En te ver wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2024 23:05 schreef stokj het volgende:
[..]
En te ver wegsame sameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@gianni61 ging met zijn vakantie kijken maar is m niet geworden
kennen we nog Fokkers in de buurt van daar?Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Ik ben op vakantie.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same same
@:gianni61 ging met zijn vakantie kijken maar is m niet geworden
kennen we nog Fokkers in de buurt van daar?
Ken de locatie, 20 minuten rijden, maar ben nieuw hier dus wat moet ik dan doen (iets met cijfercombinatie)?quote:Op maandag 1 juli 2024 14:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
kennen we nog Fokkers in de buurt van daar?
Stok ophalen (met cijfercombi die we dm’en) en aan een nieuwe plaatsnaambord leggen. Bij voorkeur eentje waar de stok nog niet is geweest. Wat in Tukkerland en Overijssel veel mogelijkheden biedt want daar ligt ie niet zo vaak.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Ken de locatie, 20 minuten rijden, maar ben nieuw hier dus wat moet ik dan doen (iets met cijfercombinatie)?
Helemaal prima.quote:
@D.quote:
mooi torentjequote:
Torentje, stemmen... deze reeks kan bijna naar POL.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mooi torentje
ik stem op deze voor omgevingsfoto van het jaar
Hoezo dat?quote:
Ik snap het niet echt denk ik maar waarom moet die perse door een Brabander gehaald worden?quote:Op maandag 8 juli 2024 06:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Dit is een grapje omdat die zo lang stil ligt en omdat die dus weer door een Brabander gehaald gaat worden.
Er zijn steeds klachten dat die te lang bij ons ism
Die mogen m ook halen, doe trucje danquote:Op maandag 8 juli 2024 14:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt denk ik maar waarom moet die perse door een Brabander gehaald worden?![]()
Waarom niet door een Drent, Gelderlander of Hollander? Of Tukker?
quote:Op maandag 8 juli 2024 06:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Er zijn steeds klachten dat die te lang bij ons ism
Gezellig ....quote:
Trucje?quote:Op maandag 8 juli 2024 15:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die mogen m ook halen, doe trucje dan
Ik heb ook geen idee waar ze het over hebben, dit ligt niet aan jou.quote:
en ik kan beamen dat de grappen slecht zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen hoor, zoals @:Mickytjuh zelf al zei is het vooral een grapje
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en ik kan beamen dat de grappen slecht zijn
gisteren in de Efteling heeft ze denk ik vijf keer gevraagd 'kom jij Fakir?'
Kreeg wel telefoon van dat stuk hout trouwens..... brabbelde iets over Efteling volgende week en dat ie weer mee wilde maar ik heb geen idee waar die stok het over heeftquote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en ik kan beamen dat de grappen slecht zijn
gisteren in de Efteling heeft ze denk ik vijf keer gevraagd 'kom jij Fakir?'
Kom jij ook?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:58 schreef tufkah het volgende:
[..]
Kreeg wel telefoon van dat stuk hout trouwens..... brabbelde iets over Efteling volgende week en dat ie weer mee wilde maar ik heb geen idee waar die stok het over heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |