![rfp0qef.jpg]()
Welkom in de ESF-SC
De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Gerard Joling een kwal is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je bier op hebt (of wijn), wat je midden in de nacht kwijt moet, dat je jezelf een weinig subtiel naamtopic geeft, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, dat je niet wist dat Spock een broer heeft, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag (

), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)
![cheer-crazy.gif]()
![Pw8cZk6.png]()
![DZOnCsT.png]()
![HyF4la3.gif]()

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Daar maak ik graag plaats voor.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
En dan morgen weer met de drilboor.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Gefeliciteerd
@Koen66
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Op dinsdag 4 juni 2024 08:03 schreef H_T het volgende:[..]
Ja ik bedenk nu pas dat ik lollig had kunnen doen en het topicnummer zo laten en er Koen197 van had kunnen maken
Gemiste kans wel.
Fuck the EBU.
Koen66
Sweet Lake City
quote:
Op dinsdag 4 juni 2024 08:03 schreef H_T het volgende:[..]
Ja ik bedenk nu pas dat ik lollig had kunnen doen en het topicnummer zo laten en er Koen197 van had kunnen maken
Creatief
Same shit, different day
SC hopper present
De Sahara is zonder meer erg droog.
Gefeliciteerd met jullie jubileum
@Koen66!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Je moet allebei wel hetzelfde tempo aanhouden en in de bochten moet degene die de buitenbocht heeft iets sneller gaan.
Fuck the EBU.
Gefeliciteerd mevrouw Koen en Koen!
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Vervelend, heb je een idee hoe dat komt?
Fijn dat je dan thuis kunt werken! Op kantoor vind ik ook al snel dat er teveel prikkels zijn.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:
Ja, maar als jij bij
@Troel rondhangt, wordt het toch nog druk.
Troel
scherp en bot
quote:
Op dinsdag 4 juni 2024 14:43 schreef Arizona het volgende:[..]
Vervelend, heb je een idee hoe dat komt?
Fijn dat je dan thuis kunt werken! Op kantoor vind ik ook al snel dat er teveel prikkels zijn.
Ja hoor, druk weekend gehad met de verjaardagen en een beetje een dwarse puber en met mijn oudste allemaal nieuwe spannende dingen deze week. En Berlijn was natuurlijk ook al spannend.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:
Op dinsdag 4 juni 2024 14:51 schreef Strani het volgende:[..]
Nee joh ik ben heel rustig. Ik ga gewoon lekker een beetje rapmuziek luisteren en een balletje tegen de muur trappen

Ok, dan heb ik niets gezegd.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:
Dat wist ik al van
@Nizno dat ze een rebel is
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Zou wel een verbetering voor je zijn denk ik? Van een matras op de grond naar een matras op de gracht?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Gewoon eigenwijs zijn en de opdracht negeren, doe ik ook altijd als me dat beter uitkomt!
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Op dinsdag 4 juni 2024 21:11 schreef H_T het volgende:Ik ga zo maar eens een film kijken denk ik

Benieuwd of ik snel wat heb gevonden bij de streamers
of het uiteindelijk toch maar opgeef en wat anders ga kijken
Dit is wel herkenbaar
Fuck the EBU.
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Op dinsdag 4 juni 2024 21:32 schreef Yesse het volgende:[..]
Ja precies dit. Ik ben soms langer bezig met series en films toevoegen aan mijn lijst maar niet op dat moment willen kijken dan dat ik daadwerkelijk wat kijk

Ik ben soms alleen maar aan het scrollen door de vele opties, maar vind ik niks wat ik dan wil zien en op een gegeven moment is het te laat om nog een film te starten.
Fuck the EBU.
Troel
scherp en bot
quote:
Dank je wel
Vind dat echt gewoon een perfect recycletopic dat al 21 jaar meegaat ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Troel
scherp en bot
quote:
Op woensdag 5 juni 2024 07:39 schreef H_T het volgende:[..]
Ik droomde vannacht dat ik voortdurend getreiterd werd en als ik iets deed, ook al was het alleen maar weglopen of een middelvinger opsteken, werd ik ter verantwoording geroepen en de pestkoppen niet.
Da's helemaal geen mooie droom

Oei, dat is best een nare droom inderdaad. Dan word je denk ik wel gefrustreerd wakker.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Op woensdag 5 juni 2024 09:11 schreef H_T het volgende:[..]
Wat ook niet hielp is dat er midden in de nacht een deur
dichtwaaide met een flinke knal

Hopelijk heb
ik geen buren wakker gemaakt
Ben jij de wind?
Fuck the EBU.
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
Hier in deze SC zitten allemaal slimme mensen.

Ik kwam er vandaag achter dat ik over iets meer dan een maand bij abonnement van mijn telefoon kan verlengen.
En eigenlijk is mijn huidige telefoon na bijna zes jaar wel echt aan vervanging toe. Maar ik weet niet wat nu een beetje de goede telefoons zijn die wel betaalbaar zijn.
Fuck the EBU.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Op woensdag 5 juni 2024 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Hier in deze SC zitten allemaal slimme mensen.

Ik kwam er vandaag achter dat ik over iets meer dan een maand bij abonnement van mijn telefoon kan verlengen.
En eigenlijk is mijn huidige telefoon na bijna zes jaar wel echt aan vervanging toe. Maar ik weet niet wat nu een beetje de goede telefoons zijn die wel betaalbaar zijn.
Wat is voor jou belangrijk voor een telefoon? En wat wil je uitgeven. Ook al wordt dat lager met een abonnement is het toch wel belangrijk
Ik denk dat ik pas vanavond weer online ben. Maar denk dat anderen ook wel advies kunnen geven
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Op woensdag 5 juni 2024 12:07 schreef Redefine het volgende:[..]
Wat is voor jou belangrijk voor een telefoon? En wat wil je uitgeven. Ook al wordt dat lager met een abonnement is het toch wel belangrijk
Ik denk dat ik pas vanavond weer online ben. Maar denk dat anderen ook wel advies kunnen geven

belangrijk: Android, Google-playstore, goede foto's maken, spelletjes erop kunnen spelen en navigatie.
Ik heb nu een
Huawei met playstore, maar nieuwe modellen mogen geen playstore meer hebben.
Fuck the EBU.
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Op woensdag 5 juni 2024 12:20 schreef Roger_Epiales het volgende:[..]
[..]
Ik zou zelf dit model aanraden.
Werkt prima en ligt goed in de hand.
[
afbeelding ]
Voor een iets meer old fashioned, maar ook wat stijlvoller, look zou je voor deze kunnen gaan.
[
afbeelding ]
Maar als het echt weer per se nieuwerwets en draagbaar moet zijn, zoals iedereen vandaag de dag lijkt te willen, dan zijn er tegenwoordig natuurlijk van die zogenaamd handige koffermodelletjes.
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
Maar van mij persoonlijk hoeven al die moderne fratsen niet zo.

Die eerste zijn inderdaad goed. Gaan nooit kapot bij normaal gebruik.
Fuck the EBU.
Troel
scherp en bot
quote:
Op woensdag 5 juni 2024 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:[..]
belangrijk: Android, Google-playstore, goede foto's maken, spelletjes erop kunnen spelen en navigatie.
Ik heb nu een

Ik ben een aantal jaar geleden van
Samsung afgestapt en ging voro
Motorola vanwege de b etaalbaarheid (en omdat je de telefoon gewoon vast kon houden en dan liggend kon filmen en dat in mijn geval erg praktisch was). scheelde gewoon heel veel geld. Uiteindelijk nu toch weer een
Samsung, maar geen vlaggenschip meer. Als deze telefoon 'op' is (even afkloppen), dan ga ik het liefste voor een telefoon waar niet allerlei merkmeuk op zit, maar die van zelfzelf redelijk kaal is, maar ik heb geen idee of dat iets voor jou is of wat de prijzen zijn.
Eigenlijk heb je dus helemaal niets aan dit verhaal he?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 5 juni 2024 @ 13:26:25
H_T
2733
quote:
Op woensdag 5 juni 2024 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:[..]
Ik heb nu een

Tweakers publiceert regelmatig gidsjes waarin ze aangeven wat goede telefoons zijn in bepaalde prijsklassen, waar ze goed in zijn en waar minder goed in. Ik denk dat je daar meer aan hebt dan mijn ervaringen met een
Samsung van drie jaar terug
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik heb een Google Pixel, ben ik erg tevreden over. Voldoet aan al je eisen (zeker de foto's!)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Troel
scherp en bot
quote:
Op woensdag 5 juni 2024 13:30 schreef Meke het volgende:Tevens heb ik het idee dat de verjaardag van @:troel nog te weinig bejubeld is
Gefeliciteeeeeerd!!
Ga je nog wat leuks doen om het te vieren?
Ja! We gaan vanavond heerlijk uit eten

En verder werd ik vanochtend in bed verrast door een knuffel van mijn jongste. Dat zegt hij elke keer wel dat ik een knuffel krijg voor mijn verjaardag (en dan zegt hij erbij dat dat gratis is), maar meestal krijg ik hem niet. Nu kreeg ik hem dus wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Troel
scherp en bot
quote:
Ik vind dat je nu wel een beetje negatief over jezelf bent.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut