Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik over een maand voor onbepaalde tijd.![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Niet grappig ....quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Mja gelukkig kun je er zelf om grimlachen .....
Al iets anders op het oog?![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben met wat anders bezig.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
Niet grappig ....
Mja gelukkig kun je er zelf om grimlachen .....
Al iets anders op het oog?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Je balkon schilderen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iets met zware balken in een tuin.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
Dat van @:ieniminimuis
en dan @:ToT helpen verhuizen ....
wat nog meer ook alweer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Stoorzendertquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met zware balken in een tuin.![]()
![]()
Werk zat de komende tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer geen tijd om Lovely het hof te maken.quote:
Werk gaat voor het meisje.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weer geen tijd om Lovely het hof te maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja bijna vergeten, de hof van @kree moet ook nog gedaan wordenquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weer geen tijd om Lovely het hof te maken.![]()
![]()
hoe zou het met zijn filmpje zijnquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ja bijna vergeten, de hof van @:kree moet ook nog gedaan wordenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
16000 likesquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe zou het met zijn filmpje zijn![]()
Vrijdag een sollicitatie bij een schijtbedrijf waar hema directeur van zou moeten zijn.quote:
Ook nog bezig met een interne vacature.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
De pot op B.V?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrijdag een sollicitatie bij een schijtbedrijf waar hema directeur van zou moeten zijn.
Ook nog bezig met een interne vacature.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij swaffelt zij tuin schoon?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
geen idee joh, ik noem maar watquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij swaffelt zij tuin schoon?![]()
![]()
De dag dat jij iets zinnigs zegt... Ik zou van mijn stoel vallen.quote:![]()
Kijk maar uitquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De dag dat jij iets zinnigs zegt... Ik zou van mijn stoel vallen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het werkt niet echt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ga je zeggen dan?quote:
Hé FF ga eens bij die eend bier drinken en neem Lovely mee.
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: