quote:Op maandag 3 juni 2024 18:00 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Wauw, hadden ze daar een hele loods voor? En nooit gepakt? Nooit geweten dat je voor cocaïne en lsd heftrucks nodig had. Ik dacht dat het kleine pakjes waren.
quote:Op maandag 3 juni 2024 19:28 schreef nostra het volgende:
* Er per ongeluk achterkomen dat een collega ook op Fok zit en bij klikken op posthistorie alleen maar foto's in het dickpick topic bleek te posten, awkward lunchmomenten.
Jij stapt als 14 jarig meisje naar je baas en vertelt in het bijzijn van collega’s dat je zijn opmerkingen niet fijn vindt?quote:Op zondag 2 juni 2024 21:38 schreef PinkLow het volgende:
Dat de baas van het bedrijf waar ik werkte (let op ik was 14 en was mijn 1e bijbaantje in een winkel)
In de pauze, opmerkingen naar mijn hoofd slingerde die heel vrouwonvriendelijk en van seksuele aard waren.
Ik heb het een dagje laten bezinken, want op het moment van de opmerkingen was ik lamgeslagen.
En een dag later ben ik naar hem toe gestapt en heb ik in het magazijn (waar menig collega getuige was)
Het waren 2 fantastische dagen minutenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:59 schreef Donna het volgende:
Ohja. Nieuwe collega, dag 1. Komt te laat.
Directeur spreekt hem hierop aan, waarop nieuwe collega tegen de directeur zegt; Heb jij wel eens een tafel tegen je hoofd gehad?
Doei collega.
Ik denk dat de geloofwaardigheid betwijfelbaar is. Mijn gebeurtenis werd weg-gemodereerd, en die was wel waar.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:30 schreef Forbry het volgende:
Nou had ik de mensheid al niet zo hoog zitten, maar van dit topic wordt het niet bepaald beter...
Ik zal wel ontzettend saai zijn ofzo, maar tjezus, wat een idioten komen er hier in de verhalen voorbij... sommigen wel leuk/grappig, maar de meesten...
Klopt. Debiteuren-crediteuren van Jiskefet had een enorm waarheidsgehalte. Ik heb in teams gezeten waar het er precies zo aan toe ging, en dat was ver voor de serie. Je had ook echt van die figuren rondlopen als Jos, Edgar en Storm. Dingen als "Telefoon voor jou!" en dan flikkerde de opnemer de hoorn met een boel kabaal in een prullebak vol met rotzooi en moest de gebelde dat vieze ding aan zijn oor zetten. We lagen in een deuk.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:49 schreef 111210 het volgende:
Niet heel raar, maar ooit eens een vakantie baantje gehad bij onze gemeente. De afdeling waar ik zat was exact debiteuren crediteuren. Dito humor en sleur, 6 weken lang.
Bizarquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:47 schreef sigme het volgende:
Maar goed, het raarste blijft toch de collega die een compleet dood kind verzon (het was niet dood want er was helemaal geen kind). En dat omdat ze een paar dagen niet was komen opdagen op haar werk - een bijbaantje.
Er zijn betere smoezen. Vooral een stuk minder traumatisch voor de collega's toen er uiteindelijk iemand onraad rook. Da's klote hoor, een meisje gaan confronteren met dat je haar verhaal over haar dooie kleuter niet gelooft.
Ja duh, hij keek gewoon mee toen je het opspoot.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 00:58 schreef Lizayra het volgende:
Bij een vleesverwerkend bedrijf als enige vrouw in de productie tussen allemaal ruig uitziende mannen.
Een enorme kleerkast, onder de tattoo's zelfs op zijn gezicht, wist iedere dag feilloos te vertellen welk parfum ik die dag op had en hij had het altijd goed.
Dan spoor je toch ook niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:47 schreef sigme het volgende:
Maar goed, het raarste blijft toch de collega die een compleet dood kind verzon (het was niet dood want er was helemaal geen kind). En dat omdat ze een paar dagen niet was komen opdagen op haar werk - een bijbaantje.
Er zijn betere smoezen. Vooral een stuk minder traumatisch voor de collega's toen er uiteindelijk iemand onraad rook. Da's klote hoor, een meisje gaan confronteren met dat je haar verhaal over haar dooie kleuter niet gelooft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |