Ja natuurlijk.Ik walg hier van.Hij zet zich neer als slachtoffer.Heb gister ook de hele zaak gevolgd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:23 schreef Sally het volgende:
Wat ik overigens wel tof vind, dat jullie er afstand van nemen (als ik het goed begrijp, @ FF en @:JustinK )![]()
![]()
![]()
Gewoon op X zelf haar volgenquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Here here, @ Saskia!
In het NWS-topic is ook vet geveegd. Door yvonne.
Met dezelfde standaarden als Saskia Belleman. Overigens staan er meer posts/afbeeldingen van Saskia's tijdlijn in dat topic onlinevictim blaming.
![]()
![]()
& :-R :-R erbij
![]()
Ik volg niks op Xquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gewoon op X zelf haar volgen![]()
hoef je die domme opmerkingen van sommige users ook niet te lezen![]()
Zoenvogelquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gewoon op X zelf haar volgen![]()
hoef je die domme opmerkingen van sommige users ook niet te lezen![]()
In elk geval ook van de victim blaming.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.Ik walg hier van.Hij zet zich neer als slachtoffer.Heb gister ook de hele zaak gevolgd.
Ik ook maar een paar mensen.. Chris Klomp oa is ook een rechtbankverslaggever. Post ook neutraal.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik volg niks op X![]()
Heb wel iets om in te loggen, zodat ik anderen kan lezen. Maar dat is het.
Ik neem afstand van alles wat met Ali B te maken heeftquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:23 schreef Sally het volgende:
Wat ik overigens wel tof vind, dat jullie er afstand van nemen (als ik het goed begrijp, @ FF en @:JustinK )![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik neem afstand van alles wat met Ali B te maken heeft
Het gaat ook meer om de reacties.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ook maar een paar mensen.. Chris Klomp oa is ook een rechtbankverslaggever. Post ook neutraal.
Ga ik net optijd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:26 schreef maily het volgende:
Een bezoeker teveel en de Efteling moet dicht; dat moment lijkt dichterbij dan ooit
@:Dr.Mikey![]()
![]()
Jaaaquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:14 schreef Kissingbird het volgende:
@:M_0_0_n Bridgerton staat online [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben al deels begonnen, maar was ook begonnen aan From, helaas kan seizoen 2 nergens bekijkenquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wacht tot ik tijd genoeg heb om het achter elkaar te kijken
zie dat die op prime staat.. kun je je 30 dagen gratis voor aanmelden met een mailadres.. en meteen weer opzeggen anders kost het je na die maand geldquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:39 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik ben al deels begonnen, maar was ook begonnen aan From, helaas kan seizoen 2 nergens bekijken
Staat niet beschikbaar op mijn locatiequote:Op donderdag 13 juni 2024 15:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie dat die op prime staat.. kun je je 30 dagen gratis voor aanmelden met een mailadres.. en meteen weer opzeggen anders kost het je na die maand geld![]()
je moet dan 1 cent betalen.. krijg je de dag erna weer terug gestort..
Ja ik zie nu bij moviemeter dat het niet op prime beschikbaar is.. ik ga even kijken op prime. toevallig laatst abo afgesloten voor een maand weerquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:41 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Staat niet beschikbaar op mijn locatie
quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ik zie nu bij moviemeter dat het niet op prime beschikbaar is.. ik ga even kijken op prime. toevallig laatst abo afgesloten voor een maand weer
Ik kom niet in het accountquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik kom niet in het accountweet het ww niet meer haha
bezig met herstel
Rob.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:48 schreef Rob het volgende:
Hij perste zo hard dat ik dacht dat hij in zijn broek zou poepen
Anders huurt hij die zaal gewoon ff een paar weken af. Het mag wel kostbaar zijn, maar hij heeft toch geld zat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |