Alles goed met je en fiets je nog zo veel?quote:
dan moet @Rob hem maar voor je dragenquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:19 schreef DJMO het volgende:
Ik wil m'n rugzak weer kunnen dragen, maar met die schouder gaat dat niet lukken
Nee, laatste tijd niet meer zo veel. Te druk met werk en zulkquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Alles goed met je en fiets je nog zo veel?
Doet ie welquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:19 schreef maily het volgende:
[..]
dan moet @:Rob hem maar voor je dragen
hopelijk komt dat wel weerquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, laatste tijd niet meer zo veel. Te druk met werk en zulk
Hoe is het met jou?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hopelijk komt dat wel weer
Hij is geen pakezel en daarbij : als ik aan het wandelen ben speelt hij voor bezemwagen. Op de stukken waar hij niet met de auto kan komen zal ik dus zelf m'n rugzak moeten sjouwen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:19 schreef maily het volgende:
[..]
dan moet @:Rob hem maar voor je dragen
iets met wieltjes een optie?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij is geen pakezel en daarbij : als ik aan het wandelen ben speelt hij voor bezemwagen. Op de stukken waar hij niet met de auto kan komen zal ik dus zelf m'n rugzak moeten sjouwen.
Jusquote:
mailsquote:
kaninchenquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:28 schreef DerRabbit het volgende:
5 miljoen bezoekers per jaar vind ik nog veel![]()
ja goed wat druk met zwangere dochter maar komt goed nog 4 en halve weekquote:
Gefeliciteerd met je aanstaande kleinkindquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja goed wat druk met zwangere dochter maar komt goed nog 4 en halve week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |