VR bril? Wat gaaf!quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KW[ afbeelding ]
Soul heeft de bril ook gekocht.
Helemaal blij.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
VR bril? Wat gaaf!
Wat vindt ze er van?
Nee,nog niet.Het ziet er wel mooi uit allemaal.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat geloof ik, is ook super tof!
Heb je hem ook al geprobeerd?
Ja zeker, en je gaat helemaal op in de game. En er zit ook diepte in doordat het ook werkt als 3D bril.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,nog niet.Het ziet er wel mooi uit allemaal.
Haha ja je hoeft het ook geen uren te doen. Speel zelf meestal een half uurtje.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snapte die controllers al voor geen meter.
Soul rookt niet.Check even post #236.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:29 schreef KoningWouter het volgende:
Enige probleem van VR vind ik dat ik geen peuk kan draaien als ik dat ding op heb. Daarom maar een half uurtje.
Haha nee dat dacht ik al.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul rookt niet.Check even post #236.
Het is allemaal zo nieuw voor me.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee dat dacht ik al.
Waarom zou je er gek van worden?
De controllers vind ik ook vrij ingewikkeld hoor. Heb na een paar uur het nu allemaal een beetje door.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is allemaal zo nieuw voor me.
Heeft ze de Occulus Quest 3?quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:34 schreef FreshFruit het volgende:
Aan de andere kant had ze nog een big screen.
Volgens mij wel.quote:
Ja die is echt gaaf. Kun je inderdaad schermen over de echte wereld heen zetten. Ik heb nog een oudje van een paar jaar geleden.quote:
Was wel mooi,ze begon er vandaag over maar twijfelde mede door jou heeft ze hem gehaald.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die is echt gaaf. Kun je inderdaad schermen over de echte wereld heen zetten. Ik heb nog een oudje van een paar jaar geleden.
Goedemorgen Jacqquote:
Haha wat leuk, hopelijk heeft ze er nog lang lol aan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 04:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel mooi,ze begon er vandaag over maar twijfelde mede door jou heeft ze hem gehaald.
Askimquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |