlijk zijn geweest.
Koeman vind het ook een doelpunt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:16 schreef Strani het volgende:
Onbegrijpelijk dat Rafael zegt dat het een goal moet zijn. Natuurlijk was hij er waarschijnlijk wel in gegaan maar feit blijft dat Dumfries in de weg stond van de keeper.
Van een coach snap ik dat iets beter (hoewel hij ook ongelijk heeft vind ik).quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Koeman vind het ook een doelpunt.
Die keeper staat ook vaak in de weg van onze bal als we die erin willen schoppen, maar daar wordt ook niet voor gefloten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:16 schreef Strani het volgende:
Onbegrijpelijk dat Rafael zegt dat het een goal moet zijn. Natuurlijk was hij er waarschijnlijk wel in gegaan maar feit blijft dat Dumfries in de weg stond van de keeper.
Dan zouden die 2e in hun poule moeten worden. Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mogelijk wel Portugal in de 1/8e finale.
Hoe kunnen we die gasten vermijden tot de finale?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dan zouden die 2e in hun poule moeten worden. Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Mazzel hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe kunnen we die gasten vermijden tot de finale?
Ze staan nu ook al tweede, dus waarom zou dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dan zouden die 2e in hun poule moeten worden. Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Niet de finale halen, en daar lijkt Nederland me wel toe in staat.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan moet je eerste worden (en Portugal ook), maar goed, in de halve kom je dan dus tegen Engeland mits die hun poule winnen en verder door gaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vanaf de halve finale mag je ook wel verwachten dat tegenstanders sowieso zwaar zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dan moet je eerste worden (en Portugal ook), maar goed, in de halve kom je dan dus tegen Engeland mits die hun poule winnen en verder door gaan.
Nederland Turkije zou geen wedstrijd zijn waar ik naar uitkijk. Overlast incoming.quote:
Zeker. Echter vind ik van de zware ploegen, Engeland niet heel erg overtuigen. Liever Engeland dan Frankrijk, Spanje, Portugal, Duitsland voor mijn gevoel. Bookies denken er nog anders over alleen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanaf de halve finale mag je ook wel verwachten dat tegenstanders sowieso zwaar zijn.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nederland Turkije zou geen wedstrijd zijn waar ik naar uitkijk. Overlast incoming.
Ja, dat is zeker waar. Hoewel we misschien voor Portugal ook banger zijn dan dat we moeten zijn, puur op basis van het verleden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zeker. Echter vind ik van de zware ploegen, Engeland niet heel erg overtuigen. Liever Engeland dan Frankrijk, Spanje, Portugal, Duitsland voor mijn gevoel.
Dat laatste is een feit, maar Koeman en Vd Vaart hebben gelijk als ze zeggen dat als Dumfries er niet was die keeper de bal ook niet had gehad. Hij was te laat.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:16 schreef Strani het volgende:
En er dan dus doodleuk tegen Turkije afgaanquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:25 schreef Nattekat het volgende:
Spanje, Frankrijk, Duitsland en Portugal allemaal aan de linkerkant en Nederland rechts zou wel ultiem genot zijn.
Ik snap hun en jouw redenering. Ik ben het er nog steeds niet volledig mee eens, behalve dat laatste deel.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat laatste is een feit, maar Koeman en Vd Vaart hebben gelijk als ze zeggen dat als Dumfries er niet was die keeper de bal ook niet had gehad. Hij was te laat.
Daarom duurde het waarschijnlijk ook zo lang. En daarom moet je hem eigenlijk toch gewoon goedkeuren.
Als je de keeper hindert, neem je deel aan het spel en kun je dus buitenspel staan.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat laatste is een feit, maar Koeman en Vd Vaart hebben gelijk als ze zeggen dat als Dumfries er niet was die keeper de bal ook niet had gehad. Hij was te laat.
Daarom duurde het waarschijnlijk ook zo lang. En daarom moet je hem eigenlijk toch gewoon goedkeuren.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet de finale halen, en daar lijkt Nederland me wel toe in staat.
Ik heb het al gejinxt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:27 schreef Nattekat het volgende:
@:Luctor.et.Emergo like nou niet, de vorige keer dat dat droomscenario zich ontvouwde, verloren we van Tsjechië.
Het is de vraag of Dumfries de keeper feitelijk ook echt hindert. Hij staat buitenspel, maar stel de keeper ligt in de rechterhoek dan telt de goal ook gewoon omdat hij er nooit had bijgekund. Dat is nu dus de vraag.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je de keeper hindert, neem je deel aan het spel en kun je dus buitenspel staan.
Zo dacht ik het.
Het leek me vrij duidelijk dat hij de keeper hinderde?! Denk niet dat hij hem anders wel had gehad, maar dat telt niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is de vraag of Dumfries de keeper feitelijk ook echt hindert. Hij staat buitenspel, maar stel de keeper ligt in de rechterhoek dan telt de goal ook gewoon omdat hij er nooit had bijgekund. Dat is nu dus de vraag.
Laten we hopen dat hij dat weet vol te houden tot het eind.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:32 schreef blackswangreen het volgende:
Verbruggen is blijkbaar de jongste keeper ooit die de nul houdt op een EK. Dat is wel bijzonder.
Dat telt dus wel. Daar ging de discussie over, anders was hij meteen wel afgekeurd.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het leek me vrij duidelijk dat hij de keeper hinderde?! Denk niet dat hij hem anders wel had gehad, maar dat telt niet.
Ik vind Keane ook tof. Ongeveer de meest on-coole band die er is, maar die zanger is zo fijn. En zingt nog steeds geweldig.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Keane op de Pinkpop livestream, daar word ik wel blij van!
Hm, ik heb het even opgezocht en denk dat je gelijk hebt ... niet te volgen die regelwijzigingen. In dat geval is de goal ws ten onrechte afgekeurd.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat telt dus wel. Daar ging de discussie over, anders was hij meteen wel afgekeurd.
En eindelijk eens een zekerheidje in het doel ipv een clown Noppertquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:32 schreef blackswangreen het volgende:
Verbruggen is blijkbaar de jongste keeper ooit die de nul houdt op een EK. Dat is wel bijzonder.
Nou weet ik niet zeker hoe het met ons voetbal zit, maar in het American Football is het zo dat de video referee genoeg bewijs moet aanleveren om de 'ruling on the field' te ontkrachten. Als hetzelfde hier van toepassing is konden ze wellicht gewoon niet genoeg bewijs vinden om de beslissing van de grensrechter en scheidsrechter tegen te spreken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat telt dus wel. Daar ging de discussie over, anders was hij meteen wel afgekeurd.
Heb je ook Webber in Valencia?quote:
Weet je wat we met name stoort in het moderne voetbal, en dan vooral de VAR? Er wordt echt gezocht naar redenen om een doelpunt af te kunnen keuren. Nou was dat nu misschien niet helemaal het geval, en zoals je zegt misschien juist het tegendeel, maar als het dus zo moeilijk te zien is moet je het in mijn ogen gewoon goedkeuren. Geef het voordeel aan de aanvallende ipv de verdedigende partij.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou weet ik niet zeker hoe het met ons voetbal zit, maar in het American Football is het zo dat de video referee genoeg bewijs moet aanleveren om de 'ruling on the field' te ontkrachten. Als hetzelfde hier van toepassing is konden ze wellicht gewoon niet genoeg bewijs vinden om de beslissing van de grensrechter en scheidsrechter tegen te spreken.
Ja, maar het probleem met VAR is dat het dan weer heel lastig is om te beslissen of iets wel of niet te moeilijk is om te zien. Dan kan je misschien wel een extra regel instellen dat een VAR-check automatisch over is na twee minuten kijken en dat dan de beslissing van de scheidsrechter doorslaggevend is.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Weet je wat we met name stoort in het moderne voetbal, en dan vooral de VAR? Er wordt echt gezocht naar redenen om een doelpunt af te kunnen keuren. Nou was dat nu misschien niet helemaal het geval, en zoals je zegt misschien juist het tegendeel, maar als het dus zo moeilijk te zien is moet je het in mijn ogen gewoon goedkeuren. Geef het voordeel aan de aanvallende ipv de verdedigende partij.
Een 2e VAR om de 1e evt te corrigerenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem met VAR is dat het dan weer heel lastig is om te beslissen of iets wel of niet te moeilijk is om te zien. Dan kan je misschien wel een extra regel instellen dat een VAR-check automatisch over is na twee minuten kijken en dat dan de beslissing van de scheidsrechter doorslaggevend is.
Ik vind dat er een strijd tussen de VARs moet komen. Wel een goal! Geen goal! Welles! Nietes! Een stukje extra entertainment.quote:
Ohh een beetje zoals vroeger op TV met Het Lagerhuis.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind dat er een strijd tussen de VARs moet komen. Wel een goal! Geen goal! Welles! Nietes! Een stukje extra entertainment.
Sowieso een regel invoeren dat de VAR altijd een Nederlander is.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan lijkt het me beter om gewoon deze SC als tweede VAR te gebruiken.
Leeft Marcel van Dam nog? De nieuwe über-VAR.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh een beetje zoals vroeger op TV met Het Lagerhuis.
Sommige sporten hebben de regel dat je als coach X keer een VAR-check mag aanvragen als je het er niet mee eens bent. Heb je gelijk, dan gaat het niet van je teller af. Heb je geen gelijk, dan heb je een verzoek minder overquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem met VAR is dat het dan weer heel lastig is om te beslissen of iets wel of niet te moeilijk is om te zien. Dan kan je misschien wel een extra regel instellen dat een VAR-check automatisch over is na twee minuten kijken en dat dan de beslissing van de scheidsrechter doorslaggevend is.
Jazekerquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Leeft Marcel van Dam nog? De nieuwe über-VAR.
Wat zou Henk Bres doen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Leeft Marcel van Dam nog? De nieuwe über-VAR.
Is dat met hockey niet ook zo?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Sommige sporten hebben de regel dat je als coach X keer een VAR-check mag aanvragen als je het er niet mee eens bent. Heb je gelijk, dan gaat het niet van je teller af. Heb je geen gelijk, dan heb je een verzoek minder over
Niet heel verrassend eigenlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik heb even gekeken en hij lijkt aardig actief op Twitter ten faveure van een #nexit.
Ik ken deze figuur verder niet, maar ik word er vrij onpasselijk van.quote:
Ik wist niet meer precies welke sportquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat met hockey niet ook zo?
Vind ik daar op zich nooit een vervelend systeem.
Dacht dat je daar ook de communicatie tussen scheids en VAR kon horen, maar daar kan ik me vergissen.
Hij was één van de meest uitgesproken deelnemers in Het Lagerhuis ooit, het debatprogramma van de VARA.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken deze figuur verder niet, maar ik word er vrij onpasselijk van.
Hopelijk zijn dit geen mensen die verder bekend zijn?quote:
Ja, dat programma ken ik wel maar nooit echt veel gekeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij was één van de meest uitgesproken deelnemers in Het Lagerhuis ooit, het debatprogramma van de VARA.
En dan live ook gewoon zo'n lekker sfeertje erbij neerzetten. Gewoon lekker relaxed van genietenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind Keane ook tof. Ongeveer de meest on-coole band die er is, maar die zanger is zo fijn. En zingt nog steeds geweldig.
Was ie destijds ook zo extreem? Kan het me echt niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij was één van de meest uitgesproken deelnemers in Het Lagerhuis ooit, het debatprogramma van de VARA.
Natuurlijk niet. De mensen die meededen daar zijn geselecteerd op normaal een mening kunnen geven en niet met extreme shit aan komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was ie destijds ook zo extreem? Kan het me echt niet meer herinneren
Het was wel een saai programma geweest als iedereen het met elkaar eens wasquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De mensen die meededen daar zijn geselecteerd op normaal een mening kunnen geven en niet met extreme shit aan komen.
Het was natuurlijk al niet een heel helder licht in het Lagerhuis, maar ik word er wel verdrietig van om te zien dat zo'n op zich sympathiek persoon nu tot dit niveau is afgegleden. Echt een symptoom van deze sociale media-tijd, mensen die niet al te snugger zijn radicaliseren toch best wel snel.quote:
Ook even gekeken en voor vandaag zou ik Keane, Loreen en the Mary Wallopers aanraden. Die laatste heb ik gezien op best kept laatst, erg leuk. Soort flogging Molly, super sympathiek, #feestje.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 05:17 schreef BillDauterive het volgende:
Het was een lange festivaldag, want bij terugkomst in het huisje wilden we het voetbal terug kijken. We hadden de eindstand vermeden om zo toch een spannende wedstrijd te zien. Met 0-0 ben ik eigenlijk wel tevreden.
@:H_T, The Darkness was leuker dan gedacht. The Prodigy viel wat tegen. Wat raad je aan voor deze zaterdag?
Toen ik The Prodigy zag was Keith er nog bij, dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 05:17 schreef BillDauterive het volgende:
Het was een lange festivaldag, want bij terugkomst in het huisje wilden we het voetbal terug kijken. We hadden de eindstand vermeden om zo toch een spannende wedstrijd te zien. Met 0-0 ben ik eigenlijk wel tevreden.
@:H_T, The Darkness was leuker dan gedacht. The Prodigy viel wat tegen. Wat raad je aan voor deze zaterdag?
Leugenachtige racistische gekken krijgen de macht, kennelijk wat we als volk verdienen.quote:
S Club 7 is wel de beste Melodifestivalen-act die nooit heeft meegedaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 08:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Toen ik The Prodigy zag was Keith er nog bij, dat scheelt wel.
Vandaag zou ik voor S Club, Natalie Imbruglia en Pet Shop Boys gaan. Vast niet de beste bands die er spelen, maar hoe vaak krijg je de kans om Bring it all back of Torn live te zien?
Ik beschouw Henkie niet echt als het centrum van de macht voorlopig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Leugenachtige racistische gekken krijgen de macht, kennelijk wat we als volk verdienen.
S Club 6quote:Op zaterdag 22 juni 2024 08:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Vandaag zou ik voor S Club, Natalie Imbruglia en Pet Shop Boys gaan. Vast niet de beste bands die er spelen, maar hoe vaak krijg je de kans om Bring it all back of Torn live te zien?
In het nieuwe kabinet kan hij zo als minister aan de slag. Hij zou niet misstaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik beschouw Henkie niet echt als het centrum van de macht voorlopig.
Mary Wallopers klinkt leuk, een vriend van me gaat daar, dankzij jou, vanmiddag heen. Loreen komt tegelijkertijd met Pet Shop Boys, maar Keane ga ik zeker zien! Hoe is het in de modder bij jou?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 07:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ook even gekeken en voor vandaag zou ik Keane, Loreen en the Mary Wallopers aanraden. Die laatste heb ik gezien op best kept laatst, erg leuk. Soort flogging Molly, super sympathiek, #feestje.
Met Natalie Imbruglia ben ik nog niet op het terrein, haha. Het is nogal een stukje lopen naar het terreinquote:Op zaterdag 22 juni 2024 08:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Gezellig een praatje maken met de kassière. Dat doe ik regelmatig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zaterdag boodschappen doen ook weer overleefd.
Wat zijn sommige mensen trouwens traag bij de kassa.
Het was een hoestende jongen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gezellig een praatje maken met de kassière. Dat doe ik regelmatig.
Is dat relevant?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was een hoestende jongen.
Vrouw voor me. Kassier was klaar met alles scannen en zei het totaalbedrag. Die mevrouw eerst nog een tas pakken en die open doen om de rest van de boodschappen daarin doen. Toen haar portemonnee pakken om de pinpas te zoeken. Nadat ze betaald had ook nog een tijd staan alvorens ze haar karretje weghaalde. Intussen was de helft van mijn boodschappen al gescand, terwijl ik nog niet bij het inpakgedeelte kon komen om in te pakken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gezellig een praatje maken met de kassière. Dat doe ik regelmatig.
Als iemand die van zichzelf niet heel snel is, kan ik dit deze mevrouw moeilijk kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrouw voor me. Kassier was klaar met alles scannen en zei het totaalbedrag. Die mevrouw eerst nog een tas pakken en die open doen om de rest van de boodschappen daarin doen. Toen haar portemonnee pakken om de pinpas te zoeken. Nadat ze betaald had ook nog een tijd staan alvorens ze haar karretje weghaalde. Intussen was de helft van mijn boodschappen al gescand, terwijl ik nog niet bij het inpakgedeelte kon komen om in te pakken.
Er is een reden dat ik niet op zaterdag (en zondag, net zo erg) boodschappen doe.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zaterdag boodschappen doen ook weer overleefd.
Wat zijn sommige mensen trouwens traag bij de kassa.
Wees blij dat ze niet ook nog met kleingeld ging betalen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrouw voor me. Kassier was klaar met alles scannen en zei het totaalbedrag. Die mevrouw eerst nog een tas pakken en die open doen om de rest van de boodschappen daarin doen. Toen haar portemonnee pakken om de pinpas te zoeken. Nadat ze betaald had ook nog een tijd staan alvorens ze haar karretje weghaalde. Intussen was de helft van mijn boodschappen al gescand, terwijl ik nog niet bij het inpakgedeelte kon komen om in te pakken.
Lidl hier heeft geen zelfscan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik niet op zaterdag (en zondag, net zo erg) boodschappen doe.
En ik ben een groot fan van de zelfscanners.
Het was een pinkassa, dus dat kon sowieso niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet ook nog met kleingeld ging betalen.
Lidl, ja, dan vraag je er wel een beetje om. Daar staan altijd rijen. Heb je wel voetbalplaatjes gekregen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lidl hier heeft geen zelfscan.
Ja, dat wel. Had voor 21 euro boodschappen en kreeg er 3.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lidl, ja, dan vraag je er wel een beetje om. Daar staan altijd rijen. Heb je wel voetbalplaatjes gekregen?
Vaak zat mensen gezien die dat niet doorhadden en dan een discussie beginnen omdat ze toch gewoon contant willen betalen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was een pinkassa, dus dat kon sowieso niet.
Lidl hier om de hoek heeft gewoon zelfscankassa's, wel vaak een rij bij de gewone.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lidl, ja, dan vraag je er wel een beetje om. Daar staan altijd rijen. Heb je wel voetbalplaatjes gekregen?
Ja, goed punt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vaak zat mensen gezien die dat niet doorhadden en dan een discussie beginnen omdat ze toch gewoon contant willen betalen.
Maar jij woont dan ook in een nette buurt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lidl hier om de hoek heeft gewoon zelfscankassa's, wel vaak een rij bij de gewone.
Was het een boomer?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zelfscan is zo ideaalquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik niet op zaterdag (en zondag, net zo erg) boodschappen doe.
Ja, hier ook. Ik denk dat die techniek Zeeland nog moet bereiken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lidl hier om de hoek heeft gewoon zelfscankassa's, wel vaak een rij bij de gewone.
De volgende keer gewoon doen. Je kan het!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik van de week voor 9,25 boodschappen had, kreeg ik er geen. Maar misschien als zo brutaal was geweest om te zoiets te zeggen als "ah, net te weinig voor voetbalplaatjes", dat ik ze misschien wel had gehad, maar dat deed ik niet.
Ja maar een groot deel van dit soort situaties komt voort uit niet nadenken/plannen. Vaak staan mensen de helft van de tijd stil om dan opeens toch maar te beginnen met inpakken. Of als je weet dat je even moet zoeken naar je pinpas of geld, doe dat dan terwijl je nog in de rij staat zodat je het in elk geval vast op een makkelijkere plek hebt. Om nog maar niet te spreken over mensen die hun boodschappen in totale chaos over de lengte van de band leggen zodat mensen achter hun veel langer moeten wachten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als iemand die van zichzelf niet heel snel is, kan ik dit deze mevrouw moeilijk kwalijk nemen.
Ik herken me niet in het geschetste beeld en betreur de hieruit ontstane ophef.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar een groot deel van dit soort situaties komt voort uit niet nadenken/plannen. Vaak staat mensen de helft van de tijd stil om dan opeens toch maar te beginnen met inpakken. Of ls je weet dat je even moet zoeken naar je pinpas of geld, doe dat dan terwijl je nog in de rij staat zodat je het in elk geval vast op een makkelijkere plek hebt. Om nog maar niet te spreken over mensen die hun boodschappen in totale chaos over de lengte van de band leggen zodat mensen achter hun veel langer moeten wachten.
Oh daar heb ik zo'n hekel aan, die treuzelende boomersquote:
Gewoon je boodschappen bij die van haar leggen, moet je zien hoe snel die situatie zichzelf oplost.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:31 schreef Strani het volgende:
Ik had er laatst eentje die één product aan het begin van de band legde terwijl het bordje van volgende klant nog aan het einde stond (en de kassier was nog bezig met de klant ervoor, afrekenen en zo). Dus dat ding beweegt niet automatisch. Die jongedame heb ik toch maar vriendelijk gevraagd of ze er wat aan kon doen zodat ik de lading boodschappen in mijn armen op de band kon deponeren.
Altijd weer @Strani he.quote:
Dat soort mensen kijken niet op of om. Dat zijn dezelfde soort mensen die drie tassen vol flessen gaan inleveren. Om dan als ze eindelijk alles hebben ingeleverd op hun dode gemak al hun tassen gaan opbergen, het bonnetje pakken en wegstoppen. Om dan daarna pas uit de weg te gaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:31 schreef Strani het volgende:
Ik had er laatst eentje die één product aan het begin van de band legde terwijl het bordje van volgende klant nog aan het einde stond (en de kassier was nog bezig met de klant ervoor, afrekenen en zo). Dus dat ding beweegt niet automatisch. Die jongedame heb ik toch maar vriendelijk gevraagd of ze er wat aan kon doen zodat ik de lading boodschappen in mijn armen op de band kon deponeren.
Preciesquote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:29 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik zo'n hekel aan, die treuzelende boomers![]()
Maar ik kom maar zelden in de supermarkt, laat de boodschappen liever bezorgen. Zo nu en dan loop ik wel even naar de supermarkt voor wat verse producten en dan neem ik altijd de scankassa. Wat een uitkomst, geen gezeur en geen verplichte praatjes.
Ik werk parttime. Het is echt heerlijk om op een woensdag boodschappen te doen. In alle rust boodschappen doenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eens. Toen ik in stad woonde, ging ik ook regelmatig op zondagavond boodschappen doen, dat was ook heerlijk rustig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik werk parttime. Het is echt heerlijk om op een woensdag boodschappen te doen. In alle rust boodschappen doen
Ha leuk! Ze hebben hier weer een zooi stro en houtsnippers uitgestrooid en nu, met de zon, gaat t best goed met de modder. Wel was er onder mn matje in de tent wat water opgetrokken, maar dat zakt ook wel weer.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mary Wallopers klinkt leuk, een vriend van me gaat daar, dankzij jou, vanmiddag heen. Loreen komt tegelijkertijd met Pet Shop Boys, maar Keane ga ik zeker zien! Hoe is het in de modder bij jou?
Ook irritant: de mensen die 1 stap buiten de trein zetten en dan stoppen om het handvat van hun rolkoffertje uit te schuiven. Doe dat even twee meter verderop zodat iedereen er langs kanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort mensen kijken niet op of om. Dat zijn dezelfde soort mensen die drie tassen vol flessen gaan inleveren. Om dan als ze eindelijk alles hebben ingeleverd op hun dode gemak al hun tassen gaan opbergen, het bonnetje pakken en wegstoppen. Om dan daarna pas uit de weg te gaan.
Maandag en vrijdag vind ik zelf prettiger. Ik werk natuurlijk lekker vroeg, dus kan ook lekker vroeg boodschappen doen terwijl de meeste mensen nog werken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik werk parttime. Het is echt heerlijk om op een woensdag boodschappen te doen. In alle rust boodschappen doen
Mensen die van de roltrap stappen en dan meteen stil gaan staan om na te denken welke kant ze eigenlijk op moeten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook irritant: de mensen die 1 stap buiten de trein zetten en dan stoppen om het handvat van hun rolkoffertje uit te schuiven. Doe dat even twee meter verderop zodat iedereen er langs kan
Naast de supermarkt hier zit ook een school. Ouders parkeren dan gewoon doodleuk op de parkeerplaats van de supermarkt zodat er bijna geen plek meer over isquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maandag en vrijdag vind ik zelf prettiger. Ik werk natuurlijk lekker vroeg, dus kan ook lekker vroeg boodschappen doen terwijl de meeste mensen nog werken.
Er zijn hier echter wel vrij veel scholen die nog steeds woensdag vroeger klaar zijn denk ik, want op woensdagmiddag zijn er toch wel vaker mensen die dan 'gezellig met de kinderen' boodschappen gaan doen (lees: die kinderen rennen gillend rond terwijl hun ouders hun best lijken te doen ze te negeren).
Die ook! Of een gesprekje voeren bovenaan de roltrapquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mensen die van de roltrap stappen en dan meteen stil gaan staan om na te denken welke kant ze eigenlijk op moeten.
Of mensen die willen oversteken met de fiets en dan doodleuk midden op de weg stil gaan staan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mensen die van de roltrap stappen en dan meteen stil gaan staan om na te denken welke kant ze eigenlijk op moeten.
Fietsers die tegen het verkeer in rotondes oversteken zijn ook stom. Let je keurig op of er iets vanaf links aankomt, heb je ineens zo'n joker vanaf rechts bijna op je motorkapquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Of mensen die willen oversteken met de fiets en dan doodleuk midden op de weg stil gaan staan.
Dan zeg je: "Depay heeft Ghanese roots. Niet Surinaams. Domme lul." En dan loop je weer verderquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik merk trouwens wel dat zo'n metal-festival watbander publiek trekt dan een best kept of Pukkelpop ofzo. T openbare racisme enzo heb ik echt nog nooit zo meegemaakt. Zeker gisteren tijdens t voetbal. 'Ow jullie gaan zo naar Frankrijk-Nederland? Afrika tegen Afrika bedoel je.' en 'Als Memphis scoort, telt dat dan voor Nederland of Suriname'. Wtaf.
En ze zijn ook nog slecht geïnformeerd. Memphis heeft een Ghanese vader en Nederlandse moeder.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik merk trouwens wel dat zo'n metal-festival watbander publiek trekt dan een best kept of Pukkelpop ofzo. T openbare racisme enzo heb ik echt nog nooit zo meegemaakt. Zeker gisteren tijdens t voetbal. 'Ow jullie gaan zo naar Frankrijk-Nederland? Afrika tegen Afrika bedoel je.' en 'Als Memphis scoort, telt dat dan voor Nederland of Suriname'. Wtaf.
Dat soort mensen denken waarschijnlijk ook dat Suriname in Afrika ligt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow jakkesquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:43 schreef Momo het volgende:
Ongeluk met een kraan bij een oefenwedstrijd van FC Twente, 2 traumahelikopters onderweg...
De beeldenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:43 schreef Momo het volgende:
Ongeluk met een kraan bij een oefenwedstrijd van FC Twente, 2 traumahelikopters onderweg...
Ook super gevaarlijk. Als kinderen er tussen door komen voor een selfie met Ronaldo, kan de gewelddadige dorpsgek er ook langs.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
Al die stewards en dan toch al die mensen op het veld
Die was drie toernooien geleden al over zijn top. En ze hebben hem nog steeds nodig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:04 schreef Fred_B het volgende:
Vertonghen is gestopt met voetballen. Helaas weet hij het zelf nog niet.
Ja, het is vreemd dat de Belgen het verdedigen na zo veel goede spelers in die linie verleerd zijn (zoals wij niet meer kunnen aanvallen).quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was drie toernooien geleden al over zijn top. En ze hebben hem nog steeds nodig.
Ja heel apart. Dit keer missen ze ook nog Courtois dus het is er nog minder op geworden.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is vreemd dat de Belgen het verdedigen na zo veel goede spelers in die linie verleerd zijn (zoals wij niet meer kunnen aanvallen).
Op naar allemaal 4 punten-genot.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:13 schreef Redefine het volgende:
Als België wint dan staan ze alle vier op drie punten. Dat is dan wel weer leuk voor de laatste ronde
Met 4 punten ben je gelukkig zeker van de volgende rondequote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:13 schreef Redefine het volgende:
Als België wint dan staan ze alle vier op drie punten. Dat is dan wel weer leuk voor de laatste ronde
Met de huidige stand zou België dan derde wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op naar allemaal 4 punten-genot.
Dat met die onderlinge resultaten als iedereen van iedereen wint is ook wel mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de huidige stand zou België dan derde wordenTenzij ze een doelpuntrijk gelijkspel behalen.
Dat zou hetzelfde zijn als Tommie Beugelsdijk op het EK zou spelen.quote:
Ik denk dat wij tegen Roemenië ook wel kunnen aanvallen hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is vreemd dat de Belgen het verdedigen na zo veel goede spelers in die linie verleerd zijn (zoals wij niet meer kunnen aanvallen).
Ik kan me nog een ijskoude kwalificatiewedstrijd herinneren waarin we er pijnlijk afgingenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat wij tegen Roemenië ook wel kunnen aanvallen hoor
quote:
quote:
Of mensen die bij een zebrapad gaan staan, waardoor iedereen daar remt omdat ze denken dat ze over willen steken en dat ze dan gewoon blijven staan omdat ze daar gewoon wat staan te staan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Of mensen die willen oversteken met de fiets en dan doodleuk midden op de weg stil gaan staan.
Lantaarnpalen kunnen daar ook wat van!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of mensen die bij een zebrapad gaan staan, waardoor iedereen daar remt omdat ze denken dat ze over willen steken en dat ze dan gewoon blijven staan omdat ze daar gewoon wat staan te staan.
Oh, misschien dat ik die dan bedoel. Lijken die vaak op hele lange mensen?quote:
Soort van! De lengte verschilt, maar over het algemeen hebben ze maar 1 beenquote:Op zondag 23 juni 2024 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, misschien dat ik die dan bedoel. Lijken die vaak op hele lange mensen?
Hm, zijn het wel een beetje heldere lichten?quote:Op zondag 23 juni 2024 00:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Soort van! De lengte verschilt, maar over het algemeen hebben ze maar 1 been
Mits ze heel slank zijn.quote:Op zondag 23 juni 2024 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, misschien dat ik die dan bedoel. Lijken die vaak op hele lange mensen?
Dit is wel een heel goed antwoord.quote:Op zondag 23 juni 2024 01:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mits ze heel slank zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2024 09:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen, wat is die gele vuurbal die me mn tent uit brandt?
Gaaf! Isle of Wright festival toch?quote:Op zondag 23 juni 2024 04:05 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst in mijn leven een songfestivalartiest live gezien, nadat die op het songfestival heeft gestaan. En ze eindigde met La Noia! [ afbeelding ]
Het lijkt hier wel behoorlijk op de zombie apocalypse idd. Langharige mannen, voortstrompelend door de modder.quote:
Paar bier en een flink stuk vlees erin en het gaat weer beter met zequote:Op zondag 23 juni 2024 11:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel behoorlijk op de zombie apocalypse idd. Langharige mannen, voortstrompelend door de modder.
Het ontbreekt hier en daar wel aan brains inderdaad.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Paar bier en een flink stuk vlees erin en het gaat weer beter met ze
Verkopen ze niet eens frikandellen?quote:Op zondag 23 juni 2024 11:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het ontbreekt hier en daar wel aan brains inderdaad.
Of een flink stuk tofu, plantaardige neanderthalers zijn ook een ding tegenwoordig.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Paar bier en een flink stuk vlees erin en het gaat weer beter met ze
Onze airco komt pas 8 juliquote:Op zondag 23 juni 2024 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb gelezen dat het aankomende week 30 graden wordt.
Het was leuk jullie gekend te hebben.
Als dat beperkt blijft tot een kwartiertje of zo op een dag dat ik toch al op kantoor in de airco zit mag het. Anders is het nergens voor nodigquote:Op zondag 23 juni 2024 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
rip.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb dat ook gelezen, maar ik ontken het nog.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Zo blij dat ik vorig jaar een auto heb gekocht met airco. Mijn vorige auto had dat niet en die heb ik bijna 7 jaar gehad. Dat was soms echt afzienquote:Op zondag 23 juni 2024 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Als het goed is, maar één dag dus dan is dat nog wel te doenquote:Op zondag 23 juni 2024 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens buienradar is het hier 3 dagen 29+ en 5 dagen 25+quote:Op zondag 23 juni 2024 15:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het goed is, maar één dag dus dan is dat nog wel te doen
Het was hier vandaag vies warm.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens buienradar is het hier 3 dagen 29+ en 5 dagen 25+ik vond het zoals vandaag precies goed eigenlijk.
Hier een graad of 23/24 dus dat was precies goed vind ik. Soms ook even bewolkt zodat het niet fulltime zonnig is.quote:
Prima weer om met hoofdpijn op de bank te liggenquote:Op zondag 23 juni 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buiten is het wel te doen. Maar ik vind het binnen wel benauwdig.
Ja, eens. Tijdens de F1 had ik af en toe wel wat moeite om mijn ogen open te houden.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima weer om met hoofdpijn op de bank te liggen
Daarom voor de race even ogen dicht doenquote:Op zondag 23 juni 2024 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eens. Tijdens de F1 had ik af en toe wel wat moeite om mijn ogen open te houden.
Was wel verstandig geweest inderdaad.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom voor de race even ogen dicht doen
Wel leuke films.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:15 schreef H_T het volgende:
Mocht iemand geen zin hebben in voetbal maar wel in totale onzin vanavond: ik zie dat The Mummy III: Tomb of the Dragon Emperor vanavond op Net 5 te zien isKan je mooi zien hoe een leger ondoden die onder de Chinese muur begraven lagen de strijd aangaan met het terracottaleger
Dat klinkt als een ingewikkelde film.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:15 schreef H_T het volgende:
Mocht iemand geen zin hebben in voetbal maar wel in totale onzin vanavond: ik zie dat The Mummy III: Tomb of the Dragon Emperor vanavond op Net 5 te zien is![]()
Is dat een film met Brendan Fraser toen hij nog vrij knap was?quote:Op zondag 23 juni 2024 18:15 schreef H_T het volgende:
Mocht iemand geen zin hebben in voetbal maar wel in totale onzin vanavond: ik zie dat The Mummy III: Tomb of the Dragon Emperor vanavond op Net 5 te zien isKan je mooi zien hoe een leger ondoden die onder de Chinese muur begraven lagen de strijd aangaan met het terracottaleger
Ik zag dat op Netflix nu Under Paris heel populair is. Gaat over een haai in de Seine terwijl er een triatlon wordt gehouden. Dat lijkt mij ook wel een film voor jouquote:Op zondag 23 juni 2024 18:15 schreef H_T het volgende:
Leuk!!quote:Op zondag 23 juni 2024 04:05 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst in mijn leven een songfestivalartiest live gezien, nadat die op het songfestival heeft gestaan. En ze eindigde met La Noia! [ afbeelding ]
Zoveel is die niet eens veranderd, al is die uiteraard wel twintig jaar ouder. Het komt vooral door zijn rol in The Whale dat die er wat 'anders' uitzietquote:Op zondag 23 juni 2024 19:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dat een film met Brendan Fraser toen hij nog vrij knap was?
quote:Op zondag 23 juni 2024 19:33 schreef Arizona het volgende:
Mensen als jullie wegsmelten deze week, onze airco heeft genoeg koele lucht voor iedereen
Oof. Anders wat van deze:quote:Op zondag 23 juni 2024 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag dat op Netflix nu Under Paris heel populair is. Gaat over een haai in de Seine terwijl er een triatlon wordt gehouden. Dat lijkt mij ook wel een film voor jou
En dan sla ik nog details over als de aanval door de yeti's of het bezoek aan de bron van de eeuwige jeugd!quote:Op zondag 23 juni 2024 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt als een ingewikkelde film.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2024 19:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dat een film met Brendan Fraser toen hij nog vrij knap was?
Ik heb geen Netflixquote:Op zondag 23 juni 2024 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag dat op Netflix nu Under Paris heel populair is. Gaat over een haai in de Seine terwijl er een triatlon wordt gehouden. Dat lijkt mij ook wel een film voor jou
Ok, klinkt als een redelijk alternatiefquote:
Deze doen mij toch wat verdriet.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Oof. Anders wat van deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent niet de enige.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |