Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-06-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
quote:
Here here, @ Saskia!quote:
quote:
Spuit 11quote:
Jaja.quote:
Goed van @yvonnequote:Op donderdag 13 juni 2024 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Here here, @ Saskia!
In het NWS-topic is ook vet geveegd. Door yvonne.
Met dezelfde standaarden als Saskia Belleman. Overigens staan er meer posts/afbeeldingen van Saskia's tijdlijn in dat topic onlinevictim blaming.
![]()
![]()
& :-R :-R erbij
![]()
Het was echt te erg aan het worden daar... Ik werd door iemand erop gewezen dat er zoveelvictim blaming posts geuit werden... dus ik ben toch maar even gaan kijken...quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed van @:yvonne![]()
Saskia Belleman is er ook vrij kordaat in.
Ik schaam me als man zijnde.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Het was echt te erg aan het worden daar... Ik werd door iemand erop gewezen dat er zoveelvictim blaming posts geuit werden... dus ik ben toch maar even gaan kijken...
Heb net nog TR's zitten plaatsen op posts waar nog een quote van verwijderde post stond...
Echt, idioten op deze wereld, nog steeds....
Nee - we leven niet meer in de Dark Ages, hè @:yvonne ?![]()
![]()
![]()
En anders...![]()
![]()
![]()
Kom maar op, ook met een chastity kooitje - voor de man dan nu
Beetje raar om het wel van de vrouw te verlangen, namelijk.
Flikker op....quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik schaam me als man zijnde.
[ x ]
Preciesquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Het was echt te erg aan het worden daar... Ik werd door iemand erop gewezen dat er zoveelvictim blaming posts geuit werden... dus ik ben toch maar even gaan kijken...
Heb net nog TR's zitten plaatsen op posts waar nog een quote van verwijderde post stond...
Echt, idioten op deze wereld, nog steeds....
Nee - we leven niet meer in de Dark Ages, hè @:yvonne ?![]()
![]()
![]()
En anders...![]()
![]()
![]()
Kom maar op, ook met een chastity kooitje - voor de man dan nu
Beetje raar om het wel van de vrouw te verlangen, namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |