Mooiquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:32 schreef greysbones het volgende:
Weer een maand tot een goed einde gebracht
Die winnaar had het goed bedacht
Niet meteen als razende beginnen
Maar met geduld en dan zeker winnen
Het doet me deugd zo’n sportieve bolker te zien
Hij was vlot lief aardig en een gentlemen bovendien
We hebben al wat gedichten voorbij zien komen
Maar het winnaars gedicht
Is om van te dromen
Lieve @:JustinK
Het is je van harte gegund
De maand mei daar had jij het op gemunt
Gefeliciteerd met mei
Een dikke zoen doen we erbij
![]()
![]()
Dat is wel een goed ideequote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Doe nog maar een dickpic dan![]()
Voir @:greysbones
Traantje gelaten.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]De gaapsmiley post ik als ik gaap of moe ben of omdat ie zo supercute is of om te bolken. Maar iig niet om te irriteren. Andere users gebruiken meer smileybagger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Ik moet er vaak zelf van gapen als ik hem zie.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De gaapsmiley post ik als ik gaap of moe ben of omdat ie zo supercute is of om te bolken. Maar iig niet om te irriteren. Andere users gebruiken meer smileybagger.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De gaapsmiley post ik als ik gaap of moe ben of omdat ie zo supercute is of om te bolken. Maar iig niet om te irriteren. Andere users gebruiken meer smileybagger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spiegelneuronenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet er vaak zelf van gapen als ik hem zie.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡
Daar moet een lieve pozza inquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind hem ook zo lief, kijk dat mondje awwww
Was het niet speklap die zelfs gewonnen heeft met vooral smiley-gebolk? Daar was ook commentaar op. En andere DTS-winnaars bolkten ook veel met smileys. Maar het is vooral wie het doet he.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De wetenschap heeft er nog steeds geen antwoord op waarom dat met gapen gebeurd.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Was het niet speklap die zelfs gewonnen heeft met vooral smiley-gebolk? Daar was ook commentaar op. En andere DTS-winnaars bolkten ook veel met smileys. Maar het is vooral wie het doet he.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:43 schreef Metalfrost het volgende:
ik kom hier niet voor de winst
zelfde als ik niet op FOK! ben om mod te worden
Proost?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:44 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
geen idee wat je hiermee wil zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |