quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gehad volgens mij, en een kloon van mij heeft een ONZ ban
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeker.Ook een gedicht waard.
Vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steedsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gehad volgens mij, en een kloon van mij heeft een ONZ ban
Nee, maar in een onderonsje met @SwJ was het planquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die kan de boel niet op slot gooien 🤣 Woud wel
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vind van welJij nam het over van lilak hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
[..]
Vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stil van.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Was het niet speklap die zelfs gewonnen heeft met vooral smiley-gebolk? Daar was ook commentaar op. En andere DTS-winnaars bolkten ook veel met smileys. Maar het is vooral wie het doet he.
Geen idee, nooit meer ingelogdquote:
Je gaapt alleen ook bij mensen die je aardig vindtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De wetenschap heeft er nog steeds geen antwoord op waarom dat met gapen gebeurd.
Zeg het hem.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je gaapt alleen ook bij mensen die je aardig vindt
[..]
Vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡
Men denkt ook dat het al vanuit de oertijd stamt toen mens(aap)en nog niet konden spreken en in groepen samen leefden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je gaapt alleen ook bij mensen die je aardig vindt
Dat zullen wel erg vermoeide mensen zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Men denkt ook dat het al vanuit de oertijd stamt toen mens(aap)en nog niet konden spreken en in groepen samen leefden.
Eerder als een sociale interactie.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zullen wel erg vermoeide mensen zijn geweest.
Mooie theoriequote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Men denkt ook dat het al vanuit de oertijd stamt toen mens(aap)en nog niet konden spreken en in groepen samen leefden.
Daar geloof ik niet zo in.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerder als een sociale interactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |