Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik over een maand voor onbepaalde tijd.![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Niet grappig ....quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Mja gelukkig kun je er zelf om grimlachen .....
Al iets anders op het oog?![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben met wat anders bezig.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
Niet grappig ....
Mja gelukkig kun je er zelf om grimlachen .....
Al iets anders op het oog?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Je balkon schilderen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iets met zware balken in een tuin.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
Dat van @:ieniminimuis
en dan @:ToT helpen verhuizen ....
wat nog meer ook alweer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Stoorzendertquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met zware balken in een tuin.![]()
![]()
Werk zat de komende tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer geen tijd om Lovely het hof te maken.quote:
Werk gaat voor het meisje.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weer geen tijd om Lovely het hof te maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja bijna vergeten, de hof van @kree moet ook nog gedaan wordenquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weer geen tijd om Lovely het hof te maken.![]()
![]()
hoe zou het met zijn filmpje zijnquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ja bijna vergeten, de hof van @:kree moet ook nog gedaan wordenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
16000 likesquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe zou het met zijn filmpje zijn![]()
Vrijdag een sollicitatie bij een schijtbedrijf waar hema directeur van zou moeten zijn.quote:
Ook nog bezig met een interne vacature.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
De pot op B.V?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrijdag een sollicitatie bij een schijtbedrijf waar hema directeur van zou moeten zijn.
Ook nog bezig met een interne vacature.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij swaffelt zij tuin schoon?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
geen idee joh, ik noem maar watquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij swaffelt zij tuin schoon?![]()
![]()
De dag dat jij iets zinnigs zegt... Ik zou van mijn stoel vallen.quote:![]()
Kijk maar uitquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De dag dat jij iets zinnigs zegt... Ik zou van mijn stoel vallen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het werkt niet echt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ga je zeggen dan?quote:
Hé FF ga eens bij die eend bier drinken en neem Lovely mee.
een verplichte kantoordag maar ik weet niet eens wat we gaan doen morgenUw ADH vitamine Worst
Nu nog ff nix.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ga je zeggen dan?
Hé FF ga eens bij die eend bier drinken en neem Lovely mee.
Maar ik hou het in mijn achterhoofd![]()
![]()
Filmpje van kree kijken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
een verplichte kantoordag maar ik weet niet eens wat we gaan doen morgen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kijk liever een Jambersuitzending; een weekje mario.quote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Overdag ligt hij te slapenquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kijk liever een Jambersuitzending; een weekje mario.
's nachts zit hij te bolken en 100 schermen tegelijk te bekijken![]()
Met een mes in de radiator en 3 schermen en vijf muizen kapot op de vloer. En dan belt mutti.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Overdag ligt hij te slapen
's nachts zit hij te bolken en 100 schermen tegelijk te bekijkenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kijk liever een Jambersuitzending; een weekje mario.Hij was dit weekend weer alles kwijt en kwam met iemand anders portemonnee thuis.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Overdag ligt hij te slapen
's nachts zit hij te bolken en 100 schermen tegelijk te bekijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij weet het steeds weer voor elkaar te brengen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Hij was dit weekend weer alles kwijt en kwam met iemand anders portemonnee thuis.
Marioooooquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een mes in de radiator en 3 schermen en vijf muizen kapot op de vloer. En dan belt mutti.
Dorschfish und kartoffelsalat sind fertig!!!![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij weet het steeds weer voor elkaar te brengen.
We hebben zoveel met hem meegemaakt en toch mag ik hem.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:48 schreef maily het volgende:
[..]
Mariooooo
Dorschfish und kartoffelsalat sind fertig!!!
Ik ken hem vanaf het begin dat hij op FOK! kwam.En door hem zit ik ook hier.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben zoveel met hem meegemaakt en toch mag ik hem.
Gisteren een muis in de tuin en nu een egel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dierentuin.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisteren een muis in de tuin en nu een egel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik hoorde wat niezen was het opeens een egel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen melk geven hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik hoorde wat niezen was het opeens een egel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soul heeft een VR bril gekocht.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben zoveel met hem meegemaakt en toch mag ik hem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario bij FC Bleiburg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat ze daarmee naar jou kijken en haar droomman zien?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat ben jij een lul.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat ze daarmee naar jou kijken en haar droomman zien?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had ook kunnen zeggen dat ze hem opdoet om een spelletje te spelen. Zoek de ontsnapte slang in je huis.quote:
Koffie oh nee een bed gvd
Bis morgen luiyjsesnsIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ga nog even door zo vriend.quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen dat ze hem opdoet om een spelletje te spelen. Zoek de ontsnapte slang in je huis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohw, jij mag dat zeggen.quote:
![]()
![]()
[ Bericht 75% gewijzigd door DJMO op 13-06-2024 00:19:54 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik zit er juist aan te denken om de rest van de zomer fulltime op kantoor te gaan werken. Met de huidige hitte draait mijn ac overtijd om het aangenaam te houden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
een verplichte kantoordag maar ik weet niet eens wat we gaan doen morgen![]()
![]()
Brothers in arms...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat zal ook altijd blijven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
Ligt mijn kat fijn op de grond zijn ballen te likken, zie ik een roze dingetje uit steken
Ligt hij ook op je schoot?quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
Ligt mijn kat fijn op de grond zijn ballen te likken, zie ik een roze dingetje uit stekenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Moet kunnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wat is hetquote:Op donderdag 13 juni 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
Ligt mijn kat fijn op de grond zijn ballen te likken, zie ik een roze dingetje uit steken♡♡♡♡![]()
Een lolly.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Welterusten lieverds en haters.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
quote:quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon workcation in een wat mildere klimaatquote:Op donderdag 13 juni 2024 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit er juist aan te denken om de rest van de zomer fulltime op kantoor te gaan werken. Met de huidige hitte draait mijn ac overtijd om het aangenaam te houden.Uw ADH vitamine Worst
Ik zeg maar even niets.quote:
Is toch vrij normaal?quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
Ligt mijn kat fijn op de grond zijn ballen te likken, zie ik een roze dingetje uit steken![]()
![]()
Weet ik veel ik heb maar een parkiet die zaad wil.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ligt ze ook op je schoot?quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel ik heb maar een parkiet die zaad wil.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doet ze soms wel eens.quote:
Ik vraag niet verder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zaad in 't bekkie poep op 't stokkiequote:Op donderdag 13 juni 2024 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel ik heb maar een parkiet die zaad wil.Uw ADH vitamine Worst
Ik beantwoord intieme vragen ook niet.quote:
Snap ik wel,zeker na Hema zijn post.quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik beantwoord intieme vragen ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Mikey.
KeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alicia?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I keep on fallingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi nummer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helleu.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Sally.quote:
* Sally deelt dan maar drankjes uit?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lecker lecker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oeh!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
FruitbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Oudje wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Truste allemaal
I'm surrounded by morons!
Jij ook.quote:
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tot over 2 uurtjes.quote:
quote:
I'm surrounded by morons!
Ga voor 3.Je kan het.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn wekker gaat over minder dan 6u…I'm surrounded by morons!
5uur?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker bolkwerken.
ja wat is dat nou.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wat heb je in die drankjes gedaan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna efteling dagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, niets. Je wordt niet gebolkt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat heb je in die drankjes gedaan?
Verdorie.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Weer gereageerd twee appartementen in 1 complex kwam op 10 en 15 binnen.
R.I.P DTS.![]()
Mss staat er in de Efteling iets leeg.quote:Op donderdag 13 juni 2024 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer gereageerd twee appartementen in 1 complex kwam op 10 en 15 binnen.
Jo fiele it ek al?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 13 juni 2024 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss staat er in de Efteling iets leeg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Ga wel in droomvlucht wonenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Droomvlucht gekraakt.quote:
Efteling dag...?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hij is VIPquote:
Ow.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ons niet even uitnodigen.quote:
Ja hey, zeg dat aan @Dr.Mikey ?!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Niet gelukt?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke smiley was de bedoeling?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoef geen drankjes van jou, dankjequote:Op donderdag 13 juni 2024 01:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Niks
Ik had drankjes, voor de dorst van @:HappyCharly xD♡♡♡♡![]()
![]()
Deze ook.
KennisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DankjewelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 01:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
??
Veel plezier alvast ij de efteling!
Is RP, dat ken jij vast niet.quote:
Niet echt jouw ding schat ik zo in.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omdat?quote:Op donderdag 13 juni 2024 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet echt jouw ding schat ik zo in.♡♡♡♡![]()
Andersom.Ken je het?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okee,en vindt je het leuk?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Groot fan ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JammerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet echt jouw ding schat ik zo in.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ook niet aardig.quote:Op donderdag 13 juni 2024 02:00 schreef HappyCharly het volgende:
Onzinnig baggerprogramma met onaardige mensenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 01:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoef geen drankjes van jou, dankjequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mijn glas is leeg Sally.quote:
Zijn toffe gastenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
*vult FF bijquote:
Met wat, eigenlijk?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als er maar alcohol in zit.quote:
Oooohhhh....quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wat kijk jij het liefst?quote:Op donderdag 13 juni 2024 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor alles is een publiek
Fijn dat jij er van geniet en dat uk niet hoef te kijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen Goldstrike.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gezondheid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wij hebben sinds kort Disney + .Daar staat leuk spul op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eensch.quote:Op donderdag 13 juni 2024 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hebben sinds kort Disney + .Daar staat leuk spul op.
Only mulders in the building al gezien?♡♡♡♡![]()
Ik heb dat voor x-men 97quote:Op donderdag 13 juni 2024 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hebben sinds kort Disney + .Daar staat leuk spul op.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is er alweer een nieuw seizoen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 02:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eensch.
Only mulders in the building al gezien?![]()
* FreshFruit zet op het lijstje.quote:Op donderdag 13 juni 2024 02:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eensch.
Only mulders in the building al gezien?![]()
Wel iets over gelezen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vond t heel tofquote:Op donderdag 13 juni 2024 02:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit zet op het lijstje.![]()
Wel iets over gelezen.
Raar wel♡♡♡♡![]()
Is leuk!quote:Op donderdag 13 juni 2024 02:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit zet op het lijstje.![]()
Wel iets over gelezen.![]()
![]()
trusten
Die serie met Pamela en Tommy Lee vond ik goed op Disney+They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ook goedquote:Op donderdag 13 juni 2024 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
Kan alleen deze vinden, niks met Mulders.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 13 juni 2024 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die serie met Pamela en Tommy Lee vond ik goed op Disney+
Lekker slipe vonkje.quote:
Oeh - dies liefff, nnu snap ik mquote:![]()
Beetje calafornacation vibesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En alles klopt van uit die tijd.Dat vind ik heel knap gedaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ik.quote:Op donderdag 13 juni 2024 02:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Koese vind ik nog leuker!![]()
[ afbeelding ]
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-06-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1273 / +202 / +0 / 5745 / 6223
2. Dr.Mikey / 593 / +41 / +7 / 896 / 1165
3. AardappelSchotel / 491 / +16 / +0 / 1250 / 1487
4. Jacquelinehasselbaink / 485 / +152 / +0 / 1290 / 1431
5. FreshFruit / 458 / +67 / +38 / 1637 / 1979
6. devzero / 198 / +40 / +5 / 631 / 740
7. Superbadeendje / 195 / +12 / +9 / 1014 / 1183
8. MizzezAmy / 194 / +14 / +0 / 1437 / 1611
9. HappyCharly / 188 / +10 / +9 / 1831 / 1985
10. KillemWieft / 161 / +3 / +0 / 154 / 255
11. kree / 161 / +0 / +0 / 729 / 839
12. loveislikeakiss / 157 / +0 / +0 / 87 / 126
13. hemarookworst / 152 / +18 / +0 / 805 / 906
14. CrazyMind / 134 / +0 / +0 / 1343 / 1484
15. gebrokenglas / 129 / +4 / +0 / 1102 / 1227
16. KoningWouter / 126 / +2 / +0 / 242 / 305
17. greysbones / 119 / +11 / +0 / 2040 / 2117
18. DJMO / 111 / +20 / +0 / 343 / 418
19. ToT / 93 / +6 / +0 / 1223 / 1311
20. M_0_0_N / 83 / +1 / +0 / 272 / 305SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zon
Ja zat goed in elkaarquote:Op donderdag 13 juni 2024 02:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En alles klopt van uit die tijd.Dat vind ik heel knap gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij noemt Californication,het deed mij meer aan Once upon a Time ... in Hollywood denken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die film ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een soort van Quentin Tarantino vibe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohja goeie filmsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou hier knettergek van worden.
Damn punten gemistThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gegund toch.quote:
Welke vind je de beste? Op Pulp Fiction na.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Reservoir Dogsquote:Op donderdag 13 juni 2024 03:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke vind je de beste? Op Pulp Fiction na.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kill Billquote:Op donderdag 13 juni 2024 03:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke vind je de beste? Op Pulp Fiction na.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het juiste antwoord.quote:
quote:![]()
Mss zelfs nog beter... dan Pulp Fiction...
Want daar zit uiteindelijk 1 flinke wending in en als je die weet... is het toch wat minder leuk kijken
Goed ideequote:Op donderdag 13 juni 2024 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon workcation in een wat mildere klimaat![]()
![]()
Dat was From Dusk till dawn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 03:31 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Mss zelfs nog beter... dan Pulp Fiction...
Want daar zit uiteindelijk 1 flinke wending in en als je die weet... is het toch wat minder leuk kijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu even serieus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Love samurai & katana
Reservoir dogs en Kill Bill.quote:Op donderdag 13 juni 2024 03:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke vind je de beste? Op Pulp Fiction na.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ingefluisterdquote:
Nah, ik bedoel meer dat alles door elkaar loopt, en ineens is de hoofdpersoon weer levendquote:
Edit: en nou echt Zzzz....zzz en laptop uit (en ook niet meer op de foon
)
Ik vond Kill Bill wel goed, van reservoir dogs was ik niet echt onder de indruk. Veel geweld, dat wel. Maar kennelijk vond iedereen dat een goede filmquote:![]()
Slaap ze Sallyquote:Op donderdag 13 juni 2024 03:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nah, ik bedoel meer dat alles door elkaar loopt, en ineens is de hoofdpersoon weer levend
Edit: en nou echt Zzzz....zzz en laptop uit (en ook niet meer op de foon
)
![]()
![]()
![]()
Nee nee ik wilde reageren moest spelletje afmaken toen hadden jullie die replayquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja.ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 03:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee nee ik wilde reageren moest spelletje afmaken toen hadden jullie die replay
(Vanaf mijn foon![]()
)
Met Gordon?quote:Op donderdag 13 juni 2024 03:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee nee ik wilde reageren moest spelletje afmaken toen hadden jullie die replay
Dit snapt niet iedereenquote:
Ik moest en zou the joker binnenhalen na vandaag niet eerder thuis als Zondag weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Succes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij maakt gewoon goede muziek. Select was ook een goed album, wel anders dan de meer drum&bass die hij eerder maaktequote:![]()
Ia gelukt maar irritant dat grinden.quote:
Had een gratis season pass gekregen omdat ik de Beta had gespeeld maar laat begonnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Heer Schotel.quote:
VR bril? Wat gaaf!quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KW[ afbeelding ]
Soul heeft de bril ook gekocht.
Wat vindt ze er van?Nooit meer slapen![]()
MorgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Helemaal blij.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
VR bril? Wat gaaf!
Wat vindt ze er van?
VrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee,nog niet.Het ziet er wel mooi uit allemaal.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat geloof ik, is ook super tof!
Heb je hem ook al geprobeerd?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja zeker, en je gaat helemaal op in de game. En er zit ook diepte in doordat het ook werkt als 3D bril.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,nog niet.Het ziet er wel mooi uit allemaal.
Zelf speel ik de laatste tijd No Mans Sky. Echt super gaaf, moet je wapens over je schouder pakken en zo.
Nooit meer slapen![]()
Ik snapte die controllers al voor geen meter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha ja je hoeft het ook geen uren te doen. Speel zelf meestal een half uurtje.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snapte die controllers al voor geen meter.
En je hebt ook dingen als Google Earth VR, dat schijnt ook wel gaaf te zijn.Nooit meer slapen![]()
Enige probleem van VR vind ik dat ik geen peuk kan draaien als ik dat ding op heb. Daarom maar een half uurtje.
Nooit meer slapen![]()
Soul rookt niet.Check even post #236.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:29 schreef KoningWouter het volgende:
Enige probleem van VR vind ik dat ik geen peuk kan draaien als ik dat ding op heb. Daarom maar een half uurtje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha nee dat dacht ik al.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul rookt niet.Check even post #236.
Waarom zou je er gek van worden?Nooit meer slapen![]()
Het is allemaal zo nieuw voor me.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee dat dacht ik al.
Waarom zou je er gek van worden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aan de andere kant had ze nog een big screen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De controllers vind ik ook vrij ingewikkeld hoor. Heb na een paar uur het nu allemaal een beetje door.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is allemaal zo nieuw voor me.
Maar die bril is echt super. Ook zonder controllers.Nooit meer slapen![]()
Heeft ze de Occulus Quest 3?quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:34 schreef FreshFruit het volgende:
Aan de andere kant had ze nog een big screen.Nooit meer slapen![]()
Volgens mij wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die is echt gaaf. Kun je inderdaad schermen over de echte wereld heen zetten. Ik heb nog een oudje van een paar jaar geleden.quote:Nooit meer slapen![]()
Was wel mooi,ze begon er vandaag over maar twijfelde mede door jou heeft ze hem gehaald.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die is echt gaaf. Kun je inderdaad schermen over de echte wereld heen zetten. Ik heb nog een oudje van een paar jaar geleden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GoedemorgenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Goedemorgen Jacqquote:
Haha wat leuk, hopelijk heeft ze er nog lang lol aan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel mooi,ze begon er vandaag over maar twijfelde mede door jou heeft ze hem gehaald.
Nooit meer slapen![]()
Askimquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: