Droog is wel het voornaamste ja. Maar een fijn zonnetje zou ook wel fijn zijn toch?quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Zolang het maar droog blijft.
Mij maakt het niet veel uit als de zon er niet is eigenlijkquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Droog is wel het voornaamste ja. Maar een fijn zonnetje zou ook wel fijn zijn toch?
quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij maakt het niet veel uit als de zon er niet is eigenlijk
werken zeker?quote:
hi Tottiequote:Op donderdag 13 juni 2024 07:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch wel mooier dan een bewolkte en druilerige bolk.
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Droog is wel het voornaamste ja. Maar een fijn zonnetje zou ook wel fijn zijn toch?
moet ook gebeurenquote:
Geen probleem.Ik heb een paar dingen nog waar ik waarde aan hecht en daar is sjaaltje 1 van.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
had niet goed gelezen . Fresh
ToTtiequote:Op donderdag 13 juni 2024 07:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen knul.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet ik toch je kent mij al jarenquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen probleem.Ik heb een paar dingen nog waar ik waarde aan hecht en daar is sjaaltje 1 van.
Mooi,ik heb ook meerdere kleine dingen wel.Staan in een theekastje wat nog van overgrootoma is geweest.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet ik toch je kent mij al jarenmaar spullen bewaren is dan wel zo fijn. ik hecht daar ook altijd veel waarde aan. heb de portomonee nog van mijn vader
quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi,ik heb ook meerdere kleine dingen wel.Staan in een theekastje wat nog van overgrootoma is geweest.
hier ook glazen kast met spulletjes.. alleen kleding moet je wel opletten kan soms vergaan. of verkleuren af en toe wasmachinequote:Op donderdag 13 juni 2024 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi,ik heb ook meerdere kleine dingen wel.Staan in een theekastje wat nog van overgrootoma is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |