Dan zul je heel fok moeten bannenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja wat is dat het probleem, iedereen 29 dagen ban en de laatste dag zoeken jullie het maar uit
Ik ga hier geen TR voor plaatsen, maar leuk vind ik deze opmerking niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om hem gewoon in elkaar te slaan?
Dit vraagt mijn parkiet.
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zul je heel fok moeten bannen
Als je bannen uitdeelt alsof het ijsjes zijn
Komt heel fok even langs
Goed punt van je parkietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om hem gewoon in elkaar te slaan?
Dit vraagt mijn parkiet.
Ga je dan ook mods bannenquote:
Alleen de mods waar ik een teringhekel aan heb.quote:
Ik ga ervoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sit backquote:
Geen idee wie dat moeten zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen de mods waar ik een teringhekel aan heb.
Jaren geleden werd er iemand mod en ze begon echt voor iedereen om de stomste reden een ban aan te vragen bij admins en toen werd ze maar mod-af gemaakt.quote:
Ja.quote:
Die komen hier gelukkig niet!quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ga ervoor.
Vorige maand ging je ook aan kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gewoon een post zetten en de boel op slot gooien en de laatste dag weer open gooienquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja wat is dat het probleem, iedereen 29 dagen ban en de laatste dag zoeken jullie het maar uit
Zoek de mod met gaten in zijn postgeschiedenisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |