Dat de fipo meteen de winnaar isquote:Op zondag 2 juni 2024 13:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Een collega die wel erg dik begon te worden, op een gegeven moment dacht ik dat ze zwanger was. Dat bleek inderdaad zo te zijn, ze wist zelf van niks. Een paar dagen later beviel ze, en de vader bleek een andere collega te zijn. Hadden al die tijd stiekem een affaire.![]()
Werd flink over geroddeld weet ik nog. Hij had gewoon nog een vrouw en gezin thuis.
Is daarna ook ergens anders gaan werken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)sjes-jagen~a166931b/ deze?quote:Op zondag 2 juni 2024 14:25 schreef Charged het volgende:
Het monster van Cuijk...je denkt dat je mensen kent..dat zal ik nooit meer vergeten.
Hem ja.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:28 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)sjes-jagen~a166931b/ deze?
Vind ik eigenlijk best wel stoer.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:36 schreef Donna het volgende:
We hadden een tijdje buitenlandse studenten aan het werk. 1 daarvan kwam altijd op de fiets en was na een fikse regenbui echt zeiknat geregend. Was een gekke aanblik toen ik z'n kantoor binnen kwam en hij daar in alleen z'n onderbroek achter de computer zat te werken. Hij had al z'n kleding op de verwarming gelegd.
Inclusief de sausla?quote:Op zondag 2 juni 2024 14:31 schreef herverwijderd het volgende:
Raarste collega... hmmm, ik denk de man die een complete sausla had. Een la in zijn bureau die helemaal vol zat met plastic bakjes saus zoals je bij de Maccie bijvoorbeeld krijgt. Netjes opgeborgen en gesorteerd. Ik heb hem nooit saus zien eten en als je hem ernaar vroeg zei hij zoiets als 'Ach, je weet maar nooit".
Raarste gebeurtenis denk ik dat de politie binnen kwam vallen en alles in beslag nam in verband met onderzoek naar fraude bij het bedrijf (wat ook inderdaad op vrij grote schaal bleek plaats te vinden.)
Die werkte niet bij dat fraudebedrijf. Ben wel benieuwd hoe hij gereageerd zou hebben, misschien zou hij wel helemaal door het lint gegaan zijn.quote:
Dus jij bent de rare collega?quote:Op zondag 2 juni 2024 14:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb altijd het Russisch volkslied mooi gevonden. Toen ik nog werkte bij Tandheelkunde heb ik de conciërge een keer overgehaald om dit lied op de speakers ten gehore te laten brengen. En daar klonk het, acht verdiepingen hoog…
Tja,dat maak ik helaas met nuchtere collega's dagelijks mee.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:45 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
Nooit echt "gekke" gebeurtenissen meegemaakt (Ja misschien dat mensen zo bezopen waren op een bedrijfsetentje dat die niet meer helder uit hun ogen keken) wel heb ik mij verbaasd over hoe mensen met elkaar omgingen op de werkvloer, mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet, gedragen zich als kleine kinderen, naaien je waar je bij staat, doen aardig in je gezicht maar steken een mes in je rug als je er even niet bij bent, mensen zijn soms ratten zeker op de werkvloer, daar ben ik wel achter.
Dat ze niet meer helder uit hun ogen keken?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:47 schreef Charged het volgende:
[..]
Tja,dat maak ik helaas met nuchtere collega's dagelijks mee.
Naai gedeelte.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:48 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Dat ze niet meer helder uit hun ogen keken?
Lijkt me heel pittig. Zou ik niet kunnen.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:59 schreef Nober het volgende:
Ik heb met een aantal jeugdgedetineerden gewerkt. Zij moesten werken in ruil voor weekendverlof.
De een handelde in drugs en de ander wilde niet vertellen wat hij gedaan had. Prima gasten verder.
Jij moet schrijver worden.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Een collega die wel erg dik begon te worden, op een gegeven moment dacht ik dat ze zwanger was. Dat bleek inderdaad zo te zijn, ze wist zelf van niks. Een paar dagen later beviel ze, en de vader bleek een andere collega te zijn. Hadden al die tijd stiekem een affaire.![]()
Werd flink over geroddeld weet ik nog. Hij had gewoon nog een vrouw en gezin thuis.
Is daarna ook ergens anders gaan werken.
Ik heb geen idee? Het is echt gebeurd een paar jaar geleden.quote:
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 2 juni 2024 20:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Het is echt gebeurd een paar jaar geleden.
Klinkt als een leuke teamleider.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand had de WC verstopt, vol wc-papier en schijt, teamleider heeft toen er foto's van gemaakt en door het hele bedrijf geplakt met een opmerking er onder. Weet niet precies meer wat er stond.
Teamleider handelt het professioneel afquote:Op zondag 2 juni 2024 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand had de WC verstopt, vol wc-papier en schijt, teamleider heeft toen er foto's van gemaakt en door het hele bedrijf geplakt met een opmerking er onder. Weet niet precies meer wat er stond.
Borderline vrouwtje. Heb overigens maar heel weinig met haar te maken op mijn afdeling.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke teamleider.
Aan zo iemand moet je schijt hebbenquote:Op zondag 2 juni 2024 21:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Borderline vrouwtje. Heb overigens maar heel weinig met haar te maken op mijn afdeling.
quote:Op maandag 3 juni 2024 09:02 schreef Donna het volgende:
Die buitenlandse studenten die we hadden logeerden trouwens bij 1 van de directeuren, die had wel wat kamers over, daar heeft 1 van hun (niet diegene die in z'n onderbroek zat te werken) van boven aan de trap naar beneden gezeken toen hij bezopen was. Het moge duidelijk zijn dat die directeur daarna geen studenten meer in huis gehad heeft.
Aha, Elon Musk dus?quote:Op maandag 3 juni 2024 09:59 schreef nils7 het volgende:
Ik win dit topic denk ik.![]()
Ik heb voor iemand gewerkt die, nadat ik er weg was gegaan, Twitter heeft gekocht![]()
Ik weet niet eens waar ik moet beginnenmaar het meerendeel wat je online leest klopt wel vrees ik
quote:Op maandag 3 juni 2024 11:01 schreef vosss het volgende:
In het langslopen wel eens gezien dat de ene collega het oorhaar van de andere collega aan het knippen was.
Ok, jij wintquote:Op maandag 3 juni 2024 11:01 schreef vosss het volgende:
In het langslopen wel eens gezien dat de ene collega het oorhaar van de andere collega aan het knippen was.
Oh heerlijk ditquote:Op maandag 3 juni 2024 14:01 schreef Soury het volgende:
Een nieuwe vrouwelijke collega die voor het eerst een nachtdienst ging werken. Ze vertelde dat ze het niet zo fijn vond om zo laat met het o.v. te reizen, en zonder blikken of blozen trok ze een pistool uit haar tas. Ze kon direct weer richting station.
Top-collega!... ik zou me eerder storen aan andere werknemers die wel meetings te lang laten uitlopen of het op overwerken aan laten komen, terwijl je gewoon op het vastgesteld tijdstip ook naar huis moet gaan en zaken tijdens werkuren geregeld had moeten zien te krijgen.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:40 schreef DjVero het volgende:
Collega met Aperger die altijd stipt om 17:00 wegging, ook als de vergadering nog niet klaar was, omdat hij de aardappelen moest schillen en koken.
Ik heb zo'n collegaquote:Op maandag 3 juni 2024 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
Collega gehad waar GEEN gesprek mee te voeren was. Dan zei je; goed weekend gehad of hoe was je verjaardag? Antwoord; Goed.... Cricket sound..... Vroeg zelf niets terug, dus dat was het gesprek
Had ook geen LinkedIn, Facebook etc en NIEMAND kreeg zijn telefoonnummer en verscheen nooit op feestjes, trainingen etc. En stipt om 17:00 weg. Mega autist was ditNiemand had ook een idee hoe zijn priveleven eruit zag, zelfs niet de collega's die al 15 jaar met hem samenwerken. Niemand weet wie hij daadwerkelijk is zeg maar.
wat?quote:Op maandag 3 juni 2024 07:21 schreef Ynske het volgende:
Een van de kluisjes die een deal station van kantoor was. Blijkbaar kon je wiet en andere dingen bestellen welke na betaling in een bepaald kluisje neergelegd werden en je dan kon ophalen
Wat vind jij van mijn vermoeden dat die persoon in kwestie eigenlijk een van de meest succesvolle scam artists is?quote:Op maandag 3 juni 2024 09:59 schreef nils7 het volgende:
Ik win dit topic denk ik.![]()
Ik heb voor iemand gewerkt die, nadat ik er weg was gegaan, Twitter heeft gekocht![]()
Ik weet niet eens waar ik moet beginnenmaar het meerendeel wat je online leest klopt wel vrees ik
Nee dat niet, maar zijn management stijl is wel dat mensen moeilijk hem durven tegen te spreken.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat vind jij van mijn vermoeden dat die persoon in kwestie eigenlijk een van de meest succesvolle scam artists is?
Zit ik er helemaal naast of mis ik iets wat andere mensen gewoon wel kunnen zien oid?
Misschien een voetbalhooligan of zo. Zo'n strike privé werk scheiding is er vaak niet zonder reden.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
Collega gehad waar GEEN gesprek mee te voeren was. Dan zei je; goed weekend gehad of hoe was je verjaardag? Antwoord; Goed.... Cricket sound..... Vroeg zelf niets terug, dus dat was het gesprek
Had ook geen LinkedIn, Facebook etc en NIEMAND kreeg zijn telefoonnummer en verscheen nooit op feestjes, trainingen etc. En stipt om 17:00 weg. Mega autist was ditNiemand had ook een idee hoe zijn priveleven eruit zag, zelfs niet de collega's die al 15 jaar met hem samenwerken. Niemand weet wie hij daadwerkelijk is zeg maar.
Wauw, hadden ze daar een hele loods voor? En nooit gepakt? Nooit geweten dat je voor cocaïne en lsd heftrucks nodig had. Ik dacht dat het kleine pakjes waren.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:22 schreef Seeburg54 het volgende:
In de jaren 90 gewerkt bij een bedrijf waar een hele handel in lsd, cocaïne en stuff was, en ook volop gebruikt werd.
Heftruck chauffeur reed in zo'n heftruck waar je in moest staan. Tijdens directiebezoek scheurde hij in zijn blote reet langs de hoge heren.![]()
Er werd in het magazijn regelmatig flink geneukt tussen de verpakkingsmaterialen. Personeelsfeesten liepen altijd compleet uit de hand.
Tijd van mijn leven gehad daar.
Sjaak, kun je 2 pallets met coke klaarzetten?quote:Op maandag 3 juni 2024 18:00 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Wauw, hadden ze daar een hele loods voor? En nooit gepakt? Nooit geweten dat je voor cocaïne en lsd heftrucks nodig had. Ik dacht dat het kleine pakjes waren.
quote:Op maandag 3 juni 2024 18:00 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Wauw, hadden ze daar een hele loods voor? En nooit gepakt? Nooit geweten dat je voor cocaïne en lsd heftrucks nodig had. Ik dacht dat het kleine pakjes waren.
quote:Op maandag 3 juni 2024 19:28 schreef nostra het volgende:
* Er per ongeluk achterkomen dat een collega ook op Fok zit en bij klikken op posthistorie alleen maar foto's in het dickpick topic bleek te posten, awkward lunchmomenten.
Jij stapt als 14 jarig meisje naar je baas en vertelt in het bijzijn van collega’s dat je zijn opmerkingen niet fijn vindt?quote:Op zondag 2 juni 2024 21:38 schreef PinkLow het volgende:
Dat de baas van het bedrijf waar ik werkte (let op ik was 14 en was mijn 1e bijbaantje in een winkel)
In de pauze, opmerkingen naar mijn hoofd slingerde die heel vrouwonvriendelijk en van seksuele aard waren.
Ik heb het een dagje laten bezinken, want op het moment van de opmerkingen was ik lamgeslagen.
En een dag later ben ik naar hem toe gestapt en heb ik in het magazijn (waar menig collega getuige was)
Het waren 2 fantastische dagen minutenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:59 schreef Donna het volgende:
Ohja. Nieuwe collega, dag 1. Komt te laat.
Directeur spreekt hem hierop aan, waarop nieuwe collega tegen de directeur zegt; Heb jij wel eens een tafel tegen je hoofd gehad?
Doei collega.
Ik denk dat de geloofwaardigheid betwijfelbaar is. Mijn gebeurtenis werd weg-gemodereerd, en die was wel waar.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:30 schreef Forbry het volgende:
Nou had ik de mensheid al niet zo hoog zitten, maar van dit topic wordt het niet bepaald beter...
Ik zal wel ontzettend saai zijn ofzo, maar tjezus, wat een idioten komen er hier in de verhalen voorbij... sommigen wel leuk/grappig, maar de meesten...
Klopt. Debiteuren-crediteuren van Jiskefet had een enorm waarheidsgehalte. Ik heb in teams gezeten waar het er precies zo aan toe ging, en dat was ver voor de serie. Je had ook echt van die figuren rondlopen als Jos, Edgar en Storm. Dingen als "Telefoon voor jou!" en dan flikkerde de opnemer de hoorn met een boel kabaal in een prullebak vol met rotzooi en moest de gebelde dat vieze ding aan zijn oor zetten. We lagen in een deuk.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:49 schreef 111210 het volgende:
Niet heel raar, maar ooit eens een vakantie baantje gehad bij onze gemeente. De afdeling waar ik zat was exact debiteuren crediteuren. Dito humor en sleur, 6 weken lang.
Bizarquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:47 schreef sigme het volgende:
Maar goed, het raarste blijft toch de collega die een compleet dood kind verzon (het was niet dood want er was helemaal geen kind). En dat omdat ze een paar dagen niet was komen opdagen op haar werk - een bijbaantje.
Er zijn betere smoezen. Vooral een stuk minder traumatisch voor de collega's toen er uiteindelijk iemand onraad rook. Da's klote hoor, een meisje gaan confronteren met dat je haar verhaal over haar dooie kleuter niet gelooft.
Ja duh, hij keek gewoon mee toen je het opspoot.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 00:58 schreef Lizayra het volgende:
Bij een vleesverwerkend bedrijf als enige vrouw in de productie tussen allemaal ruig uitziende mannen.
Een enorme kleerkast, onder de tattoo's zelfs op zijn gezicht, wist iedere dag feilloos te vertellen welk parfum ik die dag op had en hij had het altijd goed.
Dan spoor je toch ook niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:47 schreef sigme het volgende:
Maar goed, het raarste blijft toch de collega die een compleet dood kind verzon (het was niet dood want er was helemaal geen kind). En dat omdat ze een paar dagen niet was komen opdagen op haar werk - een bijbaantje.
Er zijn betere smoezen. Vooral een stuk minder traumatisch voor de collega's toen er uiteindelijk iemand onraad rook. Da's klote hoor, een meisje gaan confronteren met dat je haar verhaal over haar dooie kleuter niet gelooft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |