SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'![]()
Nee, het is alles of niks. Waarbij alles ook niks is als het op snacks aankomt vanavond.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag af en toe naar de keuken mits je met snacks terugkomt.
Ohja, je zou het bijna vergeten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:58 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga ondertussen even naar de (n)exitpoll.
kun je afwassen in de kamerquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:04 schreef H_T het volgende:
@:TT Na verloop van tijd staat dan toch je hele aanrecht in de woonkamer?
Ideaal toch? Dan hoef je alleen nog maar je arm uit te steken om snacks te pakkenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:04 schreef H_T het volgende:
@:TT Na verloop van tijd staat dan toch je hele aanrecht in de woonkamer?
Maar hoe lang duurt het voordat je woonkamer de keuken is geworden?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ideaal toch? Dan hoef je alleen nog maar je arm uit te steken om snacks te pakken
Oh ja dat je op een gegeven moment gedwongen bent eten naar bijvoorbeeld de slaapkamer mee te nemen. Ik zie alsnog geen nadelen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar hoe lang duurt het voordat je woonkamer de keuken is geworden?
Dan kan je daar nl ook niet meer met lege handen uitkomen.
Ja sorry we proberen nog een beetje grappig te doen maar voor ons is het ook niet altijd makkelijk hèquote:
Nee ik waardeer jullie ook zeer natuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorry we proberen nog een beetje grappig te doen maar voor ons is het ook niet altijd makkelijk hè
Het lijkt mij nog best een logistieke uitdaging.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat je op een gegeven moment gedwongen bent eten naar bijvoorbeeld de slaapkamer mee te nemen. Ik zie alsnog geen nadelen.
Ik ben op de terugweg van een etentje in Almeloquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:11 schreef H_T het volgende:
Nou wist ik toch zeker dat ik mijn borrel op het aanrecht had gezet. Maar waar ik ook keek... geen aanrecht.
[/Finkers]
Onder je matrasquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het lijkt mij nog best een logistieke uitdaging.
Ik zou zo snel niet weten waar ik op mijn slaapkamer een koelkast kwijt zou kunnen bijvoorbeeld.
Hoe was de situatie qua stoplichten?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben op de terugweg van een etentje in Almelo![]()
Komt wel dichtbij zo!
Je houdt een vinger aan de pollsquote:
50 mensen voor 50plus.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:32 schreef H_T het volgende:
50Plus was ook wel erg ambitieus als er maar 31 zetels zijn
nou nog best spannend, op de heenweg ging het stoplicht van de busbaan niet op groen ivm een storingquote:
Nee, die is sowieso ook wel redelijk uitgevoetbald, zo lijkt het.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
Dat Depay bijna topscorer aller tijden voor Oranje is zegt dus ook eigenlijk niks hè. Want hij zit niet in de buurt van onze échte topspitsen uit het verleden.
Wellicht maar beter ook ja.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die is sowieso ook wel redelijk uitgevoetbald, zo lijkt het.
Technisch gezien gaan busstoplichten nooit op groenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
nou nog best spannend, op de heenweg ging het stoplicht van de busbaan niet op groen ivm een storing
Ik ben al helemaal vergeten hoe dat nummer ook alweer ging.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:21 schreef Fred_B het volgende:
Een half uur Saba met Sand op repeat is tot nu toe boeiender dan deze wedstrijd.
Deze vrouwtje gaat jou zo klappen jonge.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Technisch gezien gaan busstoplichten nooit op groen
Nou ja die rode lampjes gingen niet uit en toen ging de chauffeur met Stefan bellen en na drie of vier rondes waarin al het andere verkeer mocht konden we eindelijk doorrijden!quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Technisch gezien gaan busstoplichten nooit op groen
Oei, ik wil helemaal geen lik an de bek hebbnquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze vrouwtje gaat jou zo klappen jonge.
Leve Stefanquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja die rode lampjes gingen niet uit en toen ging de chauffeur met Stefan bellen en na drie of vier rondes waarin al het andere verkeer mocht konden we eindelijk doorrijden!
Nee, ik ben mild en vergevingsgezind door het glas wijn dat ik heb gedronkenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze vrouwtje gaat jou zo klappen jonge.
Sandquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal vergeten hoe dat nummer ook alweer ging.
Doe nog een glas anders?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik ben mild en vergevingsgezind door het glas wijn dat ik heb gedronken
Door Stefan was ik nog op tijd voor het etentjequote:
Die is nog dronken van NACquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
"Op die ene moment net na," aldus Pierre.
Heeft duidelijk teveel in Breda gezeten, z'n Nederlands gaat direct achteruit.
Oh lohord, kumbayaquote:
Je bent zelf wijn!quote:
Samen dansen in een kringetje rond het kampvuur?quote:
Hoe heeft je schoen gesmaakt trouwens?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
![]()
![]()
Kroatië, heerlijk. Als dit niet wint eet ik m'n schoen op.
Gezel mozzarel!quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Samen dansen in een kringetje rond het kampvuur?
Je weet nooit waar de volgende stop is inderdaadquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:43 schreef Arizona het volgende:
Ik moet even opletten nu, anders mis ik straks mijn halte op uit te stappen
Zou wel lekker koel zijn, mits ik hem open laat.quote:
Dit is een leerzame avond.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef H_T het volgende:
Pro-Europese kiezers zijn eerder geneigd om te stemmen bij de Europese verkiezingen, aldus een deskundige op 1
Joh, als ik alles doe wat ik beloof had ik nu ook al in Nederland gewoond en had @Redefine nu niet in Vught gezeten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoe heeft je schoen gesmaakt trouwens?
Sowieso vegen we hier in de grote landen natuurlijk ons achterwerk af met jullie zeteltjes.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:46 schreef Fred_B het volgende:
Bij de PVV gaan we babbelen over de 7-8 verhouding met de PvdA-GL. Terwijl het Europapa-rlement een miljoenmiljard zetels heeft.
Beste nieuws is natuurlijk dat FvD van vier naar nul gaatquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:43 schreef Fred_B het volgende:
D66 gaat van 2 naar 3
PVV gaat van 1 naar 7
Jetten is trots dat hij een antwoord op extreem-rechts heeft weten te geven.
Jij bent stiekem politicus?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh, als ik alles doe wat ik beloof had ik nu ook al in Nederland gewoond en had @:Redefine nu niet in Vught gezeten.
Oké dat laatste heb ik er misschien net bij bedacht.
Het zijn weer allemaal nieuwe parlementsleden, dus die moeten nog even zoeken naar het kruisje om te tekenen voor de financiering van een nieuwe HSL van Badajoz naar Valladolid.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso vegen we hier in de grote landen natuurlijk ons achterwerk af met jullie zeteltjes.
Maar omdat die Spanjolen altijd liggen te tukken tijdens de stemming maakt dat in de praktijk geen fuck uitquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso vegen we hier in de grote landen natuurlijk ons achterwerk af met jullie zeteltjes.
Dat is een hele goede vraag! Kijk, waar het mij om gaat is dat we door middel van samenwerking sterker worden en zo het land klaar kunnen maken voor de toekomst. Onze rol daarin is denk ik erg belangrijk en we gaan er ook alles aan doen om er alles aan te doen.quote:
Dit is net Nederland-Canada inderdaad.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:48 schreef H_T het volgende:
De uitzendingen bij gemeenteraadsverkiezingen of voor de Tweede Kamer vind ik wel boeiender
Ik geef toe dat ik 'tukken' even verkeerd las. Maar had alsnog gekund.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar omdat die Spanjolen altijd liggen te tukken tijdens de stemming maakt dat in de praktijk geen fuck uit
Altijd volgens mijquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat net een EK poule in te vullen, maar België zit echt wel in een lollerpoule.
Als ik de award voor beste manier om een stuk boterletter op te eten (seizoen 2024) zou winnen, is dat vanaf dat moment ook een belangrijke trofeequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:54 schreef H_T het volgende:
Timmermans claimt dat de Europese verkiezingen wèl leven in Nederland. Toegegeven, meer dan de helft van de kiesgerechtigden is niet gaan stemmen, maar de vorige keer gingen er nòg minder mensen!
Ach, dat kan de Ieren, Tsjechen, Duitsers, Finnen en Kroaten ook overkomen. En de Grieken!quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
@:H_T alleen lijkt me dat ook niet erg wenselijk voor jullie. Straks stommelt één Spanjaard per ongeluk dronken een stemlokaal in, brengt net zo per ongeluk z'n stem uit op extreem-rechts en jullie zitten opeens met 61 nieuwe mini-Franco's in Brussel.
Wel vaak inderdaad. Maar nu echt helemaal.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
@:H_T alleen lijkt me dat ook niet erg wenselijk voor jullie. Straks stommelt één Spanjaard per ongeluk dronken een stemlokaal in, brengt net zo per ongeluk z'n stem uit op extreem-rechts en jullie zitten opeens met 61 nieuwe mini-Franco's in Brussel.
Dan weten we ook gelijk wie het gedaan heeftquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
Ik ben nog steeds de houder van de FOK ESF Australië-awardquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ik de award voor beste manier om een stuk boterletter op te eten (seizoen 2024) zou winnen, is dat vanaf dat moment ook een belangrijke trofee
Nou ja ik moet toch een beetje tegenwicht bieden voor Meke's politieke beïnvloeding?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Dan weten we ook gelijk wie het gedaan heeft
Blijft geweldig nummerquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, dat kan de Ieren, Tsjechen, Duitsers, Finnen en Kroaten ook overkomen. En de Grieken!
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag! Kijk, waar het mij om gaat is dat we door middel van samenwerking sterker worden en zo het land klaar kunnen maken voor de toekomst. Onze rol daarin is denk ik erg belangrijk en we gaan er ook alles aan doen om er alles aan te doen.
Oh, maar dat kan ik ook wel doen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik moet toch een beetje tegenwicht bieden voor Meke's politieke beïnvloeding?
quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:06 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu pas dat we maandag oefenen tegen dat walgelijke IJsland
Gaan die dan die waka doen?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:06 schreef Em31 het volgende:
Icesavequote:Op donderdag 6 juni 2024 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]Wat hebben zij ons ook al weer misdaan?
Kunnen we dat niet op 11 juli al doen?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
Oké de finale is 14 juli, dus ik denk 16 juli grachtentocht?
quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:06 schreef Em31 het volgende:
Mja het kan ook deze zaterdag wel denk ik?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet op 11 juli al doen?
Ik heb wel zin in een extra groot feest op mijn verjaardag en als we toch al zeker zijn van winst kan het geen kwaad een paar dagen voor de finale alvast te huldigen lijkt me.
Ja, maar deze zaterdag ben ik niet jarig.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja het kan ook deze zaterdag wel denk ik?
Oh ja, dan weet ik het niet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken maar toen was Em een jaar of drie?
Dan maar met dubbele cijfers van de mat vegenquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:06 schreef Em31 het volgende:
Nee, dat is dan een offer dat we moeten maken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar deze zaterdag ben ik niet jarig.
Maar dat kunnen we wel doen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar deze zaterdag ben ik niet jarig.
Toen we ons niet kwalificeerden onder Hiddink en van IJsland verloren gingen ze ons keihard uitlachen Straniquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]Wat hebben zij ons ook al weer misdaan?
Er staat me van die hele periode helemaal niks bijquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen we ons niet kwalificeerden onder Hiddink en van IJsland verloren gingen ze ons keihard uitlachen Straniwalgelijk gewoon!
Toen ging ik ons ook keihard uitlachen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen we ons niet kwalificeerden onder Hiddink en van IJsland verloren gingen ze ons keihard uitlachen Straniwalgelijk gewoon!
Uit en thuis verliezen van IJslandquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Er staat me van die hele periode helemaal niks bijIs nog waar ook (qua voetbal dan).
Het zou wel schelen dat we het feestje alvast hebben gehad, als ze dan toch direct worden uitgeschakeld (wat natuurlijk onmogelijk isquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dat is dan een offer dat we moeten maken.
Volgens mij hadden ze zelfs een busje voor het hotel geplaatst met een scherm, in Zweden geloof ik?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Er staat me van die hele periode helemaal niks bijIs nog waar ook (qua voetbal dan).
Ik had daar mijn spaargeld staan en ook al gingen ze failliet en moest ik maanden wachten tot ik mijn geld terug had, ik hield er alsnog meer geld aan over dan wanneer ik alles bij de Postbank had laten staanquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, we kunnen mijn verjaardag niet deze zaterdag doen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat kunnen we wel doen.
Neequote:Op donderdag 6 juni 2024 22:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze zelfs een busje voor het hotel geplaatst met een scherm, in Zweden geloof ik?
Nee ik geloof dat ik het wel oké vind zo.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dit is een goede samenvatting van die periode.
Nog een paar vrouwen uitnodigen in een zwembad en het excuus is helemaal rond.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het zou wel schelen dat we het feestje alvast hebben gehad, als ze dan toch direct worden uitgeschakeld (wat natuurlijk onmogelijk is![]()
) dan kunnen we de schuld aan het gefeest geven.
Kan me ineens ook vaag een buitenspelgoal van Bas Dost herinneren die niet buitenspel was, anders hadden we het wel gered.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
NeeWat een walgelijk land
Kapotmaken die hele handel!
ik had er net op tijd alles vandaan gehaald...quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had daar mijn spaargeld staan en ook al gingen ze failliet en moest ik maanden wachten tot ik mijn geld terug had, ik hield er alsnog meer geld aan over dan wanneer ik alles bij de Postbank had laten staan
Mijn agenda is nog leeg. Ik heb alleen F1, maar we kunnen er vast wel omheen plannen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, we kunnen mijn verjaardag niet deze zaterdag doen.
Dat was voor het WK 2018. Toen zat het niet bepaald mee, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan me ineens ook vaag een buitenspelgoal van Bas Dost herinneren die niet buitenspel was, anders hadden we het wel gered.
Jeetje wel trauma’s dit hoor.
Even terug naar het nu Em, het is oké, je bent veiligquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan me ineens ook vaag een buitenspelgoal van Bas Dost herinneren die niet buitenspel was, anders hadden we het wel gered.
Jeetje wel trauma’s dit hoor.
Ohquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was voor het WK 2018. Toen zat het niet bepaald mee, zullen we maar zeggen.
Mijn agenda is helemaal niet leeg en ik vind mezelf toch wel tamelijk essentieel voor het vieren van mijn verjaardag.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn agenda is nog leeg. Ik heb alleen F1, maar we kunnen er vast wel omheen plannen.
Hmm misschien kan je iemand machtigen?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn agenda is helemaal niet leeg en ik vind mezelf toch wel tamelijk essentieel voor het vieren van mijn verjaardag.
Als je dan Wout Weghorst tegen Canada ziet scoren dan weet je dat het nu weer goed is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Even terug naar het nu Em, het is oké, je bent veilig
Precies. We kijken naar onze beste generatie sinds het WK van 2022quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je dan Wout Weghorst tegen Canada ziet scoren dan weet je dat het nu weer goed is.
Twijfelachtig. Dat team dat Gibraltar van de mat veegde was ook erg sterk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. We kijken naar onze beste generatie sinds het WK van 2022
Oké dat was inderdaad wel een unieke periode voor Oranje.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Dat team dat Gibraltar van de mat veegde was ook erg sterk.
Ik moest toen nog een keer om hulp vragen omdat ik geld uit de muur wilde halen en nog maar 8 euro op de rekening had en de minimumopname was 10quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had er net op tijd alles vandaan gehaald...
moet nog een postzegel gebruiken om de rente van 0.49 euro terug te vragen....
heb ik dus ook gewoon gedaan ondanks dat die postzegel me 0.49 euro kostte
Dat zou kunnen, maar ik weet niet of jullie blij zouden worden van een losgelaten Epiales in een partysetting met veel drank.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm misschien kan je iemand machtigen?
belachelijk... vind dat je ook 5jes uit de muur moet kunnen halenquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik moest toen nog een keer om hulp vragen omdat ik geld uit de muur wilde halen en nog maar 8 euro op de rekening had en de minimumopname was 10
Het schijnt dat dat bij de Rabobank wel kon, maar dat heb ik nooit geprobeerdquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
belachelijk... vind dat je ook 5jes uit de muur moet kunnen halen
tegenwoordig heeft geen enkele bank meer aan automaat...quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat bij de Rabobank wel kon, maar dat heb ik nooit geprobeerd
Tegenwoordig kan je ook bijna overal pinnen en is het niet meer per se nodig geld uit de muur te halen voor een avondje kroegquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
tegenwoordig heeft geen enkele bank meer aan automaat...
alleen nog van die ellendige geldmaatdingen
Godverquote:Op donderdag 6 juni 2024 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, volgens de exit polls zijn we tweede geworden.
Ja, dat lijkt dan wel zo, maar in het stemlokaal waar ik was, waren alle potloden rechts. Heel onhandig als je linkshandig bent, zoals de helft van deze SC.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:01 schreef AgnesGru het volgende:
Boomer grapje bij het stemmen: of ik een links of rechts potlood wilde.
Heb jij Makkelijk Scoren gekeken?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Dit Canada wordt geen Europees kampioen.
Lekker vroeg begonnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 04:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok mensen, wakker worden!!!
Niet nu de aandacht laten verslappen, even snel aan het werk en dan is het alweer tijd voor weekend!![]()
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 06:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben ook al wakker, maar dan niet om te gaan werken zoals normaal maar om richting een festival te gaan.nog even gratis douchen zonder wachtrij.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 04:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok mensen, wakker worden!!!
Niet nu de aandacht laten verslappen, even snel aan het werk en dan is het alweer tijd voor weekend!![]()
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 juni 2024 06:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben ook al wakker, maar dan niet om te gaan werken zoals normaal maar om richting een festival te gaan.nog even gratis douchen zonder wachtrij.
quote:
Je slaapt ook nog steeds. Je zit nu in je dromen te FOK!kenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb zo vast geslapen dat ik nu nog steeds moe ben.
Ja, ik weet niet of hij ervoor gaat zorgen dat die verdediging niet meer zo lek is als een vergiet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:52 schreef AgnesGru het volgende:
Alles komt goed met Ajax, als verlosser Wout komt:
https://www.ad.nl/transfe(...)de-korrel~a86301a99/
Ach nee, zo geen zin in om hem elke week te moeten zien.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:52 schreef AgnesGru het volgende:
Alles komt goed met Ajax, als verlosser Wout komt:
https://www.ad.nl/transfe(...)de-korrel~a86301a99/
Qua persoonlijkheid is het wat minder ja. Maar ja als hij er volgend seizoen 30 in tikt voor Ajax ben ik wel bereid dat een beetje door de vingers te zien.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ach nee, zo geen zin in om hem elke week te moeten zien.
Ik vind dat niet tegen elkaar opwegen eigenlijk Straniquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Qua persoonlijkheid is het wat minder ja. Maar ja als hij er volgend seizoen 30 in tikt voor Ajax ben ik wel bereid dat een beetje door de vingers te zien.
40 dan? Hoeveel goals heb je er voor nodig?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet tegen elkaar opwegen eigenlijk Strani
En als ie dat niet haalt, dan wordt ie met terugwerkende kracht niet binnen gehaald?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
40 dan? Hoeveel goals heb je er voor nodig?
Minimaal 100quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
40 dan? Hoeveel goals heb je er voor nodig?
Ik weet niet of dat dan nog kan eigenlijk, maar het gaat in elk geval om Em's emotionele acceptatie. Dat is ook heel wat waardquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En als ie dat niet haalt, dan wordt ie met terugwerkende kracht niet binnen gehaald?
Je had dat nog niet door?quote:
Fijn weekend! Ben je bij Best Kept Secret?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, tent staat, matje ligt, ben er klaar voor.
Zonde, je bent prachtige weekendtijd aan het verspillen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog aan het werk.
Ja, klopt helemaal. Nog even snel uren invullen en dan ook maar het weekend binnen laten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zonde, je bent prachtige weekendtijd aan het verspillen.
Ik heb om recht door zee potlood gevraagdquote:Op vrijdag 7 juni 2024 01:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt dan wel zo, maar in het stemlokaal waar ik was, waren alle potloden rechts. Heel onhandig als je linkshandig bent, zoals de helft van deze SC.
Ik heb mezelf van het balkon afgegooid om te checken of dit klopte. Ik ben nu op weg naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Je slaapt ook nog steeds. Je zit nu in je dromen te FOK!kenMeestal is dat de laatste stap voor een volledige verslaving
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, klopt helemaal. Nog even snel uren invullen en dan ook maar het weekend binnen laten.
Interessant, droom jij altijd zo realistisch?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf van het balkon afgegooid om te checken of dit klopte. Ik ben nu op weg naar het ziekenhuis.
Ohh sorry mijn fout! Ik kom volgende week langs met een fruitschaalquote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf van het balkon afgegooid om te checken of dit klopte. Ik ben nu op weg naar het ziekenhuis.
Mij lijkt het dus echt een verschrikking, zo'n weekend bij een festivalquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, tent staat, matje ligt, ben er klaar voor.
De optredens en sfeer vind ik wel leuk, maar dat deel van slapen in een tentje enzo ben ik (jammer genoeg) ook niet voor gemaakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij lijkt het dus echt een verschrikking, zo'n weekend bij een festivalMaar geniet ervan!
Nee precies en nog erger de WC's en de douchesquote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
De optredens en sfeer vind ik wel leuk, maar dat deel van slapen in een tentje enzo ben ik (jammer genoeg) ook niet voor gemaakt.
Ja vooral dat jaquote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies en nog erger de WC's en de douches![]()
Geef mij maar gewoon een privékamer ergens met eigen douche. Hoeft niet eens luxe zijn maar wel gewoon voor mezelf
Oh sorryquote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
5 uur, zo vroeg? Even normaal doen hè, gewoon 6 uur!
Een goedkope kamer in een pension of zo hoeft voor mij ook niet super schoon te zijn of zo hoor, zeker niet als ik er maar één nacht slaap. Maar dat je gewoon je eigen ruimte hebt is heel belangrijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja vooral dat jaal gok ik dat wel meer mensen dat hebben, maar ook wel fijn als dat je gewoon niet boeit
Het heeft niet per se mijn voorkeur, maar op een festival kon ik het altijd wel volhoudenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja vooral dat jaal gok ik dat wel meer mensen dat hebben, maar ook wel fijn als dat je gewoon niet boeit
Het schijnt inderdaad dat ze boven in Zweden al om 2 uur avondetenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh sorryik dacht hoe noordelijker hoe vroeger. Zes uur, afgesproken!
Logisch want daar moeten ze elke avond zelf hun tafel in elkaar zetten en daar heb je energie voor nodig dus daarom eten ze vroeg. Zonder tafel.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het schijnt inderdaad dat ze boven in Zweden al om 2 uur avondeten
Voor de zekerheid heb ik mezelf ook nog een keer van de brandcard gegooid, en nu brengen ze me naar de psychiatrische afdeling. Ik weet nu bijna zeker dat ik niet meer droom.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Interessant, droom jij altijd zo realistisch?
Hopelijk niet met fruit van een week oud.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh sorry mijn fout! Ik kom volgende week langs met een fruitschaal
6 uur, zo vroeg? Even normaal doen hè, gewoon 7 uur (beginnen met koken)!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
5 uur, zo vroeg? Even normaal doen hè, gewoon 6 uur!
Als ik dat doe weet ik 100% zeker dat het uitdraait op soep met brood of een pakje noodles.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
6 uur, zo vroeg? Even normaal doen hè, gewoon 7 uur (beginnen met koken)!
Voor een dagje niet erg, maar elke dag..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ik dat doe weet ik 100% zeker dat het uitdraait op soep met brood of een pakje noodles.
Gewoon elke dag een andere smaak, moet kunnen!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voor een dagje niet erg, maar elke dag..
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:43 schreef H_T het volgende:
Ik ben van plan vandaag ovenaardappels te makenHeerlijk, maar die moeten ook minimaal 45 minuten in de oven liggen
Leg je ze er nu alvast in.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:43 schreef H_T het volgende:
Ik ben van plan vandaag ovenaardappels te makenHeerlijk, maar die moeten ook minimaal 45 minuten in de oven liggen
Ik ga toch niet om half vijf etenquote:
Je kan ze er nu toch alvast inleggen, zodat ze dat straks niet meer zolang hoeven te liggen.quote:
Nee hoor, ookal komt hij uit Borne, we hoeven hem niet persé terug hoor!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar Twente wil hem ook. Dan zal ie daar wel heen gaan, die spelen (voorronde) Champions League.
Ik heb ook al bereveel trekquote:
Robert de Niro of je eigen auto?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook al bereveel trek![]()
Ik kan nog niet bestellen want we moeten straks eerst nog de auto bij de garage ophalen (waarschijnlijk) .
Goed onthoudenquote:
Volgens AI ziet dat er zo uitquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gezien de stilte verwacht ik dat ze op tijd waren.
AI weet niet van het bestaan van New Mexico en Aridochter (als ze ook thuis is)quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens AI ziet dat er zo uit
[ afbeelding ]
Of zo
[ afbeelding ]
Of zo
[ afbeelding ]
Of misschien toch zo
[ afbeelding ]
Waarbij ik niet gevraagd heb om een bankje, een park, ketchup of een eekhoorn
Je hebt lekker een volle bakplaat leeg gegeten plus voor de zekerheid nog een papieren zak met meer friet?quote:
I see what you did there in de opdracht. Het plaatje zie ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:39 schreef Arizona het volgende:
Volgens AI eet ik mijn patat met stokjes
[ afbeelding ]
Oh bedanktquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:42 schreef H_T het volgende:
[..]
I see what you did there in de opdracht. Het plaatje zie ik dan weer niet.
Edit: in het kader van service
[ afbeelding ]
Dat "jong" doet het hem he! Ik vond middelbaar niet zo leukquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:42 schreef H_T het volgende:
[..]
I see what you did there in de opdracht. Het plaatje zie ik dan weer niet.
Edit: in het kader van service
[ afbeelding ]
Snap ikquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat "jong" doet het hem he! Ik vond middelbaar niet zo leuk
Ik kreeg een vrouw met kort haar en een bril en oogrimpels en verder nog een vrouw met een knotquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Snap ikMaar vaak is het niet nodig. Bij mijn AI-experimenten kreeg ik meestal sowieso jongere mensen, tenzij ik om iets anders vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook nu weer verrassend agressiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door H_T op 07-06-2024 18:58:59 ]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Och arme ziel!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kreeg een vrouw met kort haar en een bril en oogrimpels en verder nog een vrouw met een knot
Daar ben je nog veel te jong voor.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kreeg een vrouw met kort haar en een bril en oogrimpels en verder nog een vrouw met een knot
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:52 schreef H_T het volgende:
Nog een setje gevraagd van de staat Arizona die friet met mayonaise eet. Dat kan best vriendelijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook nu weer verrassend agressiefDie ondersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, technisch gezien héb ik wel wat oogrimpeltjes maar daar hoeft De Computer mij niet zo mee te confronterenquote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Jepquote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn weekend! Ben je bij Best Kept Secret?
Haha dit is nog een opwarmertje. Over twee weken gaan we naar Graspop.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij lijkt het dus echt een verschrikking, zo'n weekend bij een festivalMaar geniet ervan!
SPOILER: FloridaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AlaskaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TenneseeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
patat eet je met een eekhoorn?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of zo
[ afbeelding ]
Of zo
[ afbeelding ]
Of misschien toch zo
[ afbeelding ]
Waarbij ik niet gevraagd heb om een bankje, een park, ketchup of een eekhoorn
Dan eet ik toch liever friet zonder.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Vetquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha dit is nog een opwarmertje. Over twee weken gaan we naar Graspop.Waar heb je het meeste zin in?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Nachtmerrie materiaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of zo
[ afbeelding ]
Of zo
[ afbeelding ]
Of misschien toch zo
[ afbeelding ]
Waarbij ik niet gevraagd heb om een bankje, een park, ketchup of een eekhoornOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Ben je bang voor eekhoorns?quote:Ik ben de kleur MAGENTA
The Goat is zo'n lekker liedje van Tramhaus! En Justice is ook erg fijnquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Op best kept: tramhaus, haunted youth, justice.
Op Graspop: tool, Brutus, limp bizkit .![]()
![]()
Net bij het EK atletiek de finish van het snelwandelen. Waardeloze sport, maar dat terzijde. De top drie kreeg al buiten het stadion de vlag van hun land. Waarmee ze dan de laatste paar honderd meter mee liepen.
Nummer een twee waren Italiaanse vrouwen, daar niks bijzonders. Maar voor de nummer drie dacht een Spaanse het brons al binnen te hebben. Die liep 98 meter lachend naar de streep om 2 meter ervoor gepasseerd te worden door een Oekraïense. Weg brons en daar sta je dan met je vlag
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Even gekeken naar de line ups van de twee genoemde festivals. Bij Best Kept Secret zie ik voor mij niet heel veel interessants, al ken ik er denk ik maar iets van tien. Bij Graspop daarentegen wel heel veel artiesten die ook goed vind. Mooie line up
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Patat eten bij @Em31 was heel gezellig. Daarna gingen we film kijken maar ze stond erop dat het in het Fries nagesynchroniseerd moest zijn. Ik kan bevestigen dat "It libben is as in doaze sûkelade, jo witte noait wat jo krije" even wennen is.![]()
Hm en @Em31 dacht niet Forrest, maar Run Em run!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:43 schreef Strani het volgende:
Patat eten bij @:Em31 was heel gezellig. Daarna gingen we film kijken maar ze stond erop dat het in het Fries nagesynchroniseerd moest zijn. Ik kan bevestigen dat "It libben is as in doaze sûkelade, jo witte noait wat jo krije" even wennen is.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik mag hopen van niet, ik heb me voorbeeldig gedragenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm en @:Em31 dacht niet Forrest, maar Em run, Em run.![]()
![]()
Jij en gedragen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, ik heb me voorbeeldig gedragen
Gelachen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik denk dat je in het verkeerde huis was, want ik weet van niks.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:43 schreef Strani het volgende:
Patat eten bij @:Em31 was heel gezellig. Daarna gingen we film kijken maar ze stond erop dat het in het Fries nagesynchroniseerd moest zijn. Ik kan bevestigen dat "It libben is as in doaze sûkelade, jo witte noait wat jo krije" even wennen is.![]()
![]()
Zó beschadigend zou het nou ook weer niet zijn hoor om met mij geassociëerd te wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde huis was, want ik weet van niks.![]()
![]()
Ik kijk Belle en het Beest
Ik ben de kleur MAGENTA
Als je het zelf maar gelooft!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zó beschadigend zou het nou ook weer niet zijn hoor om met mij geassociëerd te worden![]()
Kijk je naar Em en Strani?quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Nou jaaa ik dacht ik kom gezellig een avondje FOK!ken maar ik word links en rechts beledigd waar ik bij staquote:![]()
![]()
Dat was wel grappigquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:33 schreef Redefine het volgende:
Net bij het EK atletiek de finish van het snelwandelen. Waardeloze sport, maar dat terzijde. De top drie kreeg al buiten het stadion de vlag van hun land. Waarmee ze dan de laatste paar honderd meter mee liepen.
Nummer een twee waren Italiaanse vrouwen, daar niks bijzonders. Maar voor de nummer drie dacht een Spaanse het brons al binnen te hebben. Die liep 98 meter lachend naar de streep om 2 meter ervoor gepasseerd te worden door een Oekraïense. Weg brons en daar sta je dan met je vlagOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Dat je ooit wakker wordt en denkt, ik word snelwandelaar.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:33 schreef Redefine het volgende:
Nummer een twee waren Italiaanse vrouwen, daar niks bijzonders. Maar voor de nummer drie dacht een Spaanse het brons al binnen te hebben. Die liep 98 meter lachend naar de streep om 2 meter ervoor gepasseerd te worden door een Oekraïense. Weg brons en daar sta je dan met je vlag![]()
Vooral in combinatie met friet. Als het nou patat was geweest..quote:Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
SpannundApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Dat word je niet, dat bén je.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat je ooit wakker wordt en denkt, ik word snelwandelaar.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Gezien de manier hoe het eruit ziet gok ik tijdens een keer dat je bijna te laat bent voor het toilet en met samengeknepen billen nog net op tijd bent.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat je ooit wakker wordt en denkt, ik word snelwandelaar.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ben jij het Beest danquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou jaaa ik dacht ik kom gezellig een avondje FOK!ken maar ik word links en rechts beledigd waar ik bij sta
Daar gaan we
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar tevredenheid is ook veel belangrijker dan geluk![]()
![]()
Zullen we gewoon voor jouw veiligheid zeggen dat dat inderdaad zo is? Die vrouw maakt je helemaal kapot manquote:![]()
![]()
Kom op!Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Alsof ik daar bang voor benquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we gewoon voor jouw veiligheid zeggen dat dat inderdaad zo is? Die vrouw maakt je helemaal kapot man
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |