SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Iedereen geniet!troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 19 juni 2024 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet je ook in het goede deel van Nederland wonen
quote:
DPDquote:Op woensdag 19 juni 2024 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
De DPD bezorger was te lui om aan te bellen. Dus mijn pakketje is nu in het sorteercentrum.
Hopelijk gaat het naar een pakketpunt en niet terug naar Frankrijk.![]()
Het is een bordspel, die ik via Kickstarter heb gebackt.
Oef, dat is wel zuur. Welk bordspel?quote:Op woensdag 19 juni 2024 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
De DPD bezorger was te lui om aan te bellen. Dus mijn pakketje is nu in het sorteercentrum.
Ziet er interessant uit!quote:Op woensdag 19 juni 2024 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.kickstarter.c(...)-manor?ref=discovery
[ afbeelding ]
@:Meke Jij houdt toch van co-op bordspellen?
Hallo!quote:
Lekker bezig.quote:Op woensdag 19 juni 2024 09:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Hallo!
Hier zit was nummer 3 al in de machine. Als het zo doorgaat is vanmiddag alles ook gewoon al droog en kan het meteen de kast in gefist worden!
Fist je vaker dingen de kast in?quote:Op woensdag 19 juni 2024 09:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Hallo!
Hier zit was nummer 3 al in de machine. Als het zo doorgaat is vanmiddag alles ook gewoon al droog en kan het meteen de kast in gefist worden!
Nee, meestal vouw ik het gewoon op (aan mijn kant van de kast), maar mijn kerel doet daar niet aan, dus dan heb je niet heel veel keuze als de kast al redelijk vol zitquote:
Weet je al wat er in zit?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb uit al m'n goedheid een pakketje aangenomen voor de niet thuiszijnde buren. Verder maak ik niks mee, dus ik vond het wel het vermelden waard.
Jaquote:Op woensdag 19 juni 2024 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.kickstarter.c(...)-manor?ref=discovery
[ afbeelding ]
@:Meke Jij houdt toch van co-op bordspellen?
Een pakketjesupdate als LaPo én als FiPo, het moet niet gekker worden!quote:Op woensdag 19 juni 2024 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit antwoord gaat in @H_T 's hoofd voorlopig niet goedkomen denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, meestal vouw ik het gewoon op (aan mijn kant van de kast), maar mijn kerel doet daar niet aan, dus dan heb je niet heel veel keuze als de kast al redelijk vol zit
Zulke verhalen hoor ik ook over Vinted.Succes.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:42 schreef Meke het volgende:
Zelfs ik heb pakket issues tegenwoordig! Ik heb via Vinted iets besteldMaar weet nu niet of het al klaar ligt of nog doorgestuurd gaat worden.
Het ligt nu ~15 km verderop en ik had het dichterbij verwacht
Speciaal door het slotje heen gepostquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Een pakketjesupdate als LaPo én als FiPo, het moet niet gekker worden!
Maar de toevoeging over de inhoud is welkom.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:44 schreef Strani het volgende:
Hier vandaag geen pakketjes, ook niet van buren.
Als je het fout doet, dan moet je het ook goed fout doen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Speciaal door het slotje heen gepost
Hoe weet je dat er geen pakjes voor de buren bij jou bezorgd gaan worden?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:44 schreef Strani het volgende:
Hier vandaag geen pakketjes, ook niet van buren.
Omdat ik de deur niet open doequote:Op woensdag 19 juni 2024 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er geen pakjes voor de buren bij jou bezorgd gaan worden?
een skilat.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is vrij groot en enigszins langwerpig.
Integendeel, ik prop zelf ook wel eens kleding in de kastquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit antwoord gaat in @:H_T 's hoofd voorlopig niet goedkomen denk ik.
Stokbrood!quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ze noemen de gekste dingen tegenwoordig fistenquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Integendeel, ik prop zelf ook wel eens kleding in de kastAlleen ben ik niet gewend dat dat fisten genoemd wordt
Een skateboard.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het woord enkel overgenomen van mijn vriend en ik ben blij dat ie het dan over dit heeftquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze noemen de gekste dingen tegenwoordig fisten
Dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb het woord enkel overgenomen van mijn vriend en ik ben blij dat ie het dan over dit heeft
Ondertussen weten we nog steeds niet wat er volgens @Troel koud en nat isquote:Op woensdag 19 juni 2024 13:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Leuk, zo'n 'raad wat de buren van @:Cyan9 gekocht hebben' topic.
Alles was koud en nat dit weekend. Die nieuwsberichten over de parkeerplaats van Oerol? Nou, zo zag het er in Laren ook zo uit bij Manana Manana en om bij het toilet te komen op de crewcamping, moest je dus ook door zo'n drekshow.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ondertussen weten we nog steeds niet wat er volgens @:Troel koud en nat is
Is Mañana Mañana een belediging richting Spanje?quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Alles was koud en nat dit weekend. Die nieuwsberichten over de parkeerplaats van Oerol? Nou, zo zag het er in Laren ook zo uit bij Manana Manana en om bij het toilet te komen op de crewcamping, moest je dus ook door zo'n drekshow.
Ja alleen kon ik hier niets kiezenquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zulke verhalen hoor ik ook over Vinted.Succes.
Bij mij is het tot nu toe altijd goed gegaan, want Homerr, PostNL en DHL pakketpunt vlakbij huis
Het geeft wel weer een bijzondere herinneringquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Alles was koud en nat dit weekend. Die nieuwsberichten over de parkeerplaats van Oerol? Nou, zo zag het er in Laren ook zo uit bij Manana Manana en om bij het toilet te komen op de crewcamping, moest je dus ook door zo'n drekshow.
Magic The Gathering?quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer wat kaartjes binnen voor mijn Dino-deck.
Is er voetbal dan?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Albanië probeerde weer binnen een minuut te scoren.
Gaat nog wel even duren voor ik weer helemaal hersteld ben. Ga wel weer (thuis) werken vanaf morgen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is er voetbal dan?
Verder: Ben je al beter? @:Nizno en ik verwachten dat je aanwezig bent in F1 voor aanstaande vrijdag.
Ik heb tot nu 2 potjes Lorcana gespeeldquote:
En is dat leuk? Het lijkt me wel interessant, maar was niet van plan om daar ook geld in te steken.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb tot nu 2 potjes Lorcana gespeeld
Ik vind het wel leuk, maar ik zou als ik jouw was niet apart geld insteken.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En is dat leuk? Het lijkt me wel interessant, maar was niet van plan om daar ook geld in te steken.
Kinjalli is the Wakening Sun, who created humans from clay and baked them with the sun's warmth. It is associated with order and structure, as well as the rainy season. It is the patron of the empire's founder.[8] Sun Empire citizens carry stones called Kinjalli stones that can spark into a harsh light when offered a prayer to Kinjalli.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Dud0r Wie is Kinjalli?
Ik zie namelijk wel een Kinjalli's Caller en een Kinjalli's Sunwing. Maar geen Kinjalli zelf.
Geen idee of er hier in de buurt mensen zijn die het spelen. Vast wel, maar ik heb ze nog niet ontmoet.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar ik zou als ik jouw was niet apart geld insteken.
Kan je bij een clubje aansluiten die Lorcana spelen om het uit te proberen?
Omdat ik dacht dat ik in KSC was.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kinjalli is the Wakening Sun, who created humans from clay and baked them with the sun's warmth. It is associated with order and structure, as well as the rainy season. It is the patron of the empire's founder.[8] Sun Empire citizens carry stones called Kinjalli stones that can spark into a harsh light when offered a prayer to Kinjalli.
Is onderdeel van de ixalan lore.
En waarom in ESF
Vooral omdat ik het antwoord ook niet weet.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Leuk, zo'n 'raad wat de buren van @:Cyan9 gekocht hebben' topic.
Ga je nou zeggen dat je wat tegen ESF hebt?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kinjalli is the Wakening Sun, who created humans from clay and baked them with the sun's warmth. It is associated with order and structure, as well as the rainy season. It is the patron of the empire's founder.[8] Sun Empire citizens carry stones called Kinjalli stones that can spark into a harsh light when offered a prayer to Kinjalli.
Is onderdeel van de ixalan lore.
En waarom in ESF
Nee hoor, het gaat er gewoon heel relaxt aan toequote:Op woensdag 19 juni 2024 14:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Is Mañana Mañana een belediging richting Spanje?
Edit: Ja dus, hoe komen ze op het idee
Ik moet het allemaal nog weer verkopen. Had de hoop dat mijn jongens het ook tof zouden vinden, maar niets daarvan helaas. En het is om te verzamelen niet bij te houden en als je niet genoeg oefent zijn de toernooien ook niet echt je van het.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb tot nu 2 potjes Lorcana gespeeld
Niemand gelooft dit.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vooral omdat ik het antwoord ook niet weet.
Dat probleem heb ik ook.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal nog weer verkopen. Had de hoop dat mijn jongens het ook tof zouden vinden, maar niets daarvan helaas. En het is om te verzamelen niet bij te houden en als je niet genoeg oefent zijn de toernooien ook niet echt je van het.
En hier dus wel een leuke club, maar het vreet eigenlijk teveel energie ofzo?
Ik heb de hele eerste serie compleet en de tweede ook grotendeels. Maar moet er dus nog vanafquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook.
Ik ga voor nu alleen aan Sealed en Draft toernooien meedoen. Dan krijg ik vanzelf meer kaartjes.
Dat is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niemand gelooft dit.
We vertrouwen je wel hoor, maar niemand gelooft dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nee, 2-1 was mijn Scoritoquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:58 schreef Fred_B het volgende:
Leuk voor Albanië dat ze nog gelijkmaken.
Veel plezierquote:
oeh.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:10 schreef Arizona het volgende:
Ik kan overigens niet vertellen wat er in het pakketje zit, het is een kadootje voor iemand en die persoon kan al een beetje lezen dus
Wat knap van je dochterquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:10 schreef Arizona het volgende:
Ik kan overigens niet vertellen wat er in het pakketje zit, het is een kadootje voor iemand en die persoon kan al een beetje lezen dus
Die universiteiten van tegenwoordig zijn echt top hoorquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:54 schreef Arizona het volgende:
Ik verwachtte vandaag een pakketje en het zat keurig in de brievenbus toen ik thuiskwam en de inhoud was ook zoals verwacht
KnufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ja, maar het is wel een duidelijke verwijzing naar het stereotype.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat er gewoon heel relaxt aan toe
Die lijkt me echt geweldig.quote:
Wij hebben vooral duiven en merelsquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:59 schreef Troel het volgende:
Wij hebben een stoepkrijtvogel. Het geluid klinkt dus alsof er iemand aan het stoepkrijten is
Beter dan de wekkervogel die we vroeger hadden en die precies klonk als de wekker
Ga je in kilt naar kantoor?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb Zwitserse collega's. Potentiële leuke werkdag in het verschiet.
Misschien..quote:
Fredquote:
Schotland speelt veel leukerquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Als de Zwitsers iets meer vooruit durven spelen winnen ze dit toch gewoon met 4-1?
"Twee vrouwen doen het commentaar bij een voetbalwedstrijd" zou in Nederland hooguit het begin van een mop zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
Twee vrouwen doen het commentaar bij deze wedstrijd op de Spaanse tv. Dat zie ik in Nederland trouwens nog niet zo snel gebeuren.
Nog zo’n film die ik zag toen ik veel te jong was omdat dat gewoon om half 9 op tv kwam in de jaren 90quote:Op donderdag 20 juni 2024 04:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
De vogeltjes fluiten goedemorgen, hoog tijd om aan het werk te gaan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vogeltjes
Ik vind om 10 uur in de avond zoiets ook knap hoorquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:27 schreef GeorgeM het volgende:
DI-RECT BIJ 538. LIVE VANAF DE MIDDENSTIP IN DE KUIP.
WAUW WAUW WAUW.
ECHT. NIET. NORMAAL.![]()
![]()
![]()
Om kwart voor 8 al zo’n strot![]()
![]()
Wat doen ze zo vroeg in de Kuip?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:27 schreef GeorgeM het volgende:
DI-RECT BIJ 538. LIVE VANAF DE MIDDENSTIP IN DE KUIP.
WAUW WAUW WAUW.
ECHT. NIET. NORMAAL.![]()
![]()
![]()
Om kwart voor 8 al zo’n strot![]()
![]()
De volgende dag heb ik er toch nog spierpijn van gekregenquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb sinds lange tijd weer baantjes gezwommen. Nu bij een ander zwembad en dat beviel me welOp de radio kwam Europapa nog voorbij
(Bij het vorige zwembad werd er ondertussen nog zwemles gegeven aan kinderen. Waardoor je tussen de gillende kinderen zat. Dat was niet lekker zwemmen)
Heb ik een tijd lang gedaan en toen kwam covid. Heerlijk om het hoofd leeg te maken en dat kan inderdaad niet met de zwemles ernaastquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb sinds lange tijd weer baantjes gezwommen. Nu bij een ander zwembad en dat beviel me welOp de radio kwam Europapa nog voorbij
(Bij het vorige zwembad werd er ondertussen nog zwemles gegeven aan kinderen. Waardoor je tussen de gillende kinderen zat. Dat was niet lekker zwemmen)
Ik beem altijd een groot kleedhok. Niet zo'n smal te krap ding.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:34 schreef Arizona het volgende:
Ik ben toch meer een mooi weer zwemmer. Op vakantie zwem ik bijna iedere dag wel wat baantjes en daarna lekker opdrogen in de warmte![]()
Dat gepruts in zweterige kleedhokjes hier vind ik teveel gedoe om hier regelmatig te gaan zwemmen.
Waarom is het helemaal in het Engels? Die logica begrijp ik niet helemaalquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:56 schreef H_T het volgende:
Op de weg terug van Jesus Christ Superstar. Die bleek helemaal in het Engels en helemaal gezongen te zijn, wat ik allebei niet wist![]()
Veel mensen zullen de liedjes in het Engels kennen. Ik ben ook eens bij een show geweest waar de grootste meezingers/populairste liedjes in het Engels werden gedaan en de minder bekende nummers in het Nederlands.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom is het helemaal in het Engels? Die logica begrijp ik niet helemaal
In de grotere steden moet je zelfs je koffie al vaak in het Engels bestellen, dus wen er maar aanquote:Op donderdag 20 juni 2024 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel mensen zullen de liedjes in het Engels kennen. Ik ben ook eens bij een show geweest waar de grootste meezingers/populairste liedjes in het Engels werden gedaan en de minder bekende nummers in het Nederlands.
Hoe dan ook: ik had niet verwacht dat alles in het Engels zou zijn
Ik heb nog een berg schone was om op te vouwen liggen, maar dat gaat zo lastig vanaf kantoorquote:
Die was je vergeten mee te nemen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nog een berg schone was om op te vouwen liggen, maar dat gaat zo lastig vanaf kantoor
Ik heb eigenlijk wel zin in een ijsje.quote:
Heb je kamillethee?quote:
Wat een goed ideequote:Op donderdag 20 juni 2024 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die was je vergeten mee te nemen?
* komt binnen met de koffiequote:Op donderdag 20 juni 2024 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koffie graag
Weer even bijkomen van een lange werkdag
Dankje!quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
* komt binnen met de koffie
Hier is de koffieeeee
Is dat nou Limburg?quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit in het buitenland. Hier schijnt het zonnetje ook. Dit was van gisterenavond
[ afbeelding ]
Oh wauwquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit in het buitenland. Hier schijnt het zonnetje ook. Dit was van gisterenavond [ afbeelding ]
Ze hebben daar bij de ochtendshow bekendgemaakt dat ze daar volgend jaar een concert gaan geven.quote:
Ik ook, maar zo vroeg vind ik nóg knapper.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind om 10 uur in de avond zoiets ook knap hoor
Ben ik ook niet over te sprekenquote:Op donderdag 20 juni 2024 13:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
In de grotere steden moet je zelfs je koffie al vaak in het Engels bestellen, dus wen er maar aan
Ik begin in Duitsland ofzo wel gewoon ‘ns in het Nederlands te pratenquote:
Ben je daar in het Engels of in het Nederlands niet over te spreken?quote:
Daar aan de kust, de Duitse kust. Waar een ieder onbewust, in het Nederlands wordt aangesproken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik begin in Duitsland ofzo wel gewoon ‘ns in het Nederlands te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Beide, en in het Litouws nog minderquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je daar in het Engels of in het Nederlands niet over te spreken?
Come ti senti a dover ordinare il caffè in inglese nelle grandi citta?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat was niet onze lading, dat is het probleem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem is dat het niet onze lading is.
Niet van ons?quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was niet onze lading, dat is het probleem niet.
Het probleem is dat het niet onze lading is.
Het zou voor hem beter zijn van niet, want als het wel zo is dan zal 'Emergo' voortaan van z'n naam weggelaten mogen worden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet van ons?![]()
Zeeland, je denkt toch niet dat Luctor...?
Ik noem hem al vaak gewoon Luctor, ik hoop niet voor hem dat dit al die tijd een voorbode is geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou voor hem beter zijn van niet, want als het wel zo is dan zal 'Emergo' voortaan van z'n naam weggelaten mogen worden.
Dan gaat het Luctor Et Submergo worden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik noem hem al vaak gewoon Luctor, ik hoop niet voor hem dat dit al die tijd een voorbode is geweest.
Hier iig eten.quote:
Turkse broodjes met kip kebab en knoflooksausquote:
Een taal met maar duizend woorden?quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Luktelk betekent Wacht even. Dar is al 0,1% van het Litouws
Scandale!quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Come ti senti a dover ordinare il caffè in inglese nelle grandi citta?
Slavink, krieltjes en broccoli (en voor mij bloemkool)quote:
Hmm Luctor blijft hier verdacht stil omquote:Op donderdag 20 juni 2024 17:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet van ons?![]()
quote:
Pitabroodjes met shoarma en knoflooksausquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Turkse broodjes met kip kebab en knoflooksaus
Oh, die had ik gemist. Even teruglezen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hmm Luctor blijft hier verdacht stil om
[..]
Waarom denk je dat ik nog steeds een fulltimebaan ernaast heb.quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet van ons?![]()
Cocapasta zekerquote:
Nee, van die wokkels. Restje van vorige week.quote:
Voorlopig zit je nog goedquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 1-1 voor deze wedstrijd. Ik geloof er niet in dat er in de tweede helft niet meer gescoord gaat worden.
Aaaaw gezelquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pitabroodjes met shoarma en knoflooksaus
Oh.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:48 schreef Cyan9 het volgende:
Het was een leuk gesprek, maar ik denk dat ik de baan niet wil.
Zo ging het vandaag.
Dat kan toch? Wat maakt dat je de baan niet ziet zitten?quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:48 schreef Cyan9 het volgende:
Het was een leuk gesprek, maar ik denk dat ik de baan niet wil.
Zo ging het vandaag.
Het is qua problematiek en hulpvragen heel erg hetzelfde als waar ik weg kom, en waar ik ook bij weg wil. Ik had gehoopt dat het verschil tussen ouderenrevalidatie en verpleeghuiszorg op dat gebied een stuk groter zou zijn, maar aan de hand van dit gesprek denk ik niet dat dit het geval is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat kan toch? Wat maakt dat je de baan niet ziet zitten?
Wie is da?quote:
Die luide mevrouw van het ESF in Liverpoolquote:
JEUJquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 1-1 voor deze wedstrijd.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Die luide mevrouw van het ESF in Liverpool
Vanochtend?quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:24 schreef Strani het volgende:
Ik had een date vanochtend. Had haar afgelopen zaterdag tijdens het (door onszelf georganiseerde) strandfeest ontmoet en sindsdien contact gehad per Whatsapp. Vandaag afgesproken. Het was gezellig![]()
Het is voor geen van beiden het juiste moment voor een echte relatie maar het lijkt me wel leuk om vaker tijd met haar door te brengen.
Ja dat kwam beter uit. Nou ja het begon om een uur of 11.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vanochtend?![]()
Gewoon friends with benefits
Wat is dat dan: er tussenin?quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat kwam beter uit. Nou ja het begon om een uur of 11.
Haha tjaOok niet helemaal denk ik, misschien iets er tussenin.
Dat het niet zo is dat er helemaal geen romantiek is bijvoorbeeld. Maar ook weer niet iets 'officieels'. Voorlopig niet in elk geval.quote:
Positief is dat het maar een paar minuten isquote:Op donderdag 20 juni 2024 20:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het zeer kwalijk hoe negatief hier gedaan wordt over Hannah Waddingham.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Positief is dat het maar een paar minuten is![]()
Ernaast?! Dus je geeft toe dat je voor jezelf bezig bent (alleen blijkbaar (nog) niet zo goed) naast je fulltimebaan!!!quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog steeds een fulltimebaan ernaast heb.
Die verwijzing naar de cosa nostra met z'n pasta gaat 'm ook niet helpen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ernaast?! Dus je geeft toe dat je voor jezelf bezig bent (alleen blijkbaar (nog) niet zo goed) naast je fulltimebaan!!!
@:Strani !!!
Oh, dan kan je blij zijn met mij. Ik heb niet genoeg herinneringen aan Hannah Waddingham om er negatief over te doen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het zeer kwalijk hoe negatief hier gedaan wordt over Hannah Waddingham.
Nee ik ook niet eigenlijk. In Ted Lasso vond ik 'r wel oké.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dan kan je blij zijn met mij. Ik heb niet genoeg herinneringen aan Hannah Waddingham om er negatief over te doen.![]()
Ook niet genoeg om er positief over te zijn, maar dat is anders.![]()
Precies, volgens mij daagt hij ons gewoon uit.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Die verwijzing naar de cosa nostra met z'n pasta gaat 'm ook niet helpen.
God save the king kan in een seconde of 40quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Positief is dat het maar een paar minuten is![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)grondse-mergelgroevequote:Op donderdag 20 juni 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Die verwijzing naar de cosa nostra met z'n pasta gaat 'm ook niet helpen.
Ik weet ook niet wie Ted Lasso is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ook niet eigenlijk. In Ted Lasso vond ik 'r wel oké.
Dit subforum zit vol met verradersquote:Op donderdag 20 juni 2024 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)grondse-mergelgroeve
België, zou Fred ook voor zichzelf begonnen zijn?
Dit lijkt me best een verlies voor hem, misschien is dit een mooi moment om hem een aanbod te doen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit subforum zit vol met verraders
Hoewel ik Fred op zich best in onze organisatie zou willen hebben.
Eentje die hij niet kan afwijzen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit lijkt me best een verlies voor hem, misschien is dit een mooi moment om hem een aanbod te doen.
Ga voorlopig maar even niet terug naar de grotquote:Op donderdag 20 juni 2024 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Zo, daar zijn we weer. In de grot heb ik geen wifi, maar in de woonkamer gelukkig wel.
Is Willem er morgen ook bij? Of sturen we de nieuwe staatssecretaris van Sport voor het Karremans-gevoel?quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
Ik vind Felipe toch best een goede koning om te zien hoor. En ook qua acties wel overigens.
Heeft hij al veel mensen laten onthoofden?quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
Ik vind Felipe toch best een goede koning om te zien hoor. En ook qua acties wel overigens.
Haha, tja heel charismatisch zal het sowieso niet worden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is Willem er morgen ook bij? Of sturen we de nieuwe staatssecretaris van Sport voor het Karremans-gevoel?
Ah, dan zijn we weer op de hoogtequote:Op donderdag 20 juni 2024 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat het niet zo is dat er helemaal geen romantiek is bijvoorbeeld. Maar ook weer niet iets 'officieels'. Voorlopig niet in elk geval.
Maar we zien wel
Nee alleen mensen die zonder toestemming drugs hebben laten invoeren.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heeft hij al veel mensen laten onthoofden?
quote:
Heb je hem altijd geëerd?quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
Leuk voor de afwisselingquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]Spaanse overigens. 26 jaar in dit land en ik heb nog nooit iets (maar dan ook echt niets) met een Spaanse gehad.
Nog een geluk dat ze tegen Italië spelen en niet Nederland.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
Ach dat soort dingen deden wij in 1619 ook nog.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee alleen mensen die zonder toestemming drugs hebben laten invoeren.
Spider-Manquote:
Doet die ook mee?quote:
Ik heb 2-2- voorspeld, dus voor allebei?quote:
Ik hoop het! Lijkt me een goede keeperquote:
Spanje heeft wat mij betreft al genoeg gewonnenquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 2-2- voorspeld, dus voor allebei?
En dan die Yamal johquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:07 schreef Strani het volgende:
Spanje oogt echt sterk hoor. Nu dat ze de oude generatie echt allemaal hebben vervangen lijken ze me gewoon weer een kandidaat voor de titel.
Italië is ook nog maar twee keer europees kampioen en vier keer wereldkampioen geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Spanje heeft wat mij betreft al genoeg gewonnen
Ohquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Italië is ook nog maar twee keer europees kampioen en vier keer wereldkampioen geweest.
Het is ook nog misschien stiekem het trauma van 2010quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Italië is ook nog maar twee keer europees kampioen en vier keer wereldkampioen geweest.
Hm, veilige keuze.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee alleen mensen die zonder toestemming drugs hebben laten invoeren.
In 2000 bereikte Italië op de één of andere manier ook de finale.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is ook nog misschien stiekem het trauma van 2010
quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef Strani het volgende:
Spanje is nu ook gewoon weer leuk om naar te kijken. Niet dat eeuwige tiki-taka en de bal in de goal proberen te lopen.
Ja, en dan meestal met 1-0 winnen met 86% balbezit. Daar kon ik ook weinig mee, hoe knap het ongetwijfeld ook was.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef Strani het volgende:
Spanje is nu ook gewoon weer leuk om naar te kijken. Niet dat eeuwige tiki-taka en de bal in de goal proberen te lopen.
Een toldo is in het Spaans een zonnescherm. Die hadden ze toen ook net zo goed voor het Italiaanse doel kunnen zettenquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In 2000 bereikte Italië op de één of andere manier ook de finale.
Ja precies. Die hebben gewoon met 4 doelpunten in de volledige knock-out fase een WK gewonnen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en dan meestal met 1-0 winnen met 86% balbezit. Daar kon ik ook weinig mee, hoe knap het ongetwijfeld ook was.
Commentator zegt dit nu ook.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij had ook net de post van Strani gezien. Niet van dat tiki-taka voetbal.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Commentator zegt dit nu ook.
Toch maar goed dat je het hier gepost had, anders had hij het misschien niet geweten.
(Ik neem even aan dat hij hier ook meeleest, net als iedereen)
De commentator zit ook op deze lijn. Maar dan in het voordeel van Kroatiëquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:14 schreef Strani het volgende:
Kroatië zal ook niet blij zijn want als het zo blijft moet Italië tegen hun ook alles geven.
Wat gek is want Kroatië lijkt me nu nóg zwakker dan Italië.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De commentator zit ook op deze lijn. Maar dan in het voordeel van Kroatië
Deze was zo slecht dat ik spontaan gestopt ben met voor Italië juichen.quote:
En ze wisten dat het de Spanjaarden zelf vandaag toch niet zou lukken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
Italië vond een Spaans doelpunt ook wel verdiend.
Vooruit doel!quote:
Ik hoef maandag pasquote:Op vrijdag 21 juni 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!!!
[ afbeelding ]
Het is weer vrijdag en je weet wat dat betekent, lekker nog een dagje werken!![]()
En bijna weekend.
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 21 juni 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!!!
[ afbeelding ]
Het is weer vrijdag en je weet wat dat betekent, lekker nog een dagje werken!![]()
En bijna weekend.
Veel plezierquote:Op vrijdag 21 juni 2024 08:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Ik ontwaak langzaam in mijn festivaltentje. Ben op Graspop. Of, zoals we t nu noemen, draspop.
Veel plezier! Welk optreden van vandaag heb je het meeste zin in?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 08:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Ik ontwaak langzaam in mijn festivaltentje. Ben op Graspop. Of, zoals we t nu noemen, draspop.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even werken. Vanavond Oranje kijken
Doe je er ook wat blokjes kaas en nootjes bij, niks aan het handjequote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vanavond wel zin om te kijken naar oranje. Zondag vond ik het stiekem jammer dat we geen bitterballen hadden. Nu wil ik ze wel kopen maar alleen bitterballen eten is ook een beetje sneu
Niks mis met alleen bitterballen eten hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vanavond wel zin om te kijken naar oranje. Zondag vond ik het stiekem jammer dat we geen bitterballen hadden. Nu wil ik ze wel kopen maar alleen bitterballen eten is ook een beetje sneu
Jaaaaaaaaaa je bent afgewezenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:36 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Ik weet inmiddels dat ik de baan niet krijg. En dat scheelt me weer een ietwat ingewikkelde positie.
Fijn dat er zo snel duidelijkheid isquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:36 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Ik weet inmiddels dat ik de baan niet krijg. En dat scheelt me weer een ietwat ingewikkelde positie.
Plaspopquote:Op vrijdag 21 juni 2024 08:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Nog even werken. Vanmiddag komt een vriendin op bezoek. Dan vrij vroeg uit eten. Vanavond Oranje kijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even werken. Vanavond Oranje kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Als DHL mijn wasgoed ineens naar een distributiecentrum kilometers verderop brengt is dat wel het melden waard vind ikquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:52 schreef Cyan9 het volgende:
Is de was de opvolger van de pakketjes? Want in dat geval kan ik melden dat ik dit weekend weer aan de koele kleuren was mag beginnen.
Dat zijn pas goede verhalen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Als DHL mijn wasgoed ineens naar een distributiecentrum kilometers verderop brengt is dat wel het melden waard vind ik
Ook met Memphis zweetband?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:25 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, uiteraard ben ik wel in het oranje.
Ik zou vandaag naar The Prodigy en The Darkness gaan als ik in jouw schoenen stondquote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
En ik ontwaak ook langzaam hier op het Isle of Wight. Niet in een tent, maar in een huisje in de buurt. Zo dag twee van het festival. We hebben besloten om de wedstrijd van vanavond in zijn geheel terug te kijken en gaan proberen om spoilers te vermijden. Gelukkig lijkt dat in de uk wel te lukken, als we WhatsApp maar negeren.
Vanavond na de laatste band gaan we meteen door naar het huisje. Dan is het ongeveer half 3 dat we hier zijn en kijken we voetbal tot 4 uur. Pff, dit wordt een zware dag
Haha, nee. Het wordt 17 graden en vanaf 22 uur gaat het regenen. Dat wordt niet veel zweten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook met Memphis zweetband?![]()
Heel veel plezier
goede tip! Daar ga ik naar luisteren. En dan ga ik ook naar de bands luisterenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou vandaag naar The Prodigy en The Darkness gaan als ik in jouw schoenen stond
Als het niet bevalt gewoon naar wat anders gaan kijken hequote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
goede tip! Daar ga ik naar luisteren. En dan ga ik ook naar de bands luisteren
The Darkness heb ik nooit gezien, ik ben wel benieuwd. The Prodigy 1x eerder gezien in 2009. Ik ben benieuwd hoe ze 15 jaar later zijn.
Ze stonden al op mijn lijstje. Dat komt goed!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het niet bevalt gewoon naar wat anders gaan kijken heJe hoeft een optreden dat niet jouw ding is niet af te kijken omdat ik het wel leuk had gevonden
Oh, hé, dat bandje waar ik zaterdagavond een concert van had, The Effect, staat daar vandaag ook op het programma!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
En ik ontwaak ook langzaam hier op het Isle of Wight. Niet in een tent, maar in een huisje in de buurt. Zo dag twee van het festival. We hebben besloten om de wedstrijd van vanavond in zijn geheel terug te kijken en gaan proberen om spoilers te vermijden. Gelukkig lijkt dat in de uk wel te lukken, als we WhatsApp maar negeren.
Vanavond na de laatste band gaan we meteen door naar het huisje. Dan is het ongeveer half 3 dat we hier zijn en kijken we voetbal tot 4 uur. Pff, dit wordt een zware dag
Five finger death Punch denk ik. Gezellige namen altijd die bands.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier! Welk optreden van vandaag heb je het meeste zin in?
Tegelijkertijd met The Darkness. En een vriend van me wil die heel graag zien, dus vrees ik dat ik niet naar The Effect luister. De beschrijving van de band klinkt niet verkeerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, hé, dat bandje waar ik zaterdagavond een concert van had, The Effect, staat daar vandaag ook op het programma!
Met namen als Cannibal Corpse en Dying Fetus hoef je niet lang na te denken of het misschien toch singer-songwriters zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Five finger death Punch denk ik. Gezellige namen altijd die bands.
De natte droom van PVV stemmers...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:32 schreef NailQueen het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)perking-persvrijheid
Slowakije zien we voorlopig ook niet meer terug op het ESF. Niet dat ik ze erg mis maar toch.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:49 schreef Arizona het volgende:
@:troel hier draait nu was 2 van de dag!Hier ook was gedraaid en was opgehangen onder werktijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
DPD?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:39 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn pakketje is al ruim 48 uur onderweg met de bezorger
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:39 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn pakketje is al ruim 48 uur onderweg met de bezorger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |