Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat zegt weinig. De laatste twee mensen aan wie ik het vroeg waren allebei positiefquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
afgelopen weekend nog negatief op getest
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Jep, wij worden nog geregeld getestquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb verder niet echt corona klachten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zegt weinig. De laatste twee mensen aan wie ik het vroeg waren allebei positiefOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Man man moet paar keer doortrekken op kantoor, thus in een keer alles wegUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat hadden @Dotteke en de pleegmoeder van m'n zoons ook niet. En toch positief. Drie jaar geleden had ik zelfs helemaal geen klachten en was ik positiefquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb verder niet echt corona klachten.
Ja. Als jij niets gezegd had had ik niet eens getestquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zegt weinig. De laatste twee mensen aan wie ik het vroeg waren allebei positiefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou klachten had ik helaas wel. Maar had helemaal niet aan corona gedacht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat hadden @:dotteke en de pleegmoeder van m'n zoons ook niet. En toch positief. Drie jaar geleden had ik zelfs helemaal geen klachten en was ik positiefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou als je even die tempratuur mee wilt nemen terug naar Nederlandquote:![]()
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Graag jaquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je even die tempratuur mee wilt nemen terug naar Nederland![]()
![]()
![]()
Ga ik doen!quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je even die tempratuur mee wilt nemen terug naar Nederland![]()
![]()
Ja, maar niet echt de typische corona klachten (hoewel, die vermoeidheid misschien, maar jij slaapt net zo slecht als ik, dat had ook daarvandaan kunnen komen)quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou klachten had ik helaas wel. Maar had helemaal niet aan corona gedacht.Ik heb er één en ik ben er trots op
Laat maar lekker daar 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je even die tempratuur mee wilt nemen terug naar Nederland
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AS meenemen die temperatuur en Zon
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dump ze maar in Luxemburgquote:
Hoofdpijn keelpijn hoesten snotteren. Hele lijf pijn benen slap is net elastiek zere longtoppen en hoge koorts en moe moe moe anders moe dan moequote:Op donderdag 13 juni 2024 11:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt de typische corona klachten (hoewel, die vermoeidheid misschien, maar jij slaapt net zo slecht als ik, dat had ook daarvandaan kunnen komen)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Omdat jullie nooit klachten hebben gehad, of er geen meerwaarde in zagen?quote:
Dacht dat op een gegeven moment testen voor iedereen verplicht was bij klachten?I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶![]()
Had je met schoteltje mee moeten gaan 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nooit klachten gehad..quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat jullie nooit klachten hebben gehad, of er geen meerwaarde in zagen?
Dacht dat op een gegeven moment testen voor iedereen verplicht was bij klachten?I have a therapist, her name is music. ♪![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je met schoteltje mee moeten gaan 🤣
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dacht dat op een gegeven moment testen voor iedereen verplicht was bij klachten?quote:![]()
quote:
Ik heb liever 25 graden eigenlijk.
Daarboven vind ik het te warm worden
I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶![]()
Dan moet je je winterjus uitdoenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb liever 25 graden eigenlijk.
Daarboven vind ik het te warm worden![]()
![]()
![]()
Dat zijn wel iets meer klachten dan je eerst vertelde doos!quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoofdpijn keelpijn hoesten snotteren. Hele lijf pijn benen slap is net elastiek zere longtoppen en hoge koorts en moe moe moe anders moe dan moeIk heb er één en ik ben er trots op
quote:maar de winterjus is zo lekker warm en zacht!
Voor reizen naar het buitenland (ook België, Duitsland Luxemburg) hadden wij een negatieve test en corona paspoort nodig. Dus regelmatig getest. Ik paar weken geleden nog nadat ik steeds zo moe bleef na m'n operatie in het RKZ in Beverwijk. Was geluukig negatief.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dacht dat op een gegeven moment testen voor iedereen verplicht was bij klachten?Ik heb er één en ik ben er trots op
Jij hangt de hele dag over het lijf van Amyquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja Pa.quote:
Daarna gaan slapen...
Maar ik kon uitslapen vandaag
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hij wilde gewoon puntjesquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja Pa.
Daarna gaan slapen...
Maar ik kon uitslapen vandaag
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hangt de hele dag over het lijf van Amy
Alleen in de winter
Bedoelde je niet bijslapen? 🤔quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja Pa.
Daarna gaan slapen...
Maar ik kon uitslapen vandaagIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je met schoteltje mee moeten gaan 🤣![]()
![]()
Ja die wil je niet uitdoenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]maar de winterjus is zo lekker warm en zacht!
![]()
![]()
Wij allemaal.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik ookquote:
Ik weet het al niet meer precies, maar denk dat dat niet hoefde als je gevaccineerd was? Maar ik ging sowieso niet naar het buitenland in die tijd, dus weet het niet zo goed. Wel vaker getest dan me lief was, vond die stokjes in mn neus vreselijk. Maar bij elke verkoudsheidsklacht moesten we testen en met stofallergie heb ik vaak verkoudheidsklachtenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor reizen naar het buitenland (ook België, Duitsland Luxemburg) hadden wij een negatieve test en corona paspoort nodig. Dus regelmatig getest. Ik paar weken geleden nog nadat ik steeds zo moe bleef na m'n operatie in het RKZ in Beverwijk. Was geluukig negatief.
Ook welquote:
Overal heen met de winterjus!quote:
Zou wel wat vreemde blikken opleveren als ik op kantoor zit met de winterjus
quote:Volgens mij moesten wij toen beide kunnen overleggen voor we het hotel in mochten in België, maar 100% zeker weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het al niet meer precies, maar denk dat dat niet hoefde als je gevaccineerd was? Maar ik ging sowieso niet naar het buitenland in die tijd, dus weet het niet zo goed. Wel vaker getest dan me lief was, vond die stokjes in mn neus vreselijk. Maar bij elke verkoudsheidsklacht moesten we testen en met stofallergie heb ik vaak verkoudheidsklachtenIk heb er één en ik ben er trots op
Morge schoonheid.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Oh kan ook wel ja, zowel vaccinatie bewijs als negatieve test.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij moesten wij toen beide kunnen overleggen voor we het hotel in mochten in België, maar 100% zeker weet ik het ook niet meer.
Geloof dat ik die qr code nooit gebruikt heb. Vraag me af of ik die app eigenlijk nog op mn telefoon heb, eens kijken.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶![]()
Ach.. in het ergste geval krijg je een rode kaartquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Overal heen met de winterjus!
Zou wel wat vreemde blikken opleveren als ik op kantoor zit met de winterjus![]()
![]()
Toen de horeca weer openging moest je het bewijs laten zien als je naar binnen wou.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik weet niet, ik kan wel ergere dingen bedenken eigenlijkquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach.. in het ergste geval krijg je een rode kaart
Hmm, ik weet nog dat ik in een hotel zat en dat we alleen via thuisbezorgd konden eten omdat het hotel geen restaurant had. Kwam de bezorger het ook echt naar de kamer brengenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Toen de horeca weer openging moest je het bewijs laten zien als je naar binnen wou.
Een gele?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kan wel ergere dingen bedenken eigenlijk![]()
![]()
![]()
De mooiste herinnering die ik heb aan corona tijd was eigenlijk de 80 km wandeling voor slaapmeisje en haar zoon. Hotel okura nam de rekening voor het eten voor haar rekening, de hotelovernachting was ook al van te voren betaald, dus zo goed als elke cent van die sponsorwandeling betekende puur extra zakgeld voor hen om bv de limousine naar het hotel van te bekostigen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik weet nog dat ik in een hotel zat en dat we alleen via thuisbezorgd konden eten omdat het hotel geen restaurant had. Kwam de bezorger het ook echt naar de kamer brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
De mooiste herinnering die ik heb aan corona tijd was eigenlijk de 80 km wandeling voor slaapmeisje en haar zoon. Hotel okura nam de rekening voor het eten voor haar rekening, de hotelovernachting was ook al van te voren betaald, dus zo goed als elke cent van die sponsorwandeling betekende puur extra zakgeld voor hen om bv de limousine naar het hotel van te bekostigen.Ik heb de wandeling voor slaapmeisje en haar zoon gemist, (ben zelf ook pas in coronatijd gaan FOK!ken en in het begin vooral R&PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar klinkt als een mooi initiatief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb de wandeling voor slaapmeisje en haar zoon gemist, (ben zelf ook pas in coronatijd gaan FOK!ken en in het begin vooral R&P) maar klinkt als een mooi initiatief!
Terugblik op tachtig kilometer lopen - finaleverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link staat in m'n signaturezijn nog meer linkjes maar die moet ik even zoeken.
Ik ken iemand dieop 200 meter van een shoarma tent woonde en zelfs als het gewoon goed weer was alles van die zaak thuis liet bezorgen via thuisbezorgdquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik weet nog dat ik in een hotel zat en dat we alleen via thuisbezorgd konden eten omdat het hotel geen restaurant had. Kwam de bezorger het ook echt naar de kamer brengen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
HoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb de wandeling voor slaapmeisje en haar zoon gemist, (ben zelf ook pas in coronatijd gaan FOK!ken en in het begin vooral R&P) maar klinkt als een mooi initiatief!
DJMO liep 80 km voor Slaapmeisje en Milo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaapmeisje bedankt FOK! en donateurs
Meer te vinden via de zoekopdracht https://www.google.com/se(...)me_dse_attribution=1Ik heb er één en ik ben er trots op
En zijn naam is DerRabbit?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken iemand dieop 200 meter van een shoarma tent woonde en zelfs als het gewoon goed weer was alles van die zaak thuis liet bezorgen via thuisbezorgdIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik kreeg voor het eerst klachten net toen alles was opgehevenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dacht dat op een gegeven moment testen voor iedereen verplicht was bij klachten?
Uw ADH vitamine Worst
Nee, mijn hoarma boer ligt op 15 meterquote:
Doe mij ook zo'n hoarmaquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, mijn hoarma boer ligt op 15 meterUw ADH vitamine Worst
Ik heb tijdens een jaarlijks hart onderzoek ontdekt dat ik het al had gehad omdat ik die antistoffen al aanmaakte voor ik een vaccine had gekregen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kreeg voor het eerst klachten net toen alles was opgehevenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Misschien krijg je er ook wel hoarma soebsidie voorquote:
Ligt? Issie dood en begraven?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, mijn hoarma boer ligt op 15 meterIk heb er één en ik ben er trots op
Even gelezen, tragisch verhaal van slaapmeisje. Lief dat je die 80km hebt gelopen, zodat zij nog wat mooie herinneringen konden makenquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Terugblik op tachtig kilometer lopen - finaleverslag
Link staat in m'n signaturezijn nog meer linkjes maar die moet ik even zoeken.
Al antistoffen voordat het cool wasquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb tijdens een jaarlijks hart onderzoek ontdekt dat ik het al had gehad omdat ik die antistoffen al aanmaakte voor ik een vaccine had gekregen.
Uw ADH vitamine Worst
Het allermooiste was nog dat het streefbedrag (wat van 500 naar 1000 ging en uiteindelijk eindigde op 1500 euro) al binnen was voor ik ook maar één stap had gezet. Er was ook iemand die vond dat ik halverwege wel kon afhaken want het doel was immers behaald? Die heb ik honend uitgelachen en ben stug doorgelopen tot m'n Garmin de 80 km aftikte.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even gelezen, tragisch verhaal van slaapmeisje. Lief dat je die 80km hebt gelopen, zodat zij nog wat mooie herinneringen konden makenIk heb er één en ik ben er trots op
Ah ja, dat is dan geluk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kreeg voor het eerst klachten net toen alles was opgeheven
Ik kreeg oa na de carnaval toen alles net was opgeheven klachten, dacht eerst dat het een kater was, (want was niet verkouden maar had keelpijn, hoofdpijn en maag- en darmklachten), maar toen er steeds meer positieve testen over de appgroep gingen ook maar getest. Volgens mij waren uiteindelijk van de 30 personen er 4 die negatief testten, de rest allemaal positief
Whoop whoop, puntjes!![]()
![]()
![]()
En pizzapunten lunch, restanten van gisteren
Smakelijkquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Whoop whoop, puntjes!![]()
![]()
![]()
En pizzapunten lunch, restanten van gisteren
Smile, it's free therapy.![]()
Volgende halte: Buikslotermeerplein!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben gewoon van nature een trendsetterquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al antistoffen voordat het cool was
Ik ben net een kan kofie aan het maken, komt wel dichtbij zo![]()
hoe laat is die klaar en kunnen we er op tijd zijn voor die "oud" isquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:46 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Over een paar secondenquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:47 schreef Rob het volgende:
[..]
hoe laat is die klaar en kunnen we er op tijd zijn voor die "oud" isOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Net op hierquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:46 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Lunchtijd.
Broodje en koffie.
Jij bent echt goed.:Yquote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Echt he.quote:
Lekker kijken.
En de beste.quote:
Als we alles weten kun je denk ik heel veel niet meer eten..quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:17 schreef maily het volgende:
NWS / Vlees van afgedankte racepaarden in Nederlandse snacks
Mmmmmm van MoraSmile, it's free therapy.![]()
Ik sla even over.quote:
Broodje boerenmetworstIk heb er één en ik ben er trots op
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kruidvat geweestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-06-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1366 / +202 / +93 / 5856 / 6373
2. Dr.Mikey / 621 / +41 / +35 / 904 / 1185
3. Jacquelinehasselbaink / 537 / +152 / +52 / 1424 / 1584
4. FreshFruit / 534 / +67 / +114 / 1698 / 2085
5. AardappelSchotel / 497 / +16 / +6 / 1272 / 1515
6. MizzezAmy / 220 / +14 / +26 / 1476 / 1671
7. Superbadeendje / 206 / +12 / +20 / 1027 / 1205
8. devzero / 202 / +40 / +9 / 640 / 753
9. HappyCharly / 189 / +10 / +10 / 1838 / 1996
10. KillemWieft / 163 / +3 / +2 / 154 / 256
11. kree / 161 / +0 / +0 / 729 / 839
12. loveislikeakiss / 157 / +0 / +0 / 87 / 126
13. hemarookworst / 156 / +18 / +4 / 812 / 915
14. CrazyMind / 134 / +0 / +0 / 1343 / 1484
15. KoningWouter / 134 / +2 / +8 / 255 / 325
16. greysbones / 131 / +11 / +12 / 2072 / 2153
17. gebrokenglas / 129 / +4 / +0 / 1121 / 1250
18. DJMO / 122 / +20 / +11 / 372 / 457
19. ToT / 96 / +6 / +3 / 1243 / 1334
20. M_0_0_N / 84 / +1 / +1 / 285 / 320SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O Alie.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ow - nog steeds het Koffie-topic?
Net op!
Vogeltje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
LampjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoop dat hij een goede straf krijgt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Here here, @ Saskia!quote:
In het NWS-topic is ook vet geveegd. Door yvonne.
Met dezelfde standaarden als Saskia Belleman. Overigens staan er meer posts/afbeeldingen van Saskia's tijdlijn in dat topic onlinevictim blaming.
![]()
![]()
& :-R :-R erbij
quote:Spuit 11quote:
Jaja.quote:
Ik wilde mijn enthousiasme nog eens benadrukken!![]()
Zó enthousiast was Mikey niet.
Goed van @yvonnequote:Op donderdag 13 juni 2024 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Here here, @ Saskia!
Met dezelfde standaarden als Saskia Belleman. Overigens staan er meer posts/afbeeldingen van Saskia's tijdlijn in dat topic onlinevictim blaming.
![]()
![]()
![]()
![]()
Saskia Belleman is er ook vrij kordaat in.
Het was echt te erg aan het worden daar... Ik werd door iemand erop gewezen dat er zoveelvictim blaming posts geuit werden... dus ik ben toch maar even gaan kijken...quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed van @:yvonne![]()
Saskia Belleman is er ook vrij kordaat in.
Heb net nog TR's zitten plaatsen op posts waar nog een quote van verwijderde post stond...
Echt, idioten op deze wereld, nog steeds....
Nee - we leven niet meer in de Dark Ages, hè @yvonne ?![]()
![]()
![]()
En anders...![]()
![]()
![]()
Kom maar op, ook met een chastity kooitje - voor de man dan nu
Beetje raar om het wel van de vrouw te verlangen, namelijk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik schaam me als man zijnde.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Het was echt te erg aan het worden daar... Ik werd door iemand erop gewezen dat er zoveelvictim blaming posts geuit werden... dus ik ben toch maar even gaan kijken...
Heb net nog TR's zitten plaatsen op posts waar nog een quote van verwijderde post stond...
Nee - we leven niet meer in de Dark Ages, hè @:yvonne ?![]()
![]()
![]()
En anders...![]()
![]()
![]()
Beetje raar om het wel van de vrouw te verlangen, namelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Flikker op....quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik schaam me als man zijnde.
[ x ]
Kan je op DickTok (ja, pun intended) posts rapporteren...?????
Preciesquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Het was echt te erg aan het worden daar... Ik werd door iemand erop gewezen dat er zoveelvictim blaming posts geuit werden... dus ik ben toch maar even gaan kijken...
Nee - we leven niet meer in de Dark Ages, hè @:yvonne ?![]()
![]()
![]()
En anders...![]()
![]()
![]()
Beetje raar om het wel van de vrouw te verlangen, namelijk.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ali heeft het echt heel zwaar lees ik net.
Wat ik overigens wel tof vind, dat jullie er afstand van nemen (als ik het goed begrijp, @ FF en @JustinK )![]()
![]()
![]()
Ja natuurlijk.Ik walg hier van.Hij zet zich neer als slachtoffer.Heb gister ook de hele zaak gevolgd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:23 schreef Sally het volgende:
Wat ik overigens wel tof vind, dat jullie er afstand van nemen (als ik het goed begrijp, @ FF en @:JustinK )![]()
![]()
Gewoon op X zelf haar volgenquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Here here, @ Saskia!
![]()
![]()
![]()
![]()
hoef je die domme opmerkingen van sommige users ook niet te lezen![]()
Ik volg niks op Xquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gewoon op X zelf haar volgen![]()
![]()
Heb wel iets om in te loggen, zodat ik anderen kan lezen. Maar dat is het.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zoenvogelquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gewoon op X zelf haar volgen![]()
In elk geval ook van de victim blaming.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.Ik walg hier van.Hij zet zich neer als slachtoffer.Heb gister ook de hele zaak gevolgd.
Ik ook maar een paar mensen.. Chris Klomp oa is ook een rechtbankverslaggever. Post ook neutraal.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik volg niks op X![]()
Heb wel iets om in te loggen, zodat ik anderen kan lezen. Maar dat is het.Smile, it's free therapy.![]()
Ik neem afstand van alles wat met Ali B te maken heeftquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:23 schreef Sally het volgende:
Wat ik overigens wel tof vind, dat jullie er afstand van nemen (als ik het goed begrijp, @ FF en @:JustinK )![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik neem afstand van alles wat met Ali B te maken heeft
Het gaat ook meer om de reacties.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ook maar een paar mensen.. Chris Klomp oa is ook een rechtbankverslaggever. Post ook neutraal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ga ik net optijd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:26 schreef maily het volgende:
Een bezoeker teveel en de Efteling moet dicht; dat moment lijkt dichterbij dan ooit
@:Dr.Mikey![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:14 schreef Kissingbird het volgende:
@:M_0_0_n Bridgerton staat online [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
De enige vlaai die ik te hachelen vindtIk heb er één en ik ben er trots op
Ik ben al deels begonnen, maar was ook begonnen aan From, helaas kan seizoen 2 nergens bekijkenquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wacht tot ik tijd genoeg heb om het achter elkaar te kijken![]()
zie dat die op prime staat.. kun je je 30 dagen gratis voor aanmelden met een mailadres.. en meteen weer opzeggen anders kost het je na die maand geldquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:39 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik ben al deels begonnen, maar was ook begonnen aan From, helaas kan seizoen 2 nergens bekijken![]()
je moet dan 1 cent betalen.. krijg je de dag erna weer terug gestort..Smile, it's free therapy.![]()
Staat niet beschikbaar op mijn locatiequote:Op donderdag 13 juni 2024 15:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie dat die op prime staat.. kun je je 30 dagen gratis voor aanmelden met een mailadres.. en meteen weer opzeggen anders kost het je na die maand geld![]()
je moet dan 1 cent betalen.. krijg je de dag erna weer terug gestort..![]()
Ja ik zie nu bij moviemeter dat het niet op prime beschikbaar is.. ik ga even kijken op prime. toevallig laatst abo afgesloten voor een maand weerquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:41 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Staat niet beschikbaar op mijn locatieSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ik zie nu bij moviemeter dat het niet op prime beschikbaar is.. ik ga even kijken op prime. toevallig laatst abo afgesloten voor een maand weerthanks
![]()
Behulpzame DTS.
Ik kom niet in het accountquote:weet het ww niet meer haha
bezig met herstelSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik kom niet in het accountweet het ww niet meer haha
bezig met herstelheb jij weer
![]()
Ik denk dat in zijn wereldje het redelijk "normaal" is om vrouwen net ff wat verder te pushen dan e normaal zouden doen.
En als je op zo'n feestje seks met iemand hebt, ach heeee, niet zeikerig lopen doen en gewoon een ander ook ff hoofd geven, ja?
Ik denk dat Ali net ff iets te gewend is geraakt aan dat soort omgang met vrouwen en dat niet iedereen daar van gediend was. (Terecht natuurlijk!)![]()
Rob.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:48 schreef Rob het volgende:
Hij perste zo hard dat ik dacht dat hij in zijn broek zou poepen
Anders huurt hij die zaal gewoon ff een paar weken af. Het mag wel kostbaar zijn, maar hij heeft toch geld zat.quote:![]()
![]()
DichtIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: