Dan zul je heel fok moeten bannenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja wat is dat het probleem, iedereen 29 dagen ban en de laatste dag zoeken jullie het maar uit
Ik ga hier geen TR voor plaatsen, maar leuk vind ik deze opmerking niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om hem gewoon in elkaar te slaan?
Dit vraagt mijn parkiet.
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zul je heel fok moeten bannen
Als je bannen uitdeelt alsof het ijsjes zijn
Komt heel fok even langs
Goed punt van je parkietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om hem gewoon in elkaar te slaan?
Dit vraagt mijn parkiet.
Ga je dan ook mods bannenquote:
Alleen de mods waar ik een teringhekel aan heb.quote:
Ik ga ervoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sit backquote:
Geen idee wie dat moeten zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen de mods waar ik een teringhekel aan heb.
Jaren geleden werd er iemand mod en ze begon echt voor iedereen om de stomste reden een ban aan te vragen bij admins en toen werd ze maar mod-af gemaakt.quote:
Ja.quote:
Die komen hier gelukkig niet!quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ga ervoor.
Vorige maand ging je ook aan kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gewoon een post zetten en de boel op slot gooien en de laatste dag weer open gooienquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja wat is dat het probleem, iedereen 29 dagen ban en de laatste dag zoeken jullie het maar uit
Zoek de mod met gaten in zijn postgeschiedenisquote:
Kijk Dotteke is veel slimmerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon een post zetten en de boel op slot gooien en de laatste dag weer open gooien
Zo wilde @ieniminimuis toch winnen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon een post zetten en de boel op slot gooien en de laatste dag weer open gooien
Ik zou in DIG gaan kijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoek de mod met gaten in zijn postgeschiedenis
Zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We bespreken mods geen bans.quote:
Wat een werk om dat uit te zoekenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoek de mod met gaten in zijn postgeschiedenis
Maar die kan de boel niet op slot gooien 🤣 Woud welquote:
Ik geef de grootste hint die je maar kan bedenkenquote:
Je brengt hem op ideeen dotquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die kan de boel niet op slot gooien 🤣 Woud wel
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geef de grootste hint die je maar kan bedenken![]()
In DIG dusquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geef de grootste hint die je maar kan bedenken![]()
De wereld heeft meerdere perspectieven.quote:
Ach. Een keer een goed doel steunen kan geen kwaad 😯quote:
Jij kan dat ook, gewoon een gastslotje er op.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach. Een keer een goed doel steunen kan geen kwaad 😯
Zo waarheid.quote:
Maar ik heb al genoeg gewonnen hoef niet meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kan dat ook, gewoon een gastslotje er op.
Ik heb er 3 gehad volgens mij, en een kloon van mij heeft een ONZ banquote:
Doe dit lekker ergens anders johquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:01 schreef mario390 het volgende:
komisch elke bewohner heeft nur 1
gegeten, somige moesten bijna k..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |