16000 likesquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe zou het met zijn filmpje zijn
Vrijdag een sollicitatie bij een schijtbedrijf waar hema directeur van zou moeten zijn.quote:
De pot op B.V?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrijdag een sollicitatie bij een schijtbedrijf waar hema directeur van zou moeten zijn.
Ook nog bezig met een interne vacature.
Hij swaffelt zij tuin schoon?quote:
geen idee joh, ik noem maar watquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij swaffelt zij tuin schoon?
De dag dat jij iets zinnigs zegt... Ik zou van mijn stoel vallen.quote:
Kijk maar uitquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De dag dat jij iets zinnigs zegt... Ik zou van mijn stoel vallen.![]()
Het werkt niet echt.quote:
Wat ga je zeggen dan?quote:
Nu nog ff nix.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ga je zeggen dan?
Hé FF ga eens bij die eend bier drinken en neem Lovely mee.
Filmpje van kree kijken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
een verplichte kantoordag maar ik weet niet eens wat we gaan doen morgen
Ik kijk liever een Jambersuitzending; een weekje mario.quote:
Overdag ligt hij te slapenquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kijk liever een Jambersuitzending; een weekje mario.
Met een mes in de radiator en 3 schermen en vijf muizen kapot op de vloer. En dan belt mutti.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Overdag ligt hij te slapen
's nachts zit hij te bolken en 100 schermen tegelijk te bekijken
quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kijk liever een Jambersuitzending; een weekje mario.
Hij was dit weekend weer alles kwijt en kwam met iemand anders portemonnee thuis.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Overdag ligt hij te slapen
's nachts zit hij te bolken en 100 schermen tegelijk te bekijken
Hij weet het steeds weer voor elkaar te brengen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Hij was dit weekend weer alles kwijt en kwam met iemand anders portemonnee thuis.
Marioooooquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een mes in de radiator en 3 schermen en vijf muizen kapot op de vloer. En dan belt mutti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |