quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gehad volgens mij, en een kloon van mij heeft een ONZ ban
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeker.Ook een gedicht waard.
Vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steedsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gehad volgens mij, en een kloon van mij heeft een ONZ ban
Nee, maar in een onderonsje met @SwJ was het planquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die kan de boel niet op slot gooien 🤣 Woud wel
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vind van welJij nam het over van lilak hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
[..]
Vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stil van.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Was het niet speklap die zelfs gewonnen heeft met vooral smiley-gebolk? Daar was ook commentaar op. En andere DTS-winnaars bolkten ook veel met smileys. Maar het is vooral wie het doet he.
Geen idee, nooit meer ingelogdquote:
Je gaapt alleen ook bij mensen die je aardig vindtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De wetenschap heeft er nog steeds geen antwoord op waarom dat met gapen gebeurd.
Zeg het hem.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je gaapt alleen ook bij mensen die je aardig vindt
[..]
Vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡
Men denkt ook dat het al vanuit de oertijd stamt toen mens(aap)en nog niet konden spreken en in groepen samen leefden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je gaapt alleen ook bij mensen die je aardig vindt
Dat zullen wel erg vermoeide mensen zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Men denkt ook dat het al vanuit de oertijd stamt toen mens(aap)en nog niet konden spreken en in groepen samen leefden.
Eerder als een sociale interactie.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zullen wel erg vermoeide mensen zijn geweest.
Mooie theoriequote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Men denkt ook dat het al vanuit de oertijd stamt toen mens(aap)en nog niet konden spreken en in groepen samen leefden.
Daar geloof ik niet zo in.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerder als een sociale interactie.
Ik blijf ook nog wel 4 more yearsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
Interessant wel
Mods met notes en bans
President met een strafblad..
Men kon nog niet spreken en dus veel gebaren en klanken.quote:
Dat wel ja, maar denk niet dat gapen daar een onderdeel van was.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Men kon nog niet spreken en dus veel gebaren en klanken.
Watquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is groot wat eminem gedaan heeft hè gisteren
Het is een theorie maar de aanstekelijkheid van gapen is nog niet anders verklaard.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar denk niet dat gapen daar een onderdeel van was.
Dat klopt, denk dat we er ook nooit achter gaan komen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een theorie maar de aanstekelijkheid van gapen is nog niet anders verklaard.
quote:
Ok..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slim shady uit 2002 terug laten komen terwijl de nieuwe clip is een ode aan without me uit die tijd.
Gaat ook over hoe toen alles kon en nu niet meer zeker in Amerika.
Ja ok.. verder op het internet vooral reddit oa gaat het sinds de release nergens anders meer over.quote:
Ow..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ok.. verder op het internet vooral reddit oa gaat het sinds de release nergens anders meer over.
Wij op FOK! zijn bezig met vrouwensoapsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ok.. verder op het internet vooral reddit oa gaat het sinds de release nergens anders meer over.
Ha iedereen zijn ding.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij op FOK! zijn bezig met vrouwensoaps
Ik kom uit 93, maar ik word er niet warm van.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha iedereen zijn ding.
Nee maar Eminem terug is zeker voor mensen van rond 88 en begin jaren 90 wel een dingetje.
Zitten zulke oude mensen op Fok?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha iedereen zijn ding.
Nee maar Eminem terug is zeker voor mensen van rond 88 en begin jaren 90 wel een dingetje.
Vroeger zijn glorietijd wel meegemaakt dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom uit 93, maar ik word er niet warm van.
Zwaait naar de oude besjesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha iedereen zijn ding.
Vond zijn muziek op de basisschool wel leuk ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger zijn glorietijd wel meegemaakt dan.
Whut?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Broekie.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nooit gedacht., echt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |