quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik wilde perse wat afmaken.
Ik ken hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde persé een Twister spel afmaken. We weten allemaal de afloop
![]()
nee. en ik wil het niet weten ookquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ken hetIk wilde persé een Twister spel afmaken. We weten allemaal de afloop
Kbquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Huren of bij de Makro kopen zijn ze niet zo duur
Aliexpress meerder kleine tafels aaneen zettenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Huren of bij de Makro kopen zijn ze niet zo duur
Als je ze volgend jaar nodig hebt wel jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:44 schreef Rob het volgende:
[..]
Aliexpress meerder kleine tafels aaneen zetten
Is je rug al weer wat.beter?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ken hetIk wilde persé een Twister spel afmaken. We weten allemaal de afloop
Of 2 eetkamerstoelen met een deur uit je hutquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
Behangtafels huren bij de Gamma of Boels.
Hij is toch altijd onze nr 1quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is je rug al weer wat.beter?
Ik weet eigenlijk niet of je gewonnen hebt?
Jaaaah dat is waar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij is toch altijd onze nr 1
en dus winnaaaar![]()
![]()
![]()
![]()
Langzaamaan steeds een beetje beterquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is je rug al weer wat.beter?
Ik weet eigenlijk niet of je gewonnen hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met medebolkers als jullie voel ik me altijd een winnaar!!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij is toch altijd onze nr 1
en dus winnaaaar![]()
![]()
![]()
![]()
En gedicht van Greysie was weer mooi gemaaktquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met medebolkers als jullie voel ik me altijd een winnaar!!![]()
![]()
Jaaa, zo liefquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En gedicht van Greysie was weer mooi gemaakt![]()
Kan ze goed
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langzaamaan steeds een beetje beter
Ik wilde zeggen een gelijkspel, maar greysie is wel een winnaar hoorFijn, komende tijd maar even niet twisten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn, komende tijd maar even niet twisten danJa ik pas voorlopig evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand zei me ook dat Twister nooit een goed idee is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland gaat niet winnen hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:53 schreef mario390 het volgende:
tegen wie denken julie werden julie land
bij de euro turnier winnen ?
hoop snel eruitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:53 schreef mario390 het volgende:
Wat fijn dat je er van genoten hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:47 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Eten was lekker. (Asperge)soep overgeslagen, maar die huisgerookte zalmmoot met asperges en groenten was meer dan genoeg!![]()
![]()
En als toetje had ik (alleen) de aardbeien, en er zaten ook wat framboosjes bij
Maar over de rest van mijn dag zwijg ik maar even.
Één keer slaan ook?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
Niet slaaaa haaaaan!!!
Die ene bolk mag wel
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn, komende tijd maar even niet twisten danook geen kantjes afsteken bij @greysbonesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oostenrijk natuurlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:53 schreef mario390 het volgende:
Maar wel pannenkoeken etenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
ook geen kantjes afsteken bij @:greysbones
Dan wacht ik nog even tot ik hersteld benquote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
overschat je krachten niet he! met je zwakke rug .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |