Wij allemaal.quote:
Ik ookquote:
Ik weet het al niet meer precies, maar denk dat dat niet hoefde als je gevaccineerd was? Maar ik ging sowieso niet naar het buitenland in die tijd, dus weet het niet zo goed. Wel vaker getest dan me lief was, vond die stokjes in mn neus vreselijk. Maar bij elke verkoudsheidsklacht moesten we testen en met stofallergie heb ik vaak verkoudheidsklachtenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor reizen naar het buitenland (ook België, Duitsland Luxemburg) hadden wij een negatieve test en corona paspoort nodig. Dus regelmatig getest. Ik paar weken geleden nog nadat ik steeds zo moe bleef na m'n operatie in het RKZ in Beverwijk. Was geluukig negatief.
Ook welquote:
Overal heen met de winterjus!quote:
quote:
Volgens mij moesten wij toen beide kunnen overleggen voor we het hotel in mochten in België, maar 100% zeker weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het al niet meer precies, maar denk dat dat niet hoefde als je gevaccineerd was? Maar ik ging sowieso niet naar het buitenland in die tijd, dus weet het niet zo goed. Wel vaker getest dan me lief was, vond die stokjes in mn neus vreselijk. Maar bij elke verkoudsheidsklacht moesten we testen en met stofallergie heb ik vaak verkoudheidsklachten
Morge schoonheid.quote:
Oh kan ook wel ja, zowel vaccinatie bewijs als negatieve test.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij moesten wij toen beide kunnen overleggen voor we het hotel in mochten in België, maar 100% zeker weet ik het ook niet meer.
Ach.. in het ergste geval krijg je een rode kaartquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Overal heen met de winterjus!
Zou wel wat vreemde blikken opleveren als ik op kantoor zit met de winterjus
Ik weet niet, ik kan wel ergere dingen bedenken eigenlijkquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach.. in het ergste geval krijg je een rode kaart
Hmm, ik weet nog dat ik in een hotel zat en dat we alleen via thuisbezorgd konden eten omdat het hotel geen restaurant had. Kwam de bezorger het ook echt naar de kamer brengenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Toen de horeca weer openging moest je het bewijs laten zien als je naar binnen wou.
Een gele?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kan wel ergere dingen bedenken eigenlijk
De mooiste herinnering die ik heb aan corona tijd was eigenlijk de 80 km wandeling voor slaapmeisje en haar zoon. Hotel okura nam de rekening voor het eten voor haar rekening, de hotelovernachting was ook al van te voren betaald, dus zo goed als elke cent van die sponsorwandeling betekende puur extra zakgeld voor hen om bv de limousine naar het hotel van te bekostigen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik weet nog dat ik in een hotel zat en dat we alleen via thuisbezorgd konden eten omdat het hotel geen restaurant had. Kwam de bezorger het ook echt naar de kamer brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
De mooiste herinnering die ik heb aan corona tijd was eigenlijk de 80 km wandeling voor slaapmeisje en haar zoon. Hotel okura nam de rekening voor het eten voor haar rekening, de hotelovernachting was ook al van te voren betaald, dus zo goed als elke cent van die sponsorwandeling betekende puur extra zakgeld voor hen om bv de limousine naar het hotel van te bekostigen.Ik heb de wandeling voor slaapmeisje en haar zoon gemist, (ben zelf ook pas in coronatijd gaan FOK!ken en in het begin vooral R&PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar klinkt als een mooi initiatief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb de wandeling voor slaapmeisje en haar zoon gemist, (ben zelf ook pas in coronatijd gaan FOK!ken en in het begin vooral R&P) maar klinkt als een mooi initiatief!
Terugblik op tachtig kilometer lopen - finaleverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link staat in m'n signaturezijn nog meer linkjes maar die moet ik even zoeken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik ken iemand dieop 200 meter van een shoarma tent woonde en zelfs als het gewoon goed weer was alles van die zaak thuis liet bezorgen via thuisbezorgdquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik weet nog dat ik in een hotel zat en dat we alleen via thuisbezorgd konden eten omdat het hotel geen restaurant had. Kwam de bezorger het ook echt naar de kamer brengen
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb de wandeling voor slaapmeisje en haar zoon gemist, (ben zelf ook pas in coronatijd gaan FOK!ken en in het begin vooral R&P) maar klinkt als een mooi initiatief!
DJMO liep 80 km voor Slaapmeisje en Milo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaapmeisje bedankt FOK! en donateurs
Meer te vinden via de zoekopdracht https://www.google.com/se(...)me_dse_attribution=1Ik heb er één en ik ben er trots op
En zijn naam is DerRabbit?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken iemand dieop 200 meter van een shoarma tent woonde en zelfs als het gewoon goed weer was alles van die zaak thuis liet bezorgen via thuisbezorgd
Ik kreeg voor het eerst klachten net toen alles was opgehevenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat jullie nooit klachten hebben gehad, of er geen meerwaarde in zagen?
Dacht dat op een gegeven moment testen voor iedereen verplicht was bij klachten?
Nee, mijn hoarma boer ligt op 15 meterquote:
Doe mij ook zo'n hoarmaquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, mijn hoarma boer ligt op 15 meter
Ik heb tijdens een jaarlijks hart onderzoek ontdekt dat ik het al had gehad omdat ik die antistoffen al aanmaakte voor ik een vaccine had gekregen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kreeg voor het eerst klachten net toen alles was opgeheven
Misschien krijg je er ook wel hoarma soebsidie voorquote:
Ligt? Issie dood en begraven?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, mijn hoarma boer ligt op 15 meter
Even gelezen, tragisch verhaal van slaapmeisje. Lief dat je die 80km hebt gelopen, zodat zij nog wat mooie herinneringen konden makenquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Terugblik op tachtig kilometer lopen - finaleverslag
Link staat in m'n signaturezijn nog meer linkjes maar die moet ik even zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |