Dump ze maar in Luxemburgquote:
Hoofdpijn keelpijn hoesten snotteren. Hele lijf pijn benen slap is net elastiek zere longtoppen en hoge koorts en moe moe moe anders moe dan moequote:Op donderdag 13 juni 2024 11:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt de typische corona klachten (hoewel, die vermoeidheid misschien, maar jij slaapt net zo slecht als ik, dat had ook daarvandaan kunnen komen)
quote:
quote:
Omdat jullie nooit klachten hebben gehad, of er geen meerwaarde in zagen?quote:
Had je met schoteltje mee moeten gaan 🤣quote:
Nooit klachten gehad..quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat jullie nooit klachten hebben gehad, of er geen meerwaarde in zagen?
Dacht dat op een gegeven moment testen voor iedereen verplicht was bij klachten?
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je met schoteltje mee moeten gaan 🤣
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dacht dat op een gegeven moment testen voor iedereen verplicht was bij klachten?
quote:
quote:
Dan moet je je winterjus uitdoenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb liever 25 graden eigenlijk.
Daarboven vind ik het te warm worden
Dat zijn wel iets meer klachten dan je eerst vertelde doos!quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoofdpijn keelpijn hoesten snotteren. Hele lijf pijn benen slap is net elastiek zere longtoppen en hoge koorts en moe moe moe anders moe dan moe
quote:
Voor reizen naar het buitenland (ook België, Duitsland Luxemburg) hadden wij een negatieve test en corona paspoort nodig. Dus regelmatig getest. Ik paar weken geleden nog nadat ik steeds zo moe bleef na m'n operatie in het RKZ in Beverwijk. Was geluukig negatief.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij hangt de hele dag over het lijf van Amyquote:
Ja Pa.quote:
Hij wilde gewoon puntjesquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja Pa.
Daarna gaan slapen...
Maar ik kon uitslapen vandaag
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hangt de hele dag over het lijf van Amy
Bedoelde je niet bijslapen? 🤔quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja Pa.
Daarna gaan slapen...
Maar ik kon uitslapen vandaag
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je met schoteltje mee moeten gaan 🤣
Ja die wil je niet uitdoenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]maar de winterjus is zo lekker warm en zacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |