yesquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mij lukt het vandaag niet meer
Maar morgen ben ik vrij
Ik moest daar vlakbij in Duitsland zijn en daar was het prima maar de grens over die polder in voelde wel een beetje als het einde van de wereldquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En wat is Reiderwolderpolder een uithoek, er is daar echt helemaal niets!
Dat is ver!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De FOK!stok is verplaatst. Ik heb hem in Polen neergelegd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is een station Eemshaven en Roodeschool, maar ik zie net dat vanwege omlopen dat toch nog aardig wat km is (8,7 en 11)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:37 schreef tufkah het volgende:
Fucking veel te ver weer
Is in het weekend met het OV gewoon niet te doen anders had ik morgen een paar sixpacks koude paters in mijn tas gegooid en was ik een dagje gaan treinen maar dit is onhaalbaar.
Tja dan was Delden goed te doen geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:37 schreef tufkah het volgende:
Fucking veel te ver weer
Is in het weekend met het OV gewoon niet te doen anders had ik morgen een paar sixpacks koude paters in mijn tas gegooid en was ik een dagje gaan treinen maar dit is onhaalbaar.
Ja doordeweeks is het wel te doen maar in het weekend is het echt niet te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er is een station Eemshaven en Roodeschool, maar ik zie net dat vanwege omlopen dat toch nog aardig wat km is (8,7 en 11)
Er gaat ook een bus, lijn 41, uitstappen bij Eemshaven Datacenter (1,8 km van de stok), gaat ieder uur beide kanten op, staat in verbinding met station Appingedam en station Uithuizen
Gaat alleen op werkdagen, dat wel
Ik zal eens zien of ik de volgende keer wat beter rekening kan houden met OV
Er zijn nog wat plaatsen met een station waar die niet is geweest (Roodeschool, Uithuizermeeden, Loppersum, Stedum, Kropswolde, Zuidbroek) of plekken die met de bus vanuit bijv stad Groningen iets beter bereikbaar zijn (Ten Boer, Ten Post/Kröddeburen, Meerstad, Noordlaren)
Komt daar in het weekend wel OV in de buurt danquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Tja dan was Delden goed te doen geweest
Ja hoor, station Delden ligt gewoon op het traject (Arnhem-)Zutphen-Hengelo.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:45 schreef tufkah het volgende:
Komt daar in het weekend wel OV in de buurt dan allemaal van die plaatsen waar een gezond mens nog niet dood gevonden wil worden en waar nog nooit iemand van gehoord heeft
Sorry ik dacht het het volgende dorp ergens in Noord-Niemandsland was my bad.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja hoor, station Delden ligt gewoon op het traject (Arnhem-)Zutphen-Hengelo.
En genoeg toeristen die je mening over de dood absoluut niet delen.
Had nog willen posten dat er een nog veel mooier kasteeltje pal in de buurt ligt:quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:05 schreef tufkah het volgende:
[..]
Sorry ik dacht het het volgende dorp ergens in Noord-Niemandsland was my bad.
.... maar ging er eigenlijk vanuit dat Google Maps daar wel duidelijk over was.quote:
Kenner gespot!quote:
Ik had een bruiloft 19 mei.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kenner gespot!
Ik mis die man nu al
Ga jij er nu heen?quote:Op zondag 14 juli 2024 23:39 schreef tufkah het volgende:
Hoop dat ie er morgen nog ligt want als er geen bussen rijden in het weekend dan gaat ome Harrie gewoon op maandag richtig het einde van de beschaafde wereld.
Dank je, uurtje of 5 enkele reis dus valt reuze meequote:
Lekker hoorquote:Op maandag 15 juli 2024 09:15 schreef tufkah het volgende:
[..]
Dank je, uurtje of 5 enkele reis dus valt reuze mee
Gelukkig heb ik een sixpack koude paters mee om me te ondersteunen
Dan kan jij 'm op de terugweg oppikkenquote:Op maandag 15 juli 2024 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Lekker hoorLeg je m vandaag ook weer weg?
Dat wordt een lange zit. Je valt bijna in het water, daar boveninquote:Op maandag 15 juli 2024 10:58 schreef tufkah het volgende:
Denk dat ik vanmiddag ff door trein naar Maastricht ofzo
oh ja die staat pas gepland voor over 10 dagen, dus dan zal die al wel weg zijnquote:Op maandag 15 juli 2024 10:58 schreef tufkah het volgende:
Denk dat ik vanmiddag ff door trein naar Maastricht ofzo
Wat staat er vandaag in de planning dan?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:37 schreef Puala het volgende:
[..]
oh ja die staat pas gepland voor over 10 dagen, dus dan zal die al wel weg zijn
Je kunt dan wel claimen dat je een enorm lange reis hebt ondernomen naar Polen. Is geen woord aan gelogenquote:Op maandag 15 juli 2024 11:46 schreef tufkah het volgende:
Polen stond uiteraard al jaren op mijn bucketlist
Net drachten, nu groningen. En ik woon regio arnhem/nijmegenquote:Op maandag 15 juli 2024 12:44 schreef tufkah het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag in de planning dan?
Groningen daar rij ik nu net het station uit. Helemaal naar Polenquote:Op maandag 15 juli 2024 13:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Net drachten, nu groningen. En ik woon regio arnhem/nijmegen
zo kom je nog eens ergens...quote:Op maandag 15 juli 2024 13:24 schreef tufkah het volgende:
[..]
Groningen daar rij ik nu net het station uit. Helemaal naar Polen
Man(3x) gelukkig was het datacenter van Google in de buurt zodat ik ff de juiste richting kon zoeken.quote:
En dan niet even naar Delden komen .....quote:Op maandag 15 juli 2024 13:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Net drachten, nu groningen. En ik woon regio arnhem/nijmegen
De stok lag er nog?quote:Op maandag 15 juli 2024 17:02 schreef tufkah het volgende:
Eerst maar ff een schoteltje shoarma in mijn kop proppen.
Het verbaast me eerlijk gezegd dat deze het al zo lang uithoudt.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De stok lag er nog?![]()
* gebrokenglas is benieuwd naar de nieuwe lokatie straks.
Gelukkig maar. De tijd dat we na elke 2e verplaatsing alweer een nieuwe stok in het spel moesten brengen is gelukkig voorbij.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het verbaast me eerlijk gezegd dat deze het al zo lang uithoudt.
Ik wilde naar Maastricht maar dat moet wachten tot morgen anders kom ik niet meer thuis vandaagquote:Op maandag 15 juli 2024 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De stok lag er nog?![]()
* gebrokenglas is benieuwd naar de nieuwe lokatie straks.
Jij gaat voor de langstequote:Op maandag 15 juli 2024 19:06 schreef tufkah het volgende:
[..]
Ik wilde naar Maastricht maar dat moet wachten tot morgen anders kom ik niet meer thuis vandaag
Polen-Maastricht wint het niet van Hoorn-Retranchement. Zowel hemelsbreed als over de weg niet.quote:
Polen -> Retranchement dan maar?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Polen-Maastricht wint het niet van Hoorn-Retranchement. Zowel hemelsbreed als over de weg niet.
Edit: maar uiteraard wel hele toffe verplaatsing dit!
Ik heb paal Maastricht gevonden 388km over de weg vanaf het van bord Polen volgens Google mapsquote:Op maandag 15 juli 2024 21:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Polen-Maastricht wint het niet van Hoorn-Retranchement. Zowel hemelsbreed als over de weg niet.
Hoorn Retranchement is dat zo ver dan? Welke hoorn? Want Retranchement ken ik wel dat ligt bij Cadzand.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wat een lange dag... Gelukkig niet vergeefs... Tijd voor een welverdiend biertjequote:Op maandag 15 juli 2024 22:47 schreef tufkah het volgende:
Oke mensen 13 en een half uur geleden wandelde ik met mijn rugzak op richting het station om in Polen een stuk hout te gaan halen.
Mijn God wat is dat een uithoek en gezien het tijdstip was het niet meer verantwoord om door te reizen naar Maastricht om de langste verplaatsing dus dat staat voor morgen op het programma.
De rest van de stats en verhalen tussen mij en mijn houten vriend komen straks, eerst ff een koud fleske bier dat heb ik wel verdiend.
Op het moment dat @TARAraboemdijee (Ik typ dat gewoon uit de losse pols dus geen copy paste) mijn houten vriend in Polen neer gooide ging de telefoon in huize Harrie (Meerdere malen zelfs) omdat ik van openheid hou zal ik alles maar gewoon beschrijven.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De FOK!stok is verplaatst. Ik heb hem in Polen neergelegd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet alleen Reiderwolderpolder ben ik achterquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En wat is Reiderwolderpolder een uithoek, er is daar echt helemaal niets!
En eigenlijk nog niet dood gevonden wil worden ben ik achterquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo kom je nog eens op plaatsen waar je nog nooit bent geweest.
Duitsland mag niet volgens de regels dus volgende keer beter op de terug weg en dan richting bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:17 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik moest daar vlakbij in Duitsland zijn en daar was het prima maar de grens over die polder in voelde wel een beetje als het einde van de wereld
Ja fucking veel te verquote:
Gelukkig kan mijn vriend drijvenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:33 schreef dud0r het volgende:
Ding ligt bijna in de zee zo ver weg is het
Heerlijkquote:
Daar heb je wel een goed puntquote:
Ik had dus een weekend vrij NS Flex abo ding zodat ik in het weekend gewoon overal heen kon met de trein maar dat Polen is in het weekend niet echt lekker bereikbaar met het OV. Gewoon helemaal niet dus als je niet iets van 2x20km ofzo wil wandelen op een plek waar de kans groot is dat je tijdens de wandeling van 3 of 4 uur geen levende Ziel tegen komt en dan kom je onderweg al helemaal geen plek tegen waar je voor de juiste moraal een paar koude paters kunt bijtanken dus die optie viel al heel snel af. Los van het feit dat je dan niet eens meer dezelfde dag terug thuis kunt komen met het openbaar Vervoer maar daar kwam ik vandaag pas achter.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:37 schreef Harrie het volgende:
Fucking veel te ver weer
Zaterdag is geen werkdag voor veel mensen dus daar gaan we al.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er is een station Eemshaven en Roodeschool, maar ik zie net dat vanwege omlopen dat toch nog aardig wat km is (8,7 en 11)
Er gaat ook een bus, lijn 41, uitstappen bij Eemshaven Datacenter (1,8 km van de stok), gaat ieder uur beide kanten op, staat in verbinding met station Appingedam en station Uithuizen
Gaat alleen op werkdagen, dat wel
Had van allemaal nog nooit gehoord (behalve Groningen) maar ben er vandaag een hoop tegen gekomenquote:Ik zal eens zien of ik de volgende keer wat beter rekening kan houden met OV
Er zijn nog wat plaatsen met een station waar die niet is geweest (Roodeschool, Uithuizermeeden, Loppersum, Stedum, Kropswolde, Zuidbroek) of plekken die met de bus vanuit bijv stad Groningen iets beter bereikbaar zijn (Ten Boer, Ten Post/Kröddeburen, Meerstad, Noordlaren)
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Tja dan was Delden goed te doen geweest
Er werd nog even getwijfeld of het allemaal voldoende leek op het einde van de wereld enzo en daarbij heb ik een inschattingsfout gemaakt waarvoor nogmaals mijn excusesquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja hoor, station Delden ligt gewoon op het traject (Arnhem-)Zutphen-Hengelo.
En genoeg toeristen die je mening over de dood absoluut niet delen.
Offtopic of Insider-Only info hielp me ook niet echt verder.....quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kenner gespot!
Ik mis die man nu al
Dat bleek maar goed ook want er zijn altijd kapers op de kust (Of op de Pool) whatever.....quote:Op zondag 14 juli 2024 23:39 schreef tufkah het volgende:
Hoop dat ie er morgen nog ligt want als er geen bussen rijden in het weekend dan gaat ome Harrie gewoon op maandag richtig het einde van de beschaafde wereld.
Ik kreeg een Appje dat er iemand meer was die hem wilde gaan bevrijden maar ik hoopte dat ik gewoon zelf kon gaan want ik had tenslotte mijn Abo al omgezet en de paters waren koud en ik had verder toch niks belangrijks te doen omdat ruim 5 weken vakantie meer dan voldoende is om je te gaan vervelen enzo dus ik was blij dat ik een soort van kansloze missie had.quote:Op maandag 15 juli 2024 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga jij er nu heen?
Want dan laat ik m uiteraard liggen.
quote:
Nu kon ik niet meer terugquote:
Daar had ik niet echt serieus over nagedacht maar als Polen - Maastricht niet de langste is dan laat ik hem hier thuis gewoon liggen en neem ik hem zaterdag mee naar de Efteling.quote:
Oh dat mag nietquote:Op maandag 15 juli 2024 23:55 schreef tufkah het volgende:
[..]
Daar had ik niet echt serieus over nagedacht maar als Polen - Maastricht niet de langste is dan laat ik hem hier thuis gewoon liggen en neem ik hem zaterdag mee naar de Efteling.
Het zij je allang vergevenquote:Op maandag 15 juli 2024 23:49 schreef tufkah het volgende:
Er werd nog even getwijfeld of het allemaal voldoende leek op het einde van de wereld enzo en daarbij heb ik een inschattingsfout gemaakt waarvoor nogmaals mijn excuses
Hoorn-retranchement was 409 km.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:57 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik heb paal Maastricht gevonden 388km over de weg vanaf het van bord Polen volgens Google maps
quote:Op maandag 15 juli 2024 23:49 schreef tufkah het volgende:
[..]- mooi verhaal voor de vroege morgen -
Wat is er zaterdag? Een of andere fokmeet in de efteling ofzo?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 00:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh dat mag niet![]()
Gewoon leggen en bidden
En ik de tussentijd kan ik of @:mickytjuh of die caesipilly (die naam is zo lastig) of een andere Brabander misschien het spel levend houden tot zaterdag
Fogel is er ook, jjh kan nog de wacht houden bij de IJssel
Breskens zelf zit je gelijk al goed, maar leuker nogquote:
Metal meetingquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:31 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Wat is er zaterdag? Een of andere fokmeet in de efteling ofzo?
Alles behalve Helmondquote:Op dinsdag 16 juli 2024 01:25 schreef tufkah het volgende:
Eerst maar ff een paar uurkes slaopen en dan zien we straks wel wat het gaat worden.
Kan hem altijd nog ergens hier in Helmond aan een paal hangen
Oke geen Helmond deze keerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alles behalve Helmond![]()
Gemeente Boekel heeft ook nog duizenden plaatsen te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik heb wel een koude pater verdiend dacht ik zo
Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:24 schreef tufkah het volgende:
Inmiddels lekker mijn buikje rond gegeten in Breskens en meteen mijn vriend hier aan een paal gehangen.
[ afbeelding ]ieuw slootwaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik heb wel een koude pater verdiend dacht ik zo
[ afbeelding ]
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Inmiddels lekker mijn buikje rond gegeten in Breskens en meteen mijn vriend hier aan een paal gehangen.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik heb wel een koude pater verdiend dacht ik zo
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]Oooh, ik weet wel waar dit is. Maar helaas, ik ben daar pas over 3 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik heb wel een koude pater verdiend dacht ik zo
[ afbeelding ]Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
[ afbeelding ]Inmiddels zit ik weer veilig in de trein op weg terug naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik heb wel een koude pater verdiend dacht ik zo
[ afbeelding ]
Geen zingende stok aan mijn Tas
Nog een paar koude paters in mijn Tas
100% Chill en relaxed
Gaat de telefoon
**Ik heb niet opgepakt, mijn vriend zal het even zonder mijn hulp moeten doen zolang hij maar zorgt dat ie zaterdag op tijd is in Kaatsheuvel**
Einde Lief Dagboek
![]()
![]()
Oordeel zelf maar
![]()
![]()
Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
Daarom ben ik ook maar richting Zeeland gegaan, Breskens om precies te zijn. Net een stukje verder. #sorryquote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:38 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hoorn-retranchement was 409 km.
@:tufkah er ligt ook een Hoorn in Groningen. Niet heel ver van Polen haha
Haha ja je mag me wel bedanken. Als ik niks gezegd had was je naar Maastricht gegaanquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:11 schreef tufkah het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook maar richting Zeeland gegaan, Breskens om precies te zijn. Net een stukje verder. #sorry
Fixedquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Fantastisch. Super leuk dagboek
![]()
En wat een onderneming, dit is echt een flinke verplaatsing.
De ZeelandersZeeuwen aan zet nu.
Bedanktquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:06 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha ja je mag me wel bedanken. Als ik niks gezegd had was je naar Maastricht gegaan
Je bent onderweg?quote:
Het lijkt erop dat @Puala de reddende engel gaat zijn morgen. Maar wie weet hoeveel uur stokkie nog daar moet zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:14 schreef tufkah het volgende:
Hij belde net al dat hij de wind in Zeeland niet zo tof vind en dat die zee invloeden slecht zijn voor zijn humeur.
Ben onderweg, regio Rotjeknor op t momentquote:Op woensdag 17 juli 2024 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat @:puala de reddende engel gaat zijn morgen. Maar wie weet hoeveel uur stokkie nog daar moet zijn.
Sterkte daarmeequote:Op donderdag 18 juli 2024 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb door de locatie de hele tijd Bløf liedjes in mijn hoofd
Doe maar normaalquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
De FOK!stok slaakt een diepe zilte zucht ...quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Liefs uit Breskens?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
We hebben vers vlees meegenomen voor deze ondernemingquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:07 schreef tufkah het volgende:
En speciaal daar voor een account aan gemaakt ook. Hou mijn hart vast.
Wequote:Op donderdag 18 juli 2024 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hebben vers vlees meegenomen voor deze onderneming
Die is iets meer zee gewend dan ik
Ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben benieuwd! Ik wil zaterdag met puberstokkie die al aardig volwassen begint te worden in droomvlucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |