Ik kom hier om FA te worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:43 schreef Metalfrost het volgende:
ik kom hier niet voor de winst
zelfde als ik niet op FOK! ben om mod te worden
Dat je dezelfde mening al ik hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:44 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
geen idee wat je hiermee wil zeggen
Ja, dan geef ik jullie allemaal een ban zodat ik makkelijk de winst op kan strijkenquote:
Slimquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dan geef ik jullie allemaal een ban zodat ik makkelijk de winst op kan strijken
Als er niemand meer is, krijg je ook geen puntjes meerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dan geef ik jullie allemaal een ban zodat ik makkelijk de winst op kan strijken
Jij kan niet bannen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon een dood topic met mij als laatse posterquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als er niemand meer is, krijg je ook geen puntjes meer
Laat dat bier maar weer staan ouwe reus, of lees ff goed, dat mag natuurlijk ook.quote:
oh okequote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je dezelfde mening al ik hebt.
Dan zit je tegen jezelf te lullen, klinkt best wel als een afwijking.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon een dood topic met mij als laatse poster
Ik ben mod op FOK!, natuurlijk heb ik een afwijkingquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zit je tegen jezelf te lullen, klinkt best wel als een afwijking.
Je ontvangt pas punten nadat je gebokt bentquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon een dood topic met mij als laatse poster
Zelfbolkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je ontvangt pas punten nadat je gebokt bent
Ja wat is dat het probleem, iedereen 29 dagen ban en de laatste dag zoeken jullie het maar uitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om hem gewoon in elkaar te slaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |