Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Put down that book down immediately! You will confuse your thoughts!Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Welke naam?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ga ik ook weer onder m'n echte naam posten
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Geheime kroontjes?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel cute
Maar kroontjes moeten toch geheim zijn
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Rare naam.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
R.I.P DTS.![]()
Omdat het kan,had het account vorig jaar al aangemaaktquote:Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ik welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gelukkigik dacht misschien zit je daar helemaal niet op te wachten....
![]()
![]()
But why..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:26 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Omdat het kan,had het account vorig jaar al aangemaakt![]()
Die ken ik niet...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:29 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Sweet tooth komt bijna weer op Netflix
Volgens mij.![]()
Ohquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:26 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Omdat het kan,had het account vorig jaar al aangemaakt♡♡♡♡![]()
Weer een maand tot een goed einde gebracht
Die winnaar had het goed bedacht
Niet meteen als razende beginnen
Maar met geduld en dan zeker winnen
Het doet me deugd zo’n sportieve bolker te zien
Hij was vlot lief aardig en een gentlemen bovendien
We hebben al wat gedichten voorbij zien komen
Maar het winnaars gedicht
Is om van te dromen
Lieve @JustinK
Het is je van harte gegund
De maand mei daar had jij het op gemunt
Gefeliciteerd met mei
Een dikke zoen doen we erbij
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:32 schreef greysbones het volgende:
Is om van te dromen
Lieve @:JustinK
Gefeliciteerd met mei
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze vrouw![]()
![]()
![]()
* JustinK pinkt traantje weg
Lievvv![]()
![]()
![]()
Jij mag hem voor mij zoenen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:32 schreef greysbones het volgende:
Is om van te dromen
Gefeliciteerd met mei
![]()
![]()
Verdientquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:34 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Deze vrouw![]()
![]()
![]()
* JustinK pinkt traantje weg
Lievvv![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Huh? Echt nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:31 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Jawel die heb jij ook gekeken die serie![]()
Sandman bedoel je..![]()
Mooiquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:32 schreef greysbones het volgende:
Is om van te dromen
Gefeliciteerd met mei
![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
Dat is wel een goed ideequote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Doe nog maar een dickpic dan![]()
Voir @:greysbones![]()
![]()
Traantje gelaten.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]De gaapsmiley post ik als ik gaap of moe ben of omdat ie zo supercute is of om te bolken. Maar iig niet om te irriteren. Andere users gebruiken meer smileybagger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Ik moet er vaak zelf van gapen als ik hem zie.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De gaapsmiley post ik als ik gaap of moe ben of omdat ie zo supercute is of om te bolken. Maar iig niet om te irriteren. Andere users gebruiken meer smileybagger.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De gaapsmiley post ik als ik gaap of moe ben of omdat ie zo supercute is of om te bolken. Maar iig niet om te irriteren. Andere users gebruiken meer smileybagger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spiegelneuronenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet er vaak zelf van gapen als ik hem zie.♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡![]()
Daar moet een lieve pozza inquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind hem ook zo lief, kijk dat mondje awwww![]()
Was het niet speklap die zelfs gewonnen heeft met vooral smiley-gebolk? Daar was ook commentaar op. En andere DTS-winnaars bolkten ook veel met smileys. Maar het is vooral wie het doet he.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De gaapsmiley post ik als ik gaap of moe ben of omdat ie zo supercute is of om te bolken. Maar iig niet om te irriteren. Andere users gebruiken meer smileybagger.![]()
ik kom hier niet voor de winst
zelfde als ik niet op FOK! ben om mod te wordenGoogle is your friend, abuse your friends![]()
De wetenschap heeft er nog steeds geen antwoord op waarom dat met gapen gebeurd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Was het niet speklap die zelfs gewonnen heeft met vooral smiley-gebolk? Daar was ook commentaar op. En andere DTS-winnaars bolkten ook veel met smileys. Maar het is vooral wie het doet he.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:43 schreef Metalfrost het volgende:
zelfde als ik niet op FOK! ben om mod te worden
Proost?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:44 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
geen idee wat je hiermee wil zeggen![]()
Ik kom hier om FA te worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:43 schreef Metalfrost het volgende:
zelfde als ik niet op FOK! ben om mod te worden~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Dat je dezelfde mening al ik hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:44 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
geen idee wat je hiermee wil zeggenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja, dan geef ik jullie allemaal een ban zodat ik makkelijk de winst op kan strijkenquote:
~FEYENOORD~
Slimquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dan geef ik jullie allemaal een ban zodat ik makkelijk de winst op kan strijken![]()
![]()
Als er niemand meer is, krijg je ook geen puntjes meerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dan geef ik jullie allemaal een ban zodat ik makkelijk de winst op kan strijken![]()
![]()
Jij kan niet bannen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dan geef ik jullie allemaal een ban zodat ik makkelijk de winst op kan strijken
Waarom niet? Gewoon een dood topic met mij als laatse posterquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als er niemand meer is, krijg je ook geen puntjes meer
~FEYENOORD~
Laat dat bier maar weer staan ouwe reus, of lees ff goed, dat mag natuurlijk ook.quote:~FEYENOORD~
oh okequote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je dezelfde mening al ik hebt.Google is your friend, abuse your friends![]()
Dan zit je tegen jezelf te lullen, klinkt best wel als een afwijking.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon een dood topic met mij als laatse poster
Ik ben mod op FOK!, natuurlijk heb ik een afwijkingquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zit je tegen jezelf te lullen, klinkt best wel als een afwijking.
~FEYENOORD~
Je ontvangt pas punten nadat je gebokt bentquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon een dood topic met mij als laatse poster![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Zelfbolkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je ontvangt pas punten nadat je gebokt bent
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja wat is dat het probleem, iedereen 29 dagen ban en de laatste dag zoeken jullie het maar uitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
~FEYENOORD~
Is het niet makkelijker om hem gewoon in elkaar te slaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit vraagt mijn parkiet.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dan zul je heel fok moeten bannenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja wat is dat het probleem, iedereen 29 dagen ban en de laatste dag zoeken jullie het maar uit
Als je bannen uitdeelt alsof het ijsjes zijn
Komt heel fok even langs
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ga hier geen TR voor plaatsen, maar leuk vind ik deze opmerking niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om hem gewoon in elkaar te slaan?
Dit vraagt mijn parkiet.~FEYENOORD~
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zul je heel fok moeten bannen
Als je bannen uitdeelt alsof het ijsjes zijn
Komt heel fok even langs
~FEYENOORD~
Goed punt van je parkietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om hem gewoon in elkaar te slaan?
Dit vraagt mijn parkiet.![]()
![]()
Ga je dan ook mods bannenquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En nu echt weg
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Alleen de mods waar ik een teringhekel aan heb.quote:~FEYENOORD~
Ik ga ervoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sit backquote:
And enjoy the rideEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Geen idee wie dat moeten zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen de mods waar ik een teringhekel aan heb.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jaren geleden werd er iemand mod en ze begon echt voor iedereen om de stomste reden een ban aan te vragen bij admins en toen werd ze maar mod-af gemaakt.quote:
Ja.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die komen hier gelukkig niet!quote:
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ga ervoor.
Vorige maand ging je ook aan kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gewoon een post zetten en de boel op slot gooien en de laatste dag weer open gooienquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja wat is dat het probleem, iedereen 29 dagen ban en de laatste dag zoeken jullie het maar uit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zoek de mod met gaten in zijn postgeschiedenisquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kijk Dotteke is veel slimmerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon een post zetten en de boel op slot gooien en de laatste dag weer open gooien![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zo wilde @ieniminimuis toch winnen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon een post zetten en de boel op slot gooien en de laatste dag weer open gooien![]()
![]()
Ik zou in DIG gaan kijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoek de mod met gaten in zijn postgeschiedenis~FEYENOORD~
Zeker.quote:Ook een gedicht waard.
We bespreken mods geen bans.quote:
Wat een werk om dat uit te zoekenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoek de mod met gaten in zijn postgeschiedenis
Maar die kan de boel niet op slot gooien 🤣 Woud welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik geef de grootste hint die je maar kan bedenkenquote:![]()
~FEYENOORD~
Je brengt hem op ideeen dotquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die kan de boel niet op slot gooien 🤣 Woud wel
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geef de grootste hint die je maar kan bedenken![]()
![]()
![]()
In DIG dusquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geef de grootste hint die je maar kan bedenken![]()
De wereld heeft meerdere perspectieven.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ach. Een keer een goed doel steunen kan geen kwaad 😯quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij kan dat ook, gewoon een gastslotje er op.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach. Een keer een goed doel steunen kan geen kwaad 😯Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zo waarheid.quote:
Maar ik heb al genoeg gewonnen hoef niet meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kan dat ook, gewoon een gastslotje er op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goffer, zelfbolk weer.
Ik heb er 3 gehad volgens mij, en een kloon van mij heeft een ONZ banquote:
~FEYENOORD~
Doe dit lekker ergens anders johquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:01 schreef mario390 het volgende:
komisch elke bewohner heeft nur 1
gegeten, somige moesten bijna k..
[ afbeelding ]~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gehad volgens mij, en een kloon van mij heeft een ONZ ban![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeker.Ook een gedicht waard.
Vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog steedsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gehad volgens mij, en een kloon van mij heeft een ONZ ban![]()
![]()
Nee, maar in een onderonsje met @SwJ was het planquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die kan de boel niet op slot gooien 🤣 Woud wel![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vind van welJij nam het over van lilak hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
[..]
Vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stil van.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Was het niet speklap die zelfs gewonnen heeft met vooral smiley-gebolk? Daar was ook commentaar op. En andere DTS-winnaars bolkten ook veel met smileys. Maar het is vooral wie het doet he.
♡♡♡♡![]()
Geen idee, nooit meer ingelogdquote:
~FEYENOORD~
Je gaapt alleen ook bij mensen die je aardig vindtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De wetenschap heeft er nog steeds geen antwoord op waarom dat met gapen gebeurd.
♡♡♡♡![]()
Zeg het hem.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je gaapt alleen ook bij mensen die je aardig vindt![]()
![]()
[..]
Vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡![]()
Old school eminem
R.I.P DTS.![]()
Men denkt ook dat het al vanuit de oertijd stamt toen mens(aap)en nog niet konden spreken en in groepen samen leefden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je gaapt alleen ook bij mensen die je aardig vindtActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat zullen wel erg vermoeide mensen zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Men denkt ook dat het al vanuit de oertijd stamt toen mens(aap)en nog niet konden spreken en in groepen samen leefden.~FEYENOORD~
Eerder als een sociale interactie.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zullen wel erg vermoeide mensen zijn geweest.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mooie theoriequote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Men denkt ook dat het al vanuit de oertijd stamt toen mens(aap)en nog niet konden spreken en in groepen samen leefden.♡♡♡♡![]()
Daar geloof ik niet zo in.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerder als een sociale interactie.~FEYENOORD~
Ik blijf ook nog wel 4 more yearsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
Interessant wel
Mods met notes en bans
President met een strafblad..
~FEYENOORD~
Men kon nog niet spreken en dus veel gebaren en klanken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat wel ja, maar denk niet dat gapen daar een onderdeel van was.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Men kon nog niet spreken en dus veel gebaren en klanken.~FEYENOORD~
Is groot wat eminem gedaan heeft hè gisterenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Watquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is groot wat eminem gedaan heeft hè gisteren♡♡♡♡![]()
Het is een theorie maar de aanstekelijkheid van gapen is nog niet anders verklaard.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar denk niet dat gapen daar een onderdeel van was.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat klopt, denk dat we er ook nooit achter gaan komen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een theorie maar de aanstekelijkheid van gapen is nog niet anders verklaard.~FEYENOORD~
quote:
Slim shady uit 2002 terug laten komen terwijl de nieuwe clip is een ode aan without me uit die tijd.
Gaat ook over hoe toen alles kon en nu niet meer zeker in Amerika.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ok..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slim shady uit 2002 terug laten komen terwijl de nieuwe clip is een ode aan without me uit die tijd.
Gaat ook over hoe toen alles kon en nu niet meer zeker in Amerika.♡♡♡♡![]()
Ja ok.. verder op het internet vooral reddit oa gaat het sinds de release nergens anders meer over.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ok.. verder op het internet vooral reddit oa gaat het sinds de release nergens anders meer over.
Dit stukje van internet heeft geen flauw idee..♡♡♡♡![]()
Wij op FOK! zijn bezig met vrouwensoapsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ok.. verder op het internet vooral reddit oa gaat het sinds de release nergens anders meer over.~FEYENOORD~
Ha iedereen zijn ding.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij op FOK! zijn bezig met vrouwensoaps
Nee maar Eminem terug is zeker voor mensen van rond 88 en begin jaren 90 wel een dingetje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kom uit 93, maar ik word er niet warm van.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha iedereen zijn ding.
Nee maar Eminem terug is zeker voor mensen van rond 88 en begin jaren 90 wel een dingetje.~FEYENOORD~
Zitten zulke oude mensen op Fok?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha iedereen zijn ding.
Nee maar Eminem terug is zeker voor mensen van rond 88 en begin jaren 90 wel een dingetje.
Vroeger zijn glorietijd wel meegemaakt dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom uit 93, maar ik word er niet warm van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zwaait naar de oude besjesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha iedereen zijn ding.
Nee maar Eminem terug is zeker voor mensen van rond 88 en begin jaren 90 wel een dingetje.♡♡♡♡![]()
Vond zijn muziek op de basisschool wel leuk ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger zijn glorietijd wel meegemaakt dan.~FEYENOORD~
Whut?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom uit 93, maar ik word er niet warm van.
Oh hoiYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Broekie.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom uit 93, maar ik word er niet warm van.
Hoi en doi
Ik ga bankhangen.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Nooit gedacht., echt.quote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ik kom namelijk wel erg volwassen over al zeg ik het zelf
~FEYENOORD~
Zappen op Netflix, HBO, Disney en Prime en niks vinden en dan slapenquote:
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Jaquote:
Klinkt ook als een prima vrijdagavondquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zappen op Netflix, HBO, Disney en Prime en niks vinden en dan slapen
~FEYENOORD~
Wijsheid komt met de jaren, ik ben er mee geborenquote:~FEYENOORD~
Toonaangevende artiest van die periode.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vond zijn muziek op de basisschool wel leuk ja.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit vind ik eigk wel een heel lekker nrquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat ook over hoe toen alles kon en nu niet meer zeker in Amerika.![]()
![]()
Hooikoorts?quote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ik weet nog als puberjochie naar die film 8mile in de bioscoop met mijn grote neef.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja he oude tijden herleven.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit vind ik eigk wel een heel lekker nrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga even een campingtafel bestellen.~FEYENOORD~
Doei
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-05-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3678 / +5 / +16 / 10860 / 11843
2. Dr.Mikey / 1603 / +90 / +40 / 2241 / 2930
3. FreshFruit / 1485 / +37 / +72 / 4458 / 5351
4. loveislikeakiss / 910 / +4 / +0 / 2033 / 2362
5. kree / 888 / +0 / +0 / 3428 / 4119
6. KillemWieft / 770 / +33 / +17 / 731 / 1066
7. HappyCharly / 713 / +26 / +18 / 3258 / 3694
8. Jacquelinehasselbaink / 666 / +11 / +24 / 1871 / 2047
9. devzero / 551 / +101 / +56 / 1079 / 1336
10. AardappelSchotel / 495 / +80 / +20 / 1704 / 2006
11. Lovely / 451 / +2 / +0 / 2500 / 2842
12. gebrokenglas / 373 / +3 / +3 / 1838 / 2124
13. MizzezAmy / 364 / +8 / +0 / 1766 / 2087
14. hemarookworst / 360 / +16 / +6 / 1219 / 1479
15. Bally-b / 327 / +1 / +0 / 512 / 661
16. greysbones / 314 / +14 / +7 / 3144 / 3332
17. aloa / 279 / +0 / +0 / 2818 / 3027
18. Rob / 276 / +28 / +4 / 939 / 1134
19. Superbadeendje / 273 / +8 / +6 / 1589 / 1843
20. ieniminimuis / 271 / +13 / +16 / 1204 / 1338SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd hoe de rest weer reageert veel kritiek op EM geweest hij zou te oud zijn weekdieren van nu die hem willen cancelen vanwege oude teksten etc.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet een vrij groot exemplaar, moet 12 man aan kunnen zittenquote:~FEYENOORD~
ja dat gaat in de papieren lopenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet een vrij groot exemplaar, moet 12 man aan kunnen zitten![]()
Er is tegenwoordig altijd wel een reden om iemand te cancellen...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de rest weer reageert veel kritiek op EM geweest hij zou te oud zijn weekdieren van nu die hem willen cancelen vanwege oude teksten etc.
Maar aan de views te zien gaat ie wel hard![]()
![]()
Eminemquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat ook over hoe toen alles kon en nu niet meer zeker in Amerika.
Leuke clip wel, confronterend dat dat alweer 20+ jaar geleden is, kan me de clips nog goed herinneren.Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ja dutje gedaan. Volgende keer beter iets minder lang doorwerkenquote:
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Hoe gaat het met de jeuk van @KillemWieft?Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Stoelen, die hebben we wel, dat is dan weer een geluk.quote:~FEYENOORD~
Ja foei!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dutje gedaan. Volgende keer beter iets minder lang doorwerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geitje toch zeker?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je ontvangt pas punten nadat je gebokt bent![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wilde perse wat afmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik wilde perse wat afmaken.
Ik ken hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde persé een Twister spel afmaken. We weten allemaal de afloop
![]()
![]()
nee. en ik wil het niet weten ookquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ken hetIk wilde persé een Twister spel afmaken. We weten allemaal de afloop
![]()
Kbquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Huren of bij de Makro kopen zijn ze niet zo duur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aliexpress meerder kleine tafels aaneen zettenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Huren of bij de Makro kopen zijn ze niet zo duur![]()
Als je ze volgend jaar nodig hebt wel jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:44 schreef Rob het volgende:
[..]
Aliexpress meerder kleine tafels aaneen zetten
Smile, it's free therapy.![]()
Is je rug al weer wat.beter?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ken hetIk wilde persé een Twister spel afmaken. We weten allemaal de afloop
Ik weet eigenlijk niet of je gewonnen hebt?Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Of 2 eetkamerstoelen met een deur uit je hutquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
Behangtafels huren bij de Gamma of Boels.
laken eroverheen en
Helleu.
Eten was lekker. (Asperge)soep overgeslagen, maar die huisgerookte zalmmoot met asperges en groenten was meer dan genoeg!![]()
![]()
En als toetje had ik (alleen) de aardbeien, en er zaten ook wat framboosjes bij
Maar over de rest van mijn dag zwijg ik maar even.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hij is toch altijd onze nr 1quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is je rug al weer wat.beter?
Ik weet eigenlijk niet of je gewonnen hebt?
en dus winnaaaar![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaah dat is waar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij is toch altijd onze nr 1
en dus winnaaaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Langzaamaan steeds een beetje beterquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is je rug al weer wat.beter?
Ik weet eigenlijk niet of je gewonnen hebt?
Ik wilde zeggen een gelijkspel, maar greysie is wel een winnaar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met medebolkers als jullie voel ik me altijd een winnaar!!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij is toch altijd onze nr 1
en dus winnaaaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En gedicht van Greysie was weer mooi gemaaktquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met medebolkers als jullie voel ik me altijd een winnaar!!![]()
![]()
![]()
Kan ze goedSmile, it's free therapy.![]()
Jaaa, zo liefquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En gedicht van Greysie was weer mooi gemaakt![]()
Kan ze goed![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langzaamaan steeds een beetje beter
Ik wilde zeggen een gelijkspel, maar greysie is wel een winnaar hoorFijn, komende tijd maar even niet twisten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn, komende tijd maar even niet twisten danJa ik pas voorlopig evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand zei me ook dat Twister nooit een goed idee is
Nederland gaat niet winnen hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:53 schreef mario390 het volgende:
tegen wie denken julie werden julie land
bij de euro turnier winnen ?![]()
hoop snel eruitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:53 schreef mario390 het volgende:
klaar ermeeSmile, it's free therapy.![]()
Wat fijn dat je er van genoten hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:47 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Eten was lekker. (Asperge)soep overgeslagen, maar die huisgerookte zalmmoot met asperges en groenten was meer dan genoeg!![]()
![]()
En als toetje had ik (alleen) de aardbeien, en er zaten ook wat framboosjes bij
Maar over de rest van mijn dag zwijg ik maar even.![]()
![]()
Één keer slaan ook?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
Niet slaaaa haaaaan!!!
Die ene bolk mag wel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn, komende tijd maar even niet twisten danook geen kantjes afsteken bij @greysbonesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oostenrijk natuurlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:53 schreef mario390 het volgende:
Maar wel pannenkoeken etenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
ook geen kantjes afsteken bij @:greysbones![]()
![]()
Dan wacht ik nog even tot ik hersteld benquote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
overschat je krachten niet he! met je zwakke rug .....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: