![rfp0qef.jpg]()
Welkom in de ESF-SC
De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Gerard Joling een kwal is, Soundos nog nooit grappig is geweest, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je bier op hebt (of wijn), wat je midden in de nacht kwijt moet, dat je jezelf een weinig subtiel naamtopic geeft, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, dat je niet wist dat Spock een broer heeft, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag (

), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)
![cheer-crazy.gif]()
![Pw8cZk6.png]()
![DZOnCsT.png]()
![HyF4la3.gif]()

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Op
02-02-2020 20:20:20 schreef
Strani iets
2006 Time Person of the Year
Roger voor de bruine fruitschaal, niets mis mee.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik ga ondertussen even naar de (n)exitpoll.
AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
Boomer grapje bij het stemmen: of ik een links of rechts potlood wilde.
Op
donderdag 22 april 2021 18:05 schreef
letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:
De uitslag is zo op het oog ook niets bijzonders.
Jeetje mensen, wat saai dit.
quote:
Over 20 minuten weer een exitpoll.
Een half uur Saba met Sand op repeat is tot nu toe boeiender dan deze wedstrijd.
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Op donderdag 6 juni 2024 21:11 schreef H_T het volgende:Nou wist ik toch zeker dat ik mijn borrel op het aanrecht had gezet. Maar waar ik ook keek... geen aanrecht.
[/Finkers]
Ik ben op de terugweg van een etentje in Almelo
Komt wel dichtbij zo!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Over een minuut weer een exitpoll.
quote:
Alles onveranderd. We worden beflikkerd
Strani
Beroemde influencer
Dat Depay bijna topscorer aller tijden voor Oranje is zegt dus ook eigenlijk niks hè. Want hij zit niet in de buurt van onze échte topspitsen uit het verleden.
Op
Strani iets
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
50 mensen voor
50plus.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
Op donderdag 6 juni 2024 21:32 schreef Strani het volgende:Dat Depay bijna topscorer aller tijden voor Oranje is zegt dus ook eigenlijk niks hè. Want hij zit niet in de buurt van onze échte topspitsen uit het verleden.
Nee, die is sowieso ook wel redelijk uitgevoetbald, zo lijkt het.
NSC had bij de Tweede Kamerverkiezingen 13% van de stemmen en nu 3%. De lijsttrekker zegt erg gelukkig te zijn.
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Nou ja die rode lampjes gingen niet uit en toen ging de chauffeur met Stefan bellen en na drie of vier rondes waarin al het andere verkeer mocht konden we eindelijk doorrijden!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Strani
Beroemde influencer
"Op die ene moment net na," aldus Pierre.
Heeft duidelijk teveel in Breda gezeten, z'n Nederlands gaat direct achteruit.
Op
Strani iets
quote:
Op donderdag 6 juni 2024 21:41 schreef Strani het volgende:"Op die ene moment net na," aldus Pierre.
Heeft duidelijk teveel in Breda gezeten, z'n Nederlands gaat direct achteruit.
Die is nog dronken van NAC
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Samen dansen in een kringetje rond het kampvuur?
Strani
Beroemde influencer
Ik vind het maar een eng idee dat de NOS altijd en overal bij me is deze zomer. Ik hecht heel erg aan m'n privacy en soms wil ik gewoon graag alleen zijn.
Op
Strani iets
D66 gaat van 2 naar 3
PVV gaat van 1 naar 7
Jetten is trots dat hij een antwoord op extreem-rechts heeft weten te geven.
quote:
Je weet nooit waar de volgende stop is inderdaad
quote:
Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef H_T het volgende:Pro-Europese kiezers zijn eerder geneigd om te stemmen bij de Europese verkiezingen, aldus een deskundige op 1
Dit is een leerzame avond.
Bij de PVV gaan we babbelen over de 7-8 verhouding met de PvdA-GL. Terwijl het Europapa-rlement een miljoenmiljard zetels heeft.
quote:
Het zijn weer allemaal nieuwe parlementsleden, dus die moeten nog even zoeken naar het kruisje om te tekenen voor de financiering van een nieuwe HSL van Badajoz naar Valladolid.
quote:
Dit is net Nederland-Canada inderdaad.
JJJJJAAAAAAAAAA
Nooit getwijfeld aan Memphis.
Strani
Beroemde influencer
Ik denk misschien wel de beste spits die Nederland ooit gehad heeft.
Op
Strani iets
quote:
Op donderdag 6 juni 2024 21:54 schreef H_T het volgende:Timmermans claimt dat de Europese verkiezingen wèl leven in Nederland. Toegegeven, meer dan de helft van de kiesgerechtigden is niet gaan stemmen, maar de vorige keer gingen er nòg minder mensen!
Als ik de award voor beste manier om een stuk boterletter op te eten (seizoen 2024) zou winnen, is dat vanaf dat moment ook een belangrijke trofee
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Wel vaak inderdaad. Maar nu echt helemaal.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
Op donderdag 6 juni 2024 21:55 schreef Strani het volgende:@:H_T alleen lijkt me dat ook niet erg wenselijk voor jullie. Straks stommelt één Spanjaard per ongeluk dronken een stemlokaal in, brengt net zo per ongeluk z'n stem uit op extreem-rechts en jullie zitten opeens met 61 nieuwe mini-Franco's in Brussel.
quote:
Op donderdag 6 juni 2024 21:55 schreef Strani het volgende:@:H_T alleen lijkt me dat ook niet erg wenselijk voor jullie. Straks stommelt één Spanjaard per ongeluk dronken een stemlokaal in, brengt net zo per ongeluk z'n stem uit op extreem-rechts en jullie zitten opeens met 61 nieuwe mini-Franco's in Brussel.
Dan weten we ook gelijk wie het gedaan heeft
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:
Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef H_T het volgende:[..]
Ach, dat kan de Ieren, Tsjechen, Duitsers, Finnen en Kroaten ook overkomen. En de Grieken!
Blijft geweldig nummer
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Strani
Beroemde influencer
Toegegeven, Depay geeft wel lekkere passes vandaag. Moet 'ie vaker doen. In 2000 zette Rijkaard Bergkamp achter Kluivert en dat werkte als een trein.
Edit: Niet als een trein van de NS.
Op
Strani iets
JAAAAAAAAAAA