Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
ik wilde eigenlijk andere makenquote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekker gezwommen? vakantie bijna voorbij?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Doe danquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk andere maken![]()
![]()
Gaat zelf niet he maar goed volgende is aan een anderquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mijn vader kreeg meestal kleding,van ons of van mijn zwager.De aussies heeft mijn broertje nog welquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
hier ook glazen kast met spulletjes.. alleen kleding moet je wel opletten kan soms vergaan. of verkleuren af en toe wasmachine
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is toch lief?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi als het mooi blijft.. ik had ooit trouwjurk op zolder. maar werd geel enzoquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader kreeg meestal kleding,van ons of van mijn zwager.De aussies heeft mijn broertje nog wel
quote:
Dat is toch dat liedje?quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mooi als het mooi blijft.. ik had ooit trouwjurk op zolder. maar werd geel enzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zo weer zh. baby is eigenwijs wil niet goed gaan liggen daalt niet goed in. als vruchtwater nu breekt moet ze plat gaan liggen. tot ambu komt. zou wat zijn in een supermarkt ofzoFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
lol mijn jurk verging echtquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja uh die was niet gedragen tochquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Komt goed ,is een druktemaker.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo weer zh. baby is eigenwijs wil niet goed gaan liggen daalt niet goed in. als vruchtwater nu breekt moet ze plat gaan liggen. tot ambu komt. zou wat zijn in een supermarkt ofzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
prec net haar oma. lekker eigenwijs. maar wat is er veel veranderd tegenwoordig mogen moeders veel meer dingen niet eten als vroeger... veel meer paniek als vroeger... maar goed moderne tijd...quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ow alleen smileysFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
humzz okeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
is droog hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
te vroeg voor maar is ergens op de aardbol wel tijd voorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
wouw heftigFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Tijd voor een hete douche en ontbijt. Daarna even wat nieuwe shirts en truien scoren bij gideon
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
knijntjuhquote:
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: