Nu nog ff nix.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ga je zeggen dan?
Hé FF ga eens bij die eend bier drinken en neem Lovely mee.
Filmpje van kree kijken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
een verplichte kantoordag maar ik weet niet eens wat we gaan doen morgen
Ik kijk liever een Jambersuitzending; een weekje mario.quote:
Overdag ligt hij te slapenquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kijk liever een Jambersuitzending; een weekje mario.
Met een mes in de radiator en 3 schermen en vijf muizen kapot op de vloer. En dan belt mutti.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Overdag ligt hij te slapen
's nachts zit hij te bolken en 100 schermen tegelijk te bekijken
quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kijk liever een Jambersuitzending; een weekje mario.
Hij was dit weekend weer alles kwijt en kwam met iemand anders portemonnee thuis.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Overdag ligt hij te slapen
's nachts zit hij te bolken en 100 schermen tegelijk te bekijken
Hij weet het steeds weer voor elkaar te brengen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Hij was dit weekend weer alles kwijt en kwam met iemand anders portemonnee thuis.
Marioooooquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een mes in de radiator en 3 schermen en vijf muizen kapot op de vloer. En dan belt mutti.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij weet het steeds weer voor elkaar te brengen.
We hebben zoveel met hem meegemaakt en toch mag ik hem.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:48 schreef maily het volgende:
[..]
Mariooooo
Dorschfish und kartoffelsalat sind fertig!!!
Ik ken hem vanaf het begin dat hij op FOK! kwam.En door hem zit ik ook hier.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben zoveel met hem meegemaakt en toch mag ik hem.
Dierentuin.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisteren een muis in de tuin en nu een egel.
Ja ik hoorde wat niezen was het opeens een egel.quote:
Geen melk geven hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik hoorde wat niezen was het opeens een egel.
Soul heeft een VR bril gekocht.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben zoveel met hem meegemaakt en toch mag ik hem.
Mario bij FC Bleiburg.quote:
Gaat ze daarmee naar jou kijken en haar droomman zien?quote:
Wat ben jij een lul.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat ze daarmee naar jou kijken en haar droomman zien?
Ik had ook kunnen zeggen dat ze hem opdoet om een spelletje te spelen. Zoek de ontsnapte slang in je huis.quote:
Ga nog even door zo vriend.quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen dat ze hem opdoet om een spelletje te spelen. Zoek de ontsnapte slang in je huis.
Ohw, jij mag dat zeggen.quote:
Ik zit er juist aan te denken om de rest van de zomer fulltime op kantoor te gaan werken. Met de huidige hitte draait mijn ac overtijd om het aangenaam te houden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
een verplichte kantoordag maar ik weet niet eens wat we gaan doen morgen
Brothers in arms...quote:
Dat zal ook altijd blijven.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
Ligt mijn kat fijn op de grond zijn ballen te likken, zie ik een roze dingetje uit steken
Ligt hij ook op je schoot?quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
Ligt mijn kat fijn op de grond zijn ballen te likken, zie ik een roze dingetje uit steken
Wat is hetquote:Op donderdag 13 juni 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |